Zawartość strony
LinkedIn to portal, na którym łączą się profesjonaliści. Profil na nim może być ciekawym rozwiązaniem, które pozwala dotrzeć do konkretnych odbiorców. W końcu każda osoba w tych mediach społęcznosćiwoych umieszcza informacje o swoim wykształceniu oraz doświadczeniu zawodowym.
Dzięki temu zdecydowanie łatwiej jest kontaktować się z osobami, które rzeczywiście pracują w konkretnych branżach. Bardzo ważne jest, by sieć kontaktów na LinkedIn była odpowiednio duża i spersonalizowana pod nasze potrzeby firmowe i karierę.
Tylko taka umożliwia skuteczne działania.
Jak rozbudowywać sieć kontaktów na LinkedIn? Co zrobić, by znalazły się w niej wartościowe kontakty?
Zagłębijmy się dzisiaj w ten temat.
Na początek zaproś do swoich kontaktów osoby, które rzeczywiście znasz. Zacznij od klientów, współpracowników, osób, z którymi kiedyś już pracowałeś.
Ich lista na pewno będzie długa. W ten sposób dotrzesz do osób, które już Cię znają i chętnie ponownie nawiążą z Tobą kontakt. Żeby ułatwić sobie, to zadanie możesz po prostu zaimportować swoje kontakty ze skrzynki e-mail.
Najprawdopodobniej znajdują się w niej wszystkie nazwiska, które na ten moment Cię interesują.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Żeby Twój profil był wiarygodny i zachęcał do kontaktu, powinien być uzupełniony. Z tego powodu musisz zadbać o jego wygląd. Umieść na nim swoje biznesowe zdjęcie profilowe, dołącz zdjęcie w tle i napisz, czym się zajmujesz. Koniecznie uzupełnij dane dotyczące dotychczasowego doświadczenia zawodowego.
Dzięki nim osoby łatwiej będzie trafić na Twój profil osobom, które mogą już Cię znać albo szukają specjalisty z danej dziedziny. Im więcej o sobie napiszesz, tym większe będzie prawdopodobieństwo, że zostaniesz odnaleziony.
Pamiętaj, by uaktualniać swoje dane. Oczywiście powinieneś pisać tylko o rzeczach, które mają znaczenie z perspektywy Twojego biznesu.
Na LinkedIn nie udostępnia się prywatnych zdjęć z wakacji czy relacji z imprez urodzinowych znajomych. Tutaj liczy się profesjonalizm.
Czy wiesz, jak zwrócić na siebie uwagę? Bądź aktywny! Bierz udział w dyskusjach na profesjonalne tematy. Pokazuj się jako fachowiec.
Prezentuj swoją wiedzę i doświadczenie. Buduj swój wizerunek eksperta. Dzięki temu masz szansę zaprezentować się dużej grupie ludzi nawet jeśli jeszcze nie szukają pracownika. Jeśli jednak pokażesz się z dobrej strony, zrobisz profesjonalne wrażenie i zaimponujesz innym, to jest duża szansa, że zostaniesz zapamiętany.
To ważne, bo zwiększa prawdopodobieństwo, że potencjalni klienci zgłoszą się do Ciebie sami, gdy tylko będą mieli taką potrzebę. Im częściej będziesz się pokazywać, im bardziej profesjonalnie będziesz dyskutować, tym większa jest szansa na to, że zostaniesz zauważony przez rekruterów czy po prostu osoby szukające rozwiązania swoich problemów.
Wysoka aktywność i dzielenie się wartościowymi treściami nie kosztuje Cię wiele, ale jest fantastyczną inwestycją na przyszłość.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Oczywiście możesz też po prostu rozsyłać zaproszenia – nawet do osób, których nie znasz bezpośrednio.
Po co? Po to, by rozbudować swoją bazę kontaktów (musisz wychodzić z inicjatywą, nie czekaj aż inni zaproszą Ciebie). Często jednak zaproszenia od osób nieznajomych są ignorowane. Mogą też być przyjęte, ale przejść bez echa.
