Zawartość strony
Co oznacza blog ecommerce?
E-commerce blog to nazwa publikacji wpisów lub artykułów online, które mają zawierać krótkie posty i poradniki. Posty te są uporządkowane według daty ich opublikowania i zwykle okazuje się, że masz możliwość komentowania właśnie tych wpisów. Termin blog powstał z połączenia słów log i web, przy czym głównym zastosowaniem blogów była osobista publikacja.
Jednak korzystanie z blogów jest obecnie znacznie bardziej rozpowszechnione i są one obecnie szeroko stosowane jako strategia mediów społecznościowych w sprytnym marketingu internetowym. Ponieważ prawie cała populacja posiada co najmniej jedno konto w mediach społecznościowych, media społecznościowe zmieniły się z miejsca, w którym można kontaktować się ze starymi przyjaciółmi, w sposób na sprzedaż produktu lub usługi na skalę globalną.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Blogi są tradycyjnie pisane przez jedną osobę, jednak blogi wieloautorskie stają się coraz bardziej popularne. Blogi zazwyczaj skupiają się również wokół jednego tematu lub niszy jak na przykład ecommerce, czyli sklepy internetowe i sprzedaż w internecie, chociaż istnieją blogi, które mogą obejmować szeroką gamę tematów. W rzeczywistości istnieją blogi na każdy temat, jaki można sobie wyobrazić, w wielu różnych formatach i odmianach. Jedyną prawdziwą stałą jest to, że są to dzienniki internetowe.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Blogi są wyjątkowe, ponieważ są tworzone przez ludzi z całego świata, w każdym wieku, o różnym pochodzeniu religijnym, poglądach politycznych, poziomie wykształcenia i na każdy temat, jaki możesz wymyślić. Blogi są uniwersalnym sposobem dzielenia się swoimi przemyśleniami i opiniami ze światem przez przeciętnego człowieka.
Sieć ma ogromny wpływ na dzisiejsze myślenie ludzi. Jeśli chcą się czegoś dowiedzieć, po prostu przeszukujesz Internet. Pisanie blogów dla eCommerce otworzyło możliwości dla sklepów żeby zarabiały więcej. Za pośrednictwem Internetu content managerowei mogą dzielić się swoją wiedzą i spostrzeżeniami, z których mogą korzystać inni. Mogą łączyć się z ludźmi z różnych części globu.
Założenie bloga to skuteczne narzędzie, które pozwala każdemu publikować swoje teksty w sieci. Blog zazwyczaj omawia sprawy na poziomie osobistym, dlatego wiele osób woli czytać blogi zamiast stron technicznych. Dzięki umiejętności nawiązywania kontaktu z czytelnikami, blogi stały się przedłużeniem strategii marketingowej wielu firm.
Witryny e-commerce wykorzystały popularność blogów, uruchamiając własne formaty. To narzędzie pomogło im zwiększyć ruch i sprzedaż. Nie jest to jednak takie proste. Jeśli jesteś właścicielem witryny e-commerce i planujesz założyć bloga, musisz znać podstawy prawidłowego blogowania.
Wizualna prezentacja bloga odgrywa ogromną rolę w przyciągnięciu publiczności. Właściwie to kwestia być albo nie być w internecie. Umysły odbiorców będą przetwarzać wygląd bloga przed jego treścią. Dlatego jeśli Twój blog wygląda na zbyt niechlujny i zbyt krzykliwy, nie oczekuj, że duża liczba ludzi go będzie regularnie czytać.
Postępuj zgodnie z tymi praktykami podczas pisania bloga dla eCommerce:
Nie ma ograniczeń co do tego, co możesz pisać na blogu, dlatego pisanie bloga dla eCommerce stało się naprawdę powszechne. Każdy może powiedzieć wszystko. Ale jeśli celem bloga jest zwiększenie sprzedaży witryny e-commerce, musisz bardzo dobrze przemyśleć każdy wpis. Treść określa wartość bloga. Dlatego też, jeśli nie jest to rozsądne ani pomocne w żaden sposób, nie poprawi to Twojej witryny e-commerce. Oto kilka wskazówek, jak pisać na blogu:
Celem bloga jest łączenie się z czytelnikami na poziomie osobistym. Spraw, by poczuli, że Twój blog „mówi w ich języku”. Jeśli ton jest zimny i sztywny, pomyślą, że Twoja firma nie jest dostępna lub towarzyska.
Nie oczekuj, że każdy czytelnik będzie wiedział wszystko, o czym mówi Twój blog. Traktuj ich wszystkich jak nowicjuszy, ale kieruj się zdrowym rozsądkiem. Pisząc bloga dla eCommerce, nigdy nie próbuj wyjaśniać czegoś, co jest całkowicie oczywiste. Jeśli konieczne jest użycie terminów technicznych, należy ich użyć, aby zamieścić jasne i zwięzłe wyjaśnienie. Używaj łatwych do zrozumienia i odpowiednich słów. Musisz jednak również wziąć pod uwagę grupę docelową bloga. Jeśli Twoja firma e-commerce zamierza sprzedawać gadżety AGD, słowa muszą być odpowiednie dla branży.
Mówienie negatywnych rzeczy o innych podmiotach gospodarczych może przynieść odwrotny skutek. Najlepszą rzeczą do zrobienia jest unikanie tematów, które sprawią, że Twój blog będzie poruszał to co konkurencja robi źle. Jeśli zamierzasz pisać recenzje niektórych produktów lub usług, postaraj się brzmieć tak profesjonalnie, jak to tylko możliwe. Inne portale e-commerce to inne firmy, więc skup się na sobie!
Blog, który mówi tylko o konkretnej firmie, jest słabym blogiem. Czytelnicy będą zmęczeni czytaniem tego samego w kółko. Co więcej, będą postrzegać bloga jako rozszerzenie strategii marketingowej – zimne narzędzie, które chce tylko zysków. Spraw, aby poczuli się dobrze pisząc posty, które są pouczające, wnikliwe, pomocne lub humorystyczne. Możesz publikować porady i wskazówki, badania porównawcze, anegdoty lub po prostu wszystko, co może poprawić jakość twojego życia. Miej na uwadze swoich odbiorców podczas pisania bloga dla eCommerce.
Jeśli chcesz wiedzieć ile sprzedaż aby wyjść na plus i zarobić oto prosty wzór:
Prz = Śr * Ltr – Kzm * Ltr – Kst
A poszczególne znaki mają następujące znaczenie:
Wiedząc, już czym jest e-commerce, warto zastanowić się, od czego zacząć swoją przygodę ze sprzedażą online. Pierwszym krokiem, tak oczywistym, jak może się wydawać, jest opracowanie strategii działania. Musisz wiedzieć, co i komu chcesz sprzedać, jaki jest Twój początkowy wkład finansowy i z jakiej platformy będziesz korzystać.
Jeśli chodzi o kanały sprzedaży e-commerce to jest ich bardzo dużo, zaczynając od platform które nie są Twoja własnością, np Allegro, po Marketplace, aż po własny sklep na którym będziesz testować strategie marketingowe, reklamę i SEO.
Jeśli interesuje Ciebie współpraca e-commerce to zapraszamy do kontaktu. Nasza agencja ecommerce wie co i jak zrobić, żebyś osiągnął wymaganą sprzedaż.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
E-commerce blog to internetowa platforma zawierająca porady, poradniki i instrukcje dotyczące e-commerce. Zamieszczone tam treści pozwalają czytelnikom na lepsze zrozumienie obecnego otoczenia, trendów i technologii dotyczących e-commerce, a także wskazówek, jak skutecznie wejść na rynek e-commerce, aby stworzyć i rozwinąć skuteczny biznes.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)