Kontent co to znaczy (i jak zrobić interesujący)

jak pobrać film z fb
Jak pobrać film z fb (plus pobieranie filmów z facebooka na telefon)
25 marca, 2021
lejek sprzedazowy po angielsku
Lejek sprzedażowy i marketingowy to nie tylko 3 etapy
9 czerwca, 2021
Kontent co to znaczy

Kontent co to znaczy (definicja)

Jak definiujesz kontent? Czy wszyscy w Twoim zespole zgadzają się z Twoją definicją? Czy osoby w innych zespołach tak samo definiują kontent marketing?

Jasne, istnieje słownikowa definicja kontentu (w rzeczywistości wiele definicji do wielu zastosowań). Wpis w Wikipedii zawiera dwie nieco inne definicje w pierwszych dwóch zdaniach.

Kontent co to znaczy

To pytanie, jak definiować treść, pojawia się często na szkoleniach które prowadzę. I to się dość regularnie.

Jeśli istnieją definicje, dlaczego pojawia się to pytanie?

Czy definicja kontentu to po prostu informacja?

Wiele osób zastanawiało się, co to znaczy, gdy ludzie mówią o treściach używanych w firmach i innych organizacjach.

Termin „kontent” polega na tym, że jest na tyle niejasny, że oznacza wszystko i cokolwiek, co oznacza, że w ogóle nic nie znaczy. Wiem, trochę to zagmatwane.

Zasadniczo jest to słowo, które oznacza „rzeczy, którymi można wypełnić puste miejsce”.

Mogą to być zdjęcia, nagrania wideo, teksty marketingowe, dokładna analiza, poezja, bąki, puste bzdury, sierść kota lub kostki sera.

Jedyną rzeczą, na którą wskazuje, jest to, że istnieje skończona objętość przestrzeni, którą musi wypełnić.

Jak na ironię, samo słowo kontent jest naczyniem dla większej treści: oto puste słowo. Teraz wypełnij je znaczeniem…

Najprościej (i oficjalnie)

Content marketing (marketing treści) – strategia marketingowa polegająca na regularnym tworzeniu oraz dystrybucji atrakcyjnych i przydatnych treści, które mają za zadanie zainteresować i utrzymać ściśle sprecyzowaną grupę odbiorców, tak aby nakłonić ich do działania (np. zakupu produktów lub usług) przynoszącego zysk.

  1. Więcej treści na stronie. Może się to wydawać prostą obserwacją, ale więcej czasu spędzonego nad kontentem oznacza, że ​​będziesz mieć więcej treści w swojej witrynie. Oznacza to, że Twoi klienci będą mieli więcej powodów do pozostania w pobliżu, więcej okazji do zapoznania się z Twoją marką i większe zaufanie, co doprowadzi do wyższych współczynników konwersji. Dzięki świetnej zawartości Twoi użytkownicy pozostaną w Twojej witrynie dłużej, a to zawsze dobrze.
  2. Większa widoczność w wyszukiwarkach. Każdy nowy post, który dodajesz do swojego bloga, to kolejna strona, którą Google ma zaindeksować. Więcej stron nie zawsze wiąże się z większym ruchem w wynikach wyszukiwania, ale posiadanie większej liczby zindeksowanych stron o wyższej jakości może zapewnić większe możliwości pozycjonowania pod kątem większej liczby wyszukiwanych haseł. Jeśli kierujesz reklamy na rozbudowane słowa kluczowe i tematy, które często wyszukują Twoi klienci, nie powinieneś mieć problemu z pojawieniem się tych wyszukiwań.
  3. Wyższy autorytet domeny. Pisanie większej ilości treści o wyższej jakości zwiększy postrzeganą wiedzę fachową, autorytet, trafność i zaufanie Twojej witryny. Jeśli ta treść zyskuje więcej linków przychodzących ze źródeł zewnętrznych, autorytet domeny Twojej witryny wzrośnie jeszcze bardziej. Wyższy autorytet domeny silnie koreluje z wyższymi rankingami wyszukiwania, więc im więcej wysokiej jakości treści tworzysz, tym bardziej organiczna widoczność wyników wyszukiwania zyskujesz we wszystkich obszarach swojej witryny.
  4. Większy ruch społecznościowy (i obserwujący). Jeśli to zrobisz, więcej użytkowników zobaczy i przeczyta Twoje materiały – a ponadto użytkownicy będą mieli możliwość udostępniania Twoich treści swoim znajomym i obserwującym, znacznie zwiększając krąg obserwujących. Z biegiem czasu będziesz zdobywać coraz więcej obserwujących swoją markę w mediach społecznościowych, a co za tym idzie, większy ruch z mediów społecznościowych.
  5. Zwiększony potencjał konwersji. Twoje główne cele dotyczące treści to zaangażowanie, informowanie, pomoc i dostarczanie wartości czytelnikom. Gdy to zrobisz, możesz wykorzystać pozostałą przestrzeń, aby zaprezentować jeden ze swoich produktów lub usług. Jeśli zrobisz to taktownie, możesz łatwo zwiększyć liczbę uzyskanych konwersji. Pamiętaj tylko, że słowo kluczowe to „taktownie” – nie zmieniaj treści w reklamę.
  6. Reputacji marki. Kiedy ludzie czytają Twoje materiały, będą budować wrażenie Twojej marki. Jeśli uznają to, co przeczytali, za pomocne, pouczające lub pouczające, będą lepiej myśleć o Twojej marce. Ponadto, jeśli zobaczą, że Twoje treści są publikowane w zewnętrznych źródłach i pojawiają się w ich kanałach z wiadomościami społecznościowymi, będą postrzegać Cię jako bardziej godnego zaufania lidera o ugruntowanej pozycji w branży.
  7. Ściślejsze relacje klient / czytelnik. Większa reputacja marki może pomóc w zwiększeniu wielkości i rozpoznawalności odbiorców, ale świetna treść może również zwiększyć lojalność i bliskość relacji z klientami.
  8. Uniwersalne narzędzie. Nie ma czegoś takiego jak „zła” branża dla kontent marketingu. Dosłownie każda firma w dowolnej branży może używać treści jako głównej strategii. Nawet tradycyjne, „nie-sexy” branże, takie jak produkcja, mogą nadal dostarczać wglądu w rozwój branży lub po prostu sprawić, że ich branża będzie bardziej przystępna i łatwiejsza do zrozumienia dla konsumentów.
  9. Zmniejszone koszty marketingu i łączna wartość. Marketing treści kosztuje tylko czas. Jest niesamowicie opłacalny, a nawet lepszy – oferuje zwroty. Twoje pierwsze miesiące strategii content marketingowej mogą nie przynieść dużych rezultatów, ale kolejne miesiące zaczną przynosić wzrost. Kilka miesięcy później przyniesie większy profit. Zanim minie kilka lat, Twój zwrot może z łatwością zwiększyć Twoją inwestycję.

Kontent marketing jest niedrogi, bezpieczny, dostępny dla każdego w dowolnej branży i korzystny w wielu różnych obszarach.

Im szybciej zaczniesz w niego inwestować, tym szybciej zaczniesz widzieć wyniki i tym lepsze rezultaty w końcu dostaniesz.

Niezależnie od tego, czy interesuje Cię zwiększony ruch, wyższe współczynniki konwersji, czy po prostu lepsze relacje z klientami, nie ma powodu, dla którego content marketing nie powinien być uwzględniany w Twoim arsenale marketingowym.

Całkiem fajne.


I to już koniec!

Teraz…

Zachęcam do podzielenia się swoimi opiniami i doświadczeniem w komentarzach.

Co myślisz o moim nowym wpisie na blogu?

A może masz pytanie dotyczące strategii kontent marketingu

Tak czy inaczej, chciałbym usłyszeć, co masz do powiedzenia.

Więc śmiało, teraz zostaw komentarz poniżej.

Marketing internetowy, SEO, reklama social media- Agencja marketingowa
Marketing internetowy, SEO, reklama social media- Agencja marketingowa
Kontent co to znaczy (i jak zrobić interesujący)
Kontent co to znaczy (i jak zrobić interesujący) 1
/
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie, pozycjonowanie, SEO i całą strategię internet marketing. Nie czekaj, dołącz do nas!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)