Z tego powodu, jeśli chcesz się wyróżnić i chcesz zostać zapamiętany, to koniecznie do zaproszenia powinieneś dodać krótką wiadomość.
Najlepiej, by dotyczyła ona osoby, którą zapraszasz. Zawsze możesz wyjaśnić w kilku słowach przyczynę zaproszenia. Przykładowo możesz napisać, że dana osoba udostępnia wartościowe treści i chcesz je śledzić.
Możesz też napisać, że podziwiasz dotychczasową pracę, obserwujesz firmę, w której pracuje lub którą tworzy. Jest naprawdę sporo różnych powodów, dla których możesz chcieć nawiązać kontakt. Ważne jednak jest, by wiadomość nie była szablonowa. Niech to nie będzie nudne kopiuj-wklej, które jest nieciekawe i bezosobowe.
Z pewnością wiesz, że stać Cię na więcej. Pisz takie wiadomości, które zapadają w pamięć na długo.
Wiele osób zapomina o najprostszym sposobie rozbudowy kontaktów. Przede wszystkim musisz poinformować wszystkich, że mogą znaleźć Cię także na tym portalu. Żeby to zrobić, to umieść stosowny link na swojej stronie internetowej czy w mediach społecznościowych.
Raz na jakiś czas możesz też umieszczać post na ten temat, by zachęcać ludzi do obejrzenia Twojego profilu i nawiązania kontaktu. Jeśli chcesz, by inne osoby zapraszały Cię do kontaktów, to im o tym powiedz.
To bardzo ważne, bo pomoże rozwiać wątpliwości tym wszystkim osobom, które natrafiły wcześniej na Twój profil, ale nie były pewne, czy to prawdziwe konto.
Buduj swoją wiarygodność poprzez spójny wygląd i spójne informacje umieszczane na wszystkich platformach. Wyjaśnij, że jesteś otwarty na zaproszenia i czekasz na nie.
Odzew może być całkiem duży, choć równocześnie musisz pamiętać, by przyjmować te zaproszenia, których nadawcy pasują do profilu Twojej działalności. Z pewnością wiesz już, że na LinkedIn działa wiele osób, które rozsyłają po prostu spam. Nie ułatwiaj im dotarcia do siebie.
Zwiększenie liczby obserwujących na LinkedIn może pomóc Ci zwiększyć zasięg Twoich postów i artykułów, co z kolei może przyczynić się do zwiększenia Twojej widoczności i wpływu w branży. Oto kilka sposobów, jak możesz zwiększyć liczbę obserwujących na LinkedIn:
Zwiększenie liczby obserwujących na LinkedIn wymaga czasu i wysiłku, ale może przynieść wiele korzyści w postaci zwiększenia widoczności i wpływu w branży. Warto regularnie publikować wartościowe treści i uczestniczyć w dyskusjach, aby przyciągnąć uwagę nowych obserwujących.
Napisanie skutecznego zaproszenia na LinkedIn może pomóc Ci w nawiązaniu pozytywnych relacji biznesowych i rozwinięciu swojej sieci kontaktów na platformie. Oto kilka wskazówek, jak napisać skuteczne zaproszenie na LinkedIn:
Kilka dodatkowych wskazówek:
Najlepsze sposoby na rozwój sieci kontaktów na LinkedIn to”
A jak jest u Ciebie?
Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Jak rozbudowywać sieć kontaktów na LinkedIn?
Napisz w komentarzu.
LinkedIn jest platformą społecznościową, która jest idealnym miejscem do nawiązywania nowych kontaktów biznesowych, rozwijania sieci kontaktów i zwiększania swojego wpływu w branży. Oto kilka sposobów, jak możesz rozbudować swoją sieć kontaktów na LinkedIn:
Rozbudowanie swojej sieci kontaktów na LinkedIn wymaga czasu i wysiłku, ale może przynieść wiele korzyści. Dlatego warto regularnie działać i utrzymywać swoje połączenia w tej platformie.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 111
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)