Zawartość strony
Podczas pandemii zakupy e-commerce stały się regularną czynnością dla codziennego konsumenta. A teraz, gdy więcej osób odkryło wygodę zakupów online, znaczna część nowego rynku e-commerce pozostanie w świecie zakupów online
Jednak w miarę jak coraz więcej osób robi zakupy online, a dyskusja na temat e-commerce rośnie, wielu graczy z branży napotyka ten sam problem: istnieje zbyt wiele sposobów określania e-commerce, czyli odmian słów!
I jesteśmy gotowi się założyć, że jako ktoś w branży chcesz wiedzieć, jak przeliterować e-commerce, aby nie zrobić z siebie głupca.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
To pytanie, na które jako eksperci e-commerce musieliśmy sobie odpowiedzieć sami, ale zanim przejdziemy do odpowiedzi, to co napiszemy pomoże zrozumieć problem.
Dlaczego tak wiele pisowni?
E-commerce istnieje już od dłuższego czasu, ale na skalę masową jest nowy. Jednocześnie jest związany z Internetem, a internet to miejsce, w którym każdy może napisać cokolwiek, nie zastanawiając się nad pisownią.
Jest to również skrót od handlu elektronicznego, ułatwiając ludziom korzystanie z wielu sposobów skracania tego słowa.
Z tych powodów otrzymujemy kilka pisowni, w tym:
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Każda odmiana sprowadza się do pytania „rozdzielić czy nie dzielić” i „rozróżniać czy nie pisać” (a jeśli tak, to E, C, K lub jedno i drugie)?
Łącznik ma sens logiczny, ponieważ wskazuje, że skrót jest kombinacją dwóch słów. Używamy go do podobnych terminów, takich jak e-book i e-czytnik.
Z drugiej strony ludzie zwykli literować słowo e-mail (handel elektroniczny) z myślnikiem przed jego upuszczeniem. To również spędziło trochę czasu w debatach znawców pisowni i polonistów, dopóki większość nie przeszła z poczty e-mail na pocztę i dostosowała się do wskazówek dotyczących pisowni.
Poniżej przykład z serwisu https://www.ortograf.pl/slownik/e-commerce
E-commerce to handel elektroniczny – wymiana towarów za pośrednictwem internetu.
Odmiana: e-commerce (D. e-commerce, C. e-commerce, B. e-commerce, N. e-commerce, Ms. e-commerce, W. e-commerce)
Synonimy: handel elektroniczny, e-handel,
Przykłady użycia:E-commerce stanowi stosunkowo młodą gałąź gospodarki.
O dynamicznym rozwoju e-commerce świadczy coroczny kilkudziesięcioprocentowy wzrost korzystających z jego dobrodziejstw.
Natomiast na PWN możemy znaleźć tylko:
e-commerce [wym. ikomers] «handel za pośrednictwem Internetu»
Jeśli chodzi o to, masz kilka opcji pisowni e-commerce, ponieważ nie ma jednoznacznej odpowiedzi. O ile nie pracujesz jako dziennikarz i nie musisz przestrzegać jednego stylu, nikt nie może naprawdę powiedzieć, że się mylisz.
Jednak dwie najbardziej popularne i akceptowane pisownie to e-commerce i e-commerce (ecomers, czy ekomrs jest niepoprawne). Jeśli nie masz pewności, której użyć, zastanów się, co jest dla Ciebie ważniejsze.
Wariant e-commerce jest gramatycznie poprawny zgodnie ze słownikami, poradnikami i wydawcami. To idealny wybór, jeśli pracujesz w środowisku akademickim lub dziennikarstwie.
Drugi, ecommerce, jest tym, z czego najczęściej korzystają zwykli ludzie.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Tak, e-commerce jest całkowicie legalny. Istnieją jednak pewne wymogi, które muszą być spełnione, aby działalność internetowa mogła być prowadzona zgodnie z prawem. Przykładowo, w przypadku sklepów internetowych ekomers konieczne jest zapewnienie poufności danych wrażliwych klientów oraz sprawdzenie poprawności opisów i zdjęć produktów przed prezentacją na stronie.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |