Marketing 5.0 – Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan (opis i recenzja)


Książka Marketing 5.0 – Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan
Zawartość strony
Ciekawa książka, która trzyma rękę na pulsie, jeśli chodzi o uchwycenie obecnych i przyszłych trendów w marketingu. Napisane przez Philipa Kotlera i Hermawana Kartajaya i Iwana Setiawana, i ta jak i ich wcześniejsze książki o marketingu ma solidny rodowód.
Marketing 5.0: Technologia dla ludzkości, Technologie next tech
W tej książce jest wiele do polubienia. Dokładnie opisuje kierunek, w którym z pewnością zmierza marketing. Autorzy wyraźnie wskazują również na rosnący trend zbliżania ludzi do ich własnych osobistych wartości z tym, czego oczekują od firm, produktów i usług, którym mogą poświęcić swój czas i pieniądze. Jak niedawno pokazały działania Facebooka, jeśli zachowujesz się w etycznie wątpliwy sposób, nie jest to inteligentny ani zrównoważony sposób na zatrzymanie użytkowników przez dłuższy czas.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

Nie każdy mógł oczekiwać, że książka oceniająca przyszłość i zawierająca prognozy dotyczące marketingu tak często omawia etykę i zrównoważony rozwój. Jednak prawdopodobnie, ogólnie rzecz biorąc, zmierzamy w tym kierunku. Nie wszyscy się zgodzą i zawsze będą pesymiści i ci, którzy się sprzeciwiają, ale tak się dzieje. W tym kontekście uznaliśmy tę książkę za przyjemną, wnikliwą i prowokacyjną. Jest to tekst, który warto przeczytać, aby skonfrontować się z własnymi pomysłami i oczekiwaniami co do tego, dokąd może zmierzać.

W Marketing 5.0 słynny promotor „Czterech P w marketingu”, Philip Kotler, wyjaśnia, w jaki sposób marketerzy mogą wykorzystać technologię, aby zaspokoić potrzeby klientów i zmienić świat.
W nowej erze, kiedy marketerzy zmagają się z cyfrową transformacją biznesu i zmieniającym się zachowaniem klientów, ta książka zapewnia marketerom sposób na zintegrowanie ewolucji modelu technologicznego i biznesowego z dramatycznymi zmianami w zachowaniach konsumentów, które miały miejsce w ostatniej dekadzie.

REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Wzorem przedstawionym w jego bestsellerowej serii Marketing X.0, Philip Kotler porusza kluczowe tematy niezbędne do zrozumienia współczesnego marketingu, w tym:
- Sztuczna Inteligencja do automatyzacji marketingu
- Zwinny marketing
- Segmenty marketingowe
- Technologia kontekstowa
- Rozpoznawanie twarzy i technologia głosowa (voice search)
- Przyszłość Customer Experience (CX)
- Świadczenie usługi „Cokolwiek-kiedykolwiek-gdziekolwiek” (ang. Whatever-Whenever-Whereve)
- Model biznesowy „Wszystko jako usługa”
- Internet Rzeczy i blockchain dla marketingu
- Marketing w wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości
- Aktywizm korporacyjny
Idealny dla sprzedawców tradycyjnych i cyfrowych, a także studentów i nauczycieli marketingu i biznesu, Marketing 5.0 ożywia dziedzinę marketingu dzięki praktycznym rekomendacjom i unikalnym spostrzeżeniom.
O autorach
PHILIP KOTLER, PHD, jest emerytowanym profesorem marketingu w Kellogg School of Management, gdzie zajmował stanowisko profesora marketingu międzynarodowego S.C. Johnson & Son. The Wall Street Journal zalicza go do sześciu najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych. Jest laureatem licznych nagród i stopni honorowych szkół na całym świecie. Philip ma niesamowitą obecność na arenie międzynarodowej — jego książki zostały przetłumaczone na ponad 25 języków i regularnie przemawia w kręgach międzynarodowych.
HERMAWAN KARTAJAYA jest założycielem i prezesem wykonawczym CEO firmy MarkPlus, Inc. oraz jednym z „50 Guru, którzy ukształtowali przyszłość marketingu”, według Chartered Institute of Marketing w Wielkiej Brytanii. Hermawan jest również laureatem nagrody Distinguished Global Leadership Award przyznanej przez Stowarzyszenie na Uniwersytecie Nebraska-Lincoln. Jest także przewodniczącym Rady Azji ds. Małego Biznesu i współzałożycielem Asia Marketing Federation.
IWAN SETIAWAN jest dyrektorem generalnym firmy MarkPlus, Inc., gdzie pomaga firmom w projektowaniu ich strategii korporacyjnych i marketingowych. Pisarz i mówca, Iwan jest także redaktorem naczelnym Marketeers.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:

O czym jest książka Marketing 5.0 ?
Książka Marketing 5.0 to kompendium wiedzy dotyczące najnowocześniejszych technik marketingu. Autor Phillip Kotler i inni omawiają w niej wszystkie najważniejsze aspekty aktualnego marketingu, od tworzenia strategii i planowania aż po reagowanie na trendy. Badania i przykłady firmy z całego świata są używane do ilustrowania odmiennego podejścia do marketingu, a także nowych technik i narzędzi, w tym wykorzystywania danych do celów marketingowych i śledzenia zaawansowanych analitycznych zasobów cyfrowych. Książka składa się z wielu wskazówek dotyczących współczesnego marketingu i może być przydatna dla specjalistów działu marketingu oraz przedsiębiorców, którzy chcą dowiedzieć się, jak skutecznie stosować nowoczesne techniki reklamy.