Zawartość strony
Podczas pandemii zakupy e-commerce stały się regularną czynnością dla codziennego konsumenta. A teraz, gdy więcej osób odkryło wygodę zakupów online, znaczna część nowego rynku e-commerce pozostanie w świecie zakupów online
Jednak w miarę jak coraz więcej osób robi zakupy online, a dyskusja na temat e-commerce rośnie, wielu graczy z branży napotyka ten sam problem: istnieje zbyt wiele sposobów określania e-commerce, czyli odmian słów!
I jesteśmy gotowi się założyć, że jako ktoś w branży chcesz wiedzieć, jak przeliterować e-commerce, aby nie zrobić z siebie głupca.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
To pytanie, na które jako eksperci e-commerce musieliśmy sobie odpowiedzieć sami, ale zanim przejdziemy do odpowiedzi, to co napiszemy pomoże zrozumieć problem.
Dlaczego tak wiele pisowni?
E-commerce istnieje już od dłuższego czasu, ale na skalę masową jest nowy. Jednocześnie jest związany z Internetem, a internet to miejsce, w którym każdy może napisać cokolwiek, nie zastanawiając się nad pisownią.
Jest to również skrót od handlu elektronicznego, ułatwiając ludziom korzystanie z wielu sposobów skracania tego słowa.
Z tych powodów otrzymujemy kilka pisowni, w tym:
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Każda odmiana sprowadza się do pytania „rozdzielić czy nie dzielić” i „rozróżniać czy nie pisać” (a jeśli tak, to E, C, K lub jedno i drugie)?
Łącznik ma sens logiczny, ponieważ wskazuje, że skrót jest kombinacją dwóch słów. Używamy go do podobnych terminów, takich jak e-book i e-czytnik.
Z drugiej strony ludzie zwykli literować słowo e-mail (handel elektroniczny) z myślnikiem przed jego upuszczeniem. To również spędziło trochę czasu w debatach znawców pisowni i polonistów, dopóki większość nie przeszła z poczty e-mail na pocztę i dostosowała się do wskazówek dotyczących pisowni.
Poniżej przykład z serwisu https://www.ortograf.pl/slownik/e-commerce
E-commerce to handel elektroniczny – wymiana towarów za pośrednictwem internetu.
Odmiana: e-commerce (D. e-commerce, C. e-commerce, B. e-commerce, N. e-commerce, Ms. e-commerce, W. e-commerce)
Synonimy: handel elektroniczny, e-handel,
Przykłady użycia:E-commerce stanowi stosunkowo młodą gałąź gospodarki.
O dynamicznym rozwoju e-commerce świadczy coroczny kilkudziesięcioprocentowy wzrost korzystających z jego dobrodziejstw.
Natomiast na PWN możemy znaleźć tylko:
e-commerce [wym. ikomers] «handel za pośrednictwem Internetu»
Jeśli chodzi o to, masz kilka opcji pisowni e-commerce, ponieważ nie ma jednoznacznej odpowiedzi. O ile nie pracujesz jako dziennikarz i nie musisz przestrzegać jednego stylu, nikt nie może naprawdę powiedzieć, że się mylisz.
Jednak dwie najbardziej popularne i akceptowane pisownie to e-commerce i e-commerce (ecomers, czy ekomrs jest niepoprawne). Jeśli nie masz pewności, której użyć, zastanów się, co jest dla Ciebie ważniejsze.
Wariant e-commerce jest gramatycznie poprawny zgodnie ze słownikami, poradnikami i wydawcami. To idealny wybór, jeśli pracujesz w środowisku akademickim lub dziennikarstwie.
Drugi, ecommerce, jest tym, z czego najczęściej korzystają zwykli ludzie.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Tak, e-commerce jest całkowicie legalny. Istnieją jednak pewne wymogi, które muszą być spełnione, aby działalność internetowa mogła być prowadzona zgodnie z prawem. Przykładowo, w przypadku sklepów internetowych ekomers konieczne jest zapewnienie poufności danych wrażliwych klientów oraz sprawdzenie poprawności opisów i zdjęć produktów przed prezentacją na stronie.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)