Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zawartość strony
Agencje UX działają głównie w celu określenia w jaki sposób ludzie korzystają lub mogą korzystać z określonych produktów lub usług. W tym celu uzywają różnych narzędzi analitycznych, w tym z metod badawczych, aby zrozumieć zarówno zachowania użytkowników, jak i ich potrzeby. Agencja UX ma na celu ułatwienie doświadczeń użytkowników poprzez identyfikację problemów, które mogą wystąpić, doradzanie producentowi, jak zmiany, które są wprowadzane do produktu w wyniku przetwarzania danych, mogą wpłynąć na doświadczenia użytkownika, a także określanie sposobów testowania i optymalizacji tych doświadczeń.
UX można odnieść do:
UX można określić jako temat kontaktu dwóch kategorii:
Można by UX nazwać też użytecznością, lecz w odróżnieniu od użyteczności, user experience to nie tylko kontakt z produktem, ale też korzystanie z niego.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Agencja UX to firma specjalizująca się w projektowaniu doświadczeń użytkownika (UX). Pracuje z klientami, aby zaprojektować interfejs, który będzie zarówno użyteczny, jak i przyjemny w użyciu. Agencje UX projektuj także strony internetowe, aplikacje mobilne, gry i inne produkty cyfrowe, aby umożliwić użytkownikom płynne korzystanie i klientom osiąganie ich celów biznesowych.
Agencja UX to firma, która specjalizuje się w projektowaniu i tworzeniu doświadczeń dla użytkowników (UX). UX odnosi się do interakcji pomiędzy użytkownikiem a produktem, usługą lub całą marką. Pracownicy agencji są ekspertami w zakresie procesu tworzenia, optymalizacji i mierzenia doświadczenia użytkownika. Pracują one ze swoimi klientami, aby stworzyć dostosowane doświadczenia, których potrzebują ich użytkownicy, by dostarczyć satysfakcjonujące rozwiązania, które wpływają na wyniki biznesowe.
Historia UX i UI może być śledzona aż od 70. lat XX wieku, kiedy to Stan Vanderberg wprowadził pojęcia „interfejsu użytkownika” i „konceptu użytkownika”, oba określenia służące do opisywania projektowania produktu w oparciu o cele oraz potrzeby jego użytkowników.
Pojawiły się pojęcia związane z UX (User Experience), które zostały zapoczątkowane przez Dona Normana i jego pozycję „the psychology of everyday things” opublikowaną w 1988 r. Kolejne dwie pozycje Normana – „Design of Everyday Things” (1990 r.) oraz „The Invisible Computer” (1998 r.) pomogły wprowadzić pojęcie UX jako dziedziny projektowania. UX stał się powszechnie stosowany jako samodzielny termin w początkowych latach 2000., a lata 2010 oznaczyły początek głębszego zaangażowania użytkowników w proces tworzenia stron internetowych i aplikacji.
GU, interface użytkownika, było starsze od UX. Rozwinęło się wraz z pierwszymi komputerami w latach 70. Jeśli chodzi o projektowanie interfejsu, poprzez lata zmieniały się jego techniki. Dopiero niedawno stworzono nową nazwę – UCD (projektowanie w oparciu o odnoszenie sukcesu użytkownika) – aby obejmować nowe techniki i akceptować stare procesy.
Początkiem zaawansowanego designu są zjawiska, które nastąpiły od 2013 roku, kiedy to Microsoft rozpoczął rewolucję w designie, wprowadzając design systemowy Flat UI. To wtedy pojawiła się koncepcja Responsive Design. Następnie Google wzięło akceptację Material Design i system ten stał się jednym z najbardziej popularnych frameworków GUI. Od tego momentu tworzenie szkieletu oraz zasad designu, zwłaszcza dla aplikacji, napędzanej przez UX, stało się łatwiejsze i szybsze.
Rozwiązania te odzwierciedlały oczywiście sposób, w jaki myślą oraz działają ludzie.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Projektowanie zorientowane na użytkownika to proces projektowania produktu technologicznego lub usługi, w którym biorą udział zarówno projektanci, jak i użytkownicy w celu dopasowania produktu do potrzeb i wymagań użytkownika. Celem projektowania zorientowanego na użytkownika jest tworzenie produktów, które są proste, łatwe w użyciu, efektywne i przyjemne w działaniu. Projektanci stosują różne techniki, aby lepiej zrozumieć użyteczność dla użytkowników, w tym wywiady, rejestrowanie danych użytkowania i obserwacje. Po zebraniu i analizie danych projektanci mogą tworzyć modele i prototypy produktu do dalszych testów przez użytkowników, aby upewnić się, że produkt spełnia oczekiwania użytkowników. Projektowanie zorientowane na użytkownika może pomóc firmom zmniejszyć koszt tworzenia produktów i usprawnić usługi, dostarczając lepsze doświadczenia użytkownikom.
Etapy badania UCD:
Agencja UX – usługi w tym zakresie obejmują profesjonalne doradztwo w zakresie tworzenia interfejsów użytkownika i projektowania doświadczeń użytkownika. Usługi te obejmują audyt UX, tworzenie strategicznych roadmap dla usprawnienia UX, analizę badań i tworzenie prototypów interfejsów użytkownika. Agencja UX może również skupić się na ulepszaniu obecnych projektów i procesów funkcjonujących w organizacji, aby zapewnić lepsze doświadczenie dla klientów.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
User experience (UX) to ogólnie pojęty zespół cech i właściwości tworzonego produktu wynikających z jego projektowania, które mają wpływ na komfort używania go przez użytkowników. Używa się go, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z produktu, a tym samym czerpać satysfakcję z jego wykorzystania. Oznacza to projektowanie produktów przez uwzględnienie różnych aspektów funkcjonalnych, estetycznych, ergonomicznych i jakościowych, które razem tworzą użytkowanie z produktu.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 1
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |