Dystrybucja tre艣ci -co to jest promocja contentu? (lista ponad 100 taktyk, przyk艂ady, definicja)

Dystrybucja tre艣ci -co to jest promocja contentu? (lista ponad 100 taktyk, przyk艂ady, definicja)

Promocja strony internetowej Dystrybucja tre艣ci

Dystrybucja tre艣ci -co to jest promocja contentu? (lista ponad 100 taktyk, przyk艂ady, definicja)

Podczas gdy tworzenie wysokiej jako艣ci tre艣ci jest w dzisiejszych czasach niezb臋dne, r贸wnie wa偶ne jest stworzenie skutecznej strategii dystrybucji tre艣ci.

Udost臋pnienie swoich tre艣ci musi odbywa膰 si臋:

  • odpowiednim odbiorcom,
  • we w艂a艣ciwym czasie
  • i we w艂a艣ciwy spos贸b

Wszystko to wymaga czego艣 wi臋cej ni偶 tylko klikni臋cia udost臋pnij na facebooku, albo kilku innych kana艂ach spo艂eczno艣ciowych.

Chocia偶 s膮 to kana艂y marketingowe, kt贸re s膮 bardzo dobre, to nale偶y je traktowa膰 jako elementy uk艂adanki content marketingu. Kluczem jest zobaczenie ca艂ego obrazu, jak dzia艂a dystrybucja tre艣ci.

Wygrywasz poprzez dystrybucj臋. Wygrywasz dzia艂aniami i akcjami. Wygrywasz, zdobywaj膮c linki. Wygrywasz prezentuj膮c swoje tre艣ci w newsletterach i biuletynach. Wygrywasz, gdy potencjalni klienci dziel膮 si臋 tym ze swoim szefem. Wygrywasz kiedy w efekcie dostajesz wi臋ksz膮 liczb臋 lead贸w. Wygrywasz nap臋dzaj膮c rozg艂os.

Co to jest dystrybucja tre艣ci?

Dystrybucja tre艣ci (ang. content distribution, promotion) polega na strategicznym udost臋pnianiu Twojego wpisu na blogu, ebooka,, podcastu, infografiki, filmu na YouTube itp. Rozpowszechnisz to w odpowiednich miejscach w sieci. Je艣li zostanie to zrobione dobrze, Twoja firma ma szans臋 偶eb miec pewno艣膰, 偶e tworzenie drogiego contentu, kt贸ry opracujesz, nie p贸jdzie na marne i dotrzesz marketingowo do w艂a艣ciwych odbiorc贸w.

diagram marketingowy jak budowa膰 艣wiadomo艣膰 za pomoc膮 reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawd藕 nasz膮 ofert臋

KONIEC REKLAMY

Marketerzy, graficy, wideo edytorzy, sp臋dzaj膮 godziny na tworzeniu tre艣ci, ale wiele os贸b nie widzi, jak te godziny zamieniaj膮 si臋 w rzeczywiste wyniki. Dzieje si臋 tak, poniewa偶 zbyt wielu firmom nie udaje si臋 dystrybuowa膰 tre艣ci w odpowiedni spos贸b. Czyli taki, kt贸ry przyci膮ga konwertuj膮cy ruch, lub ruch w og贸le.

Bardzo du偶o marketer贸w nie inwestuj w og贸le czasu w dystrybucj臋 tre艣ci i promocj臋 contentu.

Dzia艂ania marketingowe nigdy si臋 nie ko艅cz膮, kiedy wci艣niesz „publikuj”. Nikt nigdy nie dowie si臋, jak dobrzy materia艂 stworzy艂e艣, je艣li „zamkniesz go w piwnicy”.

Tre艣膰 nie jest ju偶 kr贸lem 鈥 dystrybucja jest.

content

Istnieje wiele rodzaj贸w tre艣ci, kt贸re warto promowa膰, w tym:

  • Badania naukowe
  • Badania bran偶owe
  • Raporty
  • Analizy
  • Posty na blogu
  • Przewodniki
  • Pillar pages
  • Listy kontrolne
  • Poradniki
  • Studia przypadk贸w i historie sukcesu
  • Infografika
  • Strony docelowe produkt贸w
  • Ebooki i szablony
  • Artyku艂y zewn臋trzne
  • Biuletyny, newsletter
  • Filmy
  • Odcinki podcast贸w

馃POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y.馃捀馃捀馃捀

馃攼 Twoje dane s膮 bezpieczne.馃攼 (sekrety prosto ze 藕r贸d艂a, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Reklama:

sklep internetowy ecommerce seo sem reklama

Dlaczego dystrybuujemy tre艣ci?

W ka偶dej sekundzie ka偶dego dnia pisane i publikowane s膮 tysi膮ce tre艣ci. Tworzenie tre艣ci (content marketing) sta艂o si臋 tak powszechne, 偶e internet jest bardziej zat艂oczony ni偶 kiedykolwiek wcze艣niej.

share content blog

Tre艣膰 jest nie tylko dost臋pna w dowolnym miejscu i czasie, czy platformie, ale jest obecna dos艂ownie gdziekolwiek jeste艣my. Przez to, 偶e jest jej tyle, to mo偶emy czu膰 si臋 przyt艂oczeni, gdy spr贸bujemy to wszystko 艣wiadomie obejrze膰, lub przeczyta膰.

Dlatego dystrybucja tre艣ci ma znaczenie.

Aktywna i strategiczna promocja contentu/Twoich tre艣ci to najlepszy spos贸b na zwi臋kszenie szans na

  • dotarcie do odbiorc贸w na przegl膮danych przez nich kana艂ach i odwiedzanych witrynach oraz
  • wyr贸偶nienie si臋 w艣r贸d innych firm, u kt贸rych dystrybucja tre艣ci kuleje .

Posiadanie strategii promocji contentu i tre艣ci, kt贸r膮 mo偶esz zastosowa膰 do ka偶dego nowego elementu, zapewni, 偶e Twoje tre艣ci b臋d膮 przynosi艂y wyniki przez wiele miesi臋cy, a nawet lat, je艣li tworzysz evergreen content.

Jakie s膮 r贸偶ne sposoby dystrybucji tre艣ci? Przyk艂ady.

Spos贸b i miejsce dystrybucji tre艣ci online, czy promowanie contentu marketingowego mo偶na podzieli膰 na trzy g艂贸wne kana艂y dystrybucji tre艣ci:

  • P艂atne (paid)
  • Zarobione (earned)
  • Posiadane (owned)

Rozwi艅my te sposoby na dystrybucje tre艣ci:

Zarobione (earned): To jest dzia艂anie jak co艣 opublikujesz lub udost臋pnisz organicznie. Zarobione media, czyli dystrybucja oznacza, 偶e 鈥嬧媔nni polubili to, udost臋pnili, podlinkowali, polecali itd. Ty nie zrobi艂e艣 po opublikowaniu nic.

O ile nie masz gigantycznego ruchu w swojej witrynie z SEO, albo nie jeste艣 s艂awnym influencerem to zbyt du偶o z tego nie wyci膮gniesz.

promowanie contentu

P艂atne (paid): oznacza to, 偶e korzystasz z platform reklamowych, aby szybciej wy艣wietla膰 swoje tre艣ci w艂a艣ciwym osobom. Facebook/MEta, Google Ads (w tym YouTube) lub inne social media s膮 popularne w przypadku p艂atnej dystrybucji, ale wi臋kszo艣膰 serwis贸w spo艂eczno艣ciowych ma r贸wnie偶 w艂asne platformy, kt贸re mo偶na wykorzysta膰 do sponsorowania i promowania tre艣ci.

promowanie tre艣ci

Posiadane (owned): dystrybucja tre艣ci w tym przypadku odnosi si臋 do tych kana艂贸w, kt贸rymi zarz膮dzasz, gdzie masz bezpo艣redni dost臋p do swoich odbiorc贸w i mo偶esz do nich dotrze膰 poniewa偶 posiadasz nad tym kontrol臋. Trzy najskuteczniejsze w艂asne kana艂y dystrybucji tre艣ci to Twoja strona internetowa, oficjalne profile w social media (w tym YouTube) i lista e-mailowa.

dystrybucja tre艣ci

Nie ka偶dy kana艂 dystrybucji tre艣ci ani ka偶da spo艂eczno艣膰 internetowa jest odpowiednia dla Twojej firmy. Je艣li na Linkedin b臋dziesz promowa膰 zakupy ecommerce sukienek dla B2C, tak jak na fejsbuku to jeste艣 skazany na pora偶k臋. A nawet je艣li kana艂 dzia艂a, nie b臋dzie dawa艂 za ka偶dym razem takich samych wynik贸w, wi臋c musisz ca艂y czas bada膰 rynek i eksperymentowa膰 w swoim podej艣ciu reklamowym.

Wiele marek B2B nigdy nie rozpowszechnia艂o tre艣ci w tych „mniej oczywistych” serwisach Quora, Reddit, Yputube, podcastu czy za pomoc膮 Growth Hacking’u 鈥 ale powinny. W rzeczywisto艣ci istniej膮 setki sposob贸w aby dystrybucja tre艣ci online nie tylko w spo艂eczno艣ciach dawa艂a zawrotne rezultaty, kt贸re oferuj膮 mo偶liwo艣ci.

Ta lista sposob贸w dystrybucji tre艣ci i promowania contentu pomo偶e Ci zacz膮膰:

  1. Udost臋pnij tre艣膰 na swojej firmowej stronie na Facebooku.
  2. Udost臋pnij zawarto艣膰 na swoim koncie osobistym. Ustaw prywatno艣膰 na publiczn膮.
  3. Korzystaj z reklam na Facebooku, aby dystrybucja tre艣ci dotar艂a skutecznie do szerszej publiczno艣ci, do kt贸rej organicznie ju偶 nie dociera.
  4. Do艂膮cz do grup na Facebooku i udost臋pniaj tre艣ci, gdy tylko zostan膮 opublikowane. Tylko nie r贸b tego od razu po przy艂膮czeniu, bo zostaniesz uznany za spamera. Najpierw daj warto艣膰 swojej spo艂eczno艣ci.
  5. Komentuj w grupach na FB, gdy ludzie zadaj膮 pytania na podobne tematy. Dodaj warto艣膰.
  6. U偶yj retargetingu lub reklam na Facebooku, aby dystrybuowa膰 tre艣ci swojej li艣cie mailingowe. Jest to strategia omnipresence. Wi臋c prze艣lij swoj膮 list臋 i kieruj reklamy na te osoby.
  7. Skontaktuj si臋 z kilkoma znajomymi na Facebooku i zapytaj ich, czy mieliby co艣 przeciwko udost臋pnianiu tre艣ci.
  8. Utw贸rz notatk臋 lub artyku艂 na Facebooku, czy Linkedin, kt贸ry prowadzi do opracowanej przez Ciebie tre艣ci lub jest zmienion膮 wersj膮 contentu.
  9. Przypnij tre艣膰 do g贸ry swojej strony na Facebooku.
  10. Udost臋pnij i dodaj @Wzmianka o markach./osobach wymienionych w artykule.
  11. Udost臋pnij grafik臋 z CTA w swojej relacji na Facebooku.
  12. Wy艣wietlaj reklamy remarketingowe osobom, kt贸re ostatnio odwiedzi艂y Twoj膮 witryn臋.
  13. Wy艣wietlaj reklamy remarketingowe osobom, kt贸re obejrza艂y ponad 20 sekund Twojego filmu.
  14. Uruchom reklam臋 w kanale wiadomo艣ci promuj膮c膮 post.
  15. Udost臋pniaj swoje tre艣ci na Twitterze.
  16. Podziel si臋 kluczowymi punktami jako publikacja „mikroblog” na Twitterze i podlinkuj artyku艂.
  17. Przesy艂aj dalej posty u偶ytkownik贸w, kt贸rzy udost臋pniaj膮 Twoje tre艣ci na w艂asnych kontach na Twitterze.
  18. Odpowiadaj osobom, kt贸re udost臋pniaj膮 inne utworzone przez Ciebie tre艣ci.
  19. Podbij swoje tweety, odpowiadaj膮c na pierwszy tweet.
  20. Stw贸rz „twitter thread” na temat problemu, kt贸ry rozwi膮zuje Tw贸j artyku艂. Link do artyku艂u na ko艅cu.
  21. Udost臋pnij linki do tego zasobu na innych kana艂ach. Np. link do zmienionego posta na LinkedIn, medium.com lub innych portalach itp.
  22. Wspomnij influencer贸w, kt贸rych umie艣ci艂e艣 w tre艣ci na Twitterze.
  23. Tw贸rz obrazy z cytatami os贸b w tre艣ci i taguj na Twitterze.
  24. Wysy艂aj bezpo艣rednie wiadomo艣ci do kilku swoich obserwator贸w, informuj膮c ich, 偶e w艂a艣nie napisa艂e艣 post, kt贸ry mo偶e ich zainteresowa膰. Do艂膮cz link do tweeta.
  25. Zaproponuj wzi臋cie udzia艂u w czacie na Twitterze i odwo艂ywanie si臋 do swoich tre艣ci w ca艂ym tek艣cie.
  26. Przypnij zawarto艣膰 do g贸rnej cz臋艣ci swojego konta na Twitterze.
  27. Udost臋pnij aktualizacj臋 statusu dotycz膮c膮 tre艣ci. Oznacz osoby maj膮ce wp艂yw, o kt贸rych wspomnia艂e艣 w tre艣ci w aktualizacji statusu.
  28. Napisz post na blogu na LinkedIn, kt贸ry sk艂oni czytelnik贸w do powrotu do Twoich tre艣ci. Wi臋kszo艣膰 Twoich po艂膮cze艅 otrzyma powiadomienie, aby zobaczyli aktywno艣膰 wok贸艂 wpisu.
  29. Udost臋pniaj swoje tre艣ci w niszowych spo艂eczno艣ciach i grupach na LinkedIn, kt贸re s膮 odpowiednie dla Twoich tre艣ci.
  30. Eksportuj e-maile swoich kontakt贸w na LinkedIn i skontaktuj si臋 z nimi.
  31. Eksportuj e-maile swoich kontakt贸w na LinkedIn i wy艣wietlaj reklamy za pomoc膮 niestandardowych odbiorc贸w, ka偶膮c im sprawdzi膰 najnowsze tre艣ci.
  32. Wy艣wietlaj reklamy na LinkedIn ze strony Twojej firmy, zach臋caj膮c u偶ytkownik贸w do klikania i czytania Twoich tre艣ci.
  33. Udost臋pniaj obrazy, kt贸re pochodz膮 bezpo艣rednio z zasobu i linkuj do niego jako posta.
  34. Udost臋pnij pokaz slajd贸w poprzez 鈥濸liki鈥 na LinkedIn.
  35. Utw贸rz film zapowiadaj膮cy wprowadzenie tego nowego zasobu. Udost臋pnij link.
  36. Przyci膮gaj ludzi do tre艣ci za pomoc膮 鈥濻ponsorowanych wiadomo艣ci InMail鈥
  37. Utw贸rz d艂ug膮 aktualizacj臋 statusu artyku艂u z linkiem w komentarzach.
  38. Komentuj aktualizacje statusu udost臋pniane w serwisie Linkedin za pomoc膮 linku do zasobu.
  39. Udost臋pnij kod QR powi膮zany z Twoj膮 zawarto艣ci膮.
  40. Udost臋pnij film, m贸wi膮c ludziom, o czym s膮 Twoje tre艣ci i powiedz im, jak je znale藕膰.
  41. Utw贸rz 鈥濻napstorm鈥 (wiele zdj臋膰 jeden po drugim), kt贸ry m贸wi o cz臋艣ci Twoich tre艣ci widzom, i informuje aby klikn臋li link.
  42. Wysy艂aj indywidualne wiadomo艣ci Snapchat z pro艣b膮 o sprawdzenie najnowszych wiadomo艣ci.
  43. Udost臋pnij adres URL w swojej historii (snapstory) i powiedz swoim obserwatorom, aby zrobili zrzut ekranu, aby umie艣ci膰 go w rolce z aparatu.
  44. Uruchom reklam臋 Snapchata skierowan膮 do os贸b w okre艣lonym regionie.
  45. Udost臋pnij post na Instagramie, kt贸ry m贸wi Twoim obserwatorom, aby klikn臋li link w Twojej biografii, kt贸ry jest linkiem do Twoich tre艣ci.
  46. Wy艣wietlaj p艂atne reklamy na Instagramie, zach臋caj膮c u偶ytkownik贸w do ogl膮dania Twoich tre艣ci.
  47. Udost臋pnij swoj膮 histori臋 za pomoc膮 linku do przesuwania w g贸r臋 (swipe up).
  48. Zap艂a膰 wp艂ywowym osobom (influencerom) za udost臋pnienie linku + link przesu艅 w g贸r臋 wezwanie do dzia艂ania na ich story.
  49. Znajd藕 osoby, kt贸re u偶ywaj膮 hashtag贸w, kt贸re s膮 dla Ciebie istotne i skomentuj ich tre艣膰.
  50. P艂a膰 wp艂ywowym osobom, aby udost臋pnia艂y grafik臋 na swoim kanale i zmienia艂y link w biografii na ten do Twojego posta.
  51. Wy艣lij wiadomo艣膰 DM do obserwator贸w, kt贸rzy niedawno zainteresowali si臋 Twoimi tre艣ciami.
  52. Udost臋pnij post na kanale w swojej historii.
  53. Utw贸rz seri臋 film贸w w swojej historii z wezwaniem do dzia艂ania, aby sprawdzi膰 link w swoim bio.
  54. Prze艣lij film o tre艣ci do IGTV.
  55. Podziel na kr贸tsze fragmenty jako rolka (IG reels).
  56. Prze艣lij link do odpowiedniego Subreddita.
  57. Utw贸rz d艂ugi fragment tekstu zawieraj膮cy link do orygina艂u na reddit.
  58. Komentuj dyskusj臋 tocz膮c膮 si臋 w odpowiednim po艣cie i linkuj z powrotem do swoich tre艣ci.
  59. DM osoby, kt贸re zadawa艂y pytania lub udost臋pnia艂y podobne tre艣ci na Reddicie.
  60. Wy艣wietlaj reklamy w Reddit, kieruj膮c do Twojego zasobu.
  61. Stw贸rz film na ten sam temat i daj link do niego w opisie.
  62. Odwo艂aj si臋 do artyku艂u w zupe艂nie innym filmie, ale sprowad藕 ludzi do niego za pomoc膮 linku w opisie.
  63. Og艂o艣 nowy artyku艂 za pomoc膮 kr贸tkiego 30-60 sekundowego filmu na ten temat.
  64. Udost臋pnij film z og艂oszeniem za po艣rednictwem kana艂u LinkedIn.
  65. Utw贸rz playlist臋 na okre艣lony temat i umie艣膰 w niej ten film.
  66. Uruchom reklamy YouTube z filmem na ten temat.
  67. Komentuj filmy wideo innych os贸b w YouTube.
  68. Popro艣 o 鈥濴ubi臋 to鈥 na ko艅cu filmu.
  69. Popro艣 o udost臋pnienie na ko艅cu filmu.
  70. Zadawaj pytania i odpowiadaj na te zwi膮zane z Twoim tematem.
  71. Znajd藕 najcz臋stsze odpowiedzi zwi膮zane z podobnymi tematami i odpowiedz z warto艣ci膮 (i swoim zasobem).
  72. Udost臋pnij bezpo艣redni link do swoich tre艣ci za po艣rednictwem kana艂u informacyjnego Quora.
  73. Komentuj odpowiedzi innych os贸b na Quora.
  74. Dodaj linki do najlepszych tre艣ci w swoim profilu Quora
  75. Korzystaj z pask贸w udost臋pniania w mediach spo艂eczno艣ciowych, kt贸re umo偶liwiaj膮 czytelnikowi udost臋pnianie w wybranej przez siebie sieci.
  76. Utw贸rz gar艣膰 cytat贸w do tweetowania w tek艣cie i pozw贸l ludziom na tweetowanie za pomoc膮 klikni臋cia przycisku ClickToTweet.
  77. Utw贸rz miejsce na 鈥濸opularne posty鈥 i umie艣膰 link do tego fragmentu tre艣ci, aby „ruch organiczny” z SEO m贸g艂 go znale藕膰 w Twojej witrynie.
  78. Utw贸rz sekcj臋 na swojej stronie z linkami do najbardziej popularnych lub ulubionych tre艣ci.
  79. Przesy艂aj tre艣ci do spo艂eczno艣ci, je艣li tworzysz tre艣ci marketingowe.
  80. Je艣li forum pozwala, u偶yj swojego podpisu, aby promowa膰 swoje tre艣ci.
  81. Wy艣lij link do swojej listy mailingowej z informacj膮, 偶e jest to Twoja najnowsza tre艣膰.
  82. Skontaktuj si臋 z kim艣, kto ma du偶膮 list臋 mailingow膮 i zapytaj, czy by艂by zainteresowany udost臋pnieniem Twojego artyku艂u swoim odbiorcom.
  83. Zasponsoruj biuletyn bran偶owy, aby Twoje tre艣ci by艂y w nim prezentowane.
  84. Utw贸rz biuletyn i do艂膮cz w艂asne tre艣ci do takiego newslettera, kt贸rego u偶ywasz do udost臋pniania link贸w na okre艣lony temat.
  85. Dotrzyj do influencer贸w, o kt贸rych wspominasz w swoim po艣cie na blogu, i daj im zna膰, 偶e odwo艂ujesz si臋 do ich pracy.
  86. Wy艣lij ponownie sw贸j e-mail do os贸b, kt贸re nie 鈥瀘twiera艂y鈥 e-maila 2-3 dni p贸藕niej.
  87. Utw贸rz tablic臋 zawieraj膮c膮 wszystkie opublikowane tre艣ci i przypnij je tam.
  88. Popro艣 o dost臋p do publikowania na bardzo aktywnych tablicach Pinteresta i przypnij swoje tre艣ci do tych, kt贸re s膮 odpowiednie.
  89. Szukaj nazwisk os贸b, kt贸re maj膮 wielu obserwuj膮cych na Pintere艣cie, skontaktuj si臋 z nimi.
  90. Skorzystaj z HARO je艣li dzia艂asz na rynku angielskoj臋zycznym.
  91. Tw贸rz podcasty i promuj swoje tre艣ci w ramach wywiadu.
  92. Teraz w drug膮 stron臋, to Ty sta艅 si臋 go艣ciem podcastu u innych.
  93. We藕 udzia艂 w spotkaniach online i promuj swoje tre艣ci na ko艅cu wywiadu lub prezentacji.
  94. Do艂膮cz do powi膮zanych z bran偶膮 kana艂贸w Slack i udost臋pniaj w ramach tych grup.
  95. Udost臋pniaj za pomoc膮 narz臋dzia do komunikacji wewn臋trznej.
  96. Popro艣 sprzeda偶, aby podzieli艂a si臋 z istniej膮cymi potencjalnymi klientami.
  97. U偶ywaj powiadomie艅 w aplikacji, aby informowa膰 innych o Twoich nowych tre艣ciach.
  98. U偶yj wtyczki czatu na 偶ywo, aby pokaza膰 nowy artyku艂 klientom/u偶ytkownikom.
  99. Odwo艂uj si臋 do w艂asnych zasob贸w podczas konferencji i prezentacji.
  100. Do艂膮cz odniesienia do tre艣ci w broszurach i materia艂ach.
  101. Na koniec, nawet je艣li nie tworzysz kr贸tkich format贸w wideo kt贸re s膮 obecnie najlepsze do promowania i rozwijania biznesu, to mo偶esz u偶ywa膰 pokazu slajd贸w z muzyk膮.
lejek content marketingowy sales funnel

Strategie dystrybucji tre艣ci nigdy nie by艂y wa偶niejsze ni偶 dzisiaj.

Strategia dystrybucji tre艣ci to plan, kt贸ry pomaga organizacji w rozpowszechnianiu jej tre艣ci, niezale偶nie od tego, czy promujesz najnowszy wpis na blogu, film na YouTube czy nowy e-book/pdf. Publikowanie tre艣ci mo偶e zaprowadzi膰 Ci臋 tylko tak daleko jak bardzo pozwol膮 Ci na to Twoje media i zasi臋gi organiczne. Skuteczna dystrybucja tre艣ci zapewnia, 偶e tre艣膰 jest widziana przez odpowiednie grupy os贸b.

Dobra dystrybucja tre艣ci ma coraz wi臋ksze znaczenie ze wzgl臋du na ilo艣膰 danych, kt贸re osoby i marki tworz膮 w ci膮gu dnia.

Dla wi臋kszo艣ci firm dystrybucja tre艣ci oznacza umieszczanie link贸w w mediach spo艂eczno艣ciowych, spamowanie grup na facebooku i for贸w, a tak偶e prowadzenie 藕le zaplanowanych kampanii reklamowych w nadziei na pozyskanie potencjalnych klient贸w.

Nie zapominaj, 偶e nie ka偶dy kana艂 dystrybucji tre艣ci jest odpowiedni dla Twojego biznesu i 偶e nawet je艣li kana艂 dzia艂a, nie da za ka偶dym razem takich samych wynik贸w. Aby uzyska膰 dobrej jako艣ci leady sprzeda偶owe z contentu takiego jak artyku艂y na blogu, ebooki, raporty pdf, newsletter e-mail, podcast, webinary i innych zasob贸w tre艣ci, potrzebujesz nie tylko wyj膮tkowego contentu, ale tak偶e solidnej strategii dystrybucji tre艣ci. M贸wimy o rzeczach, kt贸re zwi臋kszaj膮 艣wiadomo艣膰 marki, generuj膮 leady i otwieraj膮 wiele sposobno艣ci do rozm贸w z potencjalnymi klientami.

Z nami ka偶da firma mo偶e si臋 rozwija膰. Tworzymy firmy i rozwijamy istniej膮ce w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z reszt膮 zobacz co mo偶emy osi膮gn膮膰 w kilka miesi臋cy:

Czy warto inwestowa膰 w seo: dlaczego pozycjonowanie si臋 op艂aca

Zacznij wsp贸艂prac臋 z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bie偶膮co jeste艣my zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawa膰 Tobie to co najlepiej dzia艂a. Konkretny wynik, bez przepalania bud偶etu. Dla ka偶dego zadania posiadamy wyszkolonych specjalist贸w, kt贸rzy dowioz膮 obiecane wyniki.

Skontaktuj si臋 z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko poj臋ty marketing internetowy

Co to jest dystrybucja tre艣ci?

Dystrybucja tre艣ci to proces rozprowadzania lub udost臋pniania tre艣ci w r贸偶nych kana艂ach i na r贸偶nych platformach. Celem dystrybucji tre艣ci jest dotarcie do jak najszerszej grupy odbiorc贸w i zapewnienie im jak najlepszego do艣wiadczenia. Dystrybucja tre艣ci mo偶e odbywa膰 si臋 za pomoc膮 wielu kana艂贸w, takich jak blogi, media spo艂eczno艣ciowe, witryny internetowe, e-maile, aplikacje mobilne i inne. W zale偶no艣ci od cel贸w biznesowych, dystrybucja tre艣ci mo偶e s艂u偶y膰 do zwi臋kszenia 艣wiadomo艣ci marki, zdobycia ruchu na stronie internetowej, zwi臋kszenia sprzeda偶y lub budowania lojalno艣ci klient贸w.

Jak bardzo spodoba艂a Ci si臋 ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby oceni膰! (dobre opinie sprawiaj膮, 偶e piszemy wi臋cej)

艢rednia ocena 5 / 5. Liczba g艂os贸w: 111

Jeszcze nie ma g艂os贸w. B膮d藕 pierwsz膮 osob膮.

Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i ca艂膮 strategi臋 ecommerce. Nie czekaj, do艂膮cz do nas!
Dystrybucja tre艣ci -co to jest promocja contentu? (lista ponad 100 taktyk, przyk艂ady, definicja)
U偶ywamy plik贸w cookie na naszej stronie internetowej, aby zapewni膰 Ci najbardziej odpowiednie wra偶enia, zapami臋tuj膮c Twoje preferencje. Klikaj膮c 鈥濧kceptuj臋鈥, wyra偶asz zgod臋 na u偶ywanie plik贸w cookie. Je艣li nie wyra偶asz zgody, ustawienia dotycz膮ce plik贸w cookies mo偶esz zmieni膰 w swojej przegl膮darce.
Czytaj wi臋cej

Do艂膮cz do nas NA 呕YWO

Nie przegap wydarze艅 live, podczas kt贸rych omawiamy r贸偶ne tematy i odpowiadamy na pytania, kt贸re pomog膮 Ci wyprzedzi膰 konkurencj臋. Zarejestruj si臋 na spotkania, kt贸rych gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafa艂 Szrajnert.

Live odbywa si臋 1 w miesi膮cu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybent贸w email.

Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

Ten ca艂kowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpot臋偶niejsze nowe sposoby 偶eby zredukowa膰 koszty pozyskania nowych klient贸w i wystrzeli膰 w kosmos sw贸j ROAS z reklam鈥 i dodatkowo osi膮gn膮膰 tak膮 sprzeda偶 jak nigdy dot膮d.

POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety聽 kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y z reklam... (sekrety prosto ze 藕r贸d艂a)