Zawartość strony
Marketing hotelarski odgrywa kluczową rolę w przyciąganiu rezerwacji i generowaniu optymalizacji przychodów. W przeważającej części Twoje komunikaty marketingowe to sposób, aby klienci stali się świadomi Twojego hotelu, a także w jaki sposób w przyszłości zrozumieją Twoje wartości i unikalną propozycję sprzedaży (USP). Oczywiście, aby zoptymalizować swój marketing hotelu, pensjonatu, czy obiektu wypoczynkowego, musisz być świadomy najnowszych trendów w reklamowaniu hoteli.
Marketing hotelarski to pojęcie zbiorcze, które odnosi się do różnych strategii i technik marketingowych stosowanych przez hotele w celu promowania swojej działalności i wywierania pozytywnego wrażenia na klientach. Zasadniczo chodzi o to, aby hotel był jak najbardziej atrakcyjny, aby przyciągnąć jak najwięcej gości.
W erze cyfrowej marketing hotelowy odbywa się zarówno online, jak i osobiście przez PR, a marki muszą zmaksymalizować swoją obecność za pośrednictwem ruchu na stronie internetowej, mediów społecznościowych, poczty e-mail i wielu innych kanałów.
W branży hotelarskiej konkurencja jest jednym z największych wyzwań, z którymi muszą się zmierzyć poszczególne hotele. Marketing usług hotelarskich ma kluczowe znaczenie, ponieważ jest to sposób, w jaki hotele mogą promować swoją nieruchomość, podkreślać jej wyjątkowe cechy, wyróżniać się na tle konkurencji i określać korzyści płynące z pozostania w Twoim ośrodku.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Ostatecznie nadążanie za najnowszymi trendami marketingowymi w hotelach i angażowanie klientów poprzez marketing może pomóc właścicielom hoteli w maksymalizacji liczby generowanych rezerwacji i przychodów, które przynoszą.
Poniżej znajdują się przykłady niektórych ogólnych trendów marketingowych. Trendy te mają zastosowanie w całej branży hotelarskiej, niezależnie od lokalizacji czy bazy klientów, a dotrzymywanie im tempa może mieć kluczowe znaczenie dla optymalizacji przychodów.
Marketing doświadczeń klientów odnosi się do zbioru strategii marketingowych dotyczących hoteli, które opierają się na rzeczywistych doświadczeniach klientów podczas pobytu w hotelu lub interakcji z firmą. Opiera się on na założeniu, że klienci hotelowi tak naprawdę nie płacą za produkty lub usługi; płacą za doświadczenia.
Hotele mogą poprawić jakość obsługi klienta na wiele sposobów, na przykład poprzez zapewnienie doskonałej obsługi klienta, oferowanie unikalnych funkcji w pokojach hotelowych i zapewnianie najwyższej jakości udogodnień dla gości. Skupiając się na działaniach marketingowych (na doświadczeniu), hotele mogą naprawdę wykorzystać ciekawe kwestie i oryginalne rozwiązania, dla których ludzie zatrzymują się w hotelach.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Klienci mają zwykle wysokie oczekiwania, jeśli chodzi o obsługę klienta online, oczekując szybkich odpowiedzi na pytania, i właśnie tutaj chatboty mogą dać Ci wielką wartość. Chatbot (np manychat) można skonfigurować tak, aby odpowiadał na często zadawane pytania, przekazywał kluczowe wiadomości marketingowe odnośnie hotelu, zwiększał liczbę bezpośrednich rezerwacji, a nawet przeprowadzał klientów przez rezerwacje.
Niektóre z głównych korzyści związanych z chatbotami obejmują możliwość odpowiadania klientom, nawet gdy personel jest niedostępny, a także automatyczne wykrywanie języka i komunikację w wielu językach. Chatboty mogą również nadal komunikować się z gośćmi podczas podróży klienta, w tym w fazie kontrolnej.
Influencer marketing odnosi się do docierania do osób, które mają spore grono followersów w Internecie. Dzięki temu możemy skutecznie wykorzystać ich wpływ i zasięg do przekazywania komunikatów marketingowych określonej grupie odbiorców. Influencerzy mają zwykle ugruntowaną publiczność, która może składać się z określonej grupy demograficznej, a ich odbiorcy zwykle szanują ich poglądy.
