Techniki manipulacji w reklamie (mediach, social media, negocjacjach) Perswazja i manipulacja

Techniki manipulacji w reklamie (mediach, social media, negocjacjach) Perswazja i manipulacja

techniki manipulacji w reklamie

Powszechny stereotyp dotycz膮cy marketer贸w okre艣la wszystkich jako manipulator贸w. I chocia偶 ten post mo偶e wymusi膰 takie my艣lenie, mam nadziej臋, 偶e usunie z艂膮 etykiet臋, kt贸ra towarzyszy s艂owom 鈥techniki manipulacji鈥.

Techniki manipulacji w mediach

Zawarto艣膰 strony

REKLAMA

Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku

szkolenie facebook

Link do kursu: szkolenie Facebook Ads

Manipulacja odbywa si臋 w ka偶dym biurze na ca艂ym 艣wiecie i prawie w ka偶dej interakcji klient-dostawca us艂ug. Jednak w wi臋kszo艣ci przypadk贸w chodzi o drobne przys艂ugi, lub szybsze zamkni臋cie transakcji. To tak偶e podstawa motywowania i wp艂ywania na pracownik贸w. Dla marketer贸w istniej膮 oczywi艣cie techniki manipulacji, kt贸re pomagaj膮 zainspirowa膰 i zmotywowa膰 ludzi do po偶膮danego dzia艂ania.

Czym s膮 techniki manipulacji? Definicja.

Techniki manipulacji definicja鈥搒膮 to techniki, kt贸re maj膮 na celu zmian臋 nastawienia i wymuszenie dzia艂ania jednostki. Zmiana taka ma doprowadzi膰 do uzyskania korzy艣ci zamierzonej przez manipulatora. Manipulacja to dzia艂ania za pomoc膮 kt贸rego jedna osoba pr贸buje sterowa膰 uczuciami, zachowaniem, my艣leniem innych bez ich przyzwolenia.

Oto techniki manipulacji w reklamie:

1.Daj potencjalnym klientom pow贸d, dla kt贸rego robisz to, co robisz

Bardzo dobrze opisa艂 to Simon Sinek na Tedzie.

鈥濴udzie nie kupuj膮 tego, co robisz, kupuj膮 to, co robisz鈥.

Dostarczenie ludziom powodu, dla kt贸rego robisz to, co robisz, pomo偶e ci zbli偶y膰 si臋 do grupy docelowej i sprawi, 偶e b臋d膮 bardziej sk艂onni do dzia艂ania.

馃POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y.馃捀馃捀馃捀

馃攼 Twoje dane s膮 bezpieczne.馃攼 (sekrety prosto ze 藕r贸d艂a, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Opisywa艂 przyk艂ad apple. Inne firmy komputerowe m贸wi膮, „robimy 艣wietne komputery, s膮 pi臋knie zaprojektowane, proste w u偶yciu i przyjazne dla u偶ytkownika. Chcesz kupi膰 jeden?”

Typowa gadka marketingowa.

Inny przyk艂ad, jeste艣my firm膮 prawnicz膮, mamy najlepszych prawnik贸w bla bla bla, oto nasz samoch贸d, ma sk贸rzane fotele, jest on taki i owaki bla bla bla.

A jak to robi apple?

Odwo艂uj膮 si臋 do wy偶szych potrzeb. A konkretnie do indywidualno艣ci, do tego 偶e ka偶dy chce by膰 wyj膮tkowy. M贸wi膮, ” wszystko co robimy to po to 偶eby podwa偶y膰 status quo, wierzymy w to 偶e trzeba my艣le膰 inaczej. To w jaki spos贸b to robimy to produkujemy 艣wietne komputery, s膮 pi臋knie zaprojektowane, proste w u偶yciu i przyjazne dla u偶ytkownika. Chcesz kupi膰 jeden?”

Troch臋 takie same same, but different ni偶 wi臋kszo艣膰 firm. kolejno艣膰 jest odwr贸cona plus dodali sw贸j pow贸d dlaczego to robi膮.

techniki manipulacji w reklamie

2. Ustal podobie艅stwa

Koniecznie zobacz ten film na youtube: https://youtu.be/8VTw1RkWs4E

Firmy czy brandy zazwyczaj robi膮 to, wsp贸艂pracuj膮c z preferowan膮 przez nich dru偶yn膮 sportow膮, sponsoruj膮c jakie艣 wydarzenie, z okre艣lonym rodzajem muzyki itp. Ludzie zwykle robi膮 to, odzwierciedlaj膮c style: ubioru, mimik臋 cia艂a, wzorce intonacji itp.

Poprzez ustalenie podobie艅stw ludzie uzyskuj膮 wra偶enie, 偶e marki s膮 do nich podobne r贸wnie偶 w innych aspektach. Sztandarowym przyk艂adem s膮 filmy z Jamesem Bondem. S膮 one napakowane sponsoringiem. Auta, garnitury, zegarek, czy napoje wyskokowe.

Tak偶e nast臋pnym razem jak b臋dziesz ogl膮da艂 agenta 007 zwr贸膰 na to uwag臋. Po prostu, je艣li nasza ulubiona dru偶yna, zesp贸艂, czy aktor u偶ywa przedmiot贸w danej marki to te偶 chcemy by膰 tacy jak oni. Oczywi艣cie nie musisz sponsorowa膰 dru偶yn pi艂karskich czy film贸w z hollywood bo ma艂o kt贸r膮 firm臋 w Polsce na to sta膰, ale na szcz臋艣cie zmieni艂o si臋 to w ostatnich latach na rzecz influencer贸w. W zale偶no艣ci od tego jaki masz produkt to cz臋sto mo偶esz to zrobi膰 jako barter.

diagram marketingowy jak budowa膰 艣wiadomo艣膰 za pomoc膮 reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawd藕 nasz膮 ofert臋

KONIEC REKLAMY

3. Odwo艂uj si臋 do emocji

20-30 lat temu marketerzy dyskutowali i badali bran偶e, kt贸re powinny u偶ywa膰 racjonalnych odwo艂a艅, w przeciwie艅stwie do bran偶, kt贸re powinny u偶ywa膰 odwo艂a艅 emocjonalnych. A jak to wygl膮da dzisiaj? Ot贸偶 ju偶 nikt na ten temat nie debatuje. Nawet du偶e bran偶e, kt贸re wymagaj膮 pocz膮tkowej wysokiej ceny zakupu, takie jak motoryzacja, sprzedaj膮 za pomoc膮 emocji. Nauka sugeruje, 偶e podejmujemy decyzje w oparciu o emocje, kt贸re nas nap臋dzaj膮, a nast臋pnie u偶ywamy logiki, aby uzasadni膰 te decyzje.

4. Stw贸rz wra偶enie autorytetu

M贸wi o tym regu艂a autorytetu. O co w niej chodzi? Regu艂a autorytetu sprawia, 偶e ludzie s膮 sk艂onni wierzy膰 i s艂ucha膰 rozkaz贸w os贸b kt贸re uznawane s膮 za autorytet. Przede wszystkim efekt autorytetu jest zwi膮zany z tendencj膮 cz艂owieka do wykonywania polece艅 kogo艣, kogo postrzegaj膮 jako znawc臋, nawet je艣li uwa偶aj膮, 偶e co艣 jest nie tak z tymi rozkazami (nawet je艣li nie by艂oby kary za ich niewykonanie to s膮 sk艂onni je wykona膰, nawet je艣li s膮 nieetyczne lub naginaj膮 prawo). Najpopularniejszy jest eksperyment Milgrama, mo偶e o nim kiedy艣 s艂ysza艂e艣. Naukowcy w bia艂ych fartuchach kazali razi膰 pr膮dem osoby, kt贸re 藕le odpowiada艂y na pytania i za ka偶dym razem pr膮d by艂 mocniejszego nat臋偶enia, a偶 w ko艅cu zabija艂 cz艂owieka. Oczywi艣cie byli to aktorzy kt贸rzy udawali 偶e krzycz膮 bo w rzeczywisto艣ci nie byli ra偶eni pr膮dem, ale badani o tym nie wiedzieli i wielu z nich 艣lepo s艂ucha艂o polece艅.

Jak mo偶esz wykorzysta膰 t臋 metod膮 jako techniki manipulacji w reklamie?

W mediach spo艂eczno艣ciowych oznacza to uwzgl臋dnienie: Twoich certyfikat贸w, lat do艣wiadczenia lub mo偶e polecanych klient贸w na Twoim profilu/ok艂adce/zdj臋ciach na Twoich profilach spo艂eczno艣ciowych. Ludzie wol膮 wsp贸艂pracowa膰 i kupowa膰 od ekspert贸w w tej dziedzinie.

Koniecznie ZOBACZ:

Jak napisa膰 reklam臋

Link do kursu jak napisa膰 reklam臋 i ofert臋.

5. Zdob膮d藕 ma艂e zaanga偶owanie

Popro艣 obserwuj膮cych, aby zrobili co艣 drobnego. Nie musisz ich prosi膰 o du偶e zaanga偶owanie; ka偶da ma艂a rzecz tutaj zadzia艂a. W ten spos贸b zyskasz przewag臋, zanim zaczniesz zwi臋ksza膰 swoj膮 sprzeda偶, a Twoi obserwatorzy poczuj膮 si臋 troch臋 bli偶ej Twojej firmy.

Takim klasycznym przyk艂adem jest ten z ksi膮偶ki Cialdiniego, kiedy badano osoby na osiedlach. Badacze pukali do dom贸w i prosili 偶eby je藕dzi膰 autem wolniej w terenie zabudowanym, a w drugiej grupie najpierw pytali czy „uwa偶a pan/pani 偶e szybka jazda mo偶e zabija膰 wi臋cej os贸b” itp, a nast臋pnie pytali czy w艂o偶y pan tak膮 karteczk臋, znaczek co艣 w tym stylu za szyb臋 w kuchni czy w pokoju 偶e popiera pan bezpieczn膮 jazd臋. Po pewnym czasie znowu ich odwiedzili i mili czy mo偶e pan je藕dzi膰 wolniej. Wyniki w grupie kt贸ra wystawiona by艂a na ma艂e zobowi膮zanie, czyli 偶eby w艂o偶y膰 znaczek za szyb臋 by艂y o niebo wi臋ksze.

6. Podej艣cie 鈥濷ni te偶 to zrobili鈥

Ludzie b臋d膮 bardziej sk艂onni do zrobienia czego艣, je艣li kto艣 inny zrobi艂 to przed nimi. Takich przyk艂ad贸w s膮 miliony. Pierwsze kt贸re przychodz膮 mi na my艣l to te ze sportu. Np. do lat 90tych uwa偶ano 偶e nie da si臋 z艂ama膰 bariery 27 minut biegu na 10 km. Wystarczy艂o 偶e po wielu latach uda艂o si臋 to jednej osobie i nagle od razu inni te偶 zacz臋li 艂ama膰 te bariery. Tak samo by艂o z p艂ywaniem, wyciskanie 200 kg i setkami innych. A co mo偶emy zrobi膰 w marketingu?

Pokaz liczby, poka偶 偶e inni kupili, ilu masz klient贸w, zdj臋cia, testymoniale itp.

Reklamy wykorzystuj膮 r贸偶ne techniki manipulacji, aby sk艂oni膰 ludzi do podj臋cia decyzji, kt贸rych by膰 mo偶e nie podj臋liby, gdyby nie byli poddani tej manipulacji.

Oto kilka dodatkowych wskaz贸wek, jak rozpozna膰 i unikn膮膰 manipulacji w reklamie:

  • b膮d藕 艣wiadomy w艂asnych potrzeb i pragnie艅.
  • nie b膮d藕 zbyt 艂atwowierny.
  • uwa偶aj na to, co m贸wisz i robisz.
  • nie b贸j si臋 powiedzie膰 鈥瀗ie鈥.
  • zwracaj uwag臋 na sygna艂y ostrzegawcze, takie jak emocjonalne szanta偶owanie, zastraszanie lub kontrolowanie.
  • je艣li podejrzewasz, 偶e jeste艣 manipulowany, zg艂o艣 to zaufanej osobie.

Techniki Manipulacji w Reklamie: Wp艂yw na Konsument贸w i Skutki Dzia艂a艅

Reklama to obszar, w kt贸rym zastosowanie technik manipulacyjnych mo偶e mie膰 znacz膮cy wp艂yw na zachowania i decyzje konsument贸w. W poni偶szym artykule przyjrzymy si臋 r贸偶nym technikom manipulacji wykorzystywanym w reklamie, analizuj膮c ich dzia艂ania, skutki oraz kontrowersje w tym obszarze.

Szanta偶 i Zastraszanie – Granice Manipulacji

Szanta偶 i zastraszanie to techniki, kt贸re wywieraj膮 nacisk na konsumenta poprzez gro藕by lub obietnice. W reklamie mog膮 by膰 u偶ywane do wywo艂ania emocji lub przymuszenia do okre艣lonego dzia艂ania. Jednak nadu偶ywanie tych technik mo偶e prowadzi膰 do nieetycznych dzia艂a艅 i utraty zaufania konsument贸w.

Manipulacja Emocjonalna – Silne Wra偶enia w Reklamie

Manipulacja emocjonalna to strategia wywo艂ywania okre艣lonych emocji u odbiorc贸w, aby uzyska膰 po偶膮dane reakcje. Reklamy cz臋sto wykorzystuj膮 t臋 technik臋, kreuj膮c historie, kt贸re buduj膮 wi臋藕 emocjonaln膮 z mark膮 lub produktem.

Manipulacja Umys艂owa – Kszta艂towanie Przekona艅 i Postaw

Manipulacja umys艂owa polega na formu艂owaniu przekaz贸w reklamowych w taki spos贸b, aby wp艂yn臋艂y na przekonania i postawy odbiorc贸w. To mo偶e obejmowa膰 wykorzystanie argument贸w logicznych lub stworzenie iluzji, kt贸re wp艂ywaj膮 na percepcj臋 produktu.

Manipulacja J臋zykowa – Moc S艂贸w w Reklamie

Manipulacja j臋zykowa polega na wykorzystaniu specyficznych s艂贸w i sformu艂owa艅, aby wp艂yn膮膰 na percepcj臋 produktu lub marki. Reklamy cz臋sto u偶ywaj膮 pozytywnych konotacji lub retoryki, kt贸ra ma wywo艂a膰 po偶膮dane skojarzenia.

Manipulacja Spo艂eczna – Wp艂yw na Grupy

Manipulacja spo艂eczna to strategia wywierania wp艂ywu na grupy ludzi, wykorzystuj膮c presj臋 spo艂eczn膮 lub konformizm. Reklamy mog膮 kreowa膰 wra偶enie, 偶e korzystanie z danego produktu jest norm膮 spo艂eczn膮.

Manipulacja Polityczna – Reklama jako Narz臋dzie Propagandy

Manipulacja polityczna w reklamie polega na wykorzystywaniu przekaz贸w, kt贸re wp艂ywaj膮 na przekonania polityczne lub wyborcze odbiorc贸w. To kontrowersyjna technika, kt贸ra mo偶e budzi膰 emocje i podzielenia.

Manipulacja Finansowa – Wp艂yw na Decyzje Zakupowe

Manipulacja finansowa to wykorzystywanie informacji i strategii, kt贸re wp艂ywaj膮 na decyzje zakupowe konsument贸w. To mo偶e obejmowa膰 kszta艂towanie cen lub wykorzystywanie psychologicznych trik贸w, kt贸re wp艂yn膮 na odbi贸r oferty.

Psychologiczne Strategie Reklamowe – Poznanie Psychologii Konsumenta

Psychologiczne strategie reklamowe opieraj膮 si臋 na badaniach i analizach zachowa艅 konsument贸w. Wykorzystuj膮c wiedz臋 z zakresu psychologii, reklamodawcy kreuj膮 przekazy, kt贸re maj膮 wp艂yn膮膰 na odbiorc贸w w po偶膮dany spos贸b.

Kreowanie Potrzeb i Skuteczno艣膰 Manipulacji

Manipulacyjne przekazy reklamowe cz臋sto kieruj膮 si臋 ku kreowaniu potrzeb, kt贸rych konsument mo偶e nie odczuwa膰 wcze艣niej. Poprzez strategie manipulacyjne, reklamy mog膮 wp艂ywa膰 na wyb贸r produkt贸w lub us艂ug, kt贸re konsument uzna za niezb臋dne.

Skutki Dzia艂a艅 Manipulacyjnych

Techniki manipulacyjne w reklamie mog膮 mie膰 r贸偶ne skutki. Mog膮 budowa膰 lojalno艣膰 klienta lub prowadzi膰 do utraty zaufania. Warto zwr贸ci膰 uwag臋, 偶e etyczne podej艣cie do reklamy jest niezwykle wa偶ne, aby nie narusza膰 uczciwo艣ci i zasad rynkowych.

Wnioski

Techniki manipulacji w reklamie to kontrowersyjny temat, kt贸ry wymaga zrozumienia i 艣wiadomo艣ci ze strony zar贸wno reklamodawc贸w, jak i konsument贸w. Wa偶ne jest, aby reklamy by艂y oparte na rzetelnych informacjach, a strategie manipulacyjne by艂y u偶ywane w spos贸b etyczny i odpowiedzialny.

Techniki manipulacji w reklamie

Manipulacja w reklamie w olbrzymim stopniu wykorzystuje s艂owa. Najpopularniejsz膮 technik膮 j臋zykowej manipulacji w reklamie jest stosowanie przymiotnik贸w kt贸re pozytywnie nadaj膮 warto艣膰 dla produktu. S膮 to np. okre艣lenia takie, jak: najlepszy, najskuteczniejszy, naturalny, najta艅szy, rozs膮dny, delikatny.

Reklama w kt贸rej zastosowano manipulacj臋

Techniki manipulacji w reklamie telewizyjnej

Manipulacja w reklamie pomaga spe艂ni膰 podstawowe cele komunikatu reklamowego: przyci膮gn膮膰 uwag臋 klienta do danego produktu, poinformowa膰 go o jego cechach i zach臋ci膰 do zakupu. Dlatego dzia艂aj膮 w艂a艣nie techniki wymienione w tym tek艣cie.

Manipulacja w reklamie telewizyjnej przyk艂ady

Szukaj reklam w kt贸rych osoby s膮 przesadnie zadowolone z produktu. Proszek do prania, co艣 Ci to m贸wi?

Manipulacja w reklamie prezentacja

Oto prezentacja manipulacji w reklamie:

Perswazja i manipulacja w reklamie

To nic nowego, 偶e reklama i wszystkie teksty zwi膮zane z ni膮 i sprzeda偶膮/marketingiem maj膮 charakter perswazyjny. Na tym polega sprzeda偶, chcemy przekona膰 potencjalnego klienta do skorzystania z naszego produktu czy oferty i nak艂oni膰 go do zakupu. Perswazja w przekazie reklamowym jest cz臋sto krytykowana, m贸wi si臋, 偶e nie jest to nic innego, jak manipulacja i idealizowanie czego艣 w celu osi膮gni臋cia korzy艣ci materialnych.

Zobacz NAJLEPSZY kurs facebook ads w internecie:

Szkolenie Facebook Ads

Reklama to dziedzina, w kt贸rej wykorzystanie psychologicznych strategii mo偶e mie膰 ogromny wp艂yw na zachowania i decyzje konsument贸w. Poznanie mechanizm贸w dzia艂ania umys艂u ludzkiego pozwala reklamodawcom tworzy膰 przekazy, kt贸re skutecznie oddzia艂uj膮 na psychologi臋 konsumenta. Poni偶ej przyjrzymy si臋 g艂臋biej psychologicznym strategiom reklamowym oraz ich wp艂ywowi na zachowanie klienta.

Manipulacja Emocjonalna – Budowanie Silnej Wi臋zi

Manipulacja emocjonalna to kluczowa strategia, kt贸ra opiera si臋 na wywo艂aniu okre艣lonych emocji u odbiorc贸w. Reklamy, kt贸re skupiaj膮 si臋 na emocjach, mog膮 budowa膰 siln膮 wi臋藕 z konsumentem. Odpowiednio dobrane tre艣ci, muzyka czy historia mog膮 wp艂yn膮膰 na spos贸b, w jaki odbiorcy odbieraj膮 mark臋 lub produkt.

Perswazja w Reklamie – Przekonywanie do Dzia艂ania

Perswazja to umiej臋tno艣膰 przekonywania odbiorc贸w do podj臋cia okre艣lonych dzia艂a艅, takich jak zakup produktu czy skorzystanie z us艂ugi. W reklamie, perswazja opiera si臋 na wykorzystaniu argument贸w logicznych, przekonuj膮cych informacji oraz element贸w przekonuj膮cych do podj臋cia decyzji.

Psychologiczne Triki Marketingowe – Gra na Psychice Konsumenta

Wa偶nym elementem psychologicznych strategii w reklamie s膮 tak zwane „triki” marketingowe. To drobne elementy, kt贸re wp艂ywaj膮 na percepcj臋 produktu lub oferty. Przyk艂ady to ograniczone ilo艣ci produkt贸w, umiej臋tne umieszczenie produktu na p贸艂ce czy tworzenie iluzji ekskluzywno艣ci.

Kreowanie Potrzeb – Wp艂ywanie na Wewn臋trzne Pragnienia

Strategie manipulacyjne cz臋sto kieruj膮 si臋 ku kreowaniu potrzeb, kt贸re konsument mo偶e nie odczuwa膰 wcze艣niej. Reklamy mog膮 wywo艂ywa膰 poczucie braku lub pragnienia posiadania produktu. Poprzez odpowiednio skonstruowane przekazy, reklamodawcy mog膮 wp艂yn膮膰 na odczuwanie przez konsumenta potrzeby danego produktu.

Kreowanie Wizerunku Marki – Budowanie To偶samo艣ci

Psychologiczne strategie w reklamie pozwalaj膮 na kreowanie wizerunku marki, kt贸ry ma wp艂yw na postrzeganie produkt贸w. To mo偶e obejmowa膰 wykorzystywanie warto艣ci, kt贸re konsument uto偶samia z mark膮, oraz budowanie specyficznych skojarze艅.

Manipulacja Poprzez J臋zyk Reklamowy – Moc S艂贸w i Wra偶e艅

Spos贸b, w jaki s膮 formu艂owane przekazy reklamowe, ma ogromne znaczenie. Manipulacyjne przekazy opieraj膮 si臋 na wykorzystaniu konkretnych s艂贸w, kt贸re wywo艂uj膮 po偶膮dane skojarzenia lub emocje u odbiorc贸w.

Wp艂yw na Decyzje Zakupowe – Wyb贸r Zosta艂 Podj臋ty

Psychologiczne strategie reklamowe mog膮 wp艂ywa膰 na decyzje zakupowe konsument贸w. To obejmuje wykorzystywanie psychologicznych trik贸w, takich jak umiej臋tne prezentowanie produktu, tworzenie ofert „last minute” czy stosowanie zasady niedost臋pno艣ci.

Psychologia Wp艂ywu w Reklamie – Zrozumienie Umys艂u Konsumenta

Og贸lnie rzecz bior膮c, psychologiczne strategie reklamowe polegaj膮 na zrozumieniu umys艂u konsumenta. Reklamodawcy badaj膮, jakie bod藕ce wp艂ywaj膮 na zachowania i decyzje oraz w jaki spos贸b mo偶na je wykorzysta膰 w przekazach reklamowych.

Skuteczno艣膰 Manipulacji w Reklamie – Granica Etyki

Wszystko toczy si臋 wok贸艂 granicy etyki. Cho膰 wykorzystanie psychologicznych strategii w reklamie mo偶e by膰 skuteczne, wa偶ne jest, aby nie narusza膰 uczciwo艣ci i zasad rynkowych.

Psychologiczne strategie w reklamie to narz臋dzia, kt贸re maj膮 pot臋偶ny wp艂yw na zachowania i decyzje konsument贸w. Ich wykorzystanie wymaga jednak odpowiedzialno艣ci i szacunku wobec odbiorc贸w. Reklamodawcy, kt贸rzy zrozumiej膮 psychologi臋 konsumenta i b臋d膮 wykorzystywa膰 j膮 w etyczny spos贸b, mog膮 osi膮gn膮膰 znacz膮cy sukces w kreowaniu skutecznych i anga偶uj膮cych przekaz贸w reklamowych.

Metody i Techniki manipulacji w reklamie. Perswazja i manipulacja

Schemat jest prosty. Ty jako nadawca, chcesz aby konsument czy odbiorca komunikatu podj膮艂 zamierzone przez Ciebie dzia艂anie. Zam贸w z nami konsultacje a pomo偶emy to zaprojektowa膰 u Ciebie w firmie. Z technik manipulacyjnych wybierzemy te najskuteczniejsze aby wywiera膰 wp艂yw i przekonywa膰.

Z nami ka偶da firma mo偶e si臋 rozwija膰. Tworzymy firmy i rozwijamy istniej膮ce w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z reszt膮 zobacz co mo偶emy osi膮gn膮膰 w kilka miesi臋cy:

Czy warto inwestowa膰 w seo: dlaczego pozycjonowanie si臋 op艂aca

Zacznij wsp贸艂prac臋 z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bie偶膮co jeste艣my zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawa膰 Tobie to co najlepiej dzia艂a. Konkretny wynik, bez przepalania bud偶etu. Dla ka偶dego zadania posiadamy wyszkolonych specjalist贸w, kt贸rzy dowioz膮 obiecane wyniki.

Skontaktuj si臋 z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko poj臋ty marketing internetowy

Jak bardzo spodoba艂a Ci si臋 ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby oceni膰! (dobre opinie sprawiaj膮, 偶e piszemy wi臋cej)

艢rednia ocena 5 / 5. Liczba g艂os贸w: 555

Jeszcze nie ma g艂os贸w. B膮d藕 pierwsz膮 osob膮.

Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i ca艂膮 strategi臋 ecommerce. Nie czekaj, do艂膮cz do nas!