Marketing us艂ug medycznych i zdrowotnych -jak robi膰 skutecznie? (przyk艂ady, definicja, oferta, cennik)

FAQ Frequently Asked Questions
Marketing us艂ug medycznych i zdrowotnych

Marketing us艂ug medycznych i zdrowotnych

Pacjenci opieki zdrowotnej maj膮 wi臋cej opcji ni偶 kiedykolwiek wcze艣niej. Przy tak du偶ej ilo艣ci konkurencji nie odczuwaj膮 ju偶 potrzeby odwiedzania najbli偶szego szpitala, najbli偶szej przychodni medycznej, a nawet przychodni opieki zdrowotnej. Wybieraj膮 tak膮 opcj臋, kt贸ra si臋 najlepiej dla nich zareklamuje.

Dlatego tak wa偶ne jest, aby mie膰 zaplanowany plan marketingowy i wsp贸艂pracowa膰 z do艣wiadczon膮 agencj膮 tak膮 jak UniqueSEO, aby zdoby膰 jak najwi臋cej klient贸w. Czyli, aby we w艂a艣ciwym momencie dotrze膰 do nowych i powracaj膮cych pacjent贸w w Twojej okolicy.

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing

Marketing w opiece zdrowotnej (nawet je艣li jeste艣 zadowolony z obecnej liczby pacjent贸w), nie mo偶e odnie艣膰 sukcesu bez zaplanowanej strategii marketingu medycznego. Naszej agencji zale偶y, aby Twoja marka by艂a w czo艂贸wce. Pomy艣l o wszystkich powodach, dla kt贸rych kto艣 mo偶e zdecydowa膰 si臋 na zmian臋 dostawcy opieki medycznej, czy zdrowotnej: zmiany w rodzaju ubezpieczenia zdrowotnego, relokacja, niezadowolenie z czas贸w oczekiwania… wystarczy tylko jedno negatywne do艣wiadczenie i w momencie jak osoba szuka zmiany to powinna pojawi膰 si臋 Twoja reklama.

Poza tym nie masz gwarancji, 偶e utrzymasz obecnych pacjent贸w na zawsze.

Dlatego z nasza pomoc膮 musisz ci膮gle zdobywa膰 nowych.

Planowanie strategii marketingowych w bran偶ach medycznych i zdrowotnych

Lekarze ca艂y czas m贸wi膮 pacjentom, 偶e lepiej zapobiega膰 ni偶 leczy膰. Lepiej wi臋c mie膰 ju偶 teraz dobr膮 strategi臋 marketingow膮, ni偶 czeka膰, a偶 dowiesz si臋, 偶e baza danych Twoich pacjent贸w jest prawie pusta.

diagram marketingowy jak budowa膰 艣wiadomo艣膰 za pomoc膮 reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawd藕 nasz膮 ofert臋

KONIEC REKLAMY

Czym jest marketing us艂ug medycznych?

Marketing w opiece zdrowotnej to strategia dla lekarzy, szpitali, sieci opieki zdrowotnej, pracownik贸w s艂u偶by zdrowia, opiekun贸w, 艣wiadczeniodawc贸w i dyrektor贸w marketingu opieki zdrowotnej.

Jest to proces strategicznego zwi臋kszania rozpoznawalno艣ci, budowania zasi臋gu i komunikacji stworzony w celu przyci膮gni臋cia nowych konsument贸w do Twojej plac贸wki medycznej, poprowadzenia ich przez leczenie i utrzymania ich zaanga偶owania, aby polecali Ciebie znajomym, a w razie konieczno艣ci sami wr贸cili do Ciebie.

Najlepsze plany marketingowe dotycz膮ce opieki zdrowotnej integruj膮 wielokana艂owe, wysoce segmentowane i specyficzne dzia艂ania online i offline w celu stymulowania zaanga偶owania i wzrostu. Wszystkie one skoncentrowane s膮 na okre艣lonych kluczowych wska藕nikach wydajno艣ci i zwrocie z inwestycji.

Marketing w opiece zdrowotnej, je艣li zostanie odpowiednio przeprowadzony, mo偶e pom贸c w Tobie:

  • Utrzyma膰 zaanga偶owanie pacjent贸w
  • Zatrzymasz pacjent贸w przez d艂ugi czas
  • Zwi臋kszysz lojalno艣膰 w swojej spo艂eczno艣ci
  • Pozyskasz wi臋cej kwalifikowanych potencjalnych klient贸w, aby generowa膰 przychody
  • Dostosujesz strategi臋
  • Zwi臋kszysz swoj膮 przewag臋 strategiczn膮, aby przyci膮gn膮膰 pacjent贸w na coraz bardziej konkurencyjnym rynku

Szybkie zmiany na rynkach w bran偶ach medycznej i zdrowotnej wymagaj膮 zwinno艣ci i koncentracji. By膰 mo偶e b臋dziesz musia艂 wynaj膮膰 pomoc z zewn膮trz i zaplanowa膰 wi臋kszy bud偶et ni偶 w przesz艂o艣ci. Ale koniec ko艅c贸w warto zachowa膰 spok贸j, aby zobaczy膰, jak liczba pacjent贸w ro艣nie szybciej ni偶 kiedykolwiek wcze艣niej!

Aby Ci pom贸c, omawiamy poni偶ej najlepsze strategie, kt贸re mo偶na uwzgl臋dni膰 w ka偶dej dobrze zaplanowanej kampanii marketingowej dotycz膮cej opieki zdrowotnej i us艂ug medycznych.

Oczywi艣cie mo偶e min膮膰 troch臋 czasu, zanim zorientujesz si臋, co dzia艂a najlepiej dla Twojej marki.

Marketing w opiece zdrowotnej to inwestycja dla lekarzy, sieci opieki zdrowotnej i specjalist贸w.

馃POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y.馃捀馃捀馃捀

馃攼 Twoje dane s膮 bezpieczne.馃攼 (sekrety prosto ze 藕r贸d艂a, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Podstawy

Pi臋tna艣cie lat temu samo posiadanie strony internetowej wystarczy艂o, aby zaimponowa膰 potencjalnym pacjentom i przekona膰 ich aby skorzystali z Twoich us艂ug medycznych. Ale teraz stron臋 internetow膮 w Twojej bran偶y posiada praktycznie ka偶dy, a SEO czyli pozycjonowanie stron staje si臋 coraz trudniejsze.

Twoja strona internetowa to pierwsza rzecz, kt贸r膮 cz臋sto widz膮 pacjenci, a je艣li nie jest zoptymalizowana pod k膮tem wygody u偶ytkownika, mo偶e to by膰 r贸wnie偶 ostatni raz, kiedy dana osoba rozwa偶a Tw贸j gabinet lub us艂ugi medyczne.

Postaw si臋 na miejscu pacjenta. Gdyby kto艣 wyl膮dowa艂 na dowolnej stronie w Twojej witrynie, czy zna艂by lokalizacj臋 Twojego gabinetu, oraz podstawowe us艂ugi w ci膮gu oko艂o 5-10 sekund? Czy byliby w stanie szybko skontaktowa膰 si臋 z odpowiedni膮 osob膮?

Do艣wiadczenie u偶ytkownika jest wa偶nym czynnikiem w projektowaniu stron internetowych. Ale czasami projektanci s膮 tak skoncentrowani na tym, aby strona internetowa wygl膮da艂a dobrze, 偶e zapominaj膮 skupi膰 si臋 na do艣wiadczeniu pacjenta. Cz臋sto mo偶e pom贸c wprowadzenie nawet drobnych drobne zmiany, takich jak umieszczenie formularza 鈥濻kontaktuj si臋 z nami鈥 wy偶ej na stronie, lub zmiana kolor贸w CTA.

Testuj pr臋dko艣ci witryny

Najlepsi spece od marketingu us艂ug medycznych czy opieki zdrowotnej, kt贸rzy badaj膮 zachowania u偶ytkownik贸w (to znaczy potencjalnych pacjent贸w) w Internecie, udowodnili, 偶e obecnie pacjenci s膮 mniej sk艂onni ni偶 kiedykolwiek wcze艣niej skontaktowa膰 si臋 z dan膮 plac贸wk膮, czy gabinetem je艣li strona 艂aduje si臋 powy偶ej 3 sekund!

Mo偶esz przetestowa膰 szybko艣膰 swojej witryny w Google PageSpeed 鈥嬧婭nsights, lub gtmetrix. Je艣li czas wczytywania jest d艂ugi, to zg艂o艣 si臋 do nas.

