E-commerce

1 listopada, 2022
Analiza SWOT
Analiza SWOT, czym są mocne i słabe strony firmy? (3 przykłady)
Co to jest Analiza SWOT, mocne i słabe strony firmy przykłady, a także definicja Więc czym jest analiza SWOT? Analiza […]
1 listopada, 2022
USP Unique Selling Proposition
USP produktu -co to jest Unique Selling Proposition? +[1 BONUS]
Najważniejsze: USP to skrót od „Unique Selling Proposition” albo „Unique Selling Point”. jest to cecha która wyróżnia Ciebie od konkurencji […]
1 listopada, 2022
techniki manipulacji w reklamie
Techniki manipulacji w reklamie (mediach, social media, negocjacjach) Perswazja i manipulacja
Powszechny stereotyp dotyczący marketerów określa wszystkich jako manipulatorów. I chociaż ten post może wymusić takie myślenie, mam nadzieję, że usunie […]
28 października, 2022
Email marketing
Email marketing -co to jest? (kompleksowy poradnik marketingowy; newsletter i kampanie mailingowe)
Kompletny przewodnik email marketing obejmuje strategie tworzenia list, współczynniki otwarcia i nie tylko.
28 października, 2022
lejek sprzedazowy po angielsku
Lejek sprzedażowy -co to jest? Jak zaprojektować lejek marketingowy w b2b, e-commerce, usługach (sklep internetowy)
Najważniejsze: dobrze zaprojektowany lejek sprzedażowy potrafi nawet kilkukrotnie zmniejszyć koszt pozyskania nowego klienta lejek marketingowy wpływa na konwersję nowych klientów […]
27 października, 2022
Jak zarabiać na dropshippingu
Dropshipping -co to jest? Jak zarabiać na dropshippingu (sklep internetowy e-commerce i sprzedaż)
Co to jest dropshipping- to nowoczesny model biznesowy online, który wymaga bardzo niewielkich inwestycji początkowych. Można tu DUŻO zdziałać.
27 października, 2022
relacje z klientami
Relacje z klientami, jak budować zaufanie (marketing relacji i system CRM)
Relacje z klientami to dziś podstawa marketingu większości biznesów. Każdej firmie powinno zależeć na zdobywaniu nowych leadów.
27 października, 2022
prospecting
Prospecting -jak pozyskiwać klientów? (techniki i metody lead generation + proces sprzedaży)
Prospecting jako dostarczanie nowych kontaktów potencjalnych klientów jest zawsze dużym wyzwaniem. Jest to jednak konieczne do zasilenia całego lejka sprzedaży.

Dołącz do nas NA ŻYWO

Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.

Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.

 

Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)