Zawartość strony
Marketing hotelarski odgrywa kluczową rolę w przyciąganiu rezerwacji i generowaniu optymalizacji przychodów. W przeważającej części Twoje komunikaty marketingowe to sposób, aby klienci stali się świadomi Twojego hotelu, a także w jaki sposób w przyszłości zrozumieją Twoje wartości i unikalną propozycję sprzedaży (USP). Oczywiście, aby zoptymalizować swój marketing hotelu, pensjonatu, czy obiektu wypoczynkowego, musisz być świadomy najnowszych trendów w reklamowaniu hoteli.
Marketing hotelarski to pojęcie zbiorcze, które odnosi się do różnych strategii i technik marketingowych stosowanych przez hotele w celu promowania swojej działalności i wywierania pozytywnego wrażenia na klientach. Zasadniczo chodzi o to, aby hotel był jak najbardziej atrakcyjny, aby przyciągnąć jak najwięcej gości.
W erze cyfrowej marketing hotelowy odbywa się zarówno online, jak i osobiście przez PR, a marki muszą zmaksymalizować swoją obecność za pośrednictwem ruchu na stronie internetowej, mediów społecznościowych, poczty e-mail i wielu innych kanałów.
W branży hotelarskiej konkurencja jest jednym z największych wyzwań, z którymi muszą się zmierzyć poszczególne hotele. Marketing usług hotelarskich ma kluczowe znaczenie, ponieważ jest to sposób, w jaki hotele mogą promować swoją nieruchomość, podkreślać jej wyjątkowe cechy, wyróżniać się na tle konkurencji i określać korzyści płynące z pozostania w Twoim ośrodku.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Ostatecznie nadążanie za najnowszymi trendami marketingowymi w hotelach i angażowanie klientów poprzez marketing może pomóc właścicielom hoteli w maksymalizacji liczby generowanych rezerwacji i przychodów, które przynoszą.
Poniżej znajdują się przykłady niektórych ogólnych trendów marketingowych. Trendy te mają zastosowanie w całej branży hotelarskiej, niezależnie od lokalizacji czy bazy klientów, a dotrzymywanie im tempa może mieć kluczowe znaczenie dla optymalizacji przychodów.
Marketing doświadczeń klientów odnosi się do zbioru strategii marketingowych dotyczących hoteli, które opierają się na rzeczywistych doświadczeniach klientów podczas pobytu w hotelu lub interakcji z firmą. Opiera się on na założeniu, że klienci hotelowi tak naprawdę nie płacą za produkty lub usługi; płacą za doświadczenia.
Hotele mogą poprawić jakość obsługi klienta na wiele sposobów, na przykład poprzez zapewnienie doskonałej obsługi klienta, oferowanie unikalnych funkcji w pokojach hotelowych i zapewnianie najwyższej jakości udogodnień dla gości. Skupiając się na działaniach marketingowych (na doświadczeniu), hotele mogą naprawdę wykorzystać ciekawe kwestie i oryginalne rozwiązania, dla których ludzie zatrzymują się w hotelach.
Klienci mają zwykle wysokie oczekiwania, jeśli chodzi o obsługę klienta online, oczekując szybkich odpowiedzi na pytania, i właśnie tutaj chatboty mogą dać Ci wielką wartość. Chatbot (np manychat) można skonfigurować tak, aby odpowiadał na często zadawane pytania, przekazywał kluczowe wiadomości marketingowe odnośnie hotelu, zwiększał liczbę bezpośrednich rezerwacji, a nawet przeprowadzał klientów przez rezerwacje.
Niektóre z głównych korzyści związanych z chatbotami obejmują możliwość odpowiadania klientom, nawet gdy personel jest niedostępny, a także automatyczne wykrywanie języka i komunikację w wielu językach. Chatboty mogą również nadal komunikować się z gośćmi podczas podróży klienta, w tym w fazie kontrolnej.
Influencer marketing odnosi się do docierania do osób, które mają spore grono followersów w Internecie. Dzięki temu możemy skutecznie wykorzystać ich wpływ i zasięg do przekazywania komunikatów marketingowych określonej grupie odbiorców. Influencerzy mają zwykle ugruntowaną publiczność, która może składać się z określonej grupy demograficznej, a ich odbiorcy zwykle szanują ich poglądy.
Pod pewnymi względami influencer marketing jest podobny do sposobu, w jaki działają reklamy z celebrytami w roli głównej, gdzie publiczność ufa firmie lub marce, ze względu na powiązanie z kimś, komu ufają lub podziwiają. Hotele mogą współpracować z osobami wpływowymi w celu tworzenia treści wideo, postów w mediach społecznościowych, treści pisanych lub innych form marketingu internetowego.
W odniesieniu do branży hotelarskiej treści generowane przez użytkowników to treści online, które są tworzone i udostępniane przez klientów. Przykłady obejmują opinie klientów i blogi wideo, zdjęcia hoteli lub zdjęcia z wakacji. Treści generowane przez użytkowników są najczęściej udostępniane w mediach społecznościowych lub za pośrednictwem osobistych kont na youtube.
Ten rodzaj treści ma tę zaletę, że pochodzi od prawdziwych klientów, a nie od marki, co zwiększa zaufanie odbiorców. Aby strategie marketingowe hoteli naprawdę wykorzystywały moc treści generowanych przez użytkowników, muszą umożliwiać ich łatwe tworzenie i udostępnianie, czego przykładem są często standy do zdjęć w hotelach z ich nazwą.
Ideą marketingu personalizacyjnego jest dostarczanie bardziej ukierunkowanych treści promocyjnych do indywidualnych użytkowników. Jest to technika, która w dużej mierze opiera się na gromadzeniu danych zachowań użytkownika, a główną zaletą jest to, że treści promocyjne, które są postrzegane przez klientów, są bardziej odpowiednie dla nich jako osób.
Marketing personalizacyjny może przybierać różne formy, w tym spersonalizowane kampanie reklamowe. Treści mogą być dostosowywane poprzez uzyskanie danych kontaktowych, ale mogą być również kierowane do określonych użytkowników na podstawie ich nawyków, przeglądania stron internetowych i aktywności w mediach społecznościowych.
Marketing wideo to jedna z najpotężniejszych strategii marketingowych w hotelach, która pomaga kierować komunikaty marketingowe do potencjalnych klientów w dogodny dla nich sposób. Treści wideo są szczególnie popularne na platformach społecznościowych i mają możliwość łączenia ciekawych elementów.
Zakres opcji dostępnych dla marketerów jest prawie nieskończony, od transmisji na żywo z działalności hotelowej po filmy promocyjne podkreślające cechy hotelu i wywiady z klientami, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami. Rosnąca popularność filmów 360° otwiera również większe możliwości pełnego zaangażowania odbiorców.
Wreszcie, remarketing to sposób, w jaki osoby zarządzające hotelami mogą dotrzeć do użytkowników, którzy już odwiedzili witrynę ich hotelu lub weszli w interakcję z ich marką w mediach społecznościowych. Może to być szczególnie korzystne dla hoteli.
Remarketing umożliwia kierowanie tych użytkowników do oferty za pomocą określonych komunikatów marketingowych, takich jak zdjęcie pokoju hotelowego, który rezerwowali, przypominając im o ich interakcji. Główną zaletą remarketingu nad innymi formami reklamy internetowej jest to, że hotele już wiedzą, że ci użytkownicy wykazali pewien stopień zainteresowania.
Skoro interesuje Ciebie marketing w hotelu to mamy krótką listę ciekawych strategii:
Marketing odgrywa kluczową rolę w pomaganiu firmom w maksymalizacji rezerwacji i przychodów. Jest to główny sposób, w jaki osoby z branży hotelarskiej są w stanie dotrzeć do potencjalnych klientów, przekazując ich unikalną propozycję sprzedaży i wartości marki.
Umów się z nami na darmową konsultację, aby omówić marketing w hotelarstwie:
A jak jest u Ciebie?
Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Marketing hotelu i promocja usług hotelarskich, aby skutecznie zdobywać gości i rezerwacje?
Napisz w komentarzu.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 111
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |