Zawartość strony
REKLAMA
Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku
Link do kursu: szkolenie Facebook Ads
Webinarium marketing oraz transmisja live na żywo do tej pory były przeważnie wykorzystywane jedynie okazjonalnie i nie wiązano z nimi żadnych specjalnych nadziei marketingowych. W rzeczywistości webinarium marketing o ile zdecydujemy się na usystematyzowane użycie przekazów na żywo, może być bardzo ciekawym — i co ważniejsze skutecznym sposobem promowania się w sieci. Czym zatem jest reklamowanie się poprzez prowadzenie transmisji na żywo i dlaczego warto to robić? Odpowiedzi na te pytania wraz z podpowiedzią jak prowadzić transmisję na żywo prezentujemy poniżej.
POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam…
(sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu)
Webinarium marketing to sposób promocji w sieci polegający na wyróżnianiu się i marki i poprzez publikowanie relacji na żywo. O ile relacje live są szeroko wykorzystywane do okazjonalnego przekazywania wiedzy czy informacji, webinarium marketing jest zaawansowanym, rozbudowanym i usystematyzowanym sposobem marketingowym, który zakłada zaplanowane i świadome działania. Marketing relacji na żywo będzie zatem polegał na regularnym publikowaniu przekazów live, które mają przyciągać odbiorców do naszej marki, a następnie spowodować, że będą stawali się oni naszymi klientami.
Webinarium marketing możemy przeprowadzać w różnej formie oraz niezależnie od tego, w jakiej branży działamy czy jaki budżet posiadamy. Celem tych działań jest pozyskanie klientów i odbiorców z internetu w jakościowy sposób. Webinarium marketing jest też jedną z wielu form content marketingu i polega na przyciąganiu klientów wartościowymi treściami. Webinaria czyli tematyczne transmisje na żywo możemy prowadzić w wielu różnych miejscach. Same transmisje również mogą mieć różną formę.
Najpopularniejszą jest typowa konwencja webinarium, czyli prezentacji lub wykładu online. Niezależnie od tego czy używamy tego schematu czy bardziej zaawansowanych opcji, są to spotkania z odbiorcami lub relacje prezentujące dane zagadnienie. Webinarium marketing będzie opierał się o zaplanowane spotkania na żywo w konkretnej formie i stylu wyróżniającym daną markę na rynku.
Webinarium marketing jest wbrew pozorom skutecznym sposobem promocji, a zawdzięcza to kilku elementom. Z pewnością jest to wyróżnianie się w internecie. Choć transmisje na żywo nie są dzisiaj już niczym zaskakującym, w dalszym ciągu ta forma contentu jest najmniej popularna w zestawieniu z treściami, grafikami czy nagraniami wideo.
Pozwala ona wchodzić w interakcje z odbiorcami, a wiele osób już tylko zaciekawionych tą formą przekazu zainteresuje się naszą marką. Webinaria są również bardzo komfortowym i jakościowym sposobem prezentowania wiedzy a w efekcie przyciągania odbiorców do naszej marki.
Zaprezentowanie danego zagadnienia osobiście na żywo jest dużo bardziej atrakcyjne dla odbiorców, aniżeli korzystanie z tradycyjnych sposobów przekazywania wiedzy.
Webinarium marketing jest również skutecznym sposobem reklamowania się w sieci, gdyż po zakończeniu przekazu na żywo możemy opublikować w internecie nagranie, które będzie promowane zarówno przez wyszukiwarkę Google jako wartościowa treść, a także będzie odnajdywane jeszcze przez długi czas przez potencjalnych odbiorców jako filmik i również będzie generowało pasywne korzyści dla naszej marki.
Webinarium marketing możemy realizować zarówno w amatorski prosty sposób, jak i w bardziej profesjonalny oraz zaawansowany. Najprostszą formą będzie publikowanie relacji na żywo na Facebooku lub na YouTube czy na naszej stronie internetowej przy pomocy telefonu. Możemy również zaopatrzyć się w bardziej profesjonalną kamerę, a także stworzyć rozbudowane profile, na wszystkich platformach społecznościowych i na naszej stronie internetowej.
Ważnym aspektem webinarium marketing jest zaplanowanie transmisji oraz ułożenie ich w odpowiednią całość. Należy również zadbać o plan konkretnego nagrania na żywo oraz przynajmniej wstępnie określić jak będzie ono wyglądało i jakie tematy będą poruszane w jego trakcie. Dobrym pomysłem jest też przygotowanie się do nagrania oraz zarezerwowanie odpowiedniej ilości czasu i zadbanie o miejsce, z którego będziemy nadawać.
Powinno być ono niedostępne dla osób postronnych, a także komfortowe dla nas. Możemy przygotowywać również prezentacje czy materiały pomocnicze, a jeśli mamy taką możliwość możemy korzystać z zaawansowanych systemów prowadzenia transmisji, które umożliwiają wyświetlanie pewnych elementów na monitorach odbiorców.
Jeśli zależy nam na przeprowadzeniu transmisji na żywo w jak najbardziej profesjonalny sposób możemy pokusić się o stworzenie małego studia z green screenem, zadbanie o profesjonalne oświetlenie czy mikrofon, a także zaproszenie gości czy o publikowanie ciekawych, opiniotwórczych i rzadko dostępnych treści.
MEGA SKUTECZNY KURS, dzięki któremu nauczysz się pisać CIEKAWE teksty i reklamy, dzięki czemu zwiększysz zyski.
Link do kursu jak napisać reklamę i ofertę.
Webinar działa świetnie sprzedażowo. Ekspert opisuje cechy, jak działa, zbiera lead za leadem wśród tych którzy chcą poznać usługę-produkt. Nasza akademia marketingu może Ci pomóc przeprowadzić webinarium w social media. Zbudujemy pr i będziemy generować leady zarówno w b2b jak i b2c. Łączymy marketing automation z performance content i dobiera odpowiedni kanał digital.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)