Widżet Callpage i jego integracja

Jak pisać maile (oficjalny e-mail)
29 sierpnia, 2021
Czym jest Google data studio- raport + jak korzystać
29 sierpnia, 2021
callpage

Lead generation w prosty sposób? To mega szybkie! Musisz zainstalować callpage na swojej stronie.Co się dzieje dalej?Otóż odwiedzający zostawia swój numer telefonu, następnie pojawia się callback, a Ty odnotowujesz większą sprzedaż.Czy ten trick sprzedażowy faktycznie działa?Przekonajmy się!

Co to jest callpage

Więc na czym polega Callpage?

Callpage to bardzo proste narzędzie, które umożliwia kontakt z potencjalnym klientem. Osoba odwiedzająca stronę internetową, która jest zainteresowana ofertą może zostawić swoje dane kontaktowe.

Czym jest Callpage?

Takie rozwiązanie sprawia, że konsultant firmy może zadzwonić do klienta i wyjaśnić wszelkie wątpliwości. Callpage jest również systemem CRM, który znacząco ułatwia zarządzanie połączeniami oraz kontaktami. System umożliwia także nagrywanie rozmów telefonicznych, które można potem odtworzyć i odsłuchać. Dzięki temu można znacznie poprawić jakość obsługi klienta oraz podwyższyć standardy obsługi. Callpage jest umieszczany na coraz większej liczbie stron internetowym w dolnym prawym roku witryny. Czasami pojawia się także informacja, że telefon zwrotny otrzymamy w ciągu 28 sekund. Oznacza to, że maksymalnie po 28 sekundach od pozostawienia danych, automat zadzwoni do właściciela strony internetowej oraz klienta. Gdy obie strony odbiorą to nawiązywane jest połączenie. Jest to niezwykle przydatne narzędzie, które można wykorzystać do promocji własnego biznesu. Jest to bardzo prosta aplikacja, która ma duży wpływ na sprzedaż. Analiza zachowania użytkowników na stronie jest przeprowadzana przez system w rzeczywistym czasie. Potencjalnym klientom wyświetla się widget, który zachęca do pozostawienia danych kontaktowych, dzięki którym konsultant będzie mógł nawiązać kontakt.

Powstanie Callpage

Jest to niezwykle prosty proces, który może nawet kilka razy zwiększyć liczbę połączeń telefonicznych, dzięki którym sprzedaż się znacząco zwiększa. Warto zwrócić uwagę na fakt, że Callpage powstało w 2015 roku jako startup. Założycielami byli trzej Ukraińcy, którzy na co dzień mieszkają w Polsce – Sergey Butko, Andrew Tkachiv oraz Ross Knap. Obecnie firma zatrudnia kilkadziesiąt osób i systematycznie poszerza swój zespół. Działalność spółki skupia się obecnie przede wszystkim na polskim rynku, ale planowana jest wkrótce ekspansja na rynki zagraniczne. Według szacunkowych raportów firma jest obecnie warta więcej niż 40 milionów złotych. Poszukiwanie nowych sposób na podwyższenie konwersji jest charakterystyczne dla właścicieli sklepów internetowych. Sam ruch na stronie nie oznacza jeszcze zysku, dlatego trzeba to przekuć w realny dochód. Kluczowe jest zainteresowanie odbiorców ofertą i zachęcenie ich do skorzystania z usługi. Callpage jest skuteczną metodą na zwiększenie konwersji, którą wykorzystują ludzie na całym świecie. Callpage jest aplikacją, która pozwala na szybki kontakt między klientem, a firmą.

Najczęstsze błędy w stosowaniu Callpage

Wielu internautów wchodzi na różne strony, a następnie wychodzą z nich i przechodzą na kolejne witryny. Istotne jest jednak zatrzymanie potencjalnego klienta i sprawienie, żeby nie zapomniał o danym produkcie. W ecommerce takie aplikacje cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Callpage może znacząco zwiększyć zyski, ale musi być umiejętnie wykorzystane. Dzięki tej aplikacji każdy użytkownik może bardzo szybko zostawić swoje dane kontaktowe. Zbyt krótki czas, po którym pojawia się okienko z propozycją rozmowy jest najczęstszym błędem właścicieli stron internetowych. Nie powinno ono pojawić się zbyt szybko, ponieważ wtedy klient nie będzie chciał skorzystać z oferty, a oprócz tego szybko opuści witrynę. Internauta powinien mieć czas, żeby zapoznać się szczegółowo z produktem i samemu zdecydować, czy jest zainteresowany. Niektórzy użytkownicy otwierają jednocześnie kilka stron, a dopiero później zaczynają je przeglądać. Dlatego okienko powinno się pojawiać dopiero po przeskrolowaniu określonego fragmentu strony. Można też ustawić, żeby Callpage pojawiło się jeszcze raz po zamknięciu okna, ale po tym, jak użytkownik zapozna się lepiej z zawartością witryny. Wciąż wiele firm nie korzysta z tej aplikacji, ale jest to już praktycznie nieodłączny element biznesu online. Nie jest to jednak gwarancja zwiększenia sprzedaży, dlatego nie można się w ten sposób nastawiać.

Zalety Callpage

Trzeba również pamiętać o innych kwestiach, a Callpage potraktować jako dodatek, który może w pewien sposób pomóc. Głównym celem powinna być dobra widoczność w sieci, ponieważ bez tego nikt nie będzie mógł trafić na stronę. Strona musi też spełniać określone kryteria, żeby zachęcić użytkownika do zapoznania się z produktem lub firmą. Witryna powinna być przejrzysta, czytelna, funkcjonalna, a także dostosowana do osobistych potrzeb użytkowników. Wygląd Callpage powinien być przede wszystkim dostosowany do estetyki strony internetowej. Nie powinien być zbyt skomplikowany, ponieważ zdecydowanie lepiej działają proste i wyraziste aplikacje. W branżach, które opierają się na usługach aplikacje typu Callpage mają największą skuteczność. Potencjalni klienci często mają wiele pytań dotyczących usługi i chcą jeszcze zapytać o pewne kwestie, dlatego taka forma kontaktu sprawdza się idealnie. Dobre efekty mogą osiągnąć również właściciele sklepów internetowych oraz firmy medyczne i szkoleniowe. Klient, którego zainteresowała oferta będzie chciał się jak najszybciej skontaktować, dlatego trzeba mu to umożliwić.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie, pozycjonowanie, SEO i całą strategię internet marketing. Nie czekaj, dołącz do nas!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)