Zawartość strony
Dobra strona internetowa może nam bardzo skutecznie pomóc w znajdowaniu nowych klientów oraz reklamowaniu produktów czy usług znajdujących się w asortymencie naszej firmy.
O czym należy wiedzieć, zanim zacznie się projektować stronę internetową?
Czy napisanie, prowadzenie i pozycjonowanie strony internetowej powinniśmy powierzyć osobie lub firmie oferującej takie usługi, czy może warto zająć się tym samemu?
Jakich umiejętności potrzeba do prowadzenia strony internetowej?
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Odpowiadając na pytanie: czy możliwe jest pozycjonowanie stron samemu? Tak, można pozycjonować swoją stronę internetową samodzielnie. Oto kilka kroków, które możesz wykonać:
Te i inne kroki pomogą Ci w pozycjonowaniu twojej strony internetowej. Pamiętaj jednak, że proces pozycjonowania może być czasochłonny i wymaga cierpliwości i konsekwencji. Jeśli chcesz uzyskać szybkie i trwałe rezultaty, warto rozważyć skorzystanie z usług profesjonalnej agencji SEO.
Jedną z najważniejszych rzeczy, które zarówno są brane pod uwagę przez oceniający jakość naszej strony algorytm wyszukiwarki Google (pod który zazwyczaj wykonuje się optymalizację i pozycjonowanie, ponieważ jest najczęściej używana), jak i przez odwiedzające witrynę osoby, a więc naszych potencjalnych klientów, są prezentowane tam treści.
Zarówno opisy i informacje zawarte na głównej stronie, jak i artykuły na blogu czy rozmaitych podstronach powinny być rzetelne i merytoryczne, zawierać informacje interesujące i przydatne dla naszych klientów, oczywiście bezpośrednio związane z branżą, którą się zajmujemy.
Teksty na stronie muszą nie tylko być poprawne językowo i dzięki temu czytelne, ale również zawierać frazy, które sprawią, że nasza strona będzie pojawiać się wysoko w wynikach wyszukiwania, tak zwane słowa kluczowe.
Słowa kluczowe to takie wyrazy, które są wpisywane do wyszukiwarki przez osoby, które chcą znaleźć konkretny produkt lub usługę.
Google udostępnia swoim użytkownikom narzędzia, które pozwalają sprawdzić popularność wyszukiwań słów kluczowych związanych z wybraną branżą.
Jednak podczas konstruowania tekstów na stronę należy pamiętać o tym, aby słowa kluczowe umieszczać w tekście naturalnie – „przesycenie” tekstu konkretnymi frazami jest nie tylko błędne stylistycznie, ale również nisko oceniane przez algorytm. Naszym celem jest, aby strona była czytelna i przydatna dla klientów, a przy tym dobrze oceniona przez wyszukiwarkę.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Do utworzenia strony internetowej i sprawnego nią zarządzania potrzebna jest odrobina umiejętności z zakresu informatyki. Warto zapoznać się z takimi terminami, jak domena, adres URL, kod źródłowy, certyfikat SSL, hosting, monitoring czy SEO…
Samą stronę możemy zbudować, używając jednego z wielu dostępnych w sieci kreatorów stron internetowych, które pozwalają wybrać spośród wielu projektów graficznych i łatwo dodawać grafiki, zdjęcia i teksty.
Często jednak w takim wypadku nazwa naszej strony internetowej będzie w sobie zawierać nazwę strony macierzystej.
Jeżeli nie jesteśmy zbyt chętni do szybkiego kursu informatyki, możemy zamówić wykonanie strony internetowej od podstaw według naszego projektu, choć wtedy oczywiście należy liczyć się z kosztami, podobnie jak w przypadku późniejszego prowadzenia strony.
Proces pozycjonowania strony internetowej polega na odpowiedniej optymalizacji jej treści z użyciem wybranych słów kluczowych, odpowiedniej edycji kodu źródłowego strony oraz umiejętnym budowaniem odnośników zewnętrznych.
Jest to proces złożony i wymagający ciągłych aktualizacji i reakcji na zmieniające się czynniki, takie jak częstotliwość wyszukiwań czy działania konkurencji.
Efektem umiejętnego pozycjonowania strony jest to, że wyświetla się ona wysoko w wynikach wyszukiwania – celem jest, aby pojawiała się tuż pod linkami sponsorowanymi, jednak dobrze jest, jeśli znajduję się na dwóch pierwszych stronach wyników w Google. Większość użytkowników wyszukiwarki nie zagląda na dalsze strony.
Jak najbardziej, jednak zazwyczaj wymaga podszkolenia się z informatyki oraz zasad SEO (Search Engine Optimization, czyli po prostu optymalizacja pod wyniki wyszukiwania), obejmujących zarówno prace optymalizacji w obrębie strony internetowej, jak i konstruowanie zamieszczanych tam treści.
Wymaga to naszego czasu i włożonego wysiłku – jeżeli nie czujemy się pewnie lub wiemy, że prowadzenie firmy i tak zajmuje większość naszego czasu, warto skorzystać z usług firmy zajmującej się usługami pozycjonowania.
Pamiętajmy jednak, że w większości przypadku w momencie zerwania lub zakończenia współpracy z taką firmą stworzone przez nią linki czy strony pomocnicze przestają być aktywne i pozycja naszej strony w wynikach wyszukiwania spada.
Oprócz wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania warto także pamiętać o tym, by nasza strona była wizualnie atrakcyjna dla odwiedzających, intuicyjna w obsłudze, a treść czytelna i dobrej jakości.
Zawartość strony i projekt graficzny powinny być dostosowane do grupy, do której są skierowane usługi czy produkty oferowane przez naszą firmę.
Odbiór ułatwia i polepsza również spójna stylistyka – przykładowo, jeżeli sprzedajemy ubranka dla dzieci z naturalnych tkanin, grafika strony może podkreślać związek z przyrodą czy delikatność, sprawdzi się pastelowa paleta kolorów, zielenie czy kolory ziemi.
Pamiętajmy, że celem jest przekonanie do nas konkretnych klientów.
Daj znać w komentarzu co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Pozycjonowanie stron samemu, SEO samodzielnie -czy to w ogóle możliwe? Do następnego razu!
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)