Zawartość strony
Wpływ na poprawę wskaźnika konwersji może mieć wiele czynników. Oto kilka z nich:
Te czynniki są tylko niektórymi z wielu, które mogą wpłynąć na poprawę wskaźnika konwersji. Ważne jest, aby stale testować i doskonalić swoje strategie, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki.
Masz plan marketingowy który generuje strategiczne kliknięcia do Twojej witryny. Cała Twoja taktyka tworzenia treści, budowaniu linków, reklam programmatic, influencer marketing i kampanie e-mailowe przyciągają do Ciebie odpowiednio kwalifikowany ruch. Wydaje się jednak, że współczynniki konwersji spadają, albo nie są tak wysokie jak być powinny. Brzmi dziwnie znajomo?
Dobra wiadomość – nie jesteś sam. Coraz więcej firm zdaje sobie z tego sprawę i koncentruje się na CRO.
Marketing konwersji obejmuje 2 rzeczy. Jedna jest obiektywna a druga subiektywna.
Na myśli mam sztukę i naukę marketingu w celu maksymalizacji odsetka użytkowników podejmujących pożądane działania w Twojej witrynie, sklepie czy aplikacji. Strategia marketingu konwersji obejmuje taktykę, która pozwala w pełni wykorzystać istniejący ruch w witrynie poprzez optymalizację jej kluczowych elementów w celu zwiększenia liczby konwersji.
Jako marketer możesz używać wielu taktyk. Jednego dnia możesz budować więcej linków zwrotnych pod SEO do swoich stron, w innym możesz pracować z zespołem projektowym, aby uzyskać lepszy UX dla niektórych stron internetowych. W międzyczasie jeszcze wykonujesz SEO copywriting bo do arsenału PPC dodałeś pozycjonowanie stron w organiku google. Aaa… jeszcze email marketing i kilka innych.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
I teraz może nachodzi Ciebie refleksja. Czy pomiędzy tym wszystkim powinieneś w ogóle skupić się na optymalizacji konwersji? To istotne pytanie więc zastanówmy się.
Zacznijmy od bardzo sławnego testu, który był aż tak skupiony na detalach że większości marketerów nawet nie przyszłoby to na myśli. Słynny test google 41 odcieni koloru niebieskiego jako link. Badano liczbę kliknięć w różne odcienie:
Test jest powtarzany w tej czy innej formie co kilka lat. O ile mnie pamięć nie myli, pierwszy odbył się w 2009 roku.
Założeniem jak już wspomniałem było sprawdzenie, który odcień niebieskiego wygenerowałby maksymalną liczbę kliknięć na stronie wyników wyszukiwania.
Marketerzy twierdzili wtedy, że testowanie czegoś tak trywialnego jak kolor może odciągnąć zespoły UX od zajmowania się ważniejszymi zmianami.
Jednak w przypadku najpopularniejszej na świecie wyszukiwarki, w której niewielki spadek współczynnika konwersji może przełożyć się na miliony utraconych dolarów (dziennie!), eksperymentowanie z każdą drobną zmianą wpływającą na konwersje (w tym przypadku kliknięcia) wydaje się uzasadnione, prawda?
Siła marketingu konwersji u takiego giganta jak google polega na tym, że potrafi on wykorzystać milionową bazę ruchu do uzyskania znacznego wzrostu przychodów w szybkim tempie z marginalnym wzrostem konwersji spowodowanym drobną poprawką.
Zanim zagłębimy się w wiedzę na temat marketingu konwersji, cofnijmy się o krok, aby zrozumieć, czym jest współczynnik konwersji.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Współczynnik konwersji jest po prostu definiowany jako odsetek odwiedzających Twoją witrynę, którzy zrealizowali pożądany cel. Konwersją może być wszystko, od kliknięcia przycisku CTA, wypełnienia formularza, po dokonanie zakupu.
Aby usprawnić swoje kampanie marketingowe, marketerzy muszą obliczyć i porównać zwrot z inwestycji dla każdego z kanałów, których używają do generowania konwersji. Dlatego jednym z powszechnych sposobów przeglądania raportów konwersji jest ich segmentacja według następujących źródeł ruchu:
Marketerzy mogą analizować dane konwersji według kanałów i źródeł na wiele sposobów.
Podobnie możesz analizować trendy konwersji w swojej witrynie według kanałów i odpowiednio dostosowywać swoje działania marketingowe, aby zmaxymalizować koncentrację na źródłach, które mogą wymagać pewnych ulepszeń.
Wszyscy najlepsi marketerzy i zespoły wykorzystują poniższe osobno lub w pakietach:
Narzędzie CRO, które może okazać się kluczowe w uzyskaniu wglądu w głos konsumenta (Voice of Customer -VoC). Ankiety na stronie internetowej pozwalają zebrać jakościowe informacje zwrotne w czasie rzeczywistym bezpośrednio od odwiedzających, gdy wchodzą oni z Tobą w interakcje. Zadając odpowiedni zestaw pytań i uruchamiając ankietę we właściwym czasie, możesz uzyskać wgląd w to, co działa dobrze w Twojej witrynie i poznać obawy użytkowników, dzięki czemu możesz odpowiednio usprawnić działania optymalizacyjne i popchnąć ich w dół lejka sprzedaży.
Mapy ciepła oferują wizualną reprezentację interakcji odwiedzających z Twoją witryną — elementy, które przyciągają ich uwagę, te, które ich rozpraszają, a tym samym pomagają zyskać wgląd na temat ich zachowania. Różne mapy służą do generowania różnych statystyk dotyczących zachowań użytkowników. Na przykład mapy kliknięć dają Tobie dane w czasie rzeczywistym na temat najczęściej i najmniej klikanych sekcji witryny, dzięki czemu możesz określić krytyczne obszary działania i odpowiednio dostosować projekt i treść. Z drugiej strony mapy przewijania informują Cię, do jakiego momentu odwiedzający przewijają w dół Twoją witrynę, dzięki czemu wiesz gdzie umieszczać banery CTA.
Jeśli prowadzisz działalność B2B, bez znaczenia czy oferujesz produkty, usługi, a może SaaS, analiza połączeń od klientów może być świetnym sposobem na lepsze zrozumienie typowej podróży klienta w Twojej witrynie. Korzystając z zebranych informacji, możesz odkryć nowe punkty tarcia, zrozumieć rozwiązania, których szukają Twoi klienci, i wiele więcej. Te pomocne informacje powodować mogą że stale będziesz zyskiwać odpowiedź na pytanie „co ulepszyć” i będziesz mógł to wprowadzić do swojej strategii marketingowej, aby uczynić ją bardziej solidną i zorientowaną na klienta.
Przeglądanie zgłoszeń do obsługi klienta w celu uzyskania odpowiednich informacji na temat zachowania odwiedzających i ich problemów może być przydatne w odkrywaniu nowych wytycznych, które w przeciwnym razie nie byłyby oczywiste. Możesz mieć wgląd do najczęstszych problemów w Twojej witrynie, które utrudniają odwiedzającym interakcje czy kupno i prawdopodobnie uniemożliwiają konwersję.
Inne jakościowe narzędzie badawcze to nagrania sesji. Pozwalają marketerom zrozumieć zachowanie podczas przeglądania, obserwując nagrania całej interakcji odwiedzających z ich witryną podczas konkretnej sesji uzytkownika. Umożliwia marketerom szczegółową ocenę preferencji odwiedzających, sposobu poruszania się po witrynie oraz określanie punktów tarcia na ich drodze, które mogą poprawić jakość obsługi klientów i poprawić krytyczne wskaźniki.
Aby stale przewyższać jakość obsługi klienta w witrynie, potrzebujesz iteracyjnego, opartego na danych rozwiązania, które udowodni, dlaczego jedna wersja Twojej strony internetowej działa lepiej niż druga. Testy A/B pozwalają marketerom formułować hipotezy na podstawie analiz i spostrzeżeń zebranych z badań użytkowników, tworzyć wiele wersji ich strony internetowej, a następnie testować je na różnych segmentach użytkowników, aby porównać, który wariant generuje więcej konwersji. Ciągłe eksperymentowanie z różnymi elementami witryny może pomóc w usprawnieniu procesu optymalizacji i osiąganiu lepszych wyników.
Analityka formularzy pomaga marketerom analizować interakcje użytkowników z ich formularzami i dostarczać informacji o tym, dlaczego ich formularze działają tak, a nie inaczej. Od całkowitego czasu potrzebnego na wypełnienie formularza i czasu bezczynności spędzonego na każdym konkretnym polu formularza do pól, które zostały ponownie wypełnione, zignorowane lub porzucone. Analityka formularzy pomaga marketerom mierzyć jakość ich formularzy i identyfikować prawdopodobne punkty tarcia, dzięki czemu optymalizują je, aby zapewnić płynniejsze działanie i lepszy współczynnik konwersji.
Jak podaje GoogleConversionRoom to właśnie optymalizacja formularzy wraz ze stroną główną oraz stronami docelowymi ma zazwyczaj największy potencjał i zapewnia zazwyczaj największe ROI.
Na co podczas tej analizy zwracać uwagę?
Chociaż lista strategii zwiększania konwersji jest prawie nieskończona, w tej sekcji znajdziesz kilka praktycznych taktyk, od których warto zacząć.
Ponieważ strony docelowe są tworzone specjalnie z myślą o przyjmowaniu i konwersji określonego segmentu odbiorców, ich optymalizacja może bezpośrednio i znacząco wpłynąć na współczynnik konwersji. Dlatego upewnij się, że stale testujesz każdy element na swoich stronach docelowych, aby upewnić się, że zachęca to użytkownika do działania. Na początek możesz pozbyć się wszystkich rozpraszających elementów, przetestować nagłówek, tekst i schemat kolorów strony, a także liczbę pól formularza, usunąć nawigację itp.
Zwiększenie ruchu w Twojej witrynie byłoby bezcelowe, gdyby odwiedzający mieli trudności z poruszaniem się po niej. Dlatego zapewnienie bezproblemowego poruszania się po witrynie staje się najważniejsze, zanim podejmą pożądane działania.
Aby to zrobić, postaraj się maksymalnie uporządkować swoją witrynę i zachować minimalistyczny projekt, aby zwrócić uwagę odwiedzających na krytyczne elementy. Postępuj zgodnie z utartymi zasadami, jeśli chodzi o niektóre sekcje witryny, takie jak informacje kontaktowe w prawym górnym rogu i sekcja pomocy w stopce, aby odwiedzający nie mieli trudności z wykonaniem podstawowych czynności w witrynie i uznaniem jej za łatwą w obsłudze. Jeśli masz sklep e-Commerce, upewnij się, że pasek wyszukiwania jest łatwo dostępny i widoczny na wszystkich stronach, aby można było bezproblemowo wyszukiwać produkty.
Ponadto upewnij się, że Twoja witryna jest responsywna dla urządzeń mobilnych; postępuj zgodnie ze sprawdzonymi metodami, aby zoptymalizować witrynę pod kątem urządzeń mobilnych, na przykład zrezygnuj z paska nawigacyjnego i użyj hamburger menu, zmniejsz liczbę pól formularza w pierwszym kroku i tak dalej.
Przy tak dużym hałasie w Internecie, gdzie każdy reklamodawca błaga o uwagę i zarazem ludzie mają coraz krótszą koncentrację, nic nie zabija doświadczenia użytkownika tak, jak powolna strona internetowa. Jeśli Twoja witryna ma zbyt długi czas ładowania to użytkownicy tracą cierpliwość i ją zamykają.
Aby skrócić czas ładowania, możesz zacząć od optymalizacji obrazów, uzyć lazy load, rozważyć użycie sieci dostarczania treści (CDN), użyć zewnętrznych platform hostingowych dla dużych plików multimedialnych i włączyć buforowanie.
Stworzenie efektownej i obiecującej propozycji wartości do umieszczenia na stronie głównej, stronach produktów lub stronach docelowych może pomóc Ci wyróżnić się na tle konkurencji i natychmiast przyciągnąć uwagę odwiedzających.
Upewnij się, że podkreśla twoje USP, ale przemawia także bezpośrednio do twoich idealnych awatarów klienta. Dlatego nie unikaj ciągłego testowania, dopóki nie trafisz na taki tekst, który pozytywnie wpłynie na Twoje kluczowe metryki. Niektóre najlepsze praktyki to zwięzłość i łatwość zrozumienia oraz całkowite unikanie żargonu, ponieważ może to zniechęcić ludzi.
Dosyć już powiedziano o skuteczności filmów w wywieraniu wpływu, angażowaniu odwiedzających i przykuwaniu uwagi. Ponieważ wideo jest preferowanym medium do konsumpcji informacji wśród odbiorców, prawdopodobnie tracisz dużą liczbę klientów, nie mając solidnej strategii marketingu wideo. Dlatego rozważ zastąpienie pisanego tekstu lub obrazów filmami i tam, w miarę możliwości, gdzie to możliwe, sprawdź, czy wpłynie to na Twoje kluczowe wskaźniki zaangażowania i konwersji.
Na przykład, zamiast mieć zdjęcia na stronach produktów w sklepie eCommerce, rozważ dodanie filmów z używanego produktu. Możesz też dodać na stronie rejestracji wideo podglądu webinaru, który zamierzasz poprowadzić.
Popularne jest przekonanie, że zmniejszenie liczby pól formularza gwarantuje wyższy współczynnik konwersji. Zamiast tego, aby mieć uczciwy pogląd wskaźników konwersji w swojej witrynie, możesz usunąć wszystkie niepotrzebne pola lub połączyć je, jeśli to możliwe, aby uniknąć zniechęcenia odwiedzających. Możesz dodać wskaźnik paska postępu dla dłuższych formularzy i eksperymentować z wymaganymi i opcjonalnymi polami, aby znaleźć te które są absolutnie niezbędne i bez których nie można się obejść.
Co więcej, możesz użyć analizy formularzy, aby odkryć punkty tarcia odwiedzających, dzięki czemu możesz prawidłowo ocenić jakość swoich formularzy.
Współczynnik odrzuceń jest wskaźnikiem jakości doświadczeń, jakie oferuje Twoja witryna. Wysoki wskaźnik często może wskazywać na słabą użyteczność, powolne wczytywanie, nieatrakcyjną zawartość, błędy techniczne i wiele więcej. Dlatego podczas optymalizacji pod kątem konwersji współczynnik odrzuceń jest jednym z podstawowych wskaźników, które należy śledzić i dążyć do poprawy, ponieważ użytkownicy mogą skłonić użytkowników do konwersji tylko wtedy, gdy są wystarczająco zaangażowani i spędzają wystarczająco dużo czasu w witrynie.
Ważne jest, aby zdawać sobie sprawę z tego, jak działa każdy z kanałów pozyskiwania ruchu, tak aby mieć kierunek, w którym musisz kierować swoje wysiłki, aby mieć stały przepływ odwiedzających. Na przykład, jeśli odwiedzający przychodzący za pośrednictwem google ads i seo i stanowią odpowiednio tylko 5% i 4% całkowitego ruchu, prawdopodobnie będziesz musiał ponownie przyjrzeć się swojej strategii, aby poprawić działania.
Niezależnie od tego, czy osoba dokona konwersji, czy nie, śledzenie interakcji użytkownika z Twoją witryną może przynieść owocne spostrzeżenia, które możesz wykorzystać do optymalizacji swoich doświadczeń. Liczba odwiedzonych stron, ilość czasu spędzonego na danej stronie, pozostawienie komentarzy na blogach oraz podobne interakcje mogą pomóc Ci zrozumieć zachowanie użytkowników w Twojej witrynie. Rzuć na nie okiem aby dowiedzieć się, co działa dobrze. Wszystkie te spostrzeżenia mogą być dobrą podstawądo formułowania obiecujących hipotez.
Można bezpiecznie założyć, że zachowanie odwiedzających Twoją witrynę po raz pierwszy różni się drastycznie od zachowania powracających użytkowników. Dlatego nawet współczynniki konwersji dla obu muszą być analizowane oddzielnie. Współczynnik konwersji nowych użytkowników poinformuje Cię o pierwszym wrażeniu, jakie pozostawia Twoja witryna, niezależnie od tego, czy zainteresuje nowych potencjalnych klientów, jak skutecznie Twoje treści z nimi rezonują, jak działa pod względem użyteczności i funkcjonalności i tak dalej.
Biorąc pod uwagę, że 35-51% przychodów sklepów eCommerce pochodzi z powtarzających się zakupów, nie można podważyć znaczenia skutecznego marketingu w celu powrotu odwiedzających. Nawet jeśli chodzi o firmy oparte na subskrypcji, powracający użytkownicy są bardziej skłonni do konwersji niż odwiedzający po raz pierwszy. Dlatego analiza tego wskaźnika pomoże Ci ocenić, jak skutecznie Twoja witryna angażuje użytkowników zaznajomionych z Twoją marką i wystarczająco zaangażowanych, aby powrócić do Twojej witryny.
Wskaźnik porzucania formularzy pomoże Ci ocenić i zoptymalizować formularze, aby zapewnić bezproblemowe wypełnianie. Jeśli Twój współczynnik porzucania formularza jest wysoki, możesz mieć pewność, że Twój formularz wymaga uwagi, co oszczędzi Ci niepotrzebnego angażowania zasobów w celu optymalizacji innych elementów Twojego landinga lub procesu realizacji transakcji.
Google Analytics, bezpłatne narzędzie do śledzenia całej aktywności w witrynie, pomaga w dogłębnej analizie ruchu w witrynie i dostarcza danych dotyczących źródeł ruchu, współczynników odrzuceń, czasu trwania sesji, współczynnika konwersji, skuteczności słów kluczowych i wielu innych. Możesz dzielić swoje raporty, aby utworzyć segmenty, które pomogą Ci przeanalizować określony zestaw użytkowników pod kątem danych. Możesz także analizować atrybuty demograficzne i behawioralne odwiedzających, które pomogą Ci uzyskać cenny wgląd w ich interakcje z Twoją witryną.
Narzędzia stworzone do analizy wydajności Twojej witryny, pozwalają zbadać szybkość Twojej witryny wraz z możliwościami optymalizacji. Oprócz otrzymywania szczegółowego zestawienia wydajności Twojej witryny możesz również śledzić ją na różnych urządzeniach oraz otrzymywać mieć oko na szybkość wczytywania strony. Korzystając z tych informacji, możesz szybko wprowadzić poprawki do swojej witryny i obserwować, jak poprawia się jej wydajność.
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ współczynnik konwersji na stronie internetowej może się znacznie różnić w zależności od branży, rodzaju produktu czy usługi, celu strony i wielu innych czynników.
Współczynnik konwersji zależy od liczby osób, które odwiedzają Twoją stronę internetową, i od liczby tych, którzy dokonują pożądanej akcji, np. zakupu, rejestracji lub pobrania. Współczynnik ten może wynosić od kilku dziesiątych procent do kilku procent lub nawet mniej.
Ważne jest, aby pamiętać, że powinieneś stale dążyć do poprawy swojego współczynnika konwersji, ale także patrzeć na to w kontekście swojej branży i rynku. Możesz również monitorować swoje wyniki w czasie i porównywać je z benchmarkami swojej branży, aby uzyskać lepsze zrozumienie, jakie wyniki są w Twoim przypadku realistyczne i jakie cele powinieneś sobie stawiać.
Szukasz sposobów na zwiększenie sprzedaży w swoim sklepie internetowym? Chcesz dowiedzieć się, jak ograniczenie opcji, które oferujesz odwiedzającym, może wpłynąć na wyniki finansowe?
QuickSprout przeprowadziło pewne badanie i podzieli się swoimi wskazówkami dotyczącymi konwersji w handlu elektronicznym.
Podkreślają trzy najważniejsze czynności:
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Sprawdź infografikę poniżej, aby uzyskać więcej szczegółów (kliknij, aby powiększyć).
Wiąże się to z obciążeniem poznawczym. Po prostu trudno jest nam podjąć decyzję jeśli istnieje zbyt dużo możliwości. A jeśli czujemy się przytłoczeni to uciekamy.
Na przykład, zmniejszając liczbę opcji w polach formularza z 6 do 3, możesz zwiększyć współczynnik konwersji średnio o 66%.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
To paradoks wyboru (paradox of choice) — więcej opcji przyciąga więcej potencjalnych klientów, ale zbyt wiele opcji może przytłoczyć konsumentów i spowodować, że zrezygnują z zakupu. Odwrotność jest również prawdziwa: badania wykazały, że ograniczenie wyborów zwiększa liczbę konwersji.
Czasami mniej oznacza lepiej. Tak jest zwłaszcza w przypadku stron docelowych, typu landing page lub produktowych w ecommerce. Jeśli ta strona zawiera zbyt wiele przycisków wezwania do działania (CTA), zaszkodzi to Twoim konwersjom. Z tego powodu często zaleca się właścicielom stron ograniczenie liczby opcji i przycisków wezwania do działania. Przynosi to wzrost konwersji i sprawia, że Twój komunikat będzie jaśniejszy, ale także bardziej uproszczony dla użytkowników.
Innym psychologicznym wyzwalaczem, który pojawia się przy zbyt dużym wyborze, jest paraliż analityczny (analysis paralysis) – ten efekt występuje, gdy klient ma zbyt duży wybór, a następnie zbyt długo myśli przed podjęciem decyzji. Kiedy analizuje każdy możliwy aspekt, być może przemyśla swój wybór, a następnie nie dokonuje wyboru w ogóle.
Oba te efekty mogą również wystąpić jednocześnie.
W tym artykule ustaliliśmy, że posiadanie mniejszej liczby opcji w witrynie może zwiększyć współczynniki konwersji. Istnieje wiele scenariuszy, w których może to mieć zastosowanie.
Pamiętaj, że powinieneś mieć mniej opcji na swojej stronie głównej lub stronie docelowej, gdzie powinieneś oferować jakość zamiast ilości, a także w landing page typu „squeeze” jeden przycisk wezwania do działania. Następnie powinieneś zrobić to samo w swoich postach na blogu, postach w witrynie, a także w promocjach e-mail i marketingu.
Udowodniono naukowo, że posiadanie zbyt wielu opcji może zabijać zyski. Jest to również sprawdzona technika w dziedzinie CRO, w której ludzie dążą do jakości zamiast ilości, a zwłaszcza w przypadku stron docelowych. Każda grupa odbiorców jest inna, więc przeanalizuj je, jeśli chcesz zoptymalizować konwersję.
Twoi goście i klienci mogą odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania, jeśli przyjrzysz się ich nawykom jak przeglądają Twoją witrynę i w co klikają. Mam nadzieję, że z tego artykułu wyniosłeś cenną lekcję i, że z powodzeniem zrealizujesz ten pomysł na swojej stronie.
W dzisiejszych czasach, w których poprawa zwrotu z inwestycji w marketing jest kolosalnym wyzwaniem dla firm na całym świecie, marketing konwersji (CRO) staje się nieodzowną strategią. Chociaż w każdym poradniku marketingu znajdziesz wiele wskazówek, odniesienie sukcesu jest procesem iteracyjnym, który w dużej mierze zależy od ilości wysiłku, jaki włożysz w zrozumienie odbiorców, opowiedzenie fascynującej historii i zaoferowanie wspaniałych doświadczeń. Optymalizując sposób na poprawę konwersji, nie zapomnij przetestować jak największej liczby pomysłów – możesz sam siebie zaskoczyć.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)