Zawartość strony
Tworzenie świetnej witryny to jedno, ale przyciąganie ruchu do tej strony to drugie zadanie (w dodatku trudniejsze). Jak już zapewne wiesz, optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) jest jednym z najtańszych sposobów na kierowanie wysoce ukierunkowanego ruchu do witryny.
Dzięki dobremu pozycjonowaniu na stronie (onsite) i poza nią (offsite), Twoja witryna może zajmować wysokie pozycje w SERPach, co prowadzi do dużego ruchu na Twojej stronie.
Pierwszy wpis w Google uzyskuje około 50% ruchu w wyszukiwarce, podczas gdy dziesiąty otrzymuje tylko 3 procent.
Ilekroć w biznesie ktoś używa pojęcia SEO, pojawia się często bardzo ważne pytanie – co jest lepsze: ręczne czy automatyczne pozycjonowanie?
I to bez znaczenia jaki may obecnie rok kalendarzowy.
Kiedyś automatyczne pozycjonowanie to było linkowanie z xrumer, czy gsa, bądź automatycznie zakładanie zaplecz. Teraz mamy trend na automatyczne pisanie tekstów przez AI i tworzenie dynamicznego contentu.
Z tysiącami oprogramowania SEO i platform do kupowania tekstów czy contentu, dość trudno jest zdecydować, czy zatrudnić agencję SEO, czy skorzystać z dostępnych platform do pozycjonowania. Większość z tych platform i oprogramowania SEO może robić wszystko, co jest związane z marketingiem internetowym, na przykłąd badanie słów kluczowych, tworzenie wpisów społecznościowych, przesyłanie do katalogów, komentowanie blogów, publikowanie na forum i wiele innych.
Ręczne SEO obejmuje pracę osoby, lub zespół ekspertów SEO, którzy ręcznie wdrażają różne strategie SEO na stronie i poza nią na stronie internetowej. Z drugiej strony automatyczne SEO polega na wykorzystaniu oprogramowania (lub platform SEO) do wdrożenia strategii pozycjonowania w witrynie.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Niestety, większość ludzi ma tendencję do odrzucania słowa automatyzacja jako oznaczającego, że musi to być spam – jest to powszechne nieporozumienie.
Aby pomóc Ci określić, która z opcji między ręcznym a automatycznym SEO jest lepsza dla Twojej witryny, przyjrzymy się zaletom i wadom każdego podejścia.
Chociaż może to być żmudne i czasochłonne, ręczne SEO ma kilka zalet, które należy wziąć pod uwagę.
Oto niektóre z powodów, dla których ręczne pozycjonowanie może być trudne:
Zautomatyzowane SEO to wykorzystanie w pełni lub częściowo automatyzowanego oprogramowania lub platform do wdrażania strategii pozycjonowania witryny przy niewielkim wysiłku z Twojej strony.
Oto niektóre z powodów, dla których warto rozważyć automatyzację niektórych zadań SEO:
W zależności od tego na czym skupia się algorytm google, tak zmienia się również trend w SEO. Na razie polecamy pracę człowieka, którą można wspomagać dopiero różnymi programami.
Przykład?
SEMrush jest jedną z najpopularniejszych na świecie platform do automatyzacji SEO i to nie bez powodu. Jest to narzędzie freemium, które pozwoli Ci zautomatyzować śledzenie rankingów słów kluczowych, profilu linków zwrotnych i nie tylko z wygodnego pulpitu nawigacyjnego. Pomimo tego, że jest mega dokładne, jest również niezwykle łatwe w użyciu.
Twoje rankingi słów kluczowych są aktualizowane każdego dnia, więc Ty też zawsze wiesz co się dzieje. Dodatkowo wykres ruchu pokazuje, jak z czasem radzi sobie Twój ruch organiczny kontra płatny.
Niezależnie od tego, co wybierzesz, ważne jest, aby dokładnie rozważyć opcje. Musisz mieć pewność, że dokonujesz właściwego wyboru dla swojej firmy zarówno w perspektywie długoterminowej, jak i krótkoterminowej, a nie tylko najtańszej lub najłatwiejszej opcji.
Prawdopodobnie okaże się, że połączenie zarówno automatycznego, jak i ręcznego pozycjonowania będzie dla Ciebie działać i będzie zależeć od wykonywanych zadań. Skuteczna kampania SEO powinna być budowana z czasem, gdzie przemyślane decyzje przyniosą korzyści w dłuższej perspektywie.
A jak jest u Ciebie?
Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Automatyczne pozycjonowanie stron internetowych (roboty SEO)?
Napisz w komentarzu.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 111
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |