Marketing 5.0 – Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan (opis i recenzja)

Marketing 4.0
Marketing 4.0 – Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan (opis i recenzja)
5 stycznia, 2022
Marketing sem
Marketing sem w wyszukiwarkach internetowych (strategia)
5 stycznia, 2022
Marketing 5.0 – Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan (opis i recenzja)
Marketing 5.0 – Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan (opis i recenzja)

Książka Marketing 5.0 – Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan

Ciekawa książka, która trzyma rękę na pulsie, jeśli chodzi o uchwycenie obecnych i przyszłych trendów w marketingu. Napisane przez Philipa Kotlera i Hermawana Kartajaya i Iwana Setiawana, i ta jak i ich wcześniejsze książki o marketingu ma solidny rodowód.

Marketing 5.0: Technologia dla ludzkości, Technologie next tech


W tej książce jest wiele do polubienia. Dokładnie opisuje kierunek, w którym z pewnością zmierza marketing. Autorzy wyraźnie wskazują również na rosnący trend zbliżania ludzi do ich własnych osobistych wartości z tym, czego oczekują od firm, produktów i usług, którym mogą poświęcić swój czas i pieniądze. Jak niedawno pokazały działania Facebooka, jeśli zachowujesz się w etycznie wątpliwy sposób, nie jest to inteligentny ani zrównoważony sposób na zatrzymanie użytkowników przez dłuższy czas.

Nie każdy mógł oczekiwać, że książka oceniająca przyszłość i zawierająca prognozy dotyczące marketingu tak często omawia etykę i zrównoważony rozwój. Jednak prawdopodobnie, ogólnie rzecz biorąc, zmierzamy w tym kierunku. Nie wszyscy się zgodzą i zawsze będą pesymiści i ci, którzy się sprzeciwiają, ale tak się dzieje. W tym kontekście uznaliśmy tę książkę za przyjemną, wnikliwą i prowokacyjną. Jest to tekst, który warto przeczytać, aby skonfrontować się z własnymi pomysłami i oczekiwaniami co do tego, dokąd może zmierzać.

Marketing 5.0 – Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan (opis i recenzja)

W Marketing 5.0 słynny promotor „Czterech P w marketingu”, Philip Kotler, wyjaśnia, w jaki sposób marketerzy mogą wykorzystać technologię, aby zaspokoić potrzeby klientów i zmienić świat.

W nowej erze, kiedy marketerzy zmagają się z cyfrową transformacją biznesu i zmieniającym się zachowaniem klientów, ta książka zapewnia marketerom sposób na zintegrowanie ewolucji modelu technologicznego i biznesowego z dramatycznymi zmianami w zachowaniach konsumentów, które miały miejsce w ostatniej dekadzie.

Wzorem przedstawionym w jego bestsellerowej serii Marketing X.0, Philip Kotler porusza kluczowe tematy niezbędne do zrozumienia współczesnego marketingu, w tym:

  • Sztuczna Inteligencja do automatyzacji marketingu
  • Zwinny marketing
  • Segmenty marketingowe
  • Technologia kontekstowa
  • Rozpoznawanie twarzy i technologia głosowa (voice search)
  • Przyszłość Customer Experience (CX)
  • Świadczenie usługi „Cokolwiek-kiedykolwiek-gdziekolwiek” (ang. Whatever-Whenever-Whereve)
  • Model biznesowy „Wszystko jako usługa”
  • Internet Rzeczy i blockchain dla marketingu
  • Marketing w wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości
  • Aktywizm korporacyjny

Idealny dla sprzedawców tradycyjnych i cyfrowych, a także studentów i nauczycieli marketingu i biznesu, Marketing 5.0 ożywia dziedzinę marketingu dzięki praktycznym rekomendacjom i unikalnym spostrzeżeniom.

O autorach

PHILIP KOTLER, PHD, jest emerytowanym profesorem marketingu w Kellogg School of Management, gdzie zajmował stanowisko profesora marketingu międzynarodowego S.C. Johnson & Son. The Wall Street Journal zalicza go do sześciu najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych. Jest laureatem licznych nagród i stopni honorowych szkół na całym świecie. Philip ma niesamowitą obecność na arenie międzynarodowej — jego książki zostały przetłumaczone na ponad 25 języków i regularnie przemawia w kręgach międzynarodowych.

HERMAWAN KARTAJAYA jest założycielem i prezesem wykonawczym CEO firmy MarkPlus, Inc. oraz jednym z „50 Guru, którzy ukształtowali przyszłość marketingu”, według Chartered Institute of Marketing w Wielkiej Brytanii. Hermawan jest również laureatem nagrody Distinguished Global Leadership Award przyznanej przez Stowarzyszenie na Uniwersytecie Nebraska-Lincoln. Jest także przewodniczącym Rady Azji ds. Małego Biznesu i współzałożycielem Asia Marketing Federation.

IWAN SETIAWAN jest dyrektorem generalnym firmy MarkPlus, Inc., gdzie pomaga firmom w projektowaniu ich strategii korporacyjnych i marketingowych. Pisarz i mówca, Iwan jest także redaktorem naczelnym Marketeers.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie, pozycjonowanie, SEO i całą strategię internet marketing. Nie czekaj, dołącz do nas!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)