Pozycjonowanie za efekt, na czym polega model rozliczenia SEO i czy działa?

Pozycjonowanie za efekt
Pozycjonowanie za efekt

Model rozliczenia pozycjonowanie za efekt „success fee”

Pozycjonowanie za efekt, czasami znane jako SEO z płatnością za wyniki lub SEO oparte na wydajności, to model płatności, który gwarantuje, że płacisz za usługi SEO dopiero po pojawieniu się wyników.
Jeśli jesteś właścicielem firmy, prawdopodobnie myślisz: „to brzmi niesamowicie”.

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC


Jednak chociaż obietnica płacenia za pozycjonowanie tylko wtedy, gdy działa, jest apetyczną ofertą, trudna rzeczywistość jest taka, że ​​SEO nie działa w rzeczywistości.

Korzystanie z SEO typu „pozycjonowanie za efekt” wiąże się z kilkoma zagrożeniami i ważne jest, aby wiedzieć, na co zwracać uwagę, zatrudniając agencję SEO.

Czy pozycjonowanie płatne za wydajność działa?

Pozycjonowanie płatność za efekt

Nie wszystkie taktyki SEO typu „pozycjonowanie za efekt” są „złe”.

Każda firma ma mnóstwo możliwości pozycjonowania za efekt, które zapewnią Ci szybki wzrost ruchu i rankingów. Niestety, krótkoterminowe wzrosty często nie utrzymują się na dłuższą metę. Co gorsza, często są one mieszane z taktykami SEO „czarnych kapeluszy”, black hat seo.

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Pozycjonowaniem typu pay-on-performance PPF

Problem z pozycjonowaniem typu pay-on-performance PPF powraca. To podejście marketingowe z natury ceni sobie szybkie wyniki SEO wszelkimi niezbędnymi strategiami bez żadnych konsekwencji dla swojej taktyki. Każda usługa SEO lub firma SEO, która ma tendencję do łączenia sukcesu w ruchu organicznym za wynik, już ustawia Cię na krótkoterminowe wyniki, które nie wpływają na sprzedaż i przychody.

W końcu nie da się oszukać Google. Ewoluujące aktualizacje algorytmu w końcu dogonią wszelkie taktyki SEO oparte na wydajności. Widoczność Twojej witryny jest równoznaczna z sukcesem Twojej firmy, a spadek pozycji w rankingu z powodu złego procesu SEO nigdy nie jest tego wart.

Pozycjonowanie stron internetowych polega na tym, aby wiedzieć, jak Google ceni treść, a następnie grać zgodnie z zasadami. W tym artykule przyjrzymy się, jak model rozliczenia płatność za efekt w SEO może być szkodliwy dla Twoich celów marketingu cyfrowego.

lejek content marketingowy sales funnel

Czym różni się „tradycyjne” SEO od pozycjonowania stron za efekt?

Długoterminowa kampania SEO to niezwykle cenna inwestycja marketingowa dla firmy.

Ale to nie jest szybkie rozwiązanie i dlatego wielu właścicieli firm nie chce tracić czasu. O ile nie masz silnego autorytetu domeny, nowe wyniki SEO zazwyczaj nie przynoszą żadnych korzyści przez okres od 6 do 12 miesięcy.

Model rozliczenia płatność za pozycje często wykorzystuje techniki spamerskie, takie jak upychanie słów kluczowych, duplikaty treści, spam linków i inne. Strategie te mogą czasami zapewniać szybkie wyniki i wzrosty pozycji, za które płacą później klienci agencji Pay-for-Performance.

Niestety taktyki spamowe często skutkują karą Google. Kary te wahają się od utraty pozycji w rankingu słów kluczowych, a nawet całkowitego usunięcia indeksacji witryny (co oznacza, że ​​osoby wyszukujące nie mogą znaleźć Twojej strony na stronie wyników wyszukiwania Google).

Dlatego „dobre” SEO wymaga czasu i wysiłku od godnych zaufania profesjonalistów.

Cztery taktyki SEO typu „pozycjonowanie za efekt”, których należy unikać:

1) Płatne linki i PBN

Linkbuilding jest jednym z najbardziej wymagających i nadużywanych aspektów SEO. Najczęstsze praktyki to kupowanie linków i wykorzystywanie PBN (Private Blog Networks).

PBN to zasadniczo wygasłe witryny, które każdy może kupić z zamiarem przesłania linków do Twojej witryny.
Te witryny były kiedyś aktywne, co oznacza, że ​​miały czas, aby zbudować autorytet i zapewnić trochę dodatkowego link juice. Wraz z popularnością prywatnych sieci blogowych nastąpił wzrost tej taktyki budowania linków.

Te taktyki były nadużywane do czasu, gdy pod koniec 2014 r. Google surowo ukarał tysiące PBN i deindeksowanych witryn.

Im więcej konkurencji i atrakcyjniejsza branża, tym marketing więcej kosztuje

2) Upychanie słów kluczowych

Na początku algorytm wyszukiwania Google nie karał i mogło to ujść na sucho, więc osoby umieszczały setki nietrafnych słów kluczowych na różnych stronach w witrynie. W tamtym czasie wyszukiwarki mogły zrozumieć tylko proste sygnały, takie jak gęstość słów kluczowych (keyword density).

W dzisiejszych czasach taka praktyka jest bezcelowa, ponieważ obecny algorytm Google z łatwością rozróżnia słowa kluczowe, które mają sens na stronie, od tych, które nie mają sensu. Jedyne, co zrobisz, upychając słowa kluczowe, to publikowanie okropnych treści.

W tym roku konieczne jest pisanie dla ludzi, a nie dla wyszukiwarek. Dzięki ulepszeniom wyszukiwania semantycznego algorytm Google rozumie znaczenie tekstu, niezależnie od tego, czy używane są określone słowa kluczowe.

3) Cloaking

Cloaking to przestarzała technika SEO, w której treść prezentowana jaką widzi robot Google różni się od tej prezentowanej w przeglądarce użytkownika w celu lepszego indeksowania. Po raz kolejny Google mówi „nie nie” na tę praktykę i szybko karze Twoją witrynę.

4) Puste i bezwartościowe słowa kluczowe

Jeśli chodzi o słowa kluczowe, ilość i trudność w rankingu to wszystko. Idealnie byłoby, gdybyś chciał skorzystać ze słów kluczowych o przyzwoitym ruchu bez potężnych domen.

Jeśli chodzi o SEO typu pay-for-performance płatność za efekt, wielu praktyków będzie kierować reklamy tylko na łatwe do pozycjonowania, nadmiernie długie słowa kluczowe. Innymi słowy, ocenią Twoją witrynę pod kątem słów kluczowych o małej objętości. Zwiększa to liczbę słów kluczowych i na papierze wygląda dobrze, ale w rzeczywistości nie przyniesie żadnego ruchu na Twojej stronie.

7p marketing mix

Pozycjonowanie stron internetowych działa najlepiej w modelu partnerstwa

Najlepsze kampanie SEO i firmy SEO, z którymi można współpracować, to miejsce, w którym klient i agencja współpracują ze sobą w celu osiągnięcia długoterminowego celu. Brak komunikacji między obiema stronami może prowadzić do zamieszania i często jest szybkim sposobem na słaby rankingi ruchu organicznego i nie pojawianie się na szczycie listy wyników wyszukiwania.

Z drugiej strony działanie jako partner pomaga marketerom pozostać pasjonatami ich projektów. Daje również czas na pełne zrozumienie branży i modelu biznesowego klienta.

Najlepsza agencja SEO i pozycjonowanie www. Efekt murowany tylko w UniqueSEO!

Jak wybrać renomowaną agencję SEO do efektywnego pozycjonowania?

Oto pięć cech najlepszych agencji SEO, które zazwyczaj zapewniają to, co obiecują:

1) Realistyczne cele

SEO to długotrwały proces, który należy oceniać pod kątem powodzenia przez pewien czas. Poszukaj agencji z kompleksową długoterminową strategią, która zapewni widoczność i ruch w Twojej witrynie.

2) Polecenia od prawdziwych klientów

Recenzje i katalogi online powinny być traktowane z przymrużeniem oka, ponieważ agencje SEO mogą zapłacić, aby wyglądać korzystniej. Dużo z nich kupuje opinie w google. Bardzo często te katalogi internetowe są uszeregowane według płatnych wyników. Z drugiej strony sugerujemy zapytać agencję, czy byłoby w porządku, aby skontaktować się z byłymi klientami i zapytać o ich pracę. Takie podejście jest najlepszym sposobem na zdobycie wiedzy z pierwszej ręki na temat reputacji usługi.

3) Przejrzystość

Uczciwość i odpowiedzialność to podstawowe aspekty każdej relacji klient-agencja. Agencja powinna być w stanie komunikować cele kampanii, taktykę i wyniki SEO w sposób łatwy do zrozumienia i strawienia. Jeśli agencja udziela ogólnych odpowiedzi , być może nadszedł czas, aby pójść w innym kierunku.

4) Studia przypadków

Studium przypadku to świetny sposób na ocenę, w jaki sposób agencja radzi sobie z problemami i jaki sukces przyniosły jej strategie. Poszukaj agencji, które publikują studia przypadków na swojej stronie, lub przynajmniej sprawdź, czy mogą je dla Ciebie zapewnić dodatkowy wgląd.

5) Doświadczenie w branży

SEO nie jest czymś, czego możesz uczyć się w szkole, i w przeciwieństwie do PPC, nie możesz uzyskać żadnych renomowanych certyfikatów. Najlepszym sposobem na naukę pozycjonowania stron internetowych jest robienie SEO.

Skuteczne pozycjonowanie stron za efekt to konkretna strategia pozycjonowania a nie sztuczki czy taktyka SEO

Jak już przeczytałeś fraza może być wartościowa lub totalnie niepotrzebna, a w modelu za efekt będziesz musiał za to płacić. Dlatego u nas tego nie ma. Zaczynamy zawsze przeprowadzając audyt seo, dalej optymalizacja i sprawdzenie co robi Twoja konkurencja. Bez znaczenia czy masz sklep internetowy e-commerce czy biznes usługowy. To co dostanie od nas Twoja strona www to możliwość że potencjalny klient bez problemu do Ciebie trafi.

Dodatkowo zadbamy aby konwersja była jak najwyższa dzięki czemu z różnych fraz kluczowych będziesz mógł pozyskiwać bardzo fajny ruch na stronie. Więc jeśli chcesz wypozycjonować swój biznes w modelu partnerskim, który da Ci najlepszy wynik w oczach wyszukiwarki google i najwyższe pozycje to już wiesz żeby się do nas zgłosić.

Dlaczego model abonamentowy a nie pozycjonowanie za efekt?

Będziemy się rozliczać w najlepszym modelu. Jest to model abonamentowy. Bo to właśnie abonament zapewni Tobie że przy podpisaniu umowy dostaniesz staranną rozpiskę działań gdzie nie będzie żadnych praktyk black hat i spamu. Nasza usługa pozycjonowania zapewni że każda Twoja podstrona będzie widoczna wysoko. Ponieważ pozycja w wyszukiwarce na słowa transakcyjne jest dla Ciebie najważniejsza ponieważ z tych właśnie fraz kupują ludzie.

Koniec końców, jeśli rozważasz korzystanie z modelu pozycjonowanie za wyniki, zazwyczaj lepiej jeśli zainwestujesz w płatną reklamę. Może być google ads lub facebook. Każda strategia SEO, która próbuje określić ilościowo długoterminowy wzrost organiczny za pomocą krótkoterminowego modelu SEO, zakończy się niepowodzeniem. Znacznie lepiej zainwestujesz w taktyki powolnego wzrostu, takie jak kierowanie na słowa kluczowe i odpowiadanie na pytania pasujące do intencji wyszukiwania. Więc nie daj się zwieść magicznym technikom na pozycjonowanie za efekt.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Faq – najczęstsze pytania i odpowiedzi na temat rozliczenia SEO za efekt

Dlaczego nie opłaca się pozycjonowanie za efekt?

Fraza może być wartościowa lub totalnie niepotrzebna, a w modelu za efekt będziesz musiał za to płacić.

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!