Google wycofa Universal Analytics w przyszłym roku, firma ogłosiła w środę. Usługi Universal Analytics przestaną przetwarzać nowe działania 1 lipca 2023 r., a usługi Universal Analytics 360 przestaną przetwarzać działania 1 października 2023 r.
Google rezygnuje oficjalnie z Google Analytics 3, czyli Universal Analytics. Wszyscy będziemy musieli przejść na Google Analytics 4, czyli GA 4. Usługi Universal Analytics przestaną działać 1 lipca 2023 r.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Co to znaczy?
Oznacza to, że musimy skonfigurować GA 4 jak najszybciej, dzięki czemu będziemy mogli porównywać dane rok do roku. Niestety dane z GA 3 nie zostaną przeniesione do GA 4.
Wiele osób miało nadzieję że Google pozwoli na migrację danych z GA 3 do GA 4. Niestety…
Głównym problemem będzie to że nie będziemy mogli sprawdzić swoich danych np 5,10 lat wstecz w GA4, a znając życie z czasem GA3 zostanie wyłączone.
Wciąż mam nadzieję, że pozwolą mimo wszystko zachować dostęp do tych danych historycznych lub przynajmniej pokazać je w nowym GA 4.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Google powiedziało oficjalnie:
Wszystkie standardowe usługi Universal Analytics przestaną przetwarzać nowe działania 1 lipca 2023 r., a usługi 360 Universal Analytics przestaną przetwarzać nowe działania 1 października 2023 r. Po tym czasie będziesz mieć dostęp do swoich wcześniej przetworzonych danych w Universal Analytics dla co najmniej sześć miesięcy.
https://blog.google/products/marketingplatform/analytics/prepare-for-future-with-google-analytics-4/
All standard Universal Analytics properties will stop processing new hits on July 1, 2023, and 360 Universal Analytics properties will stop processing new hits on October 1, 2023. After that, you’ll be able to access your previously processed data in Universal Analytics for at least six months.
https://blog.google/products/marketingplatform/analytics/prepare-for-future-with-google-analytics-4/
Twierdzą jasno że Universal Analytics stworzono z myślą o innej generacji pomiarów online, które były skoncentrowane na urządzeniach desktopowych, niezależnych sesjach i łatwiej analizowanych danych z plików cookie.
Google Analytics 4 różni się od GA3 tym, że działa na różnych platformach, nie opiera się na plikach cookie i wykorzystuje do pomiaru model danych oparty na zdarzeniach. Nie przechowuje również adresów IP, co w przyszłości pomoże z kwestiami które dotyczą prywatności.
Google wycofuje Universal Analytics 3, ponieważ jest ona starszą wersją jej systemu śledzenia danych, który został zastąpiony przez Google Analytics 4. Google Analytics 4 jest bardziej zaawansowanym systemem, który zapewnia lepszą kontrolę nad danymi i umożliwia przetwarzanie danych z wielu źródeł. Ponadto jest bardziej zgodny z RODO i oferuje więcej możliwości personalizacji.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)