Podsumowanie filmu:
Wszyscy widzimy co się dzieje. Możliwe stało się, że jedna reklama, jeden lejek potrafi z przeciętnej firmy wykręcić olbrzymie przychody.
Jako agencja współpracujemy w wieloma influencerami, twórcami treści i sklepami ecommerce i wiemy jakie formaty wideo działają.
W dodatku w większości są to proste produkcje nagrywane telefonem.
I dzisiaj przedstawię Ci dokładne skrypty z przykładami, według których nagrywa się takie niskobudżetowe, a skuteczne wideo.
Zaczynajmy!
Miałem okazję oglądać konferencję Adworld i był tam zaprezentowany ciekawy case Glade Optics. Ich sklep sprzedaje okulary i google narciarskie. Firma powstała w 2015 roku i przez 7 lat zarobili około 2 mln dolarów. Nagle na przełomie 2022 i 2023 roku w 90 dni zarobili ponad 4 mln dolarów. Jak to się stało, że w 3 miesiące zarobili 2x więcej niż przez 7 lat?
Gamechangerem okazała się jedna reklama. Nie była to wymuskana i wysoce kosztowna reklama wideo. Był to film nagrany telefonem według pewnego schematu.
Pierwszy rodzaj reklamy:
Był to narracyjny rodzaj reklamy, tzw. narrative ads.
Narracje są używane w reklamach, aby opowiedzieć widzom historię, która szybko przyciągnie ich uwagę i podtrzyma ich zainteresowanie przez całą długość reklamy.
Zanim przejdziemy do drugiego template chcę Ci pokazać jak możesz mierzyć to czy wideo rzeczywiście zatrzymuje użytkownika i jak długo jego utrzymuje.
Tzw. Hook ratio i video retention.
Przykładowo na fb możesz to ustawić:
Wyświetlenia / 2 sekundowe odtworzenia filmu
ThruPlays / wideo odtwarzane przynajmniej w 75%
Im większy Hook rate tym lepiej, ale od około 50% i powyżej może to być zbyt duży clickbait, który przyniesie na Twoją stronę bardzo dużo osób które nie będą kupować w kampaniach remarketingowych.
Drugi rodzaj to:
Pokażę Wam moją ulubioną reklamę od Harmon Brothers. Jest to już produkcja wysokobudżetowa, ale zobaczcie jak oni zrobili Hook. Jednorożec oddaje swoje potrzeby, i powstają z tego lody które je aktor przebrany za muszkietera. Totalnie odjechany styl i od razu oglądasz dalej bo przykuło to Twoją uwagę.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Więc w pierwszym przykładzie wystarczył zwykły tekst, tutaj mamy już scenkę.
Pozostałe template;y które możesz wdrozyć u siebie w reklamach UGC które nagrasz z telefonu to:
Jak widzisz wszystkie te tamplety działają na podobnej zasadzie.
Na początku zawsze jest hook, później akcja, zmiany ujęć aby użytkownik się nie nudził i aby wydłużać video retention. Pokazujesz bół i sugerujesz rozwiązanie.
Jeśli chcecie więcej pomysłów na hook to dajcie znać w komentarzu a przygotuję dla was dedykowany odcinek tylko pod to.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Tworzenie reklamy wideo może być skomplikowanym procesem, ale warto zainwestować czas i wysiłek, ponieważ wideo jest jednym z najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych. Oto kilka kroków, które pomogą Ci w stworzeniu udanej reklamy wideo:
Pamiętaj, że kluczem do sukcesu jest dostosowanie reklamy wideo do swojej grupy docelowej, skupienie się na wartościach i korzyściach dla odbiorców oraz tworzenie treści angażujących i zapadających w pamięć.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)