Pod pewnymi względami influencer marketing jest podobny do sposobu, w jaki działają reklamy z celebrytami w roli głównej, gdzie publiczność ufa firmie lub marce, ze względu na powiązanie z kimś, komu ufają lub podziwiają. Hotele mogą współpracować z osobami wpływowymi w celu tworzenia treści wideo, postów w mediach społecznościowych, treści pisanych lub innych form marketingu internetowego.
W odniesieniu do branży hotelarskiej treści generowane przez użytkowników to treści online, które są tworzone i udostępniane przez klientów. Przykłady obejmują opinie klientów i blogi wideo, zdjęcia hoteli lub zdjęcia z wakacji. Treści generowane przez użytkowników są najczęściej udostępniane w mediach społecznościowych lub za pośrednictwem osobistych kont na youtube.
Ten rodzaj treści ma tę zaletę, że pochodzi od prawdziwych klientów, a nie od marki, co zwiększa zaufanie odbiorców. Aby strategie marketingowe hoteli naprawdę wykorzystywały moc treści generowanych przez użytkowników, muszą umożliwiać ich łatwe tworzenie i udostępnianie, czego przykładem są często standy do zdjęć w hotelach z ich nazwą.
Ideą marketingu personalizacyjnego jest dostarczanie bardziej ukierunkowanych treści promocyjnych do indywidualnych użytkowników. Jest to technika, która w dużej mierze opiera się na gromadzeniu danych zachowań użytkownika, a główną zaletą jest to, że treści promocyjne, które są postrzegane przez klientów, są bardziej odpowiednie dla nich jako osób.
Marketing personalizacyjny może przybierać różne formy, w tym spersonalizowane kampanie reklamowe. Treści mogą być dostosowywane poprzez uzyskanie danych kontaktowych, ale mogą być również kierowane do określonych użytkowników na podstawie ich nawyków, przeglądania stron internetowych i aktywności w mediach społecznościowych.
Marketing wideo to jedna z najpotężniejszych strategii marketingowych w hotelach, która pomaga kierować komunikaty marketingowe do potencjalnych klientów w dogodny dla nich sposób. Treści wideo są szczególnie popularne na platformach społecznościowych i mają możliwość łączenia ciekawych elementów.
Zakres opcji dostępnych dla marketerów jest prawie nieskończony, od transmisji na żywo z działalności hotelowej po filmy promocyjne podkreślające cechy hotelu i wywiady z klientami, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami. Rosnąca popularność filmów 360° otwiera również większe możliwości pełnego zaangażowania odbiorców.
Wreszcie, remarketing to sposób, w jaki osoby zarządzające hotelami mogą dotrzeć do użytkowników, którzy już odwiedzili witrynę ich hotelu lub weszli w interakcję z ich marką w mediach społecznościowych. Może to być szczególnie korzystne dla hoteli.
Remarketing umożliwia kierowanie tych użytkowników do oferty za pomocą określonych komunikatów marketingowych, takich jak zdjęcie pokoju hotelowego, który rezerwowali, przypominając im o ich interakcji. Główną zaletą remarketingu nad innymi formami reklamy internetowej jest to, że hotele już wiedzą, że ci użytkownicy wykazali pewien stopień zainteresowania.
Skoro interesuje Ciebie marketing w hotelu to mamy krótką listę ciekawych strategii:
Marketing odgrywa kluczową rolę w pomaganiu firmom w maksymalizacji rezerwacji i przychodów. Jest to główny sposób, w jaki osoby z branży hotelarskiej są w stanie dotrzeć do potencjalnych klientów, przekazując ich unikalną propozycję sprzedaży i wartości marki.
Umów się z nami na darmową konsultację, aby omówić marketing w hotelarstwie:
Pozyskiwanie klientów dla hotelu oraz skuteczna reklama są kluczowe dla biznesu hotelowego. Poniżej przedstawiam kilka sposobów, które pomogą w pozyskiwaniu nowych klientów oraz skutecznej reklamie hotelu:
Ważne jest, aby reklamować hotel w sposób skoordynowany i przemyślany, dostosowując strategię do charakteru i specyfiki hotelu oraz jego grupy docelowej. Zawsze należy pamiętać, że zadowoleni klienci to najlepsza reklama dla każdego biznesu hotelowego.
A jak jest u Ciebie?
Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Marketing hotelu i promocja usług hotelarskich, aby skutecznie zdobywać gości i rezerwacje?
Napisz w komentarzu.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 4.9 / 5. Liczba głosów: 113
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)