Każdy chce sprzedawać, jak najwięcej tylko się da. Problem jest taki, że wiele osób nie skupia się na właściwych rzeczach we właściwym czasie. Pozwól że Ci to wyjaśnię. Największy podział jeśli chodzi o biznes możemy mieć jako: pozycjonowanie (tutaj wchodzi marketing, reklama, jak dobra jest oferta itp.), druga rzecz to produkt (jego jakość, to jak jest wysyłany, jak szybko itp). Nad tymi rzeczami powinniśmy skupiać się w określonym czasie.
Większość początkujących, kładzie praktycznie całkowity nacisk na produkt. W sumie to się nie dziwię, bo jest to łatwiejsze niż marketing czy sprzedaż. Zobacz ten przykład… jak myślisz, kto odniesie sukces, a w sumie kto przetrwa w biznesie. Ktoś kto skupia się w większości na pozycjonowaniu, czy na produkcie?… odpowiedź jest oczywista. Ten kto lepiej sprzedaje, ale ma lepszy produkt. A jak to połączyć? O tym w dzisiejszym odcinku, zapraszam!
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Widzisz, problemem jest to że jak nie nauczysz się pozycjonować, to nie będziesz miał komu dostarczać tego dobrego produktu. Więc to co musisz zrobić, to stworzyć taką ofertę, żeby wypadała o niebo lepiej od innych na rynku. Możesz to zrobić w kilu krokach. Pierwszy to rezultaty. Przejrzyj teraz strony swoich konkurentów i zobacz co piszą o swoim produkcie. Oni opisują cechy, a nie rezultaty. Mnie mało interesuje że szczoteczka ma ruchomą główkę, ja chcę mieć białe, lśniące zęby. I wielu początkujących przedsiębiorców myśli że ludzie kupują logicznie, a wiesz że tak nie jest. Dlatego mówienie o rezultatach motywuje bardziej do zakupu bo wyobrażamy sobie ten stan pożądany, a nie techniczny bełkot. Drugi punkt to miejsce w jakim jest Twój rynek. Zobacz, przykład usługi, gdzie ktoś wykonuje, dajmy na to… posty na Twój fanpage. Jak rynek był świeży, to wystarczyło że byle student powiedział: „robię posty na Twój fanpage”. Jak się przejechałeś na nim, to u kolejnego chcesz już gwarancję wykonania, bo poprzedni wziął hajs i zrobił połowę. Jak u tego masz gwarancję i dostaniesz szajs, ale dostaniesz to chcesz teraz oprócz wykonanej usługi, mieć wykonaną usługę i to dobrze.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Więc szukasz firmy, która ma case studies, zadowolonych klientów i dowozi wszystko na czas. Oczywiście ten model to duże uproszczenie rynku i przy małych zleceniach możesz losowo trafiać na różnych ludzi, którzy są na różnym etapie świadomości, ale jak będziesz szedł w skalę to zobaczysz że ogólnie cały rynek jest na pewnym poziomie. To był przykład powiązany z naszą branżą marketingową, ponieważ ludzie są już na wysokim poziomie świadomości. Mają dosyć freelancerów którzy nie dowożą i agencji które zatrudniają tylko juniorów, którzy umieją jedynie obsługiwać system reklamowy, to znaczy wiedzą co i gdzie wyklikać, ale nie mają tego mindsetu przedsiębiorcy. Czyli nie dowożą wyników. Dlatego nasz docelowy rynek ma już słabą tolerancję na ryzyko, nie ma zaufania i jest bardzo czuły na cenę. Rozwiązanie? Twoja oferta musi: redukować ryzyko, wzmacniać zaufanie i musi mieć dobrze zrobiony model pricingu. Nie wiem czy znasz równanie które opisał Hormozi w swojej książce, ale jak rzucisz okiem to widzisz, że dream outcome, to jest ten nasz rezultat, czyli to o czym mówiłem na początku filmu. I dalej masz prawdopodobieństwo osiągnięcia. To właśnie nawiązuje do redukowania ryzyka i budowania zaufania.
Kolejny punkt to motywacja klienta, której jak wiemy często brakuje, bo jako ludzie lubimy odwlekać aż do samego końca. A widzisz, nic innego nie ma znaczenia, jeśli nie możesz przyciągnąć uwagi swojego rynku. Zamiast tego wyobraź sobie, że Twój potencjalny klient jest duży, gruby i leniwy… musisz zmotywować ich do działania. Większość firm, które ponoszą porażkę, szczególnie na początku działalności lub wchodząc na nowe rynki, postępuje tak dlatego, że albo… Nie oferują pożądanego stanu „po” (tutaj oferta nie jest dobra), albo Nie potrafią podkreślić przejścia od „przed” do „po” (natomiast w tym przypadku marketing nie jest dobry).
Kolejny punkt to brand. Zabiera to czas, ale chętniej kupujemy od firm które znamy. Drugi plus to fakt że jesli jesteś znany to możesz dawać większe ceny. I kończąc ten film jeszcze 2 punkty. Pamiętaj jeszcze o tym aby minimalizować trud klienta, czuli czy on musi wkładać w to wysiłek, a jeśli tak to ile? Nikt nie lubi skomplikowanego procesu. A żeby zwiększyć konwersje na landing page, polecam abyś zainteresował się ekonomią behawioralną, meta modelem i modelem miltona z NLP. Tylko kilka rzeczy które działają tutaj doskonale to: scarcity, urgency, czyli ograniczona ilość, i ograniczony czas. Reguła autorytetu, social proof, czyli społeczny dowód słuszności. Zatem pokazuj liczby, ilu klientów obsłużyłeś, czy liczba recenzji. Hmmm, co jeszcze jeśli chodzi o NLP. Presupozycje: czyli używanie stwierdzeń, które zakładają, że klient już podjął decyzję o zakupie. Przykład: „Kiedy zaczniesz korzystać z naszego produktu…” zamiast „Jeśli zdecydujesz się kupić…” I jeszcze future pacing. Jest to technika polegająca na wyobrażeniu sobie przez klientów, jak używanie produktu lub usługi wpłynie na ich przyszłość. Przykład: „Wyobraź sobie, jak Twoje życie będzie wyglądać za pół roku dzięki naszemu programowi fitness.” Doskonale działają jeszcze embeeded commands, czyli ukryte polecenia, ale o takich psychologicznych technikach zrobię niedługo odcinek więc subskrybuj ten kanał żeby Ci to nie uciekło!
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)