Szukasz sposobów na zwiększenie sprzedaży w swoim sklepie internetowym? Chcesz dowiedzieć się, jak ograniczenie opcji, które oferujesz odwiedzającym, może wpłynąć na wyniki finansowe?
QuickSprout przeprowadziło pewne badanie i podzieli się swoimi wskazówkami dotyczącymi konwersji w handlu elektronicznym.
Podkreślają trzy najważniejsze czynności:
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Sprawdź infografikę poniżej, aby uzyskać więcej szczegółów (kliknij, aby powiększyć).
Wiąże się to z obciążeniem poznawczym. Po prostu trudno jest nam podjąć decyzję jeśli istnieje zbyt dużo możliwości. A jeśli czujemy się przytłoczeni to uciekamy.
Na przykład, zmniejszając liczbę opcji w polach formularza z 6 do 3, możesz zwiększyć współczynnik konwersji średnio o 66%.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
To paradoks wyboru (paradox of choice) — więcej opcji przyciąga więcej potencjalnych klientów, ale zbyt wiele opcji może przytłoczyć konsumentów i spowodować, że zrezygnują z zakupu. Odwrotność jest również prawdziwa: badania wykazały, że ograniczenie wyborów zwiększa liczbę konwersji.
Czasami mniej oznacza lepiej. Tak jest zwłaszcza w przypadku stron docelowych, typu landing page lub produktowych w ecommerce. Jeśli ta strona zawiera zbyt wiele przycisków wezwania do działania (CTA), zaszkodzi to Twoim konwersjom. Z tego powodu często zaleca się właścicielom stron ograniczenie liczby opcji i przycisków wezwania do działania. Przynosi to wzrost konwersji i sprawia, że Twój komunikat będzie jaśniejszy, ale także bardziej uproszczony dla użytkowników.
Innym psychologicznym wyzwalaczem, który pojawia się przy zbyt dużym wyborze, jest paraliż analityczny (analysis paralysis) – ten efekt występuje, gdy klient ma zbyt duży wybór, a następnie zbyt długo myśli przed podjęciem decyzji. Kiedy analizuje każdy możliwy aspekt, być może przemyśla swój wybór, a następnie nie dokonuje wyboru w ogóle.
Oba te efekty mogą również wystąpić jednocześnie.
W tym artykule ustaliliśmy, że posiadanie mniejszej liczby opcji w witrynie może zwiększyć współczynniki konwersji. Istnieje wiele scenariuszy, w których może to mieć zastosowanie.
Pamiętaj, że powinieneś mieć mniej opcji na swojej stronie głównej lub stronie docelowej, gdzie powinieneś oferować jakość zamiast ilości, a także w landing page typu „squeeze” jeden przycisk wezwania do działania. Następnie powinieneś zrobić to samo w swoich postach na blogu, postach w witrynie, a także w promocjach e-mail i marketingu.
Udowodniono naukowo, że posiadanie zbyt wielu opcji może zabijać zyski. Jest to również sprawdzona technika w dziedzinie CRO, w której ludzie dążą do jakości zamiast ilości, a zwłaszcza w przypadku stron docelowych. Każda grupa odbiorców jest inna, więc przeanalizuj je, jeśli chcesz zoptymalizować konwersję.
Twoi goście i klienci mogą odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania, jeśli przyjrzysz się ich nawykom jak przeglądają Twoją witrynę i w co klikają. Mam nadzieję, że z tego artykułu wyniosłeś cenną lekcję i, że z powodzeniem zrealizujesz ten pomysł na swojej stronie.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 111
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |