Zawartość strony
Ciekawa książka, która trzyma rękę na pulsie, jeśli chodzi o uchwycenie obecnych i przyszłych trendów w marketingu. Napisane przez Philipa Kotlera i Hermawana Kartajaya i Iwana Setiawana, i ta jak i ich wcześniejsze książki o marketingu ma solidny rodowód.
W tej książce jest wiele do polubienia. Dokładnie opisuje kierunek, w którym z pewnością zmierza marketing. Autorzy wyraźnie wskazują również na rosnący trend zbliżania ludzi do ich własnych osobistych wartości z tym, czego oczekują od firm, produktów i usług, którym mogą poświęcić swój czas i pieniądze. Jak niedawno pokazały działania Facebooka, jeśli zachowujesz się w etycznie wątpliwy sposób, nie jest to inteligentny ani zrównoważony sposób na zatrzymanie użytkowników przez dłuższy czas.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Nie każdy mógł oczekiwać, że książka oceniająca przyszłość i zawierająca prognozy dotyczące marketingu tak często omawia etykę i zrównoważony rozwój. Jednak prawdopodobnie, ogólnie rzecz biorąc, zmierzamy w tym kierunku. Nie wszyscy się zgodzą i zawsze będą pesymiści i ci, którzy się sprzeciwiają, ale tak się dzieje. W tym kontekście uznaliśmy tę książkę za przyjemną, wnikliwą i prowokacyjną. Jest to tekst, który warto przeczytać, aby skonfrontować się z własnymi pomysłami i oczekiwaniami co do tego, dokąd może zmierzać.
W Marketing 5.0 słynny promotor „Czterech P w marketingu”, Philip Kotler, wyjaśnia, w jaki sposób marketerzy mogą wykorzystać technologię, aby zaspokoić potrzeby klientów i zmienić świat.
W nowej erze, kiedy marketerzy zmagają się z cyfrową transformacją biznesu i zmieniającym się zachowaniem klientów, ta książka zapewnia marketerom sposób na zintegrowanie ewolucji modelu technologicznego i biznesowego z dramatycznymi zmianami w zachowaniach konsumentów, które miały miejsce w ostatniej dekadzie.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Wzorem przedstawionym w jego bestsellerowej serii Marketing X.0, Philip Kotler porusza kluczowe tematy niezbędne do zrozumienia współczesnego marketingu, w tym:
Idealny dla sprzedawców tradycyjnych i cyfrowych, a także studentów i nauczycieli marketingu i biznesu, Marketing 5.0 ożywia dziedzinę marketingu dzięki praktycznym rekomendacjom i unikalnym spostrzeżeniom.
PHILIP KOTLER, PHD, jest emerytowanym profesorem marketingu w Kellogg School of Management, gdzie zajmował stanowisko profesora marketingu międzynarodowego S.C. Johnson & Son. The Wall Street Journal zalicza go do sześciu najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych. Jest laureatem licznych nagród i stopni honorowych szkół na całym świecie. Philip ma niesamowitą obecność na arenie międzynarodowej — jego książki zostały przetłumaczone na ponad 25 języków i regularnie przemawia w kręgach międzynarodowych.
HERMAWAN KARTAJAYA jest założycielem i prezesem wykonawczym CEO firmy MarkPlus, Inc. oraz jednym z „50 Guru, którzy ukształtowali przyszłość marketingu”, według Chartered Institute of Marketing w Wielkiej Brytanii. Hermawan jest również laureatem nagrody Distinguished Global Leadership Award przyznanej przez Stowarzyszenie na Uniwersytecie Nebraska-Lincoln. Jest także przewodniczącym Rady Azji ds. Małego Biznesu i współzałożycielem Asia Marketing Federation.
IWAN SETIAWAN jest dyrektorem generalnym firmy MarkPlus, Inc., gdzie pomaga firmom w projektowaniu ich strategii korporacyjnych i marketingowych. Pisarz i mówca, Iwan jest także redaktorem naczelnym Marketeers.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Książka Marketing 5.0 to kompendium wiedzy dotyczące najnowocześniejszych technik marketingu. Autor Phillip Kotler i inni omawiają w niej wszystkie najważniejsze aspekty aktualnego marketingu, od tworzenia strategii i planowania aż po reagowanie na trendy. Badania i przykłady firmy z całego świata są używane do ilustrowania odmiennego podejścia do marketingu, a także nowych technik i narzędzi, w tym wykorzystywania danych do celów marketingowych i śledzenia zaawansowanych analitycznych zasobów cyfrowych. Książka składa się z wielu wskazówek dotyczących współczesnego marketingu i może być przydatna dla specjalistów działu marketingu oraz przedsiębiorców, którzy chcą dowiedzieć się, jak skutecznie stosować nowoczesne techniki reklamy.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)