YouTube to druga największa wyszukiwarka na świecie. Tiktok jest tak uzależniający że jak właczasz tą apkę to scrollujesz w nieskończoność. Praktycznie każda platforma social media kładzie nacisk na wideo. Kiedyś wystarczyło pisać. Jeśli pamiętasz jeszcze czasy blogów czy forów internetowych to wiesz o czym mówię. Później mieliśmy grafiki i zdjęcia. A obecnie filmy. Więc jeśli wideo jest przyszłością marketingu, to jak Ci z tym idzie? I właśnie, dlaczego tak mało firm robi to dobrze? W naszej agencji zajmujemy się każdym rodzajem filmów dla klientów: VSL, rolki, animowane itd. co powoduje że wykręcamy tak kosmiczne wyniki na kontach naszych klientów. Więc w związku z tym dzisiaj powiem Ci co możesz zrobić żeby wskoczyć na wyższy poziom i to bez problemów. Zapraszam!
Istnieją 4 główne rodzaje tego jak wideo może pomóc Tobie rozwinąć biznes: 1.poprawia konwersje na Twojej stronie internetowej (ludzie bardziej ufają i mają więcej informacji o Twoim produkcie) 2.Napędzasz dodatkowy ruch z YouTube, social media czy nawet samego Google, bo wyszukiwarka pokazuje często filmy w SERPach 3.Budujesz swoje konta w mediach społecznościowych 4.Budujesz swój brand i zaufanie (ludzie chętniej kupują od osób które znają).
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Okej zacznijmy od poprawienia współczynnika konwersji na Twojej stronie. Nie musisz mi wieżyć, ale po dodaniu filmów na stronie produktu w ecommerce, czy na przykład obok formularza leadowego – sprawdź po prostu Google Analytics i zobacz o ile podniósł sie ten wskaźnik. Ale jakie wideo w ogóle dodawać? Pierwszy rodzaj to demonstracje. Coś w stylu telezakupy mango tylko na poważnie 🙂 Działa to wszędzie, bez znaczenia czy mówimy o b2b, b2c, ecommerce itp. np. monday https://monday.com/lang/pl/work-management czyli produkt SaaS’owy, ale LARQ czyli ecommerce. To wszystko działa świetnie, buduje zaufanie i zwiększa konwersje.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Drugi rodzaj po demonstracji, to wideo testymoniale. I nie mów mi że to działa tylko do usług czy kursów. Zobacz co nawet zrobił Larq na swojej stronie produktowej. Możesz zobaczyć wideo od innych osób które to kupiły! Genialne 🙂 oczywiście działa to także w b2b, zobacz jak salesforce robi krótkie wywiady ze swoimi topowymi klientami, tutaj np marka ubrań guess https://www.salesforce.com/eu/resources/customer-stories/guess/ tutaj nie chodzi o to aby te filmy były porywające ale jak widzisz innych właścicieli biznesu, którzy podpisują się swoją firmą to wiesz że nie są to udawane testymoniale i doskonale buduje to zaufanie.
Trzeci rodzaj to wideo które dodajesz do wpisów blogowych. Pomijam fakt że dodanie wideo zwiększa czas przebywania na stronie co może pozytywnie wpływać na SEO. Natomiast jeśli masz gołe wpisy to nie problem wrzucić taki tekst do promptera, trochę przerobić, bo słowo pisane brzmi inaczej niż wypowiadane na filmie i już! Masz materiał na film.
Idźmy teraz do drugiego punktu, czyli generowanie dodatkowego ruchu z YouTube czy social media. Pierwsze co to możesz zyskiwać ruch z wideo SEO, czyli jeśli zoptymalizujesz swój film pod słowo kluczowe to pojawisz się w wyszukiwarce. Na przykład to co teraz widzisz. Czyli robisz klasyczny keyword research, tworzysz tytuły ze słowami kluczowymi, opisy, tagi i dodajesz słowa w transkrypcji odcinka.
Okey, taki ruch jest bardzo fajny ale YouTube oferuje jeszcze coś. Tak zwane „sugestie”. Czyli po prostu sugeruje Twój film jeśli ktoś interesuje się tą tematyką. I teraz tak, nie twórz filmów tylko samych dla siebie. Oczywiście nie mogą też wyglądać jak typowa reklama bo nikt ich nie będzie oglądał, będą miały niski watch time i przez to algorytm nie będzie ich promował. Najlepiej jak będą typowo informacyjne, zabawaowe, albo miks edutainment, z dodatkiem części sprzedażowej i konkretnymi call to action. Przykład? Zobacz jak to jest nawet u mnie na tym kanale. 99% filmu to właśnie edutainment, gdzie w przyjemny sposób na przykładach Ciebie edukuję, ale zawsze jest jedno czy dwa wezwania do działania.
I teraz pytanie, czy lepiej robić firmy inhouse w firmie czy zlecać na zewnątrz? Pewnie myślisz że zaraz zaproponuję Ci nasze usługi, ale nie. Odpowiedź będzie szczera. Jeśli budujesz swoje sociale i stawiasz na organiczny content to polecam aby nagrywał je ktoś od Ciebie z firmy. Znasz się na tym dużo lepiej i dobrze jest promować swoją twarz. My możemy Ci pomóc na przykład ze skryptami, albo z samym edytowaniem, bo mamy super uzdolnionych edytorów, którzy robią też częśc mojego contentu, a na niekórych szortach ma po kilkadziesiąt tysięcy odtworzeń. Pomyśl ile musiałbym zapłacić za reklamę, aby tyle mieć. I druga kwestia, jeśli masz produkt ekskluzywny to raczej musisz postawić na profesjonalne wideo, dobrym sprzętem, albo kiedy tworzysz oficjalny film reklamowy VSL, wtedy też polecam raczej usługi naszej agencji. Jeśli zdecydujesz się na nagrywanie wideo samemu albo przez kogoś w swojej firmie to jest jeszcze kilka rzeczy które mogę Tobie polecić. Logopeda, to po pierwsze. Nawet kilka lekcji i dodatkowo jakiś kurs dykcji, albo konsultacje. I jeszcze jedna rzecz, mowa ciała, czyli gestykulacja, to co robisz z rękoma, czy jak się poruszasz przed kamerą. I oczywiście storytelling! My jako ludzie kochamy opowiadanie historii i wolimy to o wiele bardziej niż suche fakty. Oczywiście w wideo informacyjnych nie jest to łatwe, ae aby te filmy były ciekawe to ja na przykład dodaję dużo przykładów. Bądź pewien że nie zostawisz tak tego tematu i obejrzysz inne filmy na tym kanale które tego dotyczą.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)