Zawartość strony
Poleganie tylko na SEO nie jest najlepszą strategią, aby dotrzeć do rynku docelowego. Omówimy niektóre z przyczyn — i co możesz z tym zrobić.
Życie zawodowe i osobiste konsumenta przez ostatnie lata nieustannie się zmieniało.
Zachowania konsumentów ewoluowały, algorytmy wyszukiwarek wciąż przechodzą update’u, a techniki, które otaczają i wspierają SEO, również musiały ewoluować.
Chociaż SEO jest ważne, poleganie tylko na wyszukiwaniu w Google w celu dotarcia do rynku docelowego nie jest zwycięską strategią.
Zamiast tego wzrosło znaczenie i wartość dynamicznych taktyk digital-first.
Są one wysoce adaptacyjne, tak jak konsumenci i ich zachowania.
Zrozum, że podróż klienta nie jest już prostą ścieżką.
Marketerzy muszą zrobić krok wstecz i przemyśleć strategie, aby skutecznie nawiązać kontakt z klientami, włączając dynamikę do fundamentu ich strategii obsługi klienta.
Ale, w skrócie, SEO jest skomplikowane i statyczne. To jest na efekty trzeba długo czekać.
Z kolei szybciej generowane dane z reklam PPC, czy social media marketerzy mogą wykorzystywać do tworzenia kompleksowych, wieloaspektowych i uzupełniających się ścieżek, które łączą się z klientami za pośrednictwem wielu kanałów i punktów styku.
W tym artykule przyjrzymy się, dlaczego najbardziej udane zespoły marketingowe nie wkładają wszystkich swoich jajek do jednego koszyka — a to ponieważ zdają sobie sprawę, że skupianie się wyłącznie na SEO nie wystarczy.
POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam…
(sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu)
Dlaczego content marketing?
Widoczność nadal zależy od wysokiej jakości materiału i treści, które tworzysz. To ważna część ogólnej strategii współczesnego marketera.
Świetny materiał jest z natury wciągający. Konsumenci szukają go w różnych mediach, ponieważ rozwiązuje on najważniejsze pytania w całym cyklu życia klienta.
Marketing treści rozwinął się od blogów do wszystkiego, czyli jako ebooki, podcasty, filmy instruktażowe i dobre wpisy czy strategie social media.
Największe szanse na sukces mają marketerzy, którzy ściśle współpracują z SEO, wykorzystując wgląd w wyszukiwane hasła i umieszczając klientów w centrum ich strategii dotyczącej treści.
Szansa na zaprojektowanie strategii obsługi klienta wspartej doskonałymi treściami, które angażują konsumentów na różnych platformach, kanałach i punktach styku, jest zapewniona przez zaplanowanie podróży konsumenta — i cyfrowych punktów styku na każdym etapie.
Zasięg content marketingu jest nieograniczony, podobnie jak jego potencjał personalizacji, a to zwycięska kombinacja.
Koniecznością jest więc opracowanie kompleksowego podejścia, które łączy content marketing z SEO.
Ponieważ SEO stale się rozwija, a każda organizacja jest wyjątkowa, poświęcenie czasu i wysiłku na ustalenie, co jest dla Ciebie najlepsze, może być kosztowne.
Chociaż SEO i PPC to unikalne kanały o różnych cechach, oba mają ten sam cel: przyciągnąć klientów do Twojej witryny.
Przyjęcie kompleksowego podejścia do wyszukiwania, zapewniającego, że SEO i PPC działają w tandemie, może pomóc w dostosowaniu do stale zmieniającego się krajobrazu, w razie potrzeby w czasie rzeczywistym.
Twój zespół będzie mógł promować rozwój, jednocześnie poprawiając efektywność budżetu, łącząc siły i dzieląc się wiedzą.
Tworzenie wizualizacji danych marketingowych, które pokazują zarówno organiczne, jak i płatne wyniki wyszukiwania, pozwala uzyskać pełniejszy obraz trendów terminowych.
Korzystanie z prawidłowych danych może pomóc w odkryciu kluczowych informacji, co skutkuje znacznym wzrostem wydajności.
Można to robić na przykład łącząc organiczne miary wydajności, takie jak wyświetlenia, ze statystykami konwersji PPC.
Zaangażowanie konsumentów, wzrost marki, a ostatecznie sprzedaż są zwiększane, gdy reklamy są dostosowane do ich potrzeb i celów, a nie ich demografii.
Liczby nie kłamią: media społecznościowe oferują ogromne perspektywy zaangażowania konsumentów na całym świecie, z ponad miliardem aktywnych użytkowników miesięcznie w największych sieciach społecznościowych.
Nie można zaprzeczyć, że serwisy społecznościowe są bardzo ważne, więc tworzenie markowych kont na Facebooku, LinkedIn i Twitterze pomoże Ci uzyskać więcej wyników wyszukiwania, co pomoże Ci osiągnąć cele jakimi jest duży ruch w witrynie i wzrost kupujących.
Niezależnie od tego, czy Twoim celem w mediach społecznościowych jest zwiększanie świadomości marki, tworzenie zaangażowanych społeczności, czy po prostu sprzedaż produktów i usług, platformy mediów społecznościowych są ważnym narzędziem do dzielenia się informacjami i promowania Twojej firmy.
Zastanów się nad tymi sugestiami, gdzie możesz skupić swoje działania w tym roku, jeśli chcesz lepiej zoptymalizować swoją strategię społecznościową.
Jeśli dopiero zaczynasz, poznaj techniki wspierające wydajność SEO.
Przygotuj się do integracji obu.
Bez względu na to, jakie są Twoje cele, regularne śledzenie wydajności jest niezbędne — testowanie w mediach społecznościowych, nauka i analiza danych powinny być wykonywane w trybie ciągłym.
Ponieważ kanały mediów społecznościowych oferują wiele możliwości targetowania, zarówno bezpłatnych, jak i płatnych, a ustawienia można łatwo zmieniać, więc tworzenie elastycznej strategii społecznościowej jest prawdopodobnie znacznie łatwiejsze niż planowanie dynamizmu w innych działaniach marketingowych.
Skorzystaj więc z elastyczności!
Każde połączenie klienta z Twoją firmą, czy to poprzez marketing, komunikację, wirtualne czy osobiste interakcje, wpływa na ogólne postrzeganie marki.
W cyfrowym świecie zarządzanie reputacją jest bardzo ważne.
Twoje wysiłki SEO zostałyby zmarnowane, gdybyś nie kontrolował swojej reputacji online. Czemu? Krótko mówiąc, konsumenci ufają treściom generowanym przez użytkowników, a nie „nudnym” typowo korporacyjnym, jak to Twoja firma nie jest wspaniała.
Wracając do SEO, recenzje online pomagają w budowaniu pozytywnej reputacji, która ma kluczowe znaczenie dla wyników lokalnych.
Możesz przejąć kontrolę nad tym co na Twój temat w sieci, aktywnie kontrolując swoją reputację online, w szczególności za pośrednictwem witryn z recenzjami i kanałów mediów społecznościowych.
Błędy się zdarzają, a sposób, w jaki firma reaguje na krytykę klientów, może wpływać na to, jak klienci je postrzegają.
Masz możliwość obalenia wszelkich nieporozumień i przyjęcia odpowiedzialności w przypadku wystąpienia trudności, angażując się w dyskurs.
Po prostu tracisz okazję, jeśli nie monitorujesz wyników wyszukiwania, mając na uwadze reputację Twojej marki.
Świetny e-mail marketing pozwala organizacjom kontaktować się z klientami we własnej przestrzeni, we własnym czasie, w ściśle kontrolowanym środowisku, rozwijając relacje z potencjalnymi, obecnymi i byłymi klientami.
Zainteresowania, szczegóły demograficzne i segmentacja na podstawie wyzwalaczy doświadczenia użytkownika to wszystkie możliwości. Ograniczają Cię tylko wyobraźnia Twojego zespołu i zebrane dane.
Możesz zdecydować się na wysyłanie wiadomości e-mail w zależności od aktualnych popularnych tematów, a korzystanie z danych SEO, takich jak zachowanie klienta, jest łatwe do śledzenia.
Możesz również wysyłać e-maile na podstawie cyklu życia klienta.
Obie opcje zapewniają wysoce spersonalizowane i konfigurowalne wrażenia.
E-maile mogą być wysyłane w zależności od liczby interakcji z Twoją witryną (np w e-commerce e-maile typu: „zostawiłeś coś w koszyku”! ) lub możesz użyć planu opartego na czasie, aby wysłać kluczowe, wiecznie aktualne materiały z Twojej witryny do nowych subskrybentów.
E-mail marketing, niezależnie od techniki, jest prostym i opłacalnym sposobem na generowanie odwiedzających Twoją witrynę.
Ponadto, podobnie jak w przypadku platform społecznościowych, możliwość testowania i uczenia się pozwala zmaksymalizować inwestycje w oparciu o sprawdzone wyniki.
To jest rodzaj dynamicznej strategii, którą preferujemy.
Strategie zorientowane na klienta oznaczają spotykanie się z klientami na ich własnych warunkach.
Marketerzy mogą przedefiniować tę możliwość, zaczynając od głosu klienta i wykorzystując spostrzeżenia SEO w czasie rzeczywistym do interakcji z klientami na różnych platformach — cyfrowych i innych.
Dzięki silnej obecności cyfrowej zintegrowana strategia marketingu cyfrowego może zwiększyć świadomość marki.
Łącząc treści i przekaz marki w różnych kanałach, może poprawić współczynniki konwersji i zapewnić rzeczywistą wartość, co skutkuje większymi i szybszymi zwrotami z inwestycji.
Współczesny konsument jest zawsze aktywny i szybko zmienia preferencje. Czy obsługa klienta i strategie marketingowe Twojej firmy nie powinny być nastawione na taką dynamikę?
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |