Zawartość strony
Kampania reklamowa hotelu to jeden z głównych sposobów, w jaki hotele mogą wzbudzać zainteresowanie i promować swoją wyjątkową ofertę. Istnieje jednak wiele różnych strategii reklamowania hoteli i zwykle najlepiej jest zastosować kilka z nich, aby stworzyć różnorodną mieszankę marketing mix.
W tym wpisie powiemy Tobie więcej o reklamach hoteli, różnych dostępnych opcjach i sposobach, jakie mogą przynieść właścicielom hoteli nowych odwiedzających.
Reklama hotelu to zbiór różnych technik marketingowych, które służą do promowania hotelu, ośrodka wypoczynkowego, pensjonatu i jego usług. Ostatecznie głównym celem reklam hoteli jest przedstawianie hotelu w pozytywnym świetle i nawiązywanie kontaktu z odbiorcami docelowymi w sposób, który zwiększa prawdopodobieństwo, że staną się klientami.
Reklamy mają często charakter przekonujący i mają na celu poprawę wyników biznesowych, zarówno w perspektywie krótko-, jak i długoterminowej.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Chociaż głównym celem strategii reklamowych hoteli jest generowanie większej liczby klientów, reklama jest ważna z wielu powodów. Na przykład to przede wszystkim dzięki reklamie wiele hoteli jest w stanie realizować cele brandingowe, budować świadomość klientów, przekazywać ich wartości i podkreślać swoje walory.
Ciekawe i atrakcyjne wizualnie materiały reklamowe to jeden z głównych sposobów, w jaki hotele mogą wyróżniać się na tle konkurencji i komunikować swoje USP. Skuteczna reklama hotelu zachęci również klientów do bycia lojalnymi powracania częściej.
Obejrzyj śmieszną parodię reklamy hotelu. Czyli jednym słowem, czego nie powinieneś robić w swoim ośrodku:
Ważne jest, aby zrozumieć, że reklama hotelowa to zróżnicowana dziedzina, która obejmuje szereg różnych technik i dyscyplin. Poniżej poznasz najskuteczniejsze strategie reklamy dla hoteli.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Media społecznościowe są nie tylko użyteczną platformą do obsługi klienta, ale także doskonałym kanałem reklam hoteli i innych treści promocyjnych. Kluczem jest próba stworzenia zróżnicowanej mieszanki marketingowej w social mediach, z kombinacją reklam tekstowych, grafik, treści wideo i innych materiałów promocyjnych.
Jedną z najskuteczniejszych strategii reklamy hoteli jest ogólnie pielęgnowanie doskonałej reputacji. Istnieje wiele sposobów, w jakie właściciele hoteli mogą poprawić swoją reputację, a jednymi z najbardziej oczywistych jest zapewnienie doskonałej obsługi klienta online i stworzenie perfekcyjnej obsługi w hotelu.
Staraj się zawsze przekraczać oczekiwania klientów, we wszystkich kanałach. Media społecznościowe to doskonała platforma do pozytywnego nawiązywania kontaktu z klientami, a także zachęcania gości do pozostawiania recenzji na różnych platformach z recenzjami online.
Hotele muszą wybrać z szeregu dostępnych platform mediów społecznościowych, od Facebooka i Twittera po TikTok, Instagram i LinkedIn. To, co działa na jednej platformie, może nie działać na innej, więc reklama musi być specjalnie dostosowana pod odbiorców. Płatna reklama na Facebooku może być również bardzo korzystna w przypadku kierowania na kluczowe grupy demograficzne.
Treści generowane przez użytkowników to, jak sama nazwa wskazuje, treści promocyjne, które pochodzą bezpośrednio od „użytkowników” lub klientów naszego hotelu. W kontekście reklamy hoteli może to oznaczać zdjęcia udostępniane przez gości na platformach społecznościowych, wideo udostępniane na YouTube oraz recenzje online pozostawione na platformach z recenzjami.
Ułatwienie tworzenia treści generowanych przez użytkowników może być jedną z najskuteczniejszych strategii reklamy hotelu, ponieważ pochodzi od prawdziwej osoby (gościa) co czyni ją bardziej godną zaufania.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Ideą automatyzacji marketingu hotelu jest wysyłanie treści promocyjnych do indywidualnych użytkowników, bez konieczności ingerencji w to zadanie człowieka. Osiąga się to przede wszystkim poprzez zbieranie danych, przy czym do określonych użytkowników kieruje się reklamy w oparciu o wcześniejsze interakcje lub są kierowane na określone eventy, czy pory roku (ferie, wakacje, majówka itp).
Na przykład hotel może skonfigurować automatyczną wiadomość e-mail, która będzie wysyłana do wszystkich klientów na trzy miesiące przed datą np świąt państwowych aby zaplanowali u nich krótki urlop.
