Marketing afiliacyjny w 2020 roku: BEZPŁATNY przewodnik dla początkujących(EASY)

Marketing Afiliacyjny

Marketing Afiliacyjny

Marketing afiliacyjny dla wielu brzmi ciekawie. Jeśli chcesz zarabiać pasywnie to ten post stanie się Twoją nową Biblią.

Nie tylko nauczę cię podstaw, jak zostać partnerem marketingowym, ale także zanurzymy się w prawdziwych przykładach profesjonalnych marketingowców stowarzyszonych, którzy zarabiają tysiące, a nawet miliony dolarów rocznie, nie wydając pieniędzy na PPC ani żadne inne tego bzdury.

Zajmiemy się promocją produktów w Amazon, Allegro, itp. , tworzeniem treści zoptymalizowanych pod kątem SEO, które dobrze plasują się w Google, strategiami promocji list e-mail, wyborem najlepszego programu partnerskiego dla Ciebie i udzieleniem Ci krok po kroku całego procesu. Marketing afiliacyjny to wspaniały sposób na biznes, dzięki czemu będziesz zarabiać prowizje partnerskie w krótkim czasie.

Zanurzmy się.

Żeby otrzymać jeszcze lepsze wskazówki na temat marketingu afiliacyjnego zapisz się poniżej.



Marketing afiliacyjny wskazówki:




Zacznijmy od (nieco rozwlekłej) definicji:

Co to jest marketing partnerski?

Marketing partnerski (Marketing afiliacyjny) to nowoczesna interpretacja bardzo starego pomysłu – uzyskanie prowizji od sprzedaży. Przedstawiasz swoim czytelnikom produkty lub usługi od zaufanych firm lub osób i otrzymujesz prowizję od sprzedaży od klientów, których wysyłasz.




Jeśli długo już nas czytasz, nauczyłeś się, że  blogerzy zarabiają , budując grono zaufanych odbiorców, a następnie oferując produkty lub usługi, które naprawdę im pomogą.

Marketing afiliacyjny to naprawdę szybki sposób aby zaoferować produkty i usługi, bez konieczności tworzenia  swoich  własnych  produktów i usług.

Dla blogerów oznacza to, że:

  • znajdujesz produkt lub usługę, którą lubisz,
  • promujesz ją wśród czytelników
  • zarabiasz część zysku na każdej dokonanej sprzedaży.

Jak działa marketing afiliacyjny?

Marketing partnerski = afiliacja = marketing afiliacyjny, może być dość techniczny, nawet dla osób dobrze zaznajomionych z marketingiem internetowym. Na szczęście nie musisz znać wszystkich szczegółów, aby rozpocząć.

Rzeczywista mechanika działa w tle, dzięki programowi partnerskiemu.

W uproszczeniu wygląda to tak:

  1. Gdy partner dołącza do programu handlowego, otrzymuje unikalny identyfikator i określony adres URL, którego należy użyć przy promocji produktu firmy.
  2. Partner, czyli osoba mająca na przykład blog umieszcza link w treści swoich artykułów i/lub poprzez marketing e-mail zaprasza czytelników do kliknięcia go, aby dowiedzieć się więcej.
  3. Gdy potencjalny kupujący kliknie link, aby odwiedzić witrynę wystawcy (strona firmy oferującej produkty), plik cookie identyfikujący partnera (czyli naszego blogera) zostaje umieszczony na jego komputerze. Ciasteczko (COOKIE) gwarantuje, że wydawcy otrzymają określoną stawkę, nawet jeśli kupno nastąpi kilka dni lub nawet tygodni później.
  4. Za każdym razem, gdy kupujący kończy proces sprzedaży, sprzedawca sprawdza zapis sprzedaży w poszukiwaniu pliku cookie identyfikującego źródło polecenia.
  5. Jeśli sprzedawca znajdzie plik cookie z identyfikatorem podmiotu (partnera), to partner jest uznawany za sprzedawcę i dostaję prowizję.
  6. Sprzedawca udostępnia raporty, aby partner mógł zobaczyć ich przekliki (kliknięcia) i sprzedaż.
  7. Sprzedawca płaci prowizję na koniec każdego okresu płatności.

Oto graficzny przegląd ułatwiający wizualizację procesu:

Marketing afiliacyjny w 2020 roku: BEZPŁATNY przewodnik dla początkujących(EASY) 1

Przepływ jest dość prosty. Gdy go zrozumiesz to zobaczysz, że działa tak samo, bez względu na to, jaki produkt promujesz lub w jakiej sieci marketingowej jesteś.

Spójrzmy więc na typową drogę dla blogera, który poważnie myśli o tym, aby marketing afiliacyjny stał się głównym źródłem dochodów.

Jak rozpocząć marketing afiliacyjny w 4 krokach

Oto kluczowy punkt, który musisz zrozumieć, jeśli chcesz zostać partnerem marketingowym: Zarabiasz prowizję w zamian za dostarczenie czytelnikom cennych informacji na temat produktów lub usług, dla osób które już myślały o zakupie.

Innymi słowy, Twoi czytelnicy prawie już kupili. Są już w stanie dokonać zakupu, chcą się tylko upewnić, którą firmę czy typ wybrać.

Pytanie brzmi, czy możesz pomóc im podjąć mądrzejszą decyzję niż oni sami?

Ty dodajesz wartość. Zarabiasz w zamian za pomoc w podejmowaniu mądrzejszych decyzji, a także używasz swojego bloga i Internetu do usystematyzowania tego procesu, dostarczając cennych porad tysiącom ludzi.

Oto krok po kroku proces wykonywania tego dokładnie:

Krok 1: Wybierz produkt, który chcesz promować jako partner

Jako etyczny bloger zawsze będziesz ograniczony w produktach, które wybierzesz do reprezentowania na jeden z dwóch sposobów:

  • Doświadczenie ogranicza Cię do produktów, z których korzystałeś i które Ci się podobały, plus firmy mają programy partnerskie. A same produkty są odpowiednie dla Twoich odbiorców, lub
  • Ograniczają Cię produkty, do których możesz uzyskać dostęp, aby je ocenić, kupując je wprost lub otrzymując bezpłatną próbkę lub wersję próbną.

Bez względu na to, jakie podejmiesz działanie, spodziewaj się, że będziesz musiał zainwestować czas i pieniądze w badania najlepszych produktów dla swoich odbiorców.

Oto dwie główne opcje (najpierw najlepsza opcja na liście).

OPCJA 1: PROMOWANIE PRODUKTÓW, KTÓRE JUŻ ZNASZ I UWIELBIASZ

Jest to najczęstszy sposób na rozpoczęcie korzystania z ofert partnerskich.

Zostajesz partnerem dla czegoś, z czego sam korzystałeś, miałeś dobre doświadczenia. Produkt został gruntownie przetestowany i czujesz się dobrze polecając go. Powinieneś być całkiem pewny, że inni osiągną takie same wyniki, co Ty (lub lepsze), o ile wykonają pracę.

Jeśli odniosłeś wielki sukces po kursie, szkoleniu lub e-booku, z którego czytelnicy mogliby również skorzystać, sensowne jest, aby rozpowszechniać informacje i dzielić się wynikami.

Zrób spis produktów, usług i kursów, z którymi już masz doświadczenie. Możesz mieć listę kilkunastu lub więcej.

Które z nich chciałbyś promować? Skreślić te, które nie pasują do rachunku.

Teraz po prostu sprawdź, czy firma ma program partnerski (niektóre nie, ale prawdopodobnie będziesz zaskoczony, jak wielu).

Korzystając z wyszukiwarki takiej jak Google, wyszukaj „program partnerski” + [nazwa produktu] lub po prostu napisz do sprzedawcy i zapytaj.

Marketing afiliacyjny w 2020 roku: BEZPŁATNY przewodnik dla początkujących(EASY) 2

Następnie zweryfikuj pozostałe opcje za pomocą poniższej listy kontrolnej, aby znaleźć dobry produkt marketingowy:

  • Miałeś już do czynienia, nawet przez chwilę z produktem, dzięki czemu znasz jego jakość.
  • Firma zapewnia solidne zasady zwrotu pieniędzy, a także ich przestrzegają.
  • Zapewniają dobrą obsługę klienta (a Ty to przetestowałeś).
  • Masz dobrą historię do podzielenia się swoimi doświadczeniami z produktem.
  • Oferta odpowiada potrzebom odbiorców i nie będzie nadużywać zaufania, które z nimi zbudowałeś.

Produkty, które wpasowywują się we wszystkie pola wyboru, są Twoimi najlepszymi możliwościami uzyskania dochodu partnerskiego. Z czasem dodaj dowolną liczbę tych produktów do swojego wachlarza.

Znalazłeś swój pierwszy produkt! Złóż wniosek i zacznij go promować.

Jeśli dopiero zanurzasz się w dziedzinie marketingu afiliacyjnego, ta pierwsza opcja może wystarczyć.

Jednak większość blogerów również chce wypróbować następną.

(I musisz zbadać drugą opcję, jeśli nie masz istniejącego produktu, który kochasz, który jest również doskonałym wyborem dla odbiorców  i  oferuje program partnerski).

Opcja nr 2: Znajdź produkty za pośrednictwem sieci afiliacyjnej

Jeśli nie masz bezpośredniego doświadczenia ani wiedzy o produktach w swojej niszy, które mogłyby pomóc czytelnikom, często możesz znaleźć dobre produkty w sieciach partnerskich.

Ale bądź ostrożny – takie podejście wymaga poświęcenia czasu na badania i pieniędzy na zakup produktów do wypróbowania, bardziej niż pierwsza opcja.

Jest tak, ponieważ od samego początku wiąże się to z mniejszym zaufaniem i wcześniejszą wiedzą. Musisz dołożyć należytej staranności, aby chronić swoją reputację i wiarygodność zbudowaną przez czytelników.

Kiedy pracujesz przez sieć, zazwyczaj nie znasz sprzedawcy i zwykle nie budujesz z nim relacji (Twoja relacja biznesowa jest z siecią).

Lista popularnych i niezawodnych sieci partnerskich obejmuje  ClickBank ,  CJ Affiliate , eBay Partner Network , ShareaSale i program  Amazon Associates . Niektóre sieci przydzielą Ci nawet menedżera, który pomoże Ci w pokazaniu wszystkich opcji.

W szczególności produkty ceneo są łatwym sposobem na rozpoczęcie pracy. Wielu początkujących zaczyna od zostania podmiotem partnerski w Ceneo lub Awin, a następnie przechodzi do innych rodzajów bardziej dochodowych ofert partnerskich.

Krok 2: Ustaw się jako partner

Bez względu na to, czy współpracujesz bezpośrednio ze sprzedawcą, czy przez sieć, musisz złożyć wniosek, uzyskać zgodę i podać pewne informacje, abyś mógł otrzymać zapłatę.

Co najmniej musisz podać:

  • Twoje dane osobowe / kontaktowe do celów podatkowych i sprawozdawczych.
  • Twoje konto bankowe, na które będą wysyłane prowizje.

Z kolei sprzedawca musi zapewnić Ci:

  • Link partnerski. Za każdym razem, gdy piszesz o produkcie, użyjesz tego linku umożliwiającego śledzenie. Na końcu każdego linku będzie miał długi tag, który zawiera identyfikator partnera.

Oto jak wyglądają niektóre typowe linki tekstowe partnerów:

Przykładowy link do strony głównej:

https://www.awin1.com/cread.php?awinmid=12044&awinaffid=473016&clickref=&p=

Przykładowy skrócony link do strony produktu:

http://tidd.ly/79dcd985

Zazwyczaj otrzymasz także wskazówki i przydatne zasoby do marketingu produktu (często w powitalnym przewodniku lub na stronie internetowej partnera).

Mogą one obejmować:

  • Przewodnik dla partnerów, a także instrukcje dotyczące korzystania z platformy i podsumowanie zasad, takich jak wypłaty.
  • Narzędzia marketingu online, takie jak banery i grafika paska bocznego.
  • Przykładowa kopia wiadomości e-mail / strony internetowej.
  • Bieżąca korespondencja handlowca na temat promocji, nowych produktów itp.

Jeśli korzystasz z sieci takiej jak Amazon, otrzymasz własny link do każdego promowanego produktu.

Aby uzyskać więcej informacji, sprawdź strony pomocy lub wsparcia swojej sieci.

Wskazówka: jeśli Twoi odbiorcy mają charakter globalny (wielu blogerów angielskojęzycznych), możesz sprawdzić geniuslink do śledzenia sprzedaży zagranicznej za pośrednictwem Amazon, iTunes i Microsoft Store.

Krok 3: Zacznij promować swoje wybrane oferty afiliacyjne

Ostatecznie ciężka praca nad wyszukiwaniem i oceną produktów opłaca się tylko wtedy, gdy ktoś skorzysta z Twojej porady i dokona zakupu, prawda?

Aby tak się stało, musisz przedstawić swoje rekomendacje publiczności. Co ważniejsze, musisz uczynić swoją rekomendację  godną zaufania . Marketing afiliacyjny bazuje głównie właśnie na tym.

To właśnie tam poślizgnie się wielu marketingowców afiliacyjnych. Myślą, że wystarczy umieścić na swoim blogu kilka banerów z linkami do produktów afiliacyjnych.

Ale spójrz na to:

Marketing afiliacyjny w 2020 roku: BEZPŁATNY przewodnik dla początkujących(EASY) 3

Czy to wygląda na godne zaufania? Ani trochę, prawda?

Cóż, oto mały sekret:

Najlepsze oferty partnerskie nie wyglądają tak. Żadnego PPC lub wymuszanych zaleceń w mediach społecznościowych.

Oto, co zamiast tego zrobić (i jakich kanałów marketingowych użyć):

Opcja nr 1: Utwórz stronę zasobów na swoim blogu

Strona zasobów- niezbędne narzędzia u Rafała Szrajnert jest dobrym przykładem:

Marketing afiliacyjny w 2020 roku: BEZPŁATNY przewodnik dla początkujących(EASY) 4

Promuje wiele różnych produktów, ale organizuje je według różnych typów i potrzeb w danym momencie. Wyjaśnia również, dlaczego te produkty byłyby dla nich pomocne.

Innymi słowy, nie jest to tylko sprzedaż. To jest edukacja. Ponieważ zawiera dużo treści, a także jest dobrze zoptymalizowany pod kątem SEO, dobrze plasuje się w Google i uzyskuje ruch organiczny.

Możliwe, że możesz utworzyć taką stronę docelową w ciągu kilku godzin. Czytelnicy docenią również umieszczenie wszystkich rekomendacji w jednym miejscu w celu łatwego zapoznania się z nimi.

Opcja nr 2: Utwórz i promuj treści niestandardowe

Ta strategia content marketingu będzie podstawą działań promocyjnych dużo zarabiających partnerów.

Zastosuj tyle różnych technik (o których zaraz przeczytasz), ile ma to sens dla bloga i odbiorców.

Uwaga: wszystkie te strategie zakładają, że już wysyłasz ruch do najnowszych treści, które tworzysz, wysyłając regularnie listę e-mailem (co najmniej dwa do czterech razy w miesiącu), aby poinformować ich o nowościach.

A) Napisz recenzje

Możesz pisać szczegółowe recenzje produktów, kursów, książek lub oprogramowania promowanego jako partner. Na przykład, oto recenzja afiliacyjna :

Marketing afiliacyjny w 2020 roku: BEZPŁATNY przewodnik dla początkujących(EASY) 5

Twoje opinie mogą koncentrować się na jednym produkcie lub porównywać konkurencyjne produkty obok siebie.

Drugie podejście prawdopodobnie buduje większe zaufanie, ale także rozprasza ludzi, dając im wiele różnych zaleceń.

Jeśli chcesz przejrzeć wiele produktów, jedną z opcji jest utworzenie witryny z recenzjami, w której cała treść to tylko recenzje i oferty partnerów. Staje się „punktem kompleksowej obsługi” dla Twojej niszy.

B) Napisz szczegółową treść na dany temat

Możesz napisać szczegółowy, kompleksowy post na swojej stronie, aby edukować czytelników i „miękko sprzedawać” swoje produkty, a następnie pracować nad tym, aby uzyskać pozycję w wyszukiwarkach.

Na przykład możesz napisać ostateczny przewodnik po tworzeniu bloga WordPress i dołączyć linki partnerskie do ulubionych dostawców hostingu.

Niezależnie od tematu, upewnij się, że jest to zawsze aktualna treść- informacje, które mogą być przydatne i cenne przez wiele lat.

Możesz tworzyć posty na blogu, filmy, infografiki lub cokolwiek podobnego – ale cokolwiek robisz, nie powinna to być strona sprzedażowa. Skoncentruj się na budowaniu zaufania i autorytetu.

Na koniec powinieneś zwrócić dużą uwagę na SEO – upewnij się, że optymalizujesz strony i wpisy pod kątem właściwych słów kluczowych, utrzymujesz szybkie działanie WordPressa (page speed) i budujesz linki do swoich treści, aby uzyskać stały przepływ ruchu z Google. Jeśli szukasz dobrej oferty na SEO to napisz do nas.

C) Twórz wartościowe treści jako bonus

Zakładając, że zezwala na to Twoja umowa partnerska (czasem nie pozwala), możesz tworzyć dodatkowe treści, wyłącznie dla swoich czytelników, które pomagają ludziom uzyskać jeszcze więcej korzyści z produktu partnerskiego.

Ludzie kochają bonusy! Możesz tworzyć wiele rodzajów bonusów dość szybko i łatwo, jednocześnie zapewniając swoim czytelnikom doskonałą wartość.

Nawiasem mówiąc, jest to fantastyczny sposób na odróżnienie się od innych blogerów reprezentujących te same produkty.

Oto kilka przykładowych bonusów, które możesz zaoferować:

  • Listy jak korzystać z produktu ,krok po kroku
  • Przewodniki szybkiego uruchomienia
  • Omówienia wideo lub prezentacje
  • Usługi dodatkowe lub ze zniżką (np. darmowe listy, konsultacja)

Krok 4: Przestrzegaj wymogów prawnych (i najlepszych praktyk)

Nie bój się być przejrzystym. Ludzie docenią twoją uczciwość i chcą Cię wesprzeć, aby Ci odpłacić za polepszenie ich życia. Dlatego nie musisz ukrywać tego że linki na Twojej stronie to linki afiliacyjne.

Niezależnie od tego, gdzie udostępnisz link partnerski, czy to w postach na blogu, stronach internetowych czy w wiadomościach e-mail, poinformuj swoich czytelników, że możesz zarobić niewielką prowizję, jeśli kupią u Ciebie – a jeśli nie zdecydują się użyć Twojego linku, nie martw się.

Zapewnij ich, że nie poleciłbyś żadnych produktów, gdybyś sam ich nie używał lub był pewien, że mogą im pomóc.

Przykłady marketingu afiliacyjnego: 4 typy produktów partnerskich do promowania

Przeszliśmy przez proces stania się odnoszącym sukcesy marketingowcem, czyli afiliantem. Teraz przejrzyjmy kilka przykładów programów afiliacyjnych w prawdziwym świecie, omawiając cztery różne rodzaje produktów, które możesz promować i osiągać porządny zysk.

Zwykle większość Twoich dochodów z afiliacji będzie pochodzić z jednego lub dwóch „czołowych” – podstawowych produktów, których potrzebuje prawie każdy w Twojej grupie odbiorców i które również płacą dobrą prowizję.

W miarę postępów możesz dodawać komplementarne produkty, aby dopełnić swoją ofertę i pomóc odbiorcom w nowy sposób, ale identyfikacja głównych osób zarabiających jest niezbędnym pierwszym krokiem.

Opcja nr 1: Pobieranie cyfrowe

Pliki do pobrania to zasoby online, do których czytelnicy mogą uzyskać natychmiastowy dostęp, bez konieczności oczekiwania na przesyłkę pocztą (tak jak w przypadku produktów fizycznych).

Mogą to być pliki audio lub wideo, pliki PDF, książki elektroniczne (ebook), a nawet dostęp do chronionych hasłem zasobów w internecie.

Przykłady:

  • Książki lub ebooki – książki, które są hostowane na własnej stronie internetowej sprzedawcy, lub pobrane z Merlin, Amazon lub innych sprzedawców internetowych.
Marketing afiliacyjny w 2020 roku: BEZPŁATNY przewodnik dla początkujących(EASY) 6
  • Oprogramowanie – programy, gry, aplikacje, wtyczki i usługi chmurowe do pobrania.
  • Aplikacje mobilne – niektóre z setek aplikacji dostępnych za pośrednictwem googlePlay, iTunes czy innych
Marketing afiliacyjny w 2020 roku: BEZPŁATNY przewodnik dla początkujących(EASY) 7
  • Muzyka, filmy, programy telewizyjne i inne – Media oferowane przez Amazon, a także program partnerski iTunes i inne.

Zalety

  • Pobieranie cyfrowe to prosty sposób na rozpoczęcie pracy i pomoc odbiorcom w nagłych problemach.
  • Nie ma żadnych ogólnych kosztów produkcji, wysyłki lub przechowywania.
  • Twój kupujący może natychmiast uzyskać dostęp do swojego produktu online.

Niedogodności

  • Wiele ebooków, oprogramowania lub innych produktów do pobrania jest stosunkowo niedrogich. Będziesz musiał sprzedać wiele z nich, aby zarobić znaczne pieniądze.

Nasza rekomendacja?Zrób to! Ale oczekuj wyższych zarobków z innych opcji na tej liście.

Opcja nr 2: Profesjonalne usługi online

Jeśli chodzi o sprzedaż usług jako partner, ważne jest, aby skoncentrować się na tych, które będą dostępne dla wszystkich odbiorców bez względu na to, gdzie się znajdują (w przeciwieństwie do usługodawców, którzy obsługują tylko lokalnych klientów).

Innymi słowy, nie ograniczaj swojego potencjału zarobkowego według położenia geograficznego.

Najlepszym rozwiązaniem jest reprezentowanie usługodawców internetowych, lub profesjonalnych dostawców / wpływowych osób, z którymi pracowałeś w przeszłości i masz do nich pełne zaufanie.

Przykłady profesjonalnych usług:

  • Projektanci
  • Media lub firmy kreatywne
  • Usługi content marketingu
  • Usługi badawcze lub konsultacyjne
  • Księgowość, finanse lub porady prawne
  • Specjalizacje niszowe – popkultura, podróże, turystyka, życie nocne, itp.

Przykłady usług online / hostowanych:

  • Platformy internetowe (Wix, WordPress)
  • Usługi generowania leadów (Elementor)
  • Dostawcy usług e-mail (ConstantContact, Aweber)
  • Usługi strony internetowej (np. Hosting, antyspam, bezpieczeństwo itp.)
  • Media ( różne wtyczki WordPress, Vimeo)
  • Platformy kursów ( Udemy, Teachable, Coursera)
  • Virtual Assistant lub obsługa klienta, czat
  • Wsparcie IT, przechowywanie w chmurze, tworzenie kopii zapasowych, bezpieczeństwo lub inne usługi techniczne na podstawie miesięcznych subskrypcji

Zalety

  • Łatwo jest zostać partnerem serwisowym i pomaga odbiorcom w zarządzaniu ważnymi zadaniami, które wymagają specjalistycznej wiedzy.
  • Prawdopodobnie istnieje większy potencjał zarobkowy niż z pobrań cyfrowych, ponieważ usługi są zwykle oferowane po wyższej cenie.
  • Wiele usług hostowanych będzie oferowało powtarzającą się prowizję – co oznacza, że ​​otrzymasz zapłatę, dopóki poleceni klienci będą nadal korzystać z usługi.

Niedogodności

  • Niektórzy z Twoich ulubionych profesjonalnych usługodawców (z którymi masz doświadczenie) mogą nie mieć programów partnerskich, także marketing afiiacyjny ie wchodzi tutaj w grę.

Nasza rekomendacja? Zrób to! Zwłaszcza jeśli możesz znaleźć doskonałego usługodawcę, który może potencjalnie pomóc prawie każdemu z odbiorców w danym momencie i który może być silnym, stałym generatorem dochodów.

Opcja nr 3: kursy online

Kursy online są ważnym podzbiorem produktów digitalowych, szczególnie dla blogerów, a rynek jest ogromny. Są tak popularne, że zasługują na własną kategorię na tej liście.

Kursy online istnieją na dowolny temat. Ich cena waha się od bezpłatnych do wartych tysiące złotych.

Przykłady:

Marketing afiliacyjny w 2020 roku: BEZPŁATNY przewodnik dla początkujących(EASY) 8
Marketing afiliacyjny w 2020 roku: BEZPŁATNY przewodnik dla początkujących(EASY) 9

Zalety

  • Kursy są jednym z najlepszych sposobów, aby pomóc swoim odbiorcom osiągnąć ważny dla nich cel lub przejść przez trudne chwile, a także nauczyć się nowej umiejętności. Możesz dostarczyć niesamowitą wartość przy niewielkim wysiłku z Twojej strony.
  • Kursy są często oferowane po wyższej cenie niż inne produkty online, więc Twój potencjał zarobkowy z każdej sprzedaży partnerskiej jest wyższy.
  • Kursy są popularne. W Twojej niszy powinno być łatwo znaleźć dobrych szkoleniowców, których kursy mogą pomóc czytelnikom.

Niedogodności

  • Będziesz musiał spędzić czas pracując i przeglądając kursy, aby upewnić się, że dotrzymują obietnic (w celu ochrony Twojej reputacji).

Nasza rekomendacja?Zrób to! Pomóż swoim czytelnikom w wielkim stylu i zarabiaj jednocześnie.

Opcja # 4: Sklepy e-commerce, a marketing afiliacyjny

Marketing afiliacyjny mówi jasno: jeśli zdecydujesz się promować fizyczne produkty na swoim blogu, najlepszym rozwiązaniem jest wybranie wysokiej jakości, charakterystycznych produktów, które będą bardzo atrakcyjne dla określonych odbiorców.

Unikaj produktów pospolitych, które czytelnicy mogą kupić w dowolnym miejscu – prowizje są tak małe, że nie zarobisz wartościowych pieniędzy, chyba że możesz przyciągnąć ogromny ruch do swojej witryny.

