Zawartość strony
Handel elektroniczny to działania polegające na kupowaniu i sprzedawaniu przez Internet. Różne rodzaje handlu obejmują B2B, B2C, C2C (od konsumenta do konsumenta) i C2B (od konsumenta do biznesu). Platforma e-commerce to aplikacja, w której obie strony, sprzedawca i konsument, odgrywają swoją rolę. Zasadniczo konsument powinien mieć możliwość korzystania z platformy handlu elektronicznego, aby odkrywać produkty, robić zakupy, a następnie dokonywać transakcji.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Trzy główne typy platform handlu elektronicznego to platformy SaaS (oprogramowanie jako usługa), platformy PaaS (platforma jako usługa) i platformy lokalne. Platformy SaaS i PaaS dostarczają rozwiązania e-commerce przez Internet. Platformy SaaS, takie, obejmują tylko oprogramowanie.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Lokalne rozwiązania handlu elektronicznego są hostowane lokalnie przez sprzedawcę i zarządzane przez jego personel IT, a nie konfigurowane przez innego dostawcę i dostępne za pośrednictwem chmury. Opcje SaaS i PaaS są najlepsze dla mniejszych firm lub firm, które dopiero rozpoczynają działalność w e-commerce. Oferują profesjonalną konfigurację i wsparcie, ale zwykle pobierają miesięczną opłatę za korzystanie z witryny oprócz opłat transakcyjnych przy każdym zakupie. Platformy lokalne umożliwiają firmie większą kontrolę nad witryną e-commerce i tworzenie niestandardowego rozwiązania sklepu.
Niektóre z najpopularniejszych obecnie platform e-commerce na rynku to:
Platformy takie jak Shopify, Squarespace i WooCommerce (która jest darmową wtyczką WordPress) są lepsze dla małych firm, które potrzebują czegoś łatwego do uruchomienia, podczas gdy Magento i BigCommerce są bardziej dostosowane do większych przedsiębiorstw z dużą liczbą zamówień. Konstruktorzy witryn internetowych, tacy jak Squarespace lub Wix, oferują szablony typu „przeciągnij i upuść (drag and drop)”, które są łatwe dla sprzedawców detalicznych bez dużego doświadczenia w kodowaniu, podczas gdy inne platformy mają bardziej złożone zaplecze.
Wybór platformy e-commerce musi obejmować dość wyczerpujący proces wyszukiwania. Firma przyjrzy się, co może zrobić z określoną platformą i jak funkcje platformy spełnią ich potrzeby. Wolumen towarów jest jednym z ważnych kryteriów, które firmy muszą wziąć pod uwagę.
Sprzedawcy wyższego poziomu mają zwykle bardziej niestandardowe konfiguracje, więc będą szukać odpowiedniej platformy, która umożliwia znaczną personalizację. Inne kryteria, które będą miały wpływ na wybór platformy przez firmę, obejmują funkcję wyszukiwania, opcje płatności (czy klienci muszą użyć karty kredytowej, czy też mogą zapłacić za pośrednictwem usługi takiej jak Przelewy24, PayPal), poziom bezpieczeństwa i sposób, w jaki platforma łączy się z większą kampania.
Żadna platforma e-commerce nie może zaoferować wszystkiego wszystkim. Każda platforma pozostawia luki, więc wybierając platformę, z której chcesz skorzystać, zastanów się, jakie konkretne potrzeby chcesz, aby ta platforma spełniała. Jedną z opcji jest wybór rozszerzalnej platformy, którą można dostosować za pomocą dodatkowych wtyczek i dodatków, dzięki czemu nawet jeśli podstawowa platforma nie robi wszystkiego, można ją zintegrować z innymi usługami, takimi jak systemy zarządzania treścią (CMS) i ERP aby nadrobić różnicę.
Jedną z funkcji potrzebnych w oprogramowaniu do handlu elektronicznego jest możliwość przeszukiwania sklepu, aby klienci mogli znaleźć produkty. Każda witryna handlu elektronicznego powinna również mieć koszyk, w którym kupujący lub zainteresowana strona może przechowywać i przeglądać zamierzone zakupy przed przejściem do procesu realizacji transakcji. Ponieważ celem platformy handlu elektronicznego jest ułatwienie zakupów, platforma musi mieć bramkę płatności, aby klienci mogli płacić za swoje produkty.
Te trzy funkcje — wyszukiwanie, koszyk i płatność — można połączyć ze sobą w dowolny sposób, tworząc podstawową platformę e-commerce.
Oprócz tych trzech podstawowych funkcji, platforma e-commerce może mieć również funkcje, takie jak baza danych do przechowywania szczegółów transakcji, zarządzanie zapasami w celu śledzenia dostępnych towarów, obsługa klienta i zarządzanie zamówieniami w celu usprawnienia podróży klienta. Platforma może również mieć funkcje bezpieczeństwa i integracje, aby rozszerzyć się na nowe kanały. Funkcje różnią się w zależności od platformy, więc marka powinna rozważyć, jakie funkcje pomogą im osiągnąć swoje cele przed wyborem platformy e-commerce.
Jeśli firma e-commerce jest zainteresowana konkretną platformą, przejdzie cały proces selekcji. Gdy wybierzesz platformę, to następnie musisz współpracować z dostawcą w celu jej wdrożenia. W momencie wdrożenia dostawca postara się zrozumieć Twój biznes online i upewnić się, że główne założenia biznesowe zostały uchwycone. Dostawca platformy e-commerce zadba o to, aby strona wyglądała dobrze, a klient mógł zrobić w sklepie internetowym wszystko to, co mógłby zrobić w sklepie stacjonarnym.
Aby jak najlepiej wykorzystać swoją platformę e-commerce, firmy powinny przeprowadzić badania i wybrać platformę, która spełnia ich potrzeby, a także ściśle współpracować z konsultantami ds. rozwiązań.
Konsultanci ds. rozwiązań mogą pomóc firmie zrozumieć, jak najlepiej wykorzystać platformę. Przyjrzą się wszystkim funkcjom platformy i określą, w jaki sposób każda z nich będzie działać w tej konkretnej firmie.
Jeśli firma chce wdrożyć witrynę e-commerce, powinna określić, jakie są jej cele biznesowe dla tej platformy. Na przykład, jeśli są sprzedawcą detalicznym lub firmą B2C, będą chcieli zwiększyć przychody z tego konkretnego kanału.
Niektóre typowe błędy popełniane przez firmy obejmują wybór niewłaściwej platformy, niekoncentrowanie się na optymalizacji pod kątem wyszukiwarek lub słabą strategię SEO i kiepski katalog produktów. Czasami firmy nie przeprowadzają badań i wybierają najtańszy, najszybszy produkt, a nie platformę, która faktycznie zaspokoi ich potrzeby. Firmy mogą również napotkać problemy z dostosowywaniem — albo nie dostosowały się wystarczająco i nie spełniają ich potrzeb, albo dostosowały się za bardzo i stworzyły zbyt złożony produkt.
Kolejnym błędem jest brak wysokiej jakości zabezpieczeń wokół witryny sprzedawcy. Każdy sprzedawca, który akceptuje płatności kartą kredytową, musi być zgodny ze standardami bezpieczeństwa.
Aby uniknąć błędów, firmy muszą upewnić się, że współpracują z partnerem, który może wskazać im właściwy kierunek i odpowiedzieć na wszelkie pytania. Muszą też zrozumieć swoje potrzeby biznesowe i cele oraz zrozumieć, w jaki sposób platforma e-commerce osiągnie te cele.
Każda platforma ma ograniczenia, niezależnie od tego, czy chodzi o możliwość hostowania dostosowań i wdrażanie nowych technologii, jej opłacalność czy poziom bezpieczeństwa. Przyszłe zmiany rozwiążą niektóre z tych ograniczeń, a także zapewnią ulepszoną obsługę interakcji B2B i ulepszone przepływy pracy w handlu mobilnym.
Wybiegając w przyszłość, główną zmianą, która wpłynie na platformy e-commerce, jest wdrożenie i integracja z nowymi urządzeniami.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Platforma E-commerce (znana także jako platforma e-handlu lub platforma handlu elektronicznego) to oprogramowanie online, które pozwala firmom na sprzedaż swoich produktów i usług online. Platforma E-commerce łączy się z witryną internetową, aby dostarczyć klientom kompleksowe doświadczenie w trakcie sprzedaży produktów. Można ją wykorzystać do zarządzania tożsamością marki, pozycjonowania SEO, gromadzenia danych i zapewniania bezpieczeństwa danych oraz płatności. W zależności od potrzeb, platformy E-commerce mogą być stałe lub oparte na modelu chmury.
1. Magento
2. Shopify
3. WooCommerce
4. OpenCart
5. BigCommerce
6. Squarespace
7. Wix
8. PrestaShop
9. 3dcart
10. Volusion
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)