Kluczem do skutecznej strategii osiągania jak najwięcej z płatnych reklam w 2022 roku jest poszukiwanie nowych możliwości, działalność omnichannel w tym m.in. dodanie platform reklamowych, których nie wypróbowałeś w przeszłości.
Pinterest posiada ponad 431 milionów użytkowników i jest platformą o ogromnym potencjale dla reklamodawców, zwłaszcza biorąc pod uwagę wysokie zaangażowanie użytkowników i skupienie wizualne. Ale jak skuteczne są różne opcje reklamowe na Pintereście i które zapewniają lepsze wyniki?
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Firma Creatopy przeprowadziła niedawno test, aby uzyskać informacje na ten temat skuteczności wideo reklam i reklam statycznych jako grafika. Przy czym eksperyment koncentrował się w na dwóch hipotezach:
Aby to przetestować, pracownicy Creatopy przeprowadzili dwie kampanie reklamowe o budżecie w wysokości 2 tys. dolarów, w ciągu 30 dni.
Zerknij na poniższą infografikę, aby zapoznać się z konfiguracją kampanii, wynikami dla każdego typu reklamy oraz kluczowymi uwagami i wnioskami.
Kliknij grafikę aby powiększyć.
Oto wyniki badania:
Obie reklamy zaczynały się w ten sam sposób, z pytaniem skierowanym bezpośrednio do użytkownika, które opisuje jeden z problemów, które produkt firmy może dla nich rozwiązać.
Jedyna różnica polega na tym, że pierwsza jest krótsza i przechodzi od razu do sedna. Można ją przeczytać w mgnieniu oka, druga jest dłuższa i wymaga więcej uwagi i wysiłku, aby ją dokończyć. Krótka zadziałała o wiele lepiej.
Druga wersja tekstu reklamy posiadała nazwę marki na samym początku, dzięki czemu dotyczyła bardziej marki i firmy niż użytkownika. Nadal mówiła o korzyściach, ale nie przemawiało to do użytkowników tak bardzo.
Więc daj użytkownikom rozwiązanie ich problemów i zrób to w bezpośredni sposób. Niech reklama będzie mniej informować o tym, jak wspaniała jest Twoja firma, ale niech bardziej skupia się na grupie docelowej. Twoja wiadomość powinna być skierowana do odbiorców, a nie do marki.
Jeśli chodzi o wizualną stronę reklam, zarówno reklama statyczna, jak i reklama wideo wykorzystywały kolory marki.
Jeśli chodzi o przekaz, obaj przedstawiały ich nasze narzędzie jako rozwiązanie do tworzenia reklam dla reklamodawców, z naciskiem na automatyzację. Reklama statyczna ma bardzo jasny i bezpośredni przekaz, użytkownik może natomiast potrzebować więcej czasu na przetworzenie informacji prezentowanych w wideo, aby dojść do tego samego wniosku, co po obejrzeniu reklamy statycznej.
Skoro czytasz wpis pt. Reklama graficzna czy wideo. Co jest lepsze? (nowe badanie + infografika) to te wpisy mogą także Ciebie zainteresować:
Social media i media społecznościowe:
Praca agencji:
Kursy i szkolenia:
Użytkownicy na Pintereście wolą prostsze, bardziej bezpośrednie wiadomości.
Reklama statyczna wymaga mniej uwagi i skupienia ze strony widza, ponieważ korzyści są widoczne już od pierwszych sekund, w których ją widzi, w porównaniu z czasem dla oglądania reklamy wideo.
Jak widać z wyników, jedna z hipotez została potwierdzona, a druga nie. Reklamy statyczne przyniosły więcej jakościowego ruchu w porównaniu z reklamami wideo, podczas gdy reklamy wideo, co zaskakujące lub nie, nie przyniosły większego zasięgu niż reklamy statyczne.
Możemy wywnioskować, że Pinterest może być świetną okazją do przyciągnięcia wysokiej jakości ruchu do Twojej witryny, a jednocześnie osiągać dobre wyniki pod względem konwersji, nawet jeśli nie masz znanej marki.
Co myślisz o temacie jakim jest Reklama graficzna czy wideo. Co jest lepsze? (nowe badanie + infografika)? Daj znać w komentarzu.
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |