Branded keywords vs Non-branded – garść cennych informacji (przykłady, definicja)

Branded keywords
Branded keywords

Branded keywords vs Non-branded – jak sprzedawać więcej online

Każda prowadzona działalność gospodarcza nastawiona jest na efektywną sprzedaż oferowanych przez dany podmiot towarów lub usług. Oferta produktowa może być prezentowana zarówno w punktach stacjonarnych, jak i w internecie.

W tym wypadku konieczne jest jednak stworzenie witryny przyjaznej klientom, która będzie cechować się dużą widocznością na liście otrzymywanych wyników związanych z danym zapytaniem.

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing

Na jakie elementy należy w tym przypadku zwracać szczególną uwagę?

Każda strona powinna być skonstruowana w sposób, który warunkuje jest intuicyjne i przyjazne dla klienta obsługiwanie. Nie może ona ulegać awariom oraz powinna cechować się dużą widocznością. W tym przypadku duże znaczenie ma właściwe pozycjonowanie, w tym odpowiednio dobrane tak zwane branded keywords.

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Dlaczego wybór odpowiednich brandowych słów kluczowych ma tak duże znaczenie?

Odpowiednio dobrane słowa kluczowe wpływają na wysokie pozycjonowanie danej strony. Przekłada się to na jej dużą widoczność oraz popularność. Nie można również zapominać również o tym, że ma to istotne znaczenie dla możliwości sprzedażowych podmiotów, ponieważ potencjalni klienci zwykle korzystają jedynie z wysoko pozycjonowanych wyników proponowanych przez wyszukiwarki.

Co ważne, za pomocą analizy rodzaju fraz wyszukiwanych i związanych z daną marką można w prosty sposób wskazać produkty cieszące się zwiększoną popularnością oraz miejsca, które wymagają należytej korekty. Tego rodzaju narzędzia umożliwiają skuteczną ocenę prowadzonych działań marketingowych oraz efektywne pozyskiwanie nowych klientów.

Jakie efekty wiążą się z brakiem należytej troski dotyczącej wyboru odpowiednich fraz brandowych?

Jak wspomniano powyżej, wybór odpowiednich fraz jest niezwykle ważny. Starannie dobrane pojedyncze słowa lub frazy pomagają bowiem budować pozycję oraz wizerunek danej marki. Brak należytej staranności związanej z ich wyborem może prowadzić do pogorszenia pozycjonowania oraz spadku popularności danej marki.

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

W jaki sposób należy dobierać pożądane frazy brandowe?

Poszukiwanie odpowiednich fraz brandowych nie jest łatwe i wymaga stałych działań oraz doskonalenia. Frazy bowiem mogą wraz z upływem czasu oraz zmiennymi oczekiwaniami klientów ulegać modyfikacji.

W celu pozyskiwania danych dotyczących popularnych fraz należy zatem zawsze starannie analizować wyniki dotyczące określonych zapytań użytkowników internetu, czyli potencjalnych klientów. Poza tym warto korzystać z opcji tak zwanego autouzupełniania wyszukiwarek.

Analizując wyniki związane z działalnością danego podmiotu można w szybki sposób wskazać zwroty i pojedyncze słowa, które przez użytkowników zestawiane są z danym wyrażeniem.

W celu określenia poszukiwanych fraz warto również skorzystać z opcji wyszukiwarki, która prezentuje wyniki podobnych zapytań. Analiza tego rodzaju fraz pomaga spojrzeć na dany temat nieco szerzej i dostosować ofertę do oczekiwań potencjalnych odbiorców towarów i usług.

W jaki sposób można wykorzystać atuty, które dają odpowiednio dobrane branded keywords?

W celu zwiększenia efektywności podejmowanych działań należy zwrócić uwagę na kilka podstawowych zagadnień. Kluczowym jest w tym wypadku sposób zapisywanych branded keywords.

Pojawiające się literówki mogą utrudnić wyszukiwanie danej strony, ale jeśli pojawiają się dość często warto wykorzystać potencjał, który niosą. Może się bowiem zdarzyć, że tego rodzaju błędy dość często popełniają klienci podczas poszukiwania danego towaru, a wykorzystanie tego faktu może przyczynić się do wyróżnienia na tle konkurencji danej strony oraz zwiększenia jej popularności.

Poza tym, w celu zwiększenia efektywności podejmowanych działań marketingowych warto dbać o poprawność informacji związanych między innymi z lokalizacją czy danymi kontaktowymi podmiotu prezentowanymi w tak zwanym panelu wiedzy.

Co ważne, informacje te podlegają automatycznej aktualizacji i pojawiają się wraz z wynikami wyszukiwania określonych słów brandowych.

W celu zwiększenia ruchu na danej witrynie warto również korzystać z linków stanowiących bezpośrednie odniesienie do kategorii znajdujących się na witrynie danego podmiotu.

W tym przypadku pomija się odwiedzania strony głównej, a takie rozwiązanie cieszy się dużym zainteresowaniem wśród klientów. W celu osiągnięcia sukcesu marketingowego warto również zwracać uwagę na rozwiązania wdrażane przez konkurencję.

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Co to są Branded keywords?

Branded keywords to słowa kluczowe związane z marką, nazwą firmy lub jej produktami. Są to wyrażenia, które zawierają nazwę marki lub jej skrót, co pomaga zidentyfikować i rozpoznać daną firmę lub produkt w wynikach wyszukiwania.

Jak określić popularność marki?

Popularność marki można określić na wiele sposobów, oto kilka przykładów:

  1. Badania rynkowe – przeprowadzenie badań ankietowych lub wywiadów z klientami, aby zbadać poziom świadomości marki, jej reputację, lojalność klientów i zasięg.
  2. Statystyki Google – użycie narzędzi do badania statystyk wyszukiwań w Google, takich jak Google Trends lub Keyword Planner, aby sprawdzić, jak często marka lub nazwy produktów są wyszukiwane przez internautów.
  3. Social media – analiza aktywności marki w mediach społecznościowych, takich jak liczba obserwujących, lajków, udostępnień i komentarzy, może pomóc określić poziom zainteresowania marką.
  4. Sprzedaż – śledzenie sprzedaży produktów i usług marki oraz porównywanie ich do sprzedaży konkurencji.

Warto zauważyć, że popularność marki nie jest jednoznaczna z jakością produktów lub usług, ale może wpływać na postrzeganie marki przez klientów.

Podsumowanie

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy

A jak jest u Ciebie?

Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Branded keywords vs Non-branded – garść cennych informacji?

Napisz w komentarzu.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!