Marketing google (SEO, ADS i Moja Firma GMB)

Działania marketingowe w internecie aby zwiększyć sprzedaż
3 stycznia, 2022
Marketing masowy
Marketing masowy (definicja, kampania i strategia)
4 stycznia, 2022
Marketing google
Marketing google

Marketing internetowy w google

Rozkładamy najlepsze strategie marketingowe z pomocą SEO, Google Ads i Google My Business dla firm dowolnej wielkości.
Google to jedno z najpotężniejszych narzędzi reklamowych, jakie mogą opanować firmy. Każdego dnia miliardy ludzi korzystają z wyszukiwarki Google i Map Google, aby lokalizować firmy, które zaspokajają ich najpilniejsze potrzeby. Niezależnie od tego, czy będzie to prezent urodzinowy, naprawa samochodu, czy filiżanka gorącej kawy, ludzie tego szukają! Używając Google marketing we właściwy sposób, możesz przekształcić te wyszukiwane hasła w rzeczywistą sprzedaż, która pochodzi bezpośrednio z użycia dwóch narzędzi marketingowych: Google Ads i Google Moja Firma.
Reklamy Google pojawiają się na górze i na dole stron wyszukiwania Google oraz na stronach witryny, które są często powiązane z wyszukiwanymi słowami kluczowymi klienta. Google Moja Firma to profil, który pojawia się w sekcji informacji o firmie w wyszukiwarce Google lub Mapach Google i zawiera podstawowe informacje o firmie. Narzędzia te, jeśli są odpowiednio używane, mogą zwiększyć ruch w witrynie czy sklepie stacjonarnym, sprzedaż online i zwiększyć ogólną rozpoznawalność marki.
Jeśli więc Twoja firma nie ma jeszcze skonfigurowanej strategii marketingowej Google, czytaj dalej!

Jak działa Google Ads i dlaczego moja firma potrzebuje strategii marketingowej Google?

Zanim dowiemy się, jak tworzyć strategię marketingową Google, zastanówmy się dokładnie, co sprawia, że ​​Google Ads jest tak potężnym narzędziem marketingowym

Google Ads umożliwia śledzenie ruchu w witrynie i współczynnika odrzuceń.

Google Ads to narzędzie marketingowe działające w modelu PPC, co oznacza, że ​​reklamodawca (Ty) płaci za każde wyświetlenie lub kliknięcie. Google Ads są niezwykle przydatne, ponieważ mają możliwość skierowania do Twojej witryny klientów, którzy szukają podobnych produktów lub usług. Jeśli na przykład prowadzisz sklep z odzieżą , a potencjalny klient szuka tej odzieży online, Twoja płatna reklama Google pojawi się w wynikach wyszukiwania lub na jednej z odwiedzanych stron. Istnieje kilka różnych aspektów Google Ads, które pomogą zwiększyć Twoją obecność w Internecie. Dlatego w UniqueSEO wykorzystujemy każdą możliwość, aby rozwijać Twoją markę.
Różne sposoby reklamowania swojej firmy w reklamach Google obejmują:

  •   Reklamy produktowe – reklamy produktowe Google wyświetlają produkt z nazwą Twojej firmy, podaną ceną, zdjęciem produktu i wezwaniem do działania.
  •   PPC — reklamy typu pay-per-click mają na celu przyciągnięcie ruchu z wyszukiwarki Google do Twojej witryny. Powodem jest to, że płaci za kliknięcie, ponieważ reklamodawca płaci za każde kliknięcie reklamy.

Dzięki prawidłowemu korzystaniu z marketingu Google Ads Twoja firma zyska większe zaangażowanie online, recenzje i ogólną sprzedaż. Oznacza to, że istnieje sposób na właściwe wykorzystanie Google Ads w celu dotarcia do docelowych odbiorców. Jeśli Twoje reklamy nie dotrą do grupy docelowej, jest mało prawdopodobne, że zauważysz jakąkolwiek zmianę w ogólnym zaangażowaniu. Na szczęście jesteśmy tutaj, aby podzielić się niektórymi ze sprawdzonych metod Google Ads, z których korzystamy jako czołowa agencja marketingowa zajmująca się marketingiem internetowym. Wejdźmy we wspaniały świat Google Ads!

Sprawdzone metody na marketing Google Ads

Skorzystaj z naszych wskazówek, aby rozpocząć swoją strategię marketingową Google.
Google Ads polega na zwiększeniu liczby konwersji.
Zanim zaczniesz korzystać z Google marketing, najlepiej zacząć od dobrze zaplanowanej strategii na lejek sprzedażowy. Poznajmy niektóre z głównych punktów, które należy wziąć pod uwagę przed rozpoczęciem kampanii.

   1. Używaj konkretnych i zbadanych słów kluczowych

Badanie słów kluczowych to najtrudniejsza, a jednocześnie jedna z najważniejszych części korzystania z Google Ads. Znalezienie słów kluczowych, które są odpowiednie dla Twojej firmy, często wyszukiwane i przy niewielkiej konkurencji, jest trudne — ale nie niemożliwe.
Zacznij od wypróbowania kilku powszechnie używanych, ale unikalnych słów kluczowych i sprawdź, czy Twoje reklamy trafiają w sedno. Jeśli Twoje reklamy są mniej skuteczne, warto ponownie ocenić słowa kluczowe i spróbować czegoś innego. Mogą istnieć różne wersje słów kluczowych, które lepiej współpracują z algorytmem docierania do odbiorców, więc czasami trzeba trochę zmieniać słowa kluczowe, aż osiągniesz cel.

   2. Upewnij się, że Twoje reklamy są atrakcyjne dla docelowych odbiorców

Chociaż istnieje wiele strategii reklamowych charakterystycznych dla Google Ads, niektóre zasady reklamy są przenoszone we wszystkich obszarach. W takim przypadku ważne jest, aby reklamy były bardzo trafne dla docelowych odbiorców i pasowały do ​​ich zamiarów wyszukiwania. Prostym sposobem określenia zamiaru wyszukiwania konsumenta jest myślenie o problemie, który rozwiązuje Twój produkt lub usługa. Następnie wyobraź sobie, czego ludzie mogą szukać, aby znaleźć rozwiązanie. Po przepracowaniu wstecz, aby lepiej zrozumieć nawyki wyszukiwania konsumenta, będziesz mieć punkt wyjścia do następnej kampanii reklamowej i niektórych słów kluczowych, których możesz użyć.

   3. Zwracaj szczególną uwagę na swój Wynik Jakości

Wynik Jakości w Google Ads określa, jak wysoko w rankingu będzie Twoja reklama w odpowiedzi na określone słowa kluczowe. Jeśli Twoja reklama nie jest skuteczna, może to być związane z Twoim Wynikiem Jakości i wybranym słowem kluczowym.

   4. Stwórz silną i skuteczną stronę docelową dla swoich reklam Google

Utworzenie reklamy Google i zwiększenie liczby odwiedzin witryny nie ma większego znaczenia, jeśli klienci odbijają się od Twojej strony docelowej. Jeśli chcesz, aby klienci odwiedzali Twoją witrynę w celu dokonania konwersji, zdecydowanie powinieneś mieć przyjazną i prawidłowo działającą stronę docelową. Nawet w przypadku firm tradycyjnych tandetna strona docelowa może zniechęcić klienta do osobistej wizyty. Pamiętaj, że Twój landing page powinien odpowiadać na potrzeby Twoich klientów.
Ogólnie rzecz biorąc, prowadzenie skutecznej kampanii marketingowej w Google Ads polega na przewidywaniu potrzeb odbiorców i używaniu właściwych słów kluczowych do pozyskiwania kliknięć i konwersji. Teraz, gdy omówiliśmy kilka kluczowych strategii Google Ads, dowiedzmy się, jak skutecznie korzystać z Google Moja Firma.

Jak zoptymalizować Google Moja Firma, aby zwiększyć ruch w witrynie i współczynnik klikalności?

Pomyśl o Google Moja Firma jak o własnej cyfrowej witrynie sklepowej, w której klienci mogą znaleźć niezbędne informacje.

Im więcej informacji masz w Google Moja Firma, tym lepiej!
Google Moja Firma to kolejne niezbędne narzędzie do realizacji skutecznej strategii marketingowej Google. Podobnie jak w latach 90, gdy Twoja firma była w książce telefonicznej, większość potencjalnych klientów odkryje informacje o Tobie dzięki wizytówce Twojej firmy w Google. Istnieje kilka sposobów zarządzania wizytówką firmy w Google, aby zwiększyć jej widoczność i ułatwić jej zlokalizowanie online, w tym:

  •   Google Moja Firma – Google My Business odnosi się do wizytówki firmy, która pojawia się w wyszukiwarce i Mapach Google, zazwyczaj zawierająca godziny pracy i inne istotne informacje.
  •   Posty Google i historie internetowe — posty Google są takie same jak inne posty w mediach społecznościowych.

Dowiedzmy się, jak dotrzeć do świadomości klienta za pomocą Google Moja Firma!

Sprawdzone metody na marketing online, czyli kampania Google Moja Firma

Dowiedz się, jak korzystać z Google Moja Firma, aby pozyskać klientów.
Nie ma znaczenia, czy Twoja firma jest duża czy mała, wszechobecność Google Moja Firma oznacza, że ​​wszystkie rodzaje firm mogą – i powinny – zwracać szczególną uwagę na Google marketing. Skorzystaj z tych wskazówek, aby zoptymalizować swoją stronę, aby klienci mogli łatwo znaleźć Twoją firmę.

    1. Dbaj o aktualność informacji biznesowych, jak to tylko możliwe

Aktualizowanie informacji jest najważniejszą częścią zarządzania Google Moja firma. Jeśli Twoje godziny pracy, numer telefonu lub lokalizacja są nieaktualne, klienci będą sfrustrowani, gdy nie będą mogli się z Tobą skontaktować. Minimum, które powinieneś mieć w swoim profilu, to:

  •   Adres
  •   Kontaktowy adres e-mail
  •   Numer telefonu
  •   Godziny pracy (w tym święta)
  •   Kategoria biznesu
  •   Atrakcyjna strona docelowa
  •   Zdjęcia
  •   Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Jeśli Twoja firma ma więcej niż jedną lokalizację, Google Moja Firma umożliwia dodanie kilku lokalizacji zarządzanych na jednym koncie głównym.

    2. Posty Google są atutem Twojego profilu Google Moja Firma

Posty marketingowe Google są cennym, ale niedocenianym źródłem reklamowym dla firm. Posty Google przypominają posty w innych mediach społecznościowych i mogą zawierać aktualizacje, promocje lub prezentacje produktów. Posty to świetny sposób na pokazanie tego, co aktualnie dzieje się w Twojej firmie bez konieczności odwiedzania przez potencjalnego klienta Twojej indywidualnej strony w mediach społecznościowych. Możesz także skorzystać z nowej funkcji Google Web Stories, aby informować klientów na bieżąco.

   3. Reklamy w wyszukiwarce

Jeśli ktoś rozważa Twoją firmę w porównaniu z konkurencją, gdzie będzie szukać, aby wpłynąć na swoją opinię? Oczywiście recenzje! Recenzje online są jednym z najważniejszych zasobów, jakie konsumenci mają do uzyskania informacji z pierwszej ręki na temat Twoich produktów lub usług. Liczba otrzymanych recenzji może naprawdę dać Twojej firmie przewagę nad konkurencją. Pamiętaj tylko, odpowiedz na wszystkie recenzje! Nie ma znaczenia, czy opinia jest negatywna czy pozytywna, należy odpowiedzieć w odpowiednim czasie. Odpowiedź na negatywną recenzję jest zawsze okazją do pokazania, jak bardzo zależy Ci na swoich klientach.

   4. Poinformuj ludzi o swojej firmie w sekcji pytań i odpowiedzi

Podobnie jak recenzje, sekcja pytań i odpowiedzi w Google Moja Firma to świetny sposób komunikowania się z klientami i zachęcania nowych do odwiedzenia Twojej witryny. Chodzi o budowanie zaufania klientów, co jest jedną z najważniejszych strategii marketingowych.

Google analytics i SEO (pozycjonowanie)

Analytics dla biznesu i działań SEM jest podstawą jeśli interesuje Ciebie prowadzenie skutecznych kampanii w stylu marketing google. Jeśli interesuje Ciebie wpływ seo na efekty marketingu w internecie to na blogu mamy ponad 100 wpisów na ten temat, dlatego nie chcemy już przedłużać tego wpisy. Więc jeśli interesuje Ciebie marketing google to powinieneś zgłębić tamte artykuły.

Google marketing platform, co wybierasz?

I oto kilka podstawowych wskazówek dotyczących tworzenia skutecznej strategii marketingowej Google. Bez względu na to, jak duża lub mała jest Twoja firma, mamy narzędzia, których potrzebujesz, aby skutecznie promować swoją markę za pomocą Google. Oprócz optymalizacji SEO, nasza agencja reklamowa zapewnia usługi i rozwój marketingu e-commerce dla naszego zróżnicowanego grona klientów. Współpracujmy razem, już dziś umówmy się na rozmowę informacyjną z naszym zespołem sprzedaży!

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie, pozycjonowanie, SEO i całą strategię internet marketing. Nie czekaj, dołącz do nas!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)