Exit popup który zwiększa konwersje-co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja]

Exit popup który zwiększa konwersje-co to jest, ustawienia krok po kroku+[przykłady, definicja]

Exit popup wyskakujące okienka wyjścia
Exit popup wyskakujące okienka wyjścia

Exit popup który zwiększa konwersje (i to szybko)

Zastanów się… Czy na Twojej stronie exit popup’y, czyli wyskakujące okienka z zamiarem wyjścia są zoptymalizowane?

Większość z nas zgodzi się, że wyskakujące okienka są denerwujące.

Nikt nie lubi, gdy pojawiają się gdy uważnie czytamy lub oglądamy treści.

Jednak wyskakujące okienka istnieją od dawna w świecie online i jest powód, dla którego nadal będą.

Dlaczego?

Ponieważ działają!

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Wyskakujące okienka pomagają stronom internetowym przyciągnąć uwagę odwiedzających i przekształcić ich w klientów lub leady, jeśli tylko używasz interesujących ich ofert.

Zwłaszcza pewien tym, czyli wyskakujące okienka z zamiarem wyjścia (exit intent popup) stały się w ostatnich latach coraz bardziej popularne. Dzieje się tak dlatego, że nie tylko zapewniają konwersje dla stron internetowych, ale są też mniej irytujące niż tradycyjne wyskakujące okienka.

Wyskakujące okienka z zamiarem wyjścia są wyświetlane odwiedzającym tylko wtedy, gdy próbują opuścić witrynę. Wyskakujące okienka zazwyczaj oferują odwiedzającym coś wartościowego (np. kupon rabatowy na produkt, bezpłatne demo produktu itp.), co ma na celu powstrzymanie ich przed opuszczeniem witryny.

W końcu najdroższe w marketingu jest pozyskanie nowego klienta.

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Mimo to samo skonfigurowanie wyskakującego okienka zamiaru wyjścia nie zagwarantuje konwersji (a może nawet utrudnić użytkownikowi poruszanie się po stronie). Dlatego musisz odpowiednio zoptymalizować wyskakujące okienka dla swojej witryny i odwiedzających.

Ten post przeprowadzi Cię przez 6 ważnych czynników, które pomogą Tobie zoptymalizować exit popup.

Uwaga: wszystkie „wyskakujące okienka” lub „exit popup” w tym poście od tego momentu będą odnosić się do exit intent popupów, czyli wyskakujących okienek z zamiarem wyjścia.

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing

Wybieraj odpowiednich użytkowników

Wszyscy odwiedzający Twoją witrynę nie są tacy sami.

Niektórzy odwiedzający mogą być na Twojej stronie tylko z ciekawości, inni mogą porównywać Twoje oferty z konkurencją, a tylko niektórzy zostaną Twoimi klientami.

Przede wszystkim musisz ścigać tych odwiedzających, którzy wykazali przynajmniej pewien zamiar zostania klientem. Następnie powinieneś nawiązać kontakt z nowymi użytkownikami swojej witryny i poprowadzić ich w dół ścieżki konwersji.

Aby zrobić to skutecznie, musisz segmentować odwiedzających witrynę i kierować ich zachowaniami w inny sposób.

Po pierwsze, zdobądź tych użytkowników, którzy mają większą szansę na konwersję. Na przykład, jeśli chcesz pozyskać subskrybentów swojego newslettera za pomocą wyskakujących okienek, skieruj reklamy na odwiedzających, którzy odwiedzili wiele stron i spędzili dużo czasu na odpowiednich stronach.

Inaczej działają reklamy na osoby które czytają poradniki na blogu a inaczej na te które przeglądają karty produktowe.

W przypadku witryn eCommerce bardziej sensowne jest oferowanie atrakcyjnych ofert tym odwiedzającym, którzy porzucają produkty w koszyku.

Możesz także kierować reklamy do odwiedzających na podstawie ich lokalizacji. Pomoże Ci to pozyskać potencjalnych klientów z określonych obszarów geograficznych, które są taktycznie ważne dla Twojej firmy.

Możesz także kierować reklamy na odwiedzających, którzy faktycznie przeczytali treść Twoich stron internetowych. Możesz to zrobić, śledząc, jak daleko przewinęli stronę i ile czasu na niej spędzili.

Na przykład możesz ustawić wyskakujące okienka tylko dla tych użytkowników, którzy przewinęli stronę w dół o minimum 50% i spędzili na stronie więcej niż 60 sekund.

Jest to szczególnie przydatne w przypadku stron internetowych opartych na treści, takich jak blogi i inne strony z materiałami do czytania.

Co więcej, musisz zwracać uwagę na odwiedzających, którym nie chcesz wyświetlać wyskakujących okienek. Na przykład musisz upewnić się, że użytkownicy, którzy raz zamknęli wyskakujące okienko, nie zobaczą go ponownie. Podobnie nie powinieneś wyświetlać wyskakujących okienek z formularzem subskrypcji odwiedzającym, którzy już się zarejestrowali.

Pisz i twórz oferty kontekstowe

Twoje wyskakujące okienka — bez względu na to, jak są ukierunkowane — mogą zrujnować wrażenia użytkownika w Twojej witrynie, jeśli nie są kontekstowe.

Wyskakujące okienka muszą odnosić się do aktywności odwiedzających w każdej sesji użytkownika. Innymi słowy, muszą być zgodne z odwiedzanymi stronami internetowymi.

Załóżmy, że masz witrynę eCommerce, która jest przeznaczona zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet. Na stronach z produktami dla mężczyzn utworzenie wyskakującego okienka oferującego wyprzedaż produktów dla kobiet będzie oczywiście nieskuteczne. Jeśli jednak wyskakujące okienko oferuje zniżkę na ten sam produkt, który użytkownik porzuca (opuszczenie strony produktu), szansa, że ​​odwiedzający wróci i dokona zakupu jest znacznie większa.

Podobnie w przypadku witryn z oprogramowaniem dla biznesu, dobrym pomysłem jest oferowanie zniżek dla odwiedzających, którzy są na stronie z cenami.

W idealnym przypadku powinieneś spojrzeć na swoją witrynę jak na ścieżkę konwersji. Strony internetowe, które przyciągają użytkowników z dolnej części ścieżki zakupowej, powinny zawierać wyskakujące okienka z ofertami o wysokiej wartości, takimi jak kupony rabatowe, porównania produktów, studium przypadku znanych marek itp. S

Odpowiednie formatowanie tekstu

Średni czas uwagi internautów to mniej niż 9 sekund. W kilku wpisach publikowaliśmy badanie microsoftu w którym stwierdzono, że nasz czas uwagi jest krótszy od czasu uwagi złotej rybki. Uwaga poświęcana wyskakującemu okienku zamiaru wyjścia jest jeszcze mniejsza.

Kiedy stworzysz wyskakujące okienko exit popup, to pamiętaj że odwiedzający rzucą na nie tylko krótkie spojrzenie. (Pamiętaj, że próbują opuścić witrynę.)

To sprawia, że ​​wyskakujące okienka muszą zawierać treści, które można zeskanować i szybko zrozumieć.

Powinieneś również dążyć do oferowania materiałów, które nie wymagają wyjaśnień. W idealnym przypadku nie powinieneś dodawać żadnego zbędnego tekstu na wyjaśnianie „co i jak”.

Długi kontekstowy opis Twojego darmowego lead magnet może odwracać uwagę odwiedzających. Pamiętaj, że Twoje wyskakujące okienko nie jest typową formą generowania leadów, a Twój darmowy zasób nie jest typowym magnesem na leady.

Zaoferuj coś naprawdę wartościowego

Najważniejszą cechą wyskakującego okienka jest oferta dla odwiedzających. Nie trzeba dodawać, że oferta musi mieć dużą wartość, aby skłonić odwiedzających do podjęcia działania zawartego w exit popup.

Czasami jest to całkiem proste. W wyskakujących okienkach możesz umieścić kupony rabatowe lub inne oferty, takie jak bezpłatna wysyłka. Innym razem trzeba być innowacyjnym.

Dostosuj swoje wezwanie do działania (CTA)

Wezwanie do działania w wyskakującym okienku powinno być jasne i odzwierciedlać działanie, którego użytkownicy oczekują po kliknięciu przycisku.

CTA musi być bardzo widoczne w wyskakującym okienku i wyświetlać powinno tekst, który zachęca odwiedzających do podjęcia działania.

Dodatkowo możesz dodać negatywne wezwanie do działania obok głównego wezwania do działania, aby było jeszcze bardziej atrakcyjne. Negatywne wezwanie do działania wpływa na odwiedzających, sprawiając, że myślą, że tracą cenny zasób. Wykorzystuje to czynnik znany z psychologii jako FoMO (fear of missing out, strach przed pominięciem).

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Exit popup który zwiększa konwersje (wyskakujące okienka z zamiarem wyjścia)

Optymalizacja pod kątem urządzeń mobilnych

Twoja witryna posiada spory odsetek użytkowników mobilnych (możesz to śledzić za pomocą narzędzia do analizy witryny np w google analytics). Praktycznie każda strona generuje już większy ruch mobilny niż desktopowy, a nawet często sięga ponad 90%.

Biorąc to pod uwagę, wyskakujące okienka muszą być zoptymalizowane pod kątem urządzenia mobilnego. Upewnij się, że wyskakujące okienka są oparte na responsywnym projekcie strony internetowej.

Ponadto powinieneś zawsze prze opublikowaniem wyświetlić wyskakujące okienka na ekranie telefonu komórkowego, aby wiedzieć, czy tekst, treść i CTA są optymalnie rozmieszczone.

Przykład wyskakującego okienka zamiaru wyjścia na telefon komórkowy

Co więcej, możesz stworzyć inne wyskakujące okienka, które chcesz wyświetlać tylko użytkownikom mobilnym.

Podsumowanie exit popup

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy

A jak jest u Ciebie?

Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Exit popup który zwiększa konwersje (wyskakujące okienka z zamiarem wyjścia).

Napisz w komentarzu.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!