Optymalizuj pod k膮tem wynik贸w wyszukiwania potencjalnych pacjent贸w

Optymalizacja pod k膮tem wyszukiwarek internetowych (SEO) to pot臋偶ne narz臋dzie, dzi臋ki kt贸remu Twoja przychodnia lekarska lub sie膰 plac贸wek medycznych znajdzie si臋 na szczycie wyszukiwarek. Jest to jednak o wiele bardziej z艂o偶one, ni偶 s膮dzi wi臋kszo艣膰 specjalist贸w od marketingu. Nie mo偶esz po prostu u偶y膰 terminu 鈥瀕ekarz Warszawa鈥 50 razy w swojej witrynie i mie膰 nadziej臋 na zaj臋cie pierwszego miejsca w Google w艣r贸d lekarzy 艣wiadcz膮cych us艂ugi medyczne w stolicy

Du偶a cz臋艣膰 SEO polega na u偶ywaniu odpowiednich, optymalnych fraz i s艂贸w kluczowych, aby Google mog艂o zrozumie膰 podstrony Twojej plac贸wki i upewni膰 si臋, 偶e umieszcza w rankingu odpowiednie i trafne wyszukiwane has艂a zwi膮zane z opiek膮 zdrowotn膮, kt贸re szukaj膮 osoby. Je艣li kto艣 wpisuje „lekarz 艁贸d藕” to chce znale藕膰 specjalist臋, a nie czyta膰 jak sta膰 si臋 lekarzem. To jest w艂a艣nie dostosowanie algorytmu do intencji wyszukiwania.

W sumie to dopiero pocz膮tek najlepszych praktyk marketingowych w zakresie opieki zdrowotnej i us艂ug medycznych w zakresie SEO, kt贸re obejmuj膮 r贸wnie偶:

  • Posiadanie link贸w wewn臋trznych.
  • Pozyskiwanie link贸w zwrotnych z renomowanych witryn po艣wi臋conych zdrowiu.
  • Zarz膮dzanie map膮 witryny.
  • Zarz膮dzanie indeksacj膮.
  • Optymalizacja Google Moja Firma.
  • Zg艂aszanie witryny do Google.
  • Analiza searchconsole i GA.

Wykorzystaj PPC i reklamy displayowe do marketingu medycznego

Search Engine Optimization (tj. 鈥濻EO medyczne鈥) o kt贸rym wspomnieli艣my wy偶ej, to organiczna strategia maj膮ca na celu zwi臋kszenie widoczno艣ci plac贸wek s艂u偶by zdrowia, szpitali lub sieci szpitali (lub plac贸wek medycznych, czy gabinet贸w lekarzy) w Internecie.

Jednak nawet je艣li Twoja witryna zajmuje pierwsze miejsce pod wzgl臋dem wyszukiwanego has艂a, takiego jak 鈥瀌entysta w Gda艅sku鈥, nadal istniej膮 miejsca w Google Ads (p艂atne reklamy) powy偶ej tego pierwszego wyszukiwania, kt贸re ludzie zobacz膮 jako pierwsze i kt贸re mo偶e Ci zabra膰 Twoja konkurencja!

S膮 to reklamy p艂atne za klikni臋cie (PPC- pay per click) kt贸re s膮 kierowane tak, aby pojawia艂y si臋 jako pierwsze dla zestawu wyszukiwanych hase艂. Dzi臋ki reklamom typu 鈥瀙艂atno艣膰 za klikni臋cie鈥 mo偶esz zarz膮dza膰 bud偶etem i decydowa膰, ile chcesz wyda膰, aby Twoja witryna by艂a widoczna u g贸ry wyszukiwarek.

Przeczytaj: marketing medyczny

Wykorzystaj media spo艂eczno艣ciowe (w odpowiedni spos贸b)

Zbyt wiele szpitali i plac贸wek s艂u偶by zdrowia polega na organicznych mediach spo艂eczno艣ciowych, kt贸re maj膮 zasi臋gi prawie ZEROWE.

Z tego powodu p贸藕niej narzekaj膮 偶e reklama na facebooku nie dzia艂a, bo w sumie nie u偶ywaj膮 nawet tej reklamy tylko wstawiaj膮 posty!

Organiczne media spo艂eczno艣ciowe oznaczaj膮 publikowanie zdj臋膰, aktualizacji, wydarze艅 i nie tylko bezpo艣rednio na Facebooku, Twitterze, Tiktoku lub YouTube. Jest to dobra strategia budowania marki i informowania pacjent贸w o nowo艣ciach.

Jednak nie powinna to by膰 Twoja jedyna strategia social media. P艂atne reklamy w mediach spo艂eczno艣ciowych to lepszy spos贸b na dotarcie do w艂a艣ciwych os贸b, kt贸re mog膮 szuka膰 Twoich us艂ug 鈥 nawet je艣li jeszcze Ciebie nie obserwuj膮. Sp贸jrzmy prawdzie w oczy: nie znam os贸b kt贸re organicznie udost臋pniaj膮 posty gabinet贸w lekarskich i plac贸wek medycznych.

