Amazon to gigant i każdy o tym wie, dlatego nie będziemy zbyt długo zaczynać ze wstępem a przechodzimy szybko do sedna.
Zawartość strony
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Jedną z najważniejszych rzeczy, które musisz zrobić, gdy zdecydujesz się rozpocząć sprzedaż na Amazon, jest wybranie profesjonalnego konta sprzedawcy. W przeciwieństwie do otwierania własnego sklepu eCommerce, sprzedaż za pośrednictwem Amazon pozwala wybierać spośród różnych rodzajów opcji sprzedawcy. Pierwsza opcja to konto sprzedawcy indywidualnego, a druga to konto Amazon profesjonalnego sprzedawcy.
Jak można się spodziewać, profesjonalna opcja dla Twojej firmy na Amazon zapewnia dostęp do większej liczby funkcji. Konto profesjonalnego sprzedawcy pobiera miesięczną opłatę abonamentową. Jeśli chcesz sprzedawać przedmioty w różnych kategoriach produktów i nie masz pewności, ile dokładnie sprzedasz w danym miesiącu, bardziej sensowne jest konto profesjonalne.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Możesz sprzedawać produkty z dowolnej liczby stron produktów, korzystając z konta biznesowego Amazon, a cena Twojego pakietu nie wzrasta.
Posiadanie konta Amazon z pakietu „profesjonalnego” jest bardzo podobne do posiadania własnego systemu eCommerce, z własnymi opcjami wysyłki. Plan sprzedaży obejmuje również dostęp do takich rzeczy, jak Amazon prime i funkcje raportowania do śledzenia sprzedaży.
Dobrą wiadomością jest to, że założenie indywidualnego lub profesjonalnego konta sprzedawcy nie zajmuje dużo czasu ani wysiłku. Skończysz w ciągu około 10 minut.
Amazon zada Ci różne pytania dotyczące takich rzeczy, jak wysyłka i rodzaj opłat. Będziesz także musiał udzielić odpowiedzi na pytania dotyczące Twojej sytuacji podatkowej, aby upewnić się, że wszystko będzie zgodne z prawem dla Twojej nowej firmy online.
Po udzieleniu odpowiedzi na wszystkie pytania i wypełnieniu ankiety dostarczonej przez Amazon, zakończysz konfigurowanie konta i będziesz mógł rozpocząć sprzedaż produktów. Pamiętaj, że podczas konfiguracji warto sprawdzić opcje realizacji Amazon, aby upewnić się, że masz odpowiednią usługę wysyłkową.
Amazon daje Ci możliwość skorzystania z produktów FBA (z ang. fulfilment by amazon) lub samodzielnego zarządzania wysyłką produktów za pomocą konta profesjonalnego. Chociaż obie opcje mogą działać dobrze w zależności od rodzaju prowadzonej działalności, warto zauważyć, że program FBA może zapewnić lepsze recenzje produktów i ogólnie bardziej zadowolonych klientów.
Największą korzyścią z samodzielnej realizacji zamówień jest to, że nowi sprzedawcy mogą skorzystać z niskich cen pocztowych, korzystając z zatwierdzonych przewoźników dostępnych w Amazon. Gdy klient otrzyma od Ciebie nowy przedmiot, będziesz mógł dostarczyć wszystko, co zamówił, drukując etykietę pocztową z konta Amazon. Możesz również wybrać preferowaną etykietę pocztową i przewoźnika.
W przeszłości opcja samorealizacji była jedynym sposobem na rozpoczęcie sprzedaży na Amazon. Jednak teraz, gdy Amazon oferuje alternatywny wybór realizacji, jest to znacznie bardziej atrakcyjna alternatywa dla własnej witryny internetowej. Na przykład dzięki Amazon Fulfillment wszystko, co naprawdę musisz zrobić, aby zacząć prowadzić świetny biznes, to podkreślić cechy produktu w opisie produktu, wybrać tytuł produktu, dodać kilka zdjęć i zacząć przyciągać klientów.
Pamiętaj, aby dodać usługi FBA do swojego konta sprzedawcy, musisz się najpierw zarejestrować.
Ty sprzedajesz, my wysyłamy. Amazon posiada jedną z najbardziej rozwiniętych sieci realizacji zamówień na świecie. W programie Realizacja przez Amazon (FBA) przechowujesz swoje produkty w centrach realizacji zamówień Amazon, a my je kompletujemy, pakujemy i wysyłamy oraz zapewniamy dla nich obsługę klienta. FBA może pomóc w skalowaniu Twojego biznesu i docieraniu do większej liczby klientów.
https://sell.amazon.pl/fulfilment-by-amazon
Amazon FBA dosłownie oznacza Amazon Fulfilled-by-Amazon. Z perspektywy sprzedawcy zewnętrznego Amazon FBA ten model biznesowy e-commerce jest prosty: najpierw wysyłasz swoje produkty do magazynu Amazon, czyli centrum realizacji, a następnie Twoje produkty są sortowane i inwentaryzowane przez pracowników Amazon – tylko do odbioru z miejsca na półkach, gdy klient składa zamówienie, pakowane w pudełko i wysyłane do klienta. Cały proces jest zautomatyzowany i nadzorowany przez Amazon; wszystko, co musisz zrobić, to wysłać im produkt, stworzyć listę, przechowywać produkt w magazynie i zająć się marketingiem i promocją rzeczy.
W tym momencie możesz myśleć „po prostu wysyłam produkt do Amazon i pozwalamim zrobić całą resztę” brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe; gdyby to było takie proste, wszyscy by to robili. I masz rację! Oto haczyk: aby czerpać korzyści, jakie oferuje usługa Amazon FBA dla Ciebie jako sprzedawcy zewnętrznego, musisz najpierw znaleźć lub stworzyć produkt, który się sprzedaje. To najtrudniejsza część dotycząca Amazon FBA. W tym miejscu Twój duch przedsiębiorczości i odporność naprawdę muszą zabłysnąć i wyróżnić Cię na tle konkurencji.
Zanim przejdziemy do tego wszystkiego, najpierw musimy przeanalizować:
Ostatecznie stworzenie udanego biznesu FBA lub Dropshipping zależy wyłącznie od zakresu Twoich umiejętności i zaangażowania. Oba modele mają swoje mocne i słabe strony, a wybór jednego modelu nad drugim będzie całkowicie oparty na twoich wyjątkowych okolicznościach i preferencjach. Biorąc to pod uwagę, uważamy, że uczciwe jest przedstawienie głównych zalet i wad modelu Amazon FBA w porównaniu z modelem Dropshipping, abyś mógł podjąć świadomą decyzję.
Główne zalety Amazon FBA nad Dropshipping to:
Badanie produktów Amazon FBA, czyli analityka ecommerce wymaga znacznie mniej pieniędzy, czasu i wysiłku niż badania wymagane przy wyborze odpowiedniego produktu pod dropshipping. Na Amazon masz do czynienia z jednym gigantycznym rynkiem, na którym wszystkie informacje i statystyki, których możesz potrzebować, są zebrane w jednym miejscu. Pieniądze potrzebne do badania produktów Amazon sprowadzają się do kosztów miesięcznego/rocznego planu subskrypcji narzędzia do badania produktów.
Z drugiej strony dropshipping jest zupełnie inny. Proces badania produktów jest bardziej skomplikowany. Będziesz musiał opanować kilka różnych metod i narzędzi badania produktów, a ostatecznie poświęcić czas na testowanie różnych produktów, zanim osiągniesz sukces.
Jeśli chodzi o marketingową stronę rzeczy, znowu Amazon jest o wiele prostszy. Marketing na Amazon to pieniądze, które wydajesz na kampanię PPC; tak naprawdę nie ma nic więcej, po prostu zoptymalizuj swoją ofertę, zoptymalizuj swój PPC i gotowe.
Z Dropshippingiem musisz zrozumieć reklamy na Facebooku, marketing na Instagramie, reklamy Google/SEO/naturalny ruch, musisz pisać treści na swoją stronę, tworzyć lejki… Rozumiesz. Krzywa uczenia się jest znacznie bardziej złożona.
Trzecią przewagą Amazon FBA nad Dropshippingiem jest jego większy potencjał skalowania.
Prawdopodobnie słyszałeś powiedzenie „nie wkładaj wszystkich jajek do jednego koszyka”, prawda? Cóż, to prowadzi nas do największej wady FBA w porównaniu z Dropshippingiem. W Amazon nie tylko wkładasz wszystkie swoje jajka do jednego koszyka, ale, co gorsza, wkładasz je do koszyka innej osoby.
Amazon ma pełną kontrolę. Ochrona przed konkurencją, która używa nieuczciwych taktyk, aby cię oszukać, a nawet przed błędami Amazona jest prawie niemożliwa w obecnym stanie rzeczy.
Co więcej, nikt nie rodzi się z wiedzą niezbędną do prowadzenia biznesu online. To naturalne, że czasami będziesz popełniać błędy.
Z drugiej strony dzięki dropshipping masz pełną kontrolę nad swoim sklepem. Jasne, musisz przestrzegać pewnych podstawowych zasad określonych przez procesor płatności, z którego korzystasz, ale poza tym możesz zrobić prawie wszystko, co chcesz.
Wreszcie, model biznesowy Amazon FBA jest nieco droższy na start w porównaniu z Dropshipping. W modelu Dropshipping nie masz żadnych zapasów, a zatem nie płacisz żadnych opłat za przechowywanie.
Jeśli czytasz ten artykuł to prawdopodobnie działasz już w ecommerce amazon albo na poważnie o tym myślisz. Jeśli interesuje Ciebie promocja i marketing to napisz od nas!
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
E-commerce Amazon to handel elektroniczny prowadzony na platformach Amazon.com i Amazon.de. Platformy te oferują produkty zarówno od producentów, jak i od sprzedawców, którzy przesyłają do kupujących jako odpowiedź na ich zamówienia lub odpowiedzi na oferty wyświetlane na stronie internetowej. E-commerce Amazon pozwala na korzystanie z najlepszych funkcji, takich jak szybkie i bezpieczne płatności online, szybkie dostawy i lojalnościowe programy.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)