Zawartość strony
Właściciele firm i menedżerowie często sceptycznie podchodzą do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) przy rozważaniu budżetu marketingowego.
Pytają często:
Rozumiemy dlaczego.
W przeciwieństwie do płatnych reklam, nie ma łatwego, specyficznego dla platformy panelu, który porównuje dzienne wydatki z przychodami ze sprzedaży z konwersji.
A my jako ludzie oczekujemy tzw. „instant gratification”. Czyli chcemy widzieć od razu efekty. Natomiast na SEO trzeba poczekać.
Branża pozycjonerska jest pełna żargonu i można odnieść wrażenie, że niektórzy facebookowi guru=freelancerzy często nawijają makaron na uszy mówiąc, że znają jakieś najnowsze sztuczki i są lepsi niż poważne firmy.
Niektórzy po kontaktach z takimi „specami” po prostu dochodzą do wniosku, że SEO nie zadziała dla nich.
Ale zimne, twarde dane pokazują inną historię. Zobaczmy, co liczby mówią o tym, czy warto inwestować w SEO.
Tak jak rośnie inflacja, jak rosną ceny za kliknięcia w google czy na facebooku tak samo rośnie cena za SEO z roku na rok. W dodatku stare domeny się umacniają co tylko utrudnia i zwiększa minimalny próg wejścia.
Z tego powodu kwoty rzędu kilka tysięcy miesięcznie to taki standard od którego zaczynamy.
Jeśli tyle nie masz to pozycjonowanie stron nie jest dla Ciebie. Najpierw zainwestuj w PPC lub reklamy w social media.
SEO zostaw sobie na deser.
W 11 miesięcy od 0 do 334 tysięcy złotych!
Tak dobrze czytasz. I to w najtrudniejszej branży jaką jest właśnie… pozycjonowanie stron.
Zobacz:
Zawsze pozyskiwaliśmy klientów z reklamy płatnej, ale jako agencja SEO wiedzieliśmy od lat że pozycjonowanie jest najbardziej opłacalne.
Postanowiliśmy przetestować własne umiejętności i zobaczyć co możemy osiągnąć w naszej branży, która jest najtrudniejsza.
W 11 miesięcy staliśmy się jedną z największych agencjo jeśli chodzi o widoczność w google.
Od 0 doszliśmy do ponad 334.900 tysięcy złotych ekwiwalentu w google ads.
To znaczy, że w google ads musielibyśmy wydawać właśnie 334K co miesiąc żeby mieć taki ruch jak teraz z SEO ZA DARMO.
Jesteś mary i umiesz liczyć.
Możliwości z SEO są ogromne i opłaca się każdemu.
Zacznij z nami działać już teraz!
SEO jest bardzo skuteczne — nie tylko do generowania ruchu, ale także do leadów i sprzedaży.
Oto kilka powodów:
Na przykład bezpłatne wyniki wyszukiwania uzyskują ponad 20 razy więcej kliknięć niż jakakolwiek płatna reklama Google. (ciekawostka: wyszukiwania bez kliknięcia tzw.”zero search”, są na przykład wyświetlane w polu informacyjnym Wikipedii lub definicji.)
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Zamiar wyszukiwania i trafność słów kluczowych też mają tutaj spore znaczenie.
Poprawnie zrobione SEO przyciąga potencjalnych konsumentów na najlepszych etapach cyklu zakupowego. Prawdziwy ekspert od pozycjonowania wie, jak zaplanować kampanię SEO, która zapewni ruch, konwersje i sprzedaż.
W przypadku firm B2B SEO generuje większe przychody niż wszystkie inne kanały marketingu internetowego razem wzięte. We wszystkich branżach średnio jest to aż 44% wszystkich przychodów. Zobacz badanie:
Realistycznie rzecz biorąc, z czasem potrzebnym na umieszczenie stron w rankingu najlepszych wyników, trzy- cztery miesiące to takie minimum, czego można się spodziewać. A to wszystko, jeśli zainwestowałeś w profesjonalne usługi SEO od ekspertów z odpowiednim budżetem. Czyli np u nas.
Jeśli nie wejdziesz tak jak w pokerze „all in”, to spodziewaj się znacznie wolniejszego przedziału czasowego.
Jeśli spróbujesz podejścia „zrób to sam”, tylko częściowo zlecisz to na zewnątrz lub wybierzesz najtańszą opcję, trudno powiedzieć, kiedy powinieneś oczekiwać wyników. W najgorszym przypadku możesz nigdy nie zobaczyć wyników, a nawet będziesz miał negatywny wpływ na swoje pozycje w SERP.
Nauka SEO to żmudny proces, który często zawiera więcej błędów niż prób. W swoim dążeniu do zdobycia pierwszego miejsca w wynikach wyszukiwania dla Twoich słów kluczowych najlepiej jest uzyskać pomoc od osób, które robiły to wcześniej.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Jest wiele osób które „robi” SEO, ale niewiele może się poszczycić takimi wynikami jak my.
W najgorszym przypadku możesz paść ofiarą firmy, która wykorzystuje techniki black hat, budując spamowe linki poprzez nielegalne działania.
W rezultacie Google może cię ukarać, całkowicie deindeksując całą witrynę. Nawet jeśli ktoś wyszukuje Twoją firmę w Google według nazwy firmy lub słów kluczowych, dla których już byłeś w rankingu, to nie pojawisz się! To koniec Twojego biznesu.
Odzyskanie może zająć miesiące i tysiące złotych. Samozwańczy eksperci SEO, freelancerzy „magicy” i pseudo agencje robiące pozycjonowanie za 500 zł miesięcznie to najgorsze co może spotkać Ciebie w tej branży. Ale jak to się mówi:
Robisz wszystko na własne ryzyko.
Jeśli chcesz spójnych, wiarygodnych wyników, musisz współpracować z renomowaną agencją white hat UniqueSEO. Najlepiej, jeśli wybierzesz nas, ponieważ mamy reputację lidera i osiągamy wspaniałe wyniki dla swoich klientów.
Płacenie za usługi pozycjonowania może być wartościowe, ale nie zawsze jest konieczne. Ostatecznie zależy to od indywidualnej sytuacji i celów biznesowych. Wiele firm decyduje się na płacenie za usługi pozycjonowania, ponieważ:
Jednocześnie warto zauważyć, że płacenie za usługi pozycjonowania nie jest gwarancją sukcesu, a niektóre firmy mogą próbować sprzedać usługi, które nie przyniosą rzeczywistych korzyści. Z tego powodu ważne jest, aby dokładnie zrozumieć, co oferują specjaliści SEO, jakie są koszty i jakie wyniki można oczekiwać.
Ostatecznie, decyzja o płaceniu za usługi pozycjonowania powinna być podjęta po dokładnej analizie indywidualnej sytuacji i celów biznesowych. Jeśli masz wystarczająco dużo czasu, wiedzy i zasobów, aby zająć się optymalizacją strony internetowej na własną rękę, może nie być konieczne płacenie za usługi SEO. Jeśli jednak potrzebujesz pomocy w poprawie widoczności Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania, warto rozważyć skorzystanie z usług specjalistów SEO.
Pozycjonowanie się opłaca z kilku powodów:
Jednocześnie warto zauważyć, że skuteczne pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania wymaga wiedzy i doświadczenia w dziedzinie SEO, co może wymagać zatrudnienia specjalisty SEO lub agencji SEO. Jednak z punktu widzenia długoterminowych korzyści i oszczędności, pozycjonowanie się opłaca i może być ważnym elementem strategii marketingowej każdej firmy działającej online.
Skoro wiesz już, że warto inwestować w SEO to może czas najwyższy zacząć z nami współpracę?
PS. Nie czekaj. Twoja konkurencja już to robi i kradnie Ci klientów.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 333
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)