P艂atne media spo艂eczno艣ciowe to co艣 wi臋cej ni偶 naci艣ni臋cie przycisku 鈥濸romuj post鈥, kt贸ry pojawia si臋, gdy publikujesz posty ze strony Twojej firmy. Podobnie jak PPC lub reklama displayowa, obejmuje planowanie i bud偶etowanie w celu dotarcia do po偶膮danej grupy odbiorc贸w.

Zosta艅 autorytetem w swojej konkretnej dziedzinie medycyny

Przyszli pacjenci zapami臋taj膮 Ci臋, gdy staniesz si臋 autorytetem w swojej specjalizacji medycznej. Twoja strategia PR (public relations) powinna obejmowa膰 dotarcie do odpowiednich grup za pomoc膮 w艂a艣ciwych medi贸w, gdy masz co艣 do przekazania 鈥 to darmowa reklama dla Twojej marki czy gabinetu!

Nie martw si臋…

Z tym r贸wnie偶 pomagamy.

艢led藕 wyniki i optymalizuj (lub zle膰 to nam)

Powiniene艣 stale monitorowa膰, jak Twoja strategia marketingu us艂ug medycznych op艂aca si臋 pod wzgl臋dem zwrotu z inwestycji. Ka偶dego roku Tw贸j bud偶et na marketing zdrowotny powinien dostosowywa膰 si臋 pod wzgl臋dem tego, na czym chcesz si臋 skoncentrowa膰, w oparciu o dok艂adn膮 analiz臋 dotychczasowych wska藕nik贸w (analizy wydajno艣ci). Istnieje wiele sposob贸w prowadzenia tego rodzaju 艣ledzenia pacjenta, np:

  • U偶yj CRM, aby 艣ledzi膰, w jaki spos贸b pacjenci anga偶uj膮 si臋 w Twoje kampanie, za po艣rednictwem e-maili, call center lub docelowych stron docelowych.
  • Skorzystaj z Google Analytics i Search Console, aby dowiedzie膰 si臋, dla jakich termin贸w pojawiasz si臋 w rankingu w wyszukiwarkach, a jakich termin贸w omijasz.
  • 艢led藕 kampanie p艂atne za klikni臋cie, konfiguruj膮c Google Ads.

Przeanalizuj dzia艂ania recepcji na marketing plac贸wki

Mo偶esz mie膰 najlepsz膮 strategi臋 marketingow膮 dotycz膮c膮 us艂ugi medycznej, czy opieki zdrowotnej dla ka偶dego w Twojej okolicy鈥 ale je艣li personel recepcji nie b臋dzie prawid艂owo obs艂ugiwa膰 po艂膮cze艅, to stracisz pieni膮dze. Audyt obs艂ugi recepcji pacjent贸w w ramach marketingu medycznego lub centr贸w obs艂ugi telefonicznej mo偶e ujawni膰 nast臋puj膮ce elementy:

  • D艂ugi czas zanim kto艣 odbierze telefon (a je艣li kto艣 nie odbiera ot osoba dzwoni do innej firmy- Twoja plac贸wka medyczna to nie URZ膭D, 偶e trzeba co艣 za艂atwi膰 u Ciebie)
  • Zamieszanie lub dezinformowanie pacjenta
  • Powolny system planowania
  • Niezdolno艣膰 personelu do omawiania lub 鈥瀞przedawania鈥 Twoich us艂ug zdrowotnych
  • Brak strategii, aby pacjenci umawiali si臋 na wizyt臋
pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko poj臋ty marketing internetowy

Jakie s膮 ograniczenia promocyjne w ochronie zdrowia?

Ograniczenia promocyjne w ochronie zdrowia s膮 wynikiem szczeg贸lnej wra偶liwo艣ci i znaczenia tego sektora dla spo艂ecze艅stwa. Celem ogranicze艅 promocyjnych jest zabezpieczenie pacjent贸w przed nieuczciwymi praktykami marketingowymi i zapewnienie, 偶e podejmowane decyzje dotycz膮ce zdrowia s膮 oparte na rzetelnej informacji, a nie wp艂ywie reklam czy promocji.

Niekt贸re z ogranicze艅 promocyjnych w ochronie zdrowia to:

  1. Zakaz reklamowania lek贸w na recept臋 – W wi臋kszo艣ci kraj贸w, leki na recept臋 nie mog膮 by膰 reklamowane bezpo艣rednio w艣r贸d pacjent贸w, poniewa偶 reklamy te mog膮 sugerowa膰, 偶e te leki s膮 bezpieczne i skuteczne dla ka偶dego, a w rzeczywisto艣ci mog膮 nie by膰 odpowiednie dla danego pacjenta.
  2. Zakaz reklamowania us艂ug medycznych jako czego艣 wyj膮tkowego – Ograniczenia te maj膮 na celu unikni臋cie sytuacji, w kt贸rej reklama us艂ug medycznych wprowadza pacjent贸w w b艂膮d, sugeruj膮c, 偶e us艂ugi s膮 lepsze ni偶 konkurencyjne lub wyj膮tkowe w stosunku do innych us艂ug medycznych.
  3. Zakaz dawania pr贸bek lek贸w na recept臋 – Ograniczenie to ma na celu unikni臋cie sytuacji, w kt贸rej pacjent zaczyna stosowa膰 dany lek bez konsultacji z lekarzem lub farmaceut膮, co mo偶e prowadzi膰 do niepo偶膮danych skutk贸w ubocznych.
  4. Ograniczenia dotycz膮ce korzystania z nazwisk lekarzy w reklamach – W niekt贸rych krajach reklama us艂ug medycznych za po艣rednictwem korzystania z nazwisk lekarzy jest ograniczona lub zakazana, aby zapobiec sytuacjom, w kt贸rych pacjent wybiera us艂ugi medyczne na podstawie popularno艣ci danego lekarza, a nie na podstawie rzeczywistych potrzeb zdrowotnych.
  5. Ograniczenia w stosowaniu metod sprzeda偶y – Ograniczenia te maj膮 na celu unikni臋cie praktyk marketingowych, kt贸re mog膮 wprowadza膰 pacjent贸w w b艂膮d lub wywiera膰 na nich nacisk, np. promowanie bezp艂atnych bada艅 medycznych, kt贸re w rzeczywisto艣ci s膮 kosztowne lub wymuszanie na pacjentach podpisywania um贸w na d艂ugi okres.

Ograniczenia promocyjne w ochronie zdrowia s膮 wa偶ne, poniewa偶 chroni膮 pacjent贸w przed wprowadzaniem ich w b艂膮d i zapewniaj膮, 偶e decyzje dotycz膮ce zdrowia s膮 podejmowane na podstawie rzetelnych informacji i potrzeb pacjenta, a nie wp艂ywu reklam i promocji.

Jak skutecznie pozyskiwa膰 pacjent贸w do korzystania z us艂ug prywatnej plac贸wki ochrony zdrowia?

Pozyskiwanie pacjent贸w do prywatnej plac贸wki ochrony zdrowia jest wyzwaniem. Aby zwi臋kszy膰 liczb臋 pacjent贸w, musisz zadba膰 o kilka aspekt贸w:

  • Komunikacj臋 internetow膮 鈥 Wykorzystaj strony internetowe, media spo艂eczno艣ciowe i reklamy online, aby dotrze膰 do potencjalnych pacjent贸w i zaprezentowa膰 swoj膮 ofert臋.
  • Jako艣膰 us艂ug 鈥 Zapewnij wysoki standard obs艂ugi i opieki medycznej, aby zadowoli膰 pacjent贸w i zach臋ci膰 ich do polecania Twojej plac贸wki innym.
  • Bezpiecze艅stwo 鈥 Przestrzegaj wszystkich zasad sanitarnych i epidemiologicznych, aby chroni膰 zdrowie pacjent贸w i personelu.
  • Innowacyjno艣膰 鈥 Wprowadzaj nowe rozwi膮zania i technologie, kt贸re u艂atwi膮 dost臋p do us艂ug i poprawi膮 jako艣膰 leczenia. Na przyk艂ad telemedycyna, e-recepty czy systemy rezerwacji online.

Podsumowanie: Marketing us艂ug medycznych – na czym polega?

Marketing us艂ug medycznych polega na promowaniu i sprzeda偶y us艂ug medycznych, takich jak wizyty lekarskie, badania, zabiegi medyczne, itp. G艂贸wnym celem marketingu us艂ug medycznych jest dotarcie do potencjalnych pacjent贸w, zwi臋kszenie ich 艣wiadomo艣ci na temat oferowanych us艂ug medycznych oraz przekonanie ich do skorzystania z tych us艂ug.