Prowizje od produktów e-commerce są zwykle dość niskie z powodu kosztów ogólnych produkcji, kosztów magazynowania, wysyłki itp. Więc jeśli nie planujesz zbudować dużej strony z recenzjami lub zakupowej (jej stworzenie pochłonie olbrzymi nakład na content i linkbuilding), produkty fizyczne prawdopodobnie będą bardzo małą częścią dochodu Twojego bloga.

Jeśli jednak masz ulubione narzędzie w swojej branży, niezbędny gadżet, który ułatwi życie czytelnikom, lub wysokiej jakości rekomendację, z której masz pewność, że ludzie będą zachwyceni, śmiało zaoferuj ją.

Zalety

  • Po założeniu bloga firmy mogą się z Tobą skontaktować i zaoferować bezpłatny produkt w zamian za recenzję. (Zawsze należy to ujawnić, ponieważ może to być postrzegane jako konflikt interesów).
  • Jeśli możesz sobie pozwolić na samodzielny zakup produktów w celu ich przetestowania, będziesz postrzegany jako naprawdę obiektywny recenzent.

Niedogodności

  • Prowizje ze sklepów e-commerce są zwykle znacznie niższe z powodu kosztów ogólnych, więc będziesz musiał sprzedać o wiele więcej produktów, aby uzyskać przyzwoity dochód.
  • Kupowanie produktów, aby można je było przejrzeć przed promocją, może być kosztowne.

Nasza rekomendacja? Oferuj produkty fizyczne tylko w określonych okolicznościach:

  • Są one bezpośrednio związane z tematem Twojego bloga i czymś, czego absolutnie potrzebują Twoi odbiorcy.
  • To nie są towary. Specjalistyczne i charakterystyczne produkty ze sklepów e-commerce lepiej odzwierciedlają Ciebie, podnosząc Twoją reputację i wiarygodność.

Powinieneś teraz mieć mnóstwo pomysłów na rodzaje produktów, które możesz reprezentować.

Marketing afiliacyjny i to co w nim najważniejsze

To marzenie o zarabianiu dochodu pasywnego nie jest tylko głupią fantazją.

Marketing afiliacyjny i zarobki z niego wynikające to całkowicie osiągalna rzeczywistość.

Jasne, nie jest to tak proste, jak naciśnięcie magicznego przycisku lub rozrzucenie Google Adsense po całej witrynie, ale przy odrobinie wiedzy i wytrwałości możesz to zrobić, a nawet przekształcić w opłacalny biznes internetowy.

Gdy zyskasz uznanie, marketing partnerski jest jednym z najlepszych modeli biznesowych do  zarabiania pieniędzy na blogach.

A najlepszą wiadomością jest to, że tak łatwo jest zacząć. W tym poście opisano wszystkie kroki związane z założeniem firmy zajmującej się marketingiem afiliacyjnym.

Wystarczy zidentyfikować  jedną wielką rzecz, którą  każdy z odbiorców musi osiągnąć, aby osiągnąć swoje cele i musisz zacząć od tego.

Wybierz świetny produkt online w który wierzysz. Udostępnij. Opowiedz historię swoich sukcesów.

Dostarczaj wiele cennych treści, które pomagają i edukują czytelników, i uważaj, aby nie być zbyt sprzedażowym.

Bądź szczery, uczciwy i przejrzysty. Rozwijaj zaufanie, którym obdarzają Cię czytelnicy.

I wreszcie bądź cierpliwy.

Wszystkie Twoje wysiłki zwróci Ci ten słodki zapach pieniędzy z prowizji partnerskich przesłany świeżo na Twoje konto w banku.



Interesuje Cię marketing afiliacyjny i rozwój SEO dla swojej firmy?
+48 790-768-482, lub pisząc e-mail
info@uniqueseo.pl

SEO, pozycjonowanie, marketing internetowy, reklama płatna (facebook, google ads), marketing afiliacyjny



Podziel się!
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie, pozycjonowanie, SEO i całą strategię internet marketing. Nie czekaj, dołącz do nas!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *