Zawartość strony
Klienci dokonujący zakupów online skupiają się na stronach produktów, aby zdecydować, co kupić. Pomóż im stosując zasady ux ecommerce m.in.:
W handlu elektronicznym strony produktów mają kluczowe znaczenie dla sukcesu witryny. Klienci muszą mieć wystarczającą ilość informacji, aby podjąć świadomą decyzję o zakupie. Strona produktu lub strona szczegółów produktu to miejsce, w którym użytkownicy decydują, czy i co kupić. Strona musi zawierać pełne informacje o produkcie, w przystępny sposób edukować i informować użytkownika.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Klienci online nie mogą dotknąć produktu, zadać pytania sprzedawcy, przymierzyć ani użyć produktu przed zakupem. Oczywiście, zmotywowani klienci mogą zamówić próbki, aby wyczuć materiał. Mogą też zadawać pytania za pośrednictwem czatu na żywo. Ale wszystkie one wiążą się z wysokimi kosztami interakcji, wymagają silnej motywacji i chęci spędzenia dużej ilości czasu w aplikacji lub na stronie.
W wielu przypadkach klienci nie chcą inwestować tak dużo czasu, więc strona produktu musi pomóc im w jak najszybszym uzyskaniu informacji. W najlepszym interesie sklepu jest upewnienie się, że udzielane są odpowiedzi na pytania użytkowników i że produkt jest właściwie reprezentowany.
Słabe strony produktów mają dwa główne wyniki, z których oba szkodzą relacji klientów z witryną:
W tym artykule przedstawiamy krótki przegląd ustaleń i rekomendacji.
Strona produktu to motor napędowy z dużą odpowiedzialnością i zadaniami do wykonania, odpowiadając na pytania klientów i przygotowując kupujących do zakupu. Dlatego bardzo ważne jest, aby witryny i aplikacje działały prawidłowo. Dobrze zaprojektowane strony produktów mają cechy, które określa się jako niezbędne.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Jako absolutne minimum strony produktów muszą zawierać te podstawowe elementy:
Kupujący zazwyczaj oczekują i doceniają te elementy na stronach produktów, ale nie wszystkie witryny i aplikacje potrzebują każdego z nich.
Może się to przydać w przypadku niektórych produktów, ale tylko wtedy, gdy są one bezbłędnie wykonane z wysoką użytecznością dla użytkownika.
Kupujący szukają odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące produktów na stronie produktu.
Wiele witryn oferuje niewystarczające informacje o produktach, co pozostawia użytkownikom pytania bez odpowiedzi i niewystarczającą ilość informacji do podejmowania decyzji zakupowych. Chociaż nie jest możliwe poznanie każdego pytania, jakie ktoś może mieć na temat produktu, niektóre witryny zaniedbały oferowanie nawet podstawowych informacji o produkcie.
Jednym z powszechnych problemów związanych z zakupami online jest konieczność zwrotu produktu. Gdyby witryny w pełni opisywały produkty, użytkownicy prawdopodobnie kupili właściwy produkt i byli pewni swoich zakupów. Nie musiał byś martwić się o potencjalne zwroty.
Dobre praktyki:
Użytkownicy często porównują przedmioty w witrynie i chcą widzieć te same informacje o każdym przedmiocie, który rozważają. Kluczowe znaczenie mają spójne informacje o porównywalnych produktach. Wyświetlanie informacji wpływa również na łatwość porównywania przedmiotów. Niektóre witryny na przestrzeni lat zmieniały wygląd strony lub informacje dostępne dla produktów, zmuszając użytkowników do poszukiwania potrzebnych informacji.
Kupujący potrzebują informacji, aby były wiarygodne na trzech różnych poziomach:
10 heurystyk Jakoba Nielsena to:
Strona produktu to kluczowy obszar, w którym użytkownicy decydują się na zakup produktu i przeniesienie go do koszyka. Aby to zrobić, użytkownicy muszą wiedzieć, jakie są ich opcje produktów i jak je wybrać.
Aby ułatwić użytkownikom rozpoczęcie procesu zakupu, strony produktów muszą:
Na stronach produktów klienci starają się określić, czy produkt odpowiada ich potrzebom. Aby odnieść sukces, witryny e-commerce muszą najpierw przeprowadzić badania, aby określić rodzaje pytań, jakie klienci mają na temat ich produktów. Projektanci powinni używać opisów i zdjęć, aby odpowiadać na pytania użytkowników, pomagać im w porównywaniu produktów i umożliwiać ludziom rozpoczęcie procesu zakupu tak szybko i łatwo, jak to możliwe.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
UX e-commerce to koncepcja zapewniania klientom przyjemnych i wydajnych zakupów cyfrowych, która obejmuje mocny projekt wizualny, zrozumiałe opisy produktów i łatwe w obsłudze procesy realizacji transakcji. Dobre doświadczenia e-commerce UX pomagają zwiększyć satysfakcję i lojalność klientów, a także zachęcają do ponownych zakupów i zaangażowania.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)