Marketing us艂ug medycznych mo偶e obejmowa膰 r贸偶ne formy dzia艂a艅 marketingowych, takich jak:

  1. Reklama – np. w mediach spo艂eczno艣ciowych, prasie, radiu, telewizji, outdoorze, kt贸ra ma na celu zwi臋kszenie 艣wiadomo艣ci o us艂ugach medycznych.
  2. Marketing tre艣ci – np. poprzez publikowanie artyku艂贸w, poradnik贸w lub materia艂贸w edukacyjnych na temat zdrowia i chor贸b, kt贸re zainteresuj膮 potencjalnych pacjent贸w i zbuduj膮 ich zaufanie do oferowanych us艂ug medycznych.
  3. SEO i SEM – polega na optymalizacji strony internetowej lub kampanii reklamowej w Google, aby potencjalni pacjenci mogli 艂atwo znale藕膰 oferowane us艂ugi medyczne w Internecie.
  4. Relacje publiczne – np. organizowanie konferencji, spotka艅 bran偶owych, w kt贸rych lekarze i specjali艣ci medyczni maj膮 mo偶liwo艣膰 promowa膰 swoje us艂ugi, budowa膰 swoj膮 reputacj臋 i nawi膮zywa膰 kontakty z innymi specjalistami.
  5. Marketing e-mailowy – np. wysy艂anie newsletter贸w lub wiadomo艣ci e-mail do potencjalnych pacjent贸w, aby przypomina膰 o oferowanych us艂ugach, dzieli膰 si臋 cennymi informacjami i zaprasza膰 na wizyty medyczne.

Wa偶ne jest, aby pami臋ta膰, 偶e marketing us艂ug medycznych powinien by膰 etyczny i zgodny z prawem. Us艂ugi medyczne to wra偶liwy obszar, wi臋c wa偶ne jest, aby zachowa膰 profesjonalizm i skupi膰 si臋 na budowaniu zaufania do marki.

W UniqueSEO wsp贸艂pracujemy z klientami z ca艂ej bran偶y medycznej i opieki zdrowotnej, od prywatnych gabinet贸w i szpitali po producent贸w urz膮dze艅 medycznych. Zaufaj naszemu do艣wiadczeniu, aby zmieni膰 swoje podej艣cie do marketingu, aby przyci膮gn膮膰 nowych pacjent贸w i zatrzyma膰 obecnych.

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy

A jak jest u Ciebie?

Przy okazji, daj zna膰 co s膮dzisz o dzisiejszym wpisie pt. Marketing us艂ug medycznych i zdrowotnych?

Napisz w komentarzu.

Z nami ka偶da firma mo偶e si臋 rozwija膰. Tworzymy firmy i rozwijamy istniej膮ce w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z reszt膮 zobacz co mo偶emy osi膮gn膮膰 w kilka miesi臋cy:

Czy warto inwestowa膰 w seo: dlaczego pozycjonowanie si臋 op艂aca

Zacznij wsp贸艂prac臋 z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bie偶膮co jeste艣my zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawa膰 Tobie to co najlepiej dzia艂a. Konkretny wynik, bez przepalania bud偶etu. Dla ka偶dego zadania posiadamy wyszkolonych specjalist贸w, kt贸rzy dowioz膮 obiecane wyniki.

Skontaktuj si臋 z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko poj臋ty marketing internetowy

Jak bardzo spodoba艂a Ci si臋 ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby oceni膰! (dobre opinie sprawiaj膮, 偶e piszemy wi臋cej)

艢rednia ocena 5 / 5. Liczba g艂os贸w: 333

Jeszcze nie ma g艂os贸w. B膮d藕 pierwsz膮 osob膮.

Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i ca艂膮 strategi臋 ecommerce. Nie czekaj, do艂膮cz do nas!
Marketing us艂ug medycznych i zdrowotnych -jak robi膰 skutecznie? (przyk艂ady, definicja, oferta, cennik)
U偶ywamy plik贸w cookie na naszej stronie internetowej, aby zapewni膰 Ci najbardziej odpowiednie wra偶enia, zapami臋tuj膮c Twoje preferencje. Klikaj膮c 鈥濧kceptuj臋鈥, wyra偶asz zgod臋 na u偶ywanie plik贸w cookie. Je艣li nie wyra偶asz zgody, ustawienia dotycz膮ce plik贸w cookies mo偶esz zmieni膰 w swojej przegl膮darce.
Czytaj wi臋cej