Pomysł na biznes internetowy. Czy musisz założyć sklep internetowy żeby zarabiać online? NIE!

Pomysł na biznes internetowy. Czy musisz założyć sklep internetowy żeby zarabiać online? NIE!

Biznes internetowy
Biznes internetowy

Jak zrobić dobry biznes w internecie?

Biznes internetowy posiada bardzo wiele zalet, które są bardzo cenione przez ludzi na całym świecie. Wiele osób może robić to co sprawia im przyjemność i nie pracować u kogoś i ciągle słuchać rozkazów swojego szefa. Niewątpliwie dla niektórych osób praca na etacie jest wygodnym rozwiązaniem, jednak z pewnością dużo osób ceni sobie wolność i możliwość zarabiania w Internecie. Prowadząc e-biznes, ludzie zajmują się tym czym chcą i często robią to co po prostu lubią.

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

REKLAMA

Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku

szkolenie facebook

Link do kursu: szkolenie Facebook Ads

Biznes co to

W Internecie można zarabiać niemal na wszystkim, ponieważ coraz więcej ludzi decyduje się na różnego typu zakupy oraz usługi w sieci. Pełno ludzi zarabia poprzez wykonywanie rękodzieł, inni zaś dorabiają spore pieniądze poprzez prowadzenie serwisów ogłoszeniowych, jeszcze inni robią pieniądze projektując bannery graficzne.

Tak na prawdę, trudno znaleźć produkt lub usługę w Internecie, której nie da się sprzedać. Wielkim plusem e-biznesu jest także łatwość w dotarciu do potencjalnych zainteresowanych na całym globie. Jedynie starczy kilka działań by zamówienia przybywały do nas z Indii, Chin, Australii czy nawet Tajlandii. Biznes internetowy cechuje się tym, że nie posiada żadnych ograniczeń.

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Jednym z najbardziej kluczowych etapów naszego biznesu internetowego będzie decyzja na czym chcemy zarabiać. Co będziemy sprzedawać w Internecie. Czy może będą to usługi, produkty fizyczne, a może handel przedmiotami niematerialnymi(na przykład wszelakie poradniki). Każde z tych rozwiązań posiada wiele zalet i ciężko podać jednoznaczną receptę. Każda osoba na tym etapie musi być świadoma jaki biznes internetowy chce zrobić.

Kluczową sprawą w sprzedawaniu lub oferowaniu produktów lub usług będzie przede wszystkim popyt i to najlepiej taki niezaspokojony, czyli z przewagą popytu nad podażą. W takowej sytuacji. W takowej sytuacji kiedy więcej ludzi chce zakupić produkt niż faktycznie go jest, uzyskać można ogromną przewagę, która sprawi, że klienci będą kupować u nas bez zawahania.

Co ważniejsze, taki popyt można ciągle kreować oraz stwarzać. Starczy jedynie dobrze pomyśleć, a czasem przedstawić nasz produkt bądź usługę w innym sposobie niż dotychczas. Warto spojrzeć na ofertę Internetu – parę lat temu wiele osób powiedziałoby, że nie da się sprzedawać niczego więcej – a od jakiegoś czasu wszedł Internet mobilny – czyli coś podobnego, lecz zupełnie innego – miało to wpływ na zagospodarowanie popytu oraz zaspokojono potrzeby.

Liczba różnych pomysłów na biznes internetowy jest praktycznie nieskończona. Nawet gdy wydaje się nam, że dany rynek jest już prawie całkiem wykorzystany to wcale tak nie musi być. Zawsze możemy stworzyć coś innego, lepszego, coś ekstra i więcej. Jedyne co trzeba, to zaangażowanie, chłodną głowę oraz odnalezienie trafnego pomysłu na swój biznes.

Warto tutaj dodać, że nie da się zarabiać w Internecie nawet, gdy nasz pomysł na biznes Internetowy jest bardzo dobry, ale potencjalni klienci nie trafiają na naszą ofertę. A co jest jeszcze gorsze – zdaje się nam, że trafiają i nie kupują. Otóż nie każda osoba, która trafia na naszą stronę należy do grupy potencjalnych nabywców, którzy zakupią nasze produkty.

Warto spojrzeć na prozaiczny, lecz bardzo wymowny przykład.. Jeżeli do naszego sklepu internetowego z elektroniką gdzie oferujemy najnowszą konsolę PS5 ( o wartości przykładowej 2500zł) po cenie 1500zł trafiać będą kobiety w wieku 50 plus to bardzo możliwe, że nie otrzymamy dużo ilości zamówień. A gdy na takową ofertę trafią mężczyźni w wieku 16+ to bardzo prawdopodobne, że na 500 odwiedzin zamówień będzie 250.

Przykład biznesu internetowego

Prosty przykład, aczkolwiek bardzo uzmysławiający to jest to, jak bardzo ważną sprawą jest odpowiednie definiowanie grupy odbiorców, czyli potencjalnych klientów. Nie dość, że musimy się zastanowić kto będzie naszym potencjalnym klientem to musimy także to odpowiednio zweryfikować, ponieważ nie zawsze ci, którzy zdają się naszym potencjalnymi klientami, będą nimi faktycznie.

Przykładowo sprzedając oprogramowanie do rozliczania w firmie, łatwo można wywnioskować, że przedsiębiorcy to prawidłowa grupa odbiorców. Jednak faktycznie lepszą grupą mogą się okazać księgowe zatrudnione w takowych firmach, ponieważ to one będą korzystać z tych narzędzi, choć samą decyzję o kupnie podejmą prawdopodobnie przedsiębiorcy.

Dalsze kroki prowadząc biznes w internecie

Gdy już wiemy, kto będzie naszym klientem, musimy nauczyć się odpowiedniego ich pozyskiwania(skąd ich pozyskiwać, jak to robić prawidłowo). Możemy posiadać produkt o świetnej klasie oraz masę potencjalnych zainteresowanych naszym produktem oraz pomysł na biznes w Internecie, lecz na końcu okazać się może, że nikt nie zdecyduje się na zakup naszego produktu. Wielu osobom zdarzyło się kiedyś pójść do sklepu z zamiarem kupna czegoś, lecz wyszły one bez towaru.

Bardzo możliwe, że coś lub ktoś skutecznie zniechęciło do kupna produktu, którego szukała dana osoba. Również wiele razy zdarzyło się tak, że ktoś poszedł do sklepu tak po prostu i wyszło z towarem za kilkaset zł, bo nie potrafił się oprzeć okazji. Właśnie na tym polega różnica w skutecznej sprzedaży. W czasie gdy jedni potrafią sprzedawać za tysiące złotych przez wiele dni, inni mogą mieć problem z pozyskaniem jakiegokolwiek przychodu, choć towar lub usługa jest bardzo dobra, a niekiedy nawet lepsza.

Wiele stron opiera się na sprzedaży produktów lub usług, przez lata ludzie testowali wiele różnych rozwiązań, aż wypracowali w końcu te najbardziej skuteczne, od których można ściągnąć najlepsze rozwiązania. Kiedy potrafimy skutecznie sprzedawać towary, to tak na prawdę możemy sprzedawać praktycznie wszystko. Ale także możemy sprzedawać dosłownie wszystko, lecz nie robiąc tego skuteczną metodą można nie sprzedać dosłownie nic.

Jaki biznes internetowy się opłaca?

Najlepiej zacząć od dobrego pomysłu, który można zrealizować przy niewielkim nakładzie pracy i środków. Dobre pomysły to te, które pomagają rozwiązać konkretne problemy lub odpowiadają na potrzeby klientów. Przykładowo można osiedlić się na rynku e-commerce, tworząc sklep internetowy, oferując usługi konsultingowe lub specjalizując się w copywritingu. Innym pomysłem, który można wykorzystać, jest sprzedaż produktów w modelu dropshipping, w którym zamówienia są realizowane bezpośrednio przez dostawcę. Jako przedsiębiorca internetowy można tworzyć też programy partnerskie, w których zarabia się na polecaniu innych produktów lub usług.

Jaki jest najbardziej dochodowy biznes?

Najbardziej dochodowy biznes może być trudny do określenia, ponieważ wiele czynników wpływa na sukces lub porażkę w biznesie, w tym jakość produktu lub usługi, lokalizacja i zasoby finansowe. Jednak najbardziej dochodowymi biznesami są te, które czerpią zyski z technologii, usług finansowych, przemysłu zdrowia i innych nowoczesnych gałęzi przemysłu. Inwestycje w nieruchomości, zarządzanie aktywami i usługi konsultingowe również mogą przynosić dobre wyniki finansowe.

Jak zacząć własny biznes online?

Aby zacząć i prowadzić skuteczny biznes internetowy:

  1. Zdefiniuj swoje cele biznesowe. Określ swoje cele biznesowe i cele sprzedaży, żebyś mógł określić, jaki model biznesowy Cię najbardziej interesuje.
  2. Wybierz model biznesowy. Możesz wybrać model biznesowy, który najbardziej Ci odpowiada, taki jak sklep internetowy, blog, pośrednictwo, marka osobista lub inne.
  3. Zarejestruj swoją firmę. Zarejestruj swoją firmę w odpowiednim organie administracji publicznej, zgodnie z obowiązującym prawem.
  4. Wybierz platformę e-commerce. Wybierz platformę e-commerce, która najlepiej spełnia Twoje potrzeby i będzie odpowiednia do Twojego planu biznesowego.
  5. Stwórz swoją stronę internetową. Zbuduj swoją stronę internetową lub skorzystaj z usług kreatora stron, aby stworzyć profesjonalny i estetyczny projekt strony.
  6. Promuj swoją stronę internetową. Promuj swoją stronę internetową za pomocą działań marketingowych, takich jak reklama w wyszukiwarkach, marketing w mediach społecznościowych, e-mail marketing, reklama w wyszukiwarkach i wiele innych.
  7. Utrzymuj swoją stronę internetową. Zachowaj porządek na swojej stronie internetowej i aktualizuj ją regularnie, aby zapewnić jak najlepszą jakość i wydajność.

Dlaczego biznes internetowy działa?

W Internecie jest również wiele kursów, który pomagają wybrać pomysł na biznes w Internecie z gotowym planem. W e-biznesie jest bardzo wiele rynków, które są jeszcze nie do końca zagospodarowane i potencjału w nich wystarczyć może dla każdego. Pomimo tego, że Polacy każdego roku wydają ogrom pieniędzy na zakupy w sieci, a e-handel rozwija się ciągle, to i tak takowy rynek posiada jeszcze sporo lat świetności przed sobą. Zresztą nie jest pewne czy potencjał w tych rynkach skończy się kiedykolwiek. Jeśli chcemy faktycznie pomyśleć o otwarciu biznesu, to e-biznes jest wielką szansą dla każdego z nas.

Można w nim uzyskać godziwe zarobki, ale i pracę taką, jaką możemy polubić. Da się ją wykonywać kiedy chcemy oraz bez ciążących i męczących obowiązków. Rzeczą, która odróżnia e-biznes od biznesu tradycyjnego to niewątpliwie fakt, że w Internecie dużo prościej można uruchomić biznes inwestując w to niedużo ponad kilkaset złotych. Co więcej – biznes takowy może wypalić i przynieść spory zysk, czego dowodem jest wiele małych biznesów, które ludzie uruchamiają od lat i czerpią z nich spore zyski.

Jest możliwe wydawanie rocznie kilkuset złotych, a zarabiać nawet kilka tysięcy każdego miesiąca. Niemniej jednak w biznesie w Internecie podobnie jak w tym stacjonarnym koszty dzielone są na stałe oraz zmienne. Wysokość takowych kosztów nawet przy zbliżonej działalności może od siebie odbiegać i nie każdy będzie zdecydowany na inwestowanie dużych sum w odpowiednią reklamą, jeszcze inni mogą samodzielnie wykonywać prace związane z samym SEO, a inny będą zlecać wszystko innym firmom, które się tym zajmują.

Jakie są koszty biznesu internetowego?

Wiele osób się zastanawia ile wynoszą koszty biznesu Internetowego. Tak jak było wspomniane, biznes taki można postawić już o 100zł rocznie. Wiele jednak będzie zależało od tego, jaką działalność chcemy utworzyć. Jeżeli chcemy sprzedawać usługi lub produkty elektroniczne, a dodatkowo znamy się trochę na marketingu w Internecie, to koszty mogą praktycznie nie wzrastać.

Bardzo trudno jednak spodziewać się, że koszty zamkną się w granicy stu złotych, jeżeli do prowadzenia naszego biznesu internetowego trzeba kupić towar, materiał lub zatrudnić ludzi. Nie ma co się jednak tym przejmować, ponieważ jak mówić popularne przysłowie „pieniądz robi pieniądz”, a żeby zarabiać, trzeba odpowiednio inwestować.

Nie jest możliwym jednoznacznie oszacować koszty jakie będziemy ponosić poprzez nasz biznes internetowy, lecz wziąć zdecydowana większość pomysłów może być o wiele tańsza niż uruchomienie standardowego biznesu, w którym musimy liczyć się ze znacznymi kosztami m.in. wynajmowania lokalu. Biznesy internetowe wiążą się z różnymi kosztami, lecz dużej części z nich nie unikniemy.

Do kosztów takowych biznesów internetowych musimy doliczyć hosting(serwer) – około 50 zł rocznie lub więcej. Jest możliwe, że znajdziemy w internecie oferty hostingu tańsze niż podane wyżej 50 złotych, lecz nie warto interesować się nimi, ponieważ z doświadczeń wielu ludzi, cechują się dużą awaryjnością i często przestają działać bądź działają stanowczo za wolno. Hosting jest to miejsce w Internecie, które zamieszcza pliki stron internetowych. Jest to niezbędna opcja do uruchomienia jakichkolwiek stron WWW.

Biznes internetowy i zarabianie

Jak wszystko, tak i stronę internetową (czy sklep) możesz zrobić samemu jak i zlecić. Jeśli potrafisz samodzielnie wykonywać strony WWW to możesz zaoszczędzić od kilkuset złotych do nawet kilku tysięcy.

Wprawdzie wiem, że na Allegro czy innym portalu ogłoszeniowym możesz znaleźć “profesjonalne” strony WWW za kilkadziesiąt złotych, ale takie opcje sobie daruj – przynajmniej jeśli chcesz prowadzić profesjonalny biznes WWW. Koszty biznesu to także towar w przypadku działalności handlowej lub materiały w działalnościach produkcyjnych. Takich kosztów nie unikniemy, lecz gdy zamówimy w hurtowych ilościach to możemy uzyskać spory rabat.

Zawsze możemy znaleźć miliony rzeczy, na który możemy wydać pieniądze, lecz czy warto? O tym decydują nasze potrzeby oraz posiadany przez nas kapitał.

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Lista rzeczy w które możemy inwestować pieniądze otwierając biznes w Internecie jest praktycznie nieskończona, jednak nie będzie to oznaczać, że wszystkie rzeczy musimy posiadać na starcie. Im bardziej skomplikowany będzie nasz biznes, tym większe będą wydatki, które mogą wzrastać jeśli potrzebujmy materiał lub towar. Sporo też możemy wydać na reklamę oraz wykonanie strony internetowej.

E-commerce to świetne rozwiązanie. Tylko pamiętaj że wyszukiwarka google i seo to już wyższa szkoła jazdy, a Twoim celem jest stworzyć dochodowy system sprzedaży jak najszybciej. Więc jak najbardziej, własny sklep internetowy jest super. Jeśli chcesz możemy go dla Ciebie zrobić.

Pomysł na biznes internetowy, marketing i reklama online

Jeśli traktujesz własny biznes poważnie to wszystko rozpoczyna się tak:

  1. Domena
  2. Hosting
  3. Branża
  4. Platforma
  5. Witryna
  6. Promocja w google ads (dawniej google adwords), facebook ads, instagram, social media itp.
  7. SEO

Więc widzisz że biznes online to inwestycja. Musisz promować swój content. Musisz dbać aby obsługa była na najwyższym poziomie, także warto sprawdzić czy każdy klient, bardziej dosłownie każdy adres e-mail spełnia Twój cel biznesowy.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!