We współczesnym świecie wyszukiwarki odgrywają ogromną rolę w łączeniu użytkowników z firmami, a duża liczba osób poszukujących hotelu najpierw korzysta z witryn takich jak Google. Dlatego reklama w wyszukiwarkach jest tak ważnym pojęciem, ponieważ pozwala hotelom na zwiększenie ich widoczności na stronach wyników.
Ogólnie reklama w wyszukiwarkach odnosi się do reklam w płatnych wynikach wyszukiwania (np google hotels – google hotel ads), które pojawiają się oddzielnie obok wyników organicznych. Zaletą tego jest fakt, że Twoje reklamy hotelu bardziej się wyróżniają niż wyniki SEO. Jednak niektóre formy reklamy w wyszukiwarkach np SEM obejmują właśnie też pozycjonowanie organiczne, w którym strony są optymalizowane w celu uzyskania jak najwyższej pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.
Reklamy displayowe to jedna z najstarszych strategii reklamowych hoteli. Mogą to być banery reklamowe, reklamy tekstowe lub inne formy i mogą być umieszczane w witrynach parnerskich, aplikacjach mobilnych lub platformach mediów społecznościowych.
Dzięki zwiększonej dostępności, treści wideo znacznie zyskały na popularności w ostatnim czasie, a reklama wideo online jest skuteczniejsza niż kiedykolwiek. Generalnie film jest łatwiejszy w konsumpcji niż treści tekstowe, przekazując informacje w krótszym czasie, wykorzystując zarówno materiały dźwiękowe, jak i wizualne.
Reklama wideo jest szczególnie skuteczna w erze mediów społecznościowych, w których treści można łatwo przeglądać, komentować, udostępniać i wchodzić w interakcje. Reklamy hoteli oparte na wideo mogą podkreślać niektóre z kluczowych cech hotelu, mogą prezentować pokoje, mogą reklamować ceny i mogą promować niektóre z pobliskich atrakcji turystycznych, zachęcając do rezerwacji.
Wiele kampanii reklamowych hoteli zawiera elementy bezpośredniej reklamy wysyłanej poczta. Z powodu wysokiej ceny drukowania folderów reklamowych, głownie stosuje się tą technikę w przypadku firm b2b dla celu zorganizowania konferencji.
Ideą marketingu influencerów jest dotarcie do osób, które mają już obserwujących lub wysokie zasięgi w Internecie. Co najważniejsze, influencer marketing umożliwia hotelom dotarcie do odbiorców w sposób mniej „nachalnie” promocyjny niż większość innych metod reklamowych.
Oprócz tego bardziej subtelnego podejścia do reklamy, marketing influencerów daje możliwość czerpania korzyści z zaufania, jakie dana osoba zbudowała wśród swoich odbiorców. Może również umożliwić hotelom ukierunkowanie na bardzo konkretne grupy demograficzne, docierając do właścicieli kont, którzy mają znaczny wpływ na wybraną grupę docelową.
Wreszcie, retargeting jest jedną z najważniejszych strategii reklamowych hoteli, ponieważ umożliwia hotelom ponowne nawiązanie kontaktu z osobami, które już weszły w interakcję z ich marką. Może to być szczególnie przydatne ponieważ badania pokazują, że znaczna liczba osób zaczyna rezerwować pokój hotelowy, a następnie nie finalizuje płatności. Remarketing może pomóc, dzięki czemu wrócą i dokończa płatność.
Dzięki retargetingowi hotele mogą dotrzeć do tych osób, przypominając im konkretny pokój hotelowy, który oglądali, co może przekonać ich do dokonania rezerwacji.
Retargeting ma również przewagę nad innymi reklamami hoteli pod względem opłacalności, ponieważ osoby, na które kierujesz reklamy, są już przynajmniej w pewnym stopniu zainteresowane Twoim hotelem.
Reklama hotelu może przybierać różne formy, ale prawie zawsze będzie miała na celu poprawę pozycji lub przekazanie czegoś pozytywnego na Twój temat, aby zachęcić do dokonywania rezerwacji. Korzystając ze strategii wymienionych powyżej, właściciele hoteli i specjaliści ds. marketingu powinni być w stanie osiągnąć te cele. Jeśli masz z tym problemy to zgłoś się do nas na darmową konsultację.
Reklama hotelu odgrywa kluczową rolę w pomaganiu firmom w maksymalizacji rezerwacji i przychodów. Jest to główny sposób, w jaki osoby z branży hotelarskiej są w stanie dotrzeć do potencjalnych klientów, przekazując ich unikalne wartości.
A jak jest u Ciebie?
Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Reklama hotelu przykład skutecznej promocji?
Napisz w komentarzu.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 111
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)