Zawartość strony
Marketing pośredni wymaga nieco pomysłowości i kreatywności, jednak każda odrobina trudu się opłaca ponieważ niektórzy konsumencie rewelacyjnie potrafią na to reagować.
Marketing pośredni to marketing skoncentrowany na zdobyciu zaufania potencjalnych klientów. Jego celem jest zwiększenie znajomości Twojej marki i pielęgnowanie potencjalnych klientów, którzy ostatecznie dokonają zakupu od Ciebie.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Przykłady marketingu pośredniego obejmują:
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Różnica między marketingiem bezpośrednim a marketingiem pośrednim polega na tym że komunikacja wygląda inaczej. W marketingu bezpośrednim wprost oferujemy sprzedaż produktu lub usługi, często wręcz nachalnie. Marketing bezpośredni odnosi się do działań marketingowych, w których kontaktujesz się z kimś z wyraźnym zamiarem skłonienia go do zakupu tak szybko, jak to możliwe.
Marketing bezpośredni może obejmować kanały marketingowe, takie jak:
Marketing bezpośredni i pośredni idą w parze. Taktyki marketingu bezpośredniego mogą przynieść szybkie rezultaty, podczas gdy korzyści z marketingu pośredniego potrzebują więcej czasu. Są one częścią kompletnej strategii marketingowej, która działa zarówno w perspektywie krótko-, jak i długoterminowej.
Istnieje kilka kluczowych różnic między marketingiem pośrednim a marketingiem bezpośrednim:
W przypadku marketingu bezpośredniego koszty i korzyści są jasne. Jeśli wysyłasz przesyłki bezpośrednie, wiesz, ile kosztuje ich złożenie i wysłanie. Następnie mierzysz skuteczność kampanii, korzystając z unikalnego linku i numeru telefonu w ulotkach, które śledzą Twoje wyniki.
Kampanie marketingu pośredniego są mniej jasne do zmierzenia. Marketing pośredni polega na budowaniu zaufania — a to wymaga czasu. Ktoś mógłby przeczytać Twój post na blogu, a następnie zarejestrować się do newslettera… a potem nie kupować przez rok.
Ponieważ intencją nie jest natychmiastowa konwersja kupujących, przypisanie konwersji do tych wysiłków może być trudne. Do czasu, gdy ktoś dokona zakupu w odległej przyszłości, nie masz jasnego sposobu na śledzenie, czy w ogóle miał kontakt z Twoim pośrednim marketingiem.
Dobra strategia marketingu pośredniego łączy różne strategie. Aby skutecznie zwiększać świadomość marki, chcesz dotrzeć do potencjalnych klientów w wielu kanałach, takich jak reklamy na YouTube, billboardy i reklamy na Instagramie, czy tiktoku.
Oto kilka form marketingu pośredniego, które możesz wykorzystać w swojej firmie:
Ten rodzaj kampanii marketingowej polega na tworzeniu wartościowych treści, które mają na celu przyciągnięcie uwagi odbiorców docelowych. Nie sprzedajesz. Informujesz lub bawisz.
Oto kilka przykładów content marketingu:
W każdym z tych przykładów będziesz rozdawać coś za darmo, co poinformuje lub zapewni rozrywkę Twoim odbiorcom. W zamian przyciągasz uwagę osób zainteresowanych Twoją branżą. Możesz przechwytywać ich e-maile, aby sprzedawać im później.
Po utworzeniu treści musisz umieścić ją przed właściwymi osobami. Tutaj może pomóc optymalizacja pod kątem wyszukiwarek.
SEO odnosi się do działań podejmowanych, aby pomóc Twojej firmie pokazać się jako najwyżej oceniany, trafny wynik, gdy potencjalni klienci szukają Twoich usług.
Pozycjonowanie stron dzieli się na dwie kategorie:
SEO na stronie:
SEO poza stroną:
Mając linki z innych witryn o wysokim autorytecie EAT w Twojej przestrzeni, które prowadzą do Ciebie, Google zauważa, że ludzie o Tobie mówią. Pomoże Ci to podnieść się w rankingach wyników wyszukiwania.
Możesz pozyskać linki zwrotne częściowo udostępniając wartościowe treści, które inni ludzie chcą udostępnić swoim odbiorcom.
SEO może sprawić, że Twoje treści będą dostępne dla większej liczby osób. A ci ludzie są zainteresowani tym, o czym są Twoje treści. To ważna część każdej strategii marketingu cyfrowego.
Jeśli masz dobry PR, to najcenniejszym sposobem na wykorzystanie go w dłuższej perspektywie jest jako dowód społecznościowy w reklamach i na stronach internetowych. Dowód społeczny ma miejsce wtedy, gdy pokazujesz, jak imponujący jesteś, przedstawiając opinie klientów. Ludzie są bardziej skłonni robić z tobą interesy, jeśli ci ufają. A napisanie artykułu o tobie w Forbsie lub publikacji informacyjnej w twojej niszy jest okazją do nabrania ich wiarygodności.
Budowanie profili w mediach społecznościowych może być jedną z najcenniejszych dostępnych form marketingu pośredniego. Ponieważ pomaga Ci pozostać na szczycie u tych, którzy Cię obserwują. I to nic nie kosztuje.
Sztuczka do budowania dużych kont w mediach społecznościowych polega na dodawaniu wartości i zachowaniu spójności. Jeśli publikujesz przydatne treści, które osoby z Twojej grupy docelowej uznałyby za warte udostępnienia, liczba Twoich obserwujących wzrośnie. A zachowanie spójności świadczy o tym, że Twój rynek jest profesjonalny i warto z nim pracować. To świetny sposób na zwiększenie rozpoznawalności i lojalności marki
Nie ma lepszego sposobu, aby ktoś usłyszał o Twojej firmie niż od zaufanego przyjaciela. Otrzymujesz rekomendacje z ust do ust, ciesząc się swoimi klientami. Zaskocz swoich klientów wartością, której się nie spodziewali, a staniesz się czymś, o czym będą rozmawiać.
Wiemy już że marketing pośredni to zasadniczo marketing, w którym nie próbujesz sprzedać określonego produktu lub usługi. Na przykład tworzenie treści w postaci bloga lub biuletynu e-mailowego to formy marketingu pośredniego. Wiele marketingu w mediach społecznościowych ma również charakter pośredni. Na przykład, jeśli po prostu angażujesz się w dyskusje lub publikujesz linki do artykułów informacyjnych. Ideą marketingu pośredniego jest pielęgnowanie relacji, budowanie autorytetu marki i generowanie świadomości marki.
Oto niektóre z zalet marketingu pośredniego:
Marketing pośredni jest bardzo korzystny, ale w porównaniu z marketingiem bezpośrednim ma kilka wad.
Te wady obejmują:
Jak widać, jeśli chodzi o marketing bezpośredni i pośredni, oba mają swoje zalety i wady. Zamiast wybierać jedno nad drugim, najlepszym sposobem działania jest połączenie obu. Pozwoli ci to zobaczyć zarówno krótkoterminowe, jak i długoterminowe wyniki, zwłaszcza jeśli będziesz ostrożny, jeśli chodzi o unikanie potencjalnych wad, które obie strategie mogą przedstawiać, gdy są używane niewłaściwie.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 556
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)