Zawartość strony
Remarketing dynamiczny to jedna z najlepszych opcji na personalizację reklam.
Czyli osobom, które były na naszej stronie wyświetlają się grafiki produktów, które oglądali a nie kupili.
W dodatku marketerom oszczędza masę czasu i pozwala unikać błędów. Ponieważ o ile, możesz zapanować nad całym procesem remarketingowym przy małej witrynie usługowej, o tyle w dużym ecommerce jest to nierealne.
W przypadku każdej witryny która działa jako sklep internetowy coraz ważniejsze staje się założenie konta Google Merchant. Konta sprzedawców stają są bardzo ważne i pomocne w zwiększaniu sprzedaży poprzez Google Ads (dawniej Google AdWords).
GMC pomaga tworzyć:
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Każdy kto działa w biznesie online wie, że remarketing jest ważny, ponieważ nie wszyscy potencjalni klienci, którzy odwiedzają Twoją witrynę, kupują od razu.
W dodatku konkurencja też aktywnie działa z reklamami, dlatego musisz cały czas się przypominać i wywierać na odwiedzających wpływ nie tylko przez wyszukiwarkę Google i swoją witrynę, ale także poprzez sieć reklamową Google.
Ludzie spędzają o wiele więcej czasu w YouTube czy innych domenach (jak np. blogi) w których Google za pomocą adsense może wyświetlać remarketing dynamiczny.
Większość przedsiębiorców ma „jako tako” skonfigurowany remarketing, ale generalnie jest to zrobione w prostym stylu, jak kilka banerów, które kierują na stronę główną sklepu, albo ogólne strony kategorii.
Czyli tak ustawiony remarketing pokazuje „wszystkim odwiedzającym” ich witrynę i serwuje jeden ogólny komunikat.
Niektórzy idą o krok dalej i ustawiają retargeting (segmentują odwiedzających ich witrynę) pod tych, którzy porzucili koszyk lub odwiedzili stronę produktu.
I to już jest początek tego co może Ci dać remarketing dynamiczny. Bo jeśli tych produktów masz kilka to sobie poradzisz, ale co jeśli masz 2.000 produktów? Albo 30.000? Czy zamierzasz utworzyć 30.000 segmentów odbiorców (odwiedzili produkt, ale nie wylądowali na stronie podziękowania) i 30,000 unikalnych reklam graficznych?
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Największym bólem w tradycyjnym retargetingu było tworzenie segmentów i grafik pod każdy produkt, o odpowiednich wymiarach. Remarketing dynamiczny Google Ads pozwala jednak uniknąć tych problemów.
Algorytm Google dynamicznie będzie teraz dla Ciebie kreował reklamy w których będzie kreacja zawierająca:
I to wszystko bazuje na zachowaniu użytkowników w Twojej witrynie!
Zobacz ile czasu zaoszczędzisz i ile mniej błędów popełnisz ustawiając segmenty z odpowiednimi grafikami.
Oto jak działa dynamiczny remarketing w Google Ads:
Musisz skonfigurować w swojej witrynie dostosowany tag remarketingowy, który będzie pobierał numery identyfikacyjne produktów z Twojego kanału sprzedawcy i przekazywał je do Google. Dlatego konieczne jest założenie konta Google Merchant Center.
Następnie Google dopasuje te identyfikatory produktów do Twojego pliku danych GMC i użyje tych danych do dostosowywania do Twoich „dynamicznych reklam displayowych”.
Remarketing dynamiczny ustawia się w skrócie w ten sposób:
Aby umieścić w swojej witrynie kilka tagów remarketingowych polecam Google Tag Manager. Implementacja wymaga trochę wiedzy o kodowaniu, ale jeśli prowadzisz witrynę e-commerce, prawdopodobnie poradzisz sobie samemu. Natomiast jeśli masz duży sklep internetowy to masz prawdopodobnie u siebie na etacie programistę/marketera.
Gdy wszystko zostanie prawidłowo zaimplementowane, musisz skonfigurować kampanie remarketingowe w Google Ads. Tak jak w przypadku każdej reklamy, musisz skonfigurować grupę odbiorców, na którą chcesz kierować reklamy. Aby to zrobić, przejdź do „zarządzanie odbiorcami”, i wybierz odpowiednią listę remarketingową.
Przykładowo listy remarketingowe możesz sporządzać na osoby, które:
Moja uwaga: Korzystaj także z Google Analytics i pamiętaj aby włączyć moduł e-ommerce.
Remarketing dynamiczny jest formą reklamy online, która pozwala na wyświetlanie reklam użytkownikom, którzy już odwiedzili twoją stronę internetową. Celem jest przypomnienie im o twojej ofercie i zachęcenie ich do powrotu i dokonania zakupu.
Aby zrobić remarketing dynamiczny, potrzebujesz następujących kroków:
Po skonfigurowaniu remarketingu dynamicznego twoje reklamy będą wyświetlane użytkownikom, którzy odwiedzili twoją stronę internetową. Dzięki temu możesz skutecznie przypominać im o swoich produktach lub usługach i zachęcać ich do powrotu i dokonania zakupu.
Spośród powracających użytkowników średnia wartość zamówienia zawsze jest wyższa niż nowych użytkowników, a średni współczynnik konwersji jest także o wiele lepszy niż na zimnym ruchu. Ponowne zaangażowanie to sprawdzony na podstawie danych klucz do wzrostu dochodowości firm, a remarketing dynamiczny to ponowne zaangażowanie w jeszcze lepszej wersji, bo dostosowane do naszych upodobań.
Remarketing dynamiczny jest kluczowym czynnikiem sukcesu szczególnie w bardzo konkurencyjnych branżach dla każdej witryny e-commerce.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 111
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)