Pogl膮dowa oferta na ca艂o艣膰 naszych dzia艂a艅 (prosimy zapoznaj si臋 przed rozmow膮):

馃憠 Link -> Pobierz ofert臋 PDF (kliknij)

*Jak zauwa偶ysz, w naszej ofercie wszystko jest dok艂adnie opisane, poniewa偶 kilka lat temu chcieli od nas tego nasi klienci. Bardzo im si臋 to spodoba艂o, bo wszystko jest widoczne i wiedz膮 za co p艂ac膮. Je艣li Ciebie natomiast interesuje „szerszy obraz” to pomi艅 te tabele i sp贸jrz od razu na rubryk臋 jakie jest nasz fee wzgl臋dem inwestowanego bud偶etu.

Raport+zrzuty ekranu z kilku kampanii:

馃憠 https://uniqueseo.pl/wp-content/uploads/2022/06/Twoj_raport_specjalny.pdf.pdf

Case study od 0 do 334.900 z艂 w par臋 miesi臋cy:

馃憠 https://uniqueseo.pl/czy-warto-inwestowac-w-seo-pozycjonowanie-sie-oplaca/

FAQ -najcz臋艣ciej zadawane pytania i odpowiedzi.

  • Co was odr贸偶nia?

    Nasze podej艣cie do marketingu to performance branding. 艁膮czymy dwie najlepsze dziedziny, czyli:

    -performance marketing i direct response, czyli orientacja na wyniki (CPL, CPS, LTV i inne metryki, aby艣 sprzedawa艂 du偶o i tanim kosztem)
    -branding, budowanie marki, u艂atwia to kupowanie ludziom od Ciebie i kreuje na numer 1 w bran偶y.

    Dlaczego w艂a艣nie tak?

    Od momentu wprowadzenia ogranicze艅 z powodu prywatno艣ci i 艣ledzenia w internecie za pomoc膮 plik贸w cookies, systemy reklamowe jak m.in. Google czy Facebook maj膮 problemy z dok艂adnym raportowaniem wynik贸w i kierowaniem reklam.

    Czyli aspekt nastawiony na „czysty wynik” nie dzia艂a tak dobrze jak kiedy艣. Z tego powodu trzeba doda膰 jeszcze element brandingu, tak aby ludzie Ciebie kojarzyli od razu kiedy chc膮 kupi膰 produkt z Twojej bran偶y i zamiast kupowa膰 ponownie bo zobaczyli Twoj膮 reklam臋 to zale偶y nam 偶eby Ciebie pami臋tali i od razu wpisywali adres Twojego sklepu w przegl膮dark臋.

  • Czy wymagana jest umowa?

    Tak, zawsze pracujemy z umow膮 i fakturami. Wszystko jest legalne i transparentne w 100%

  • Czy dajecie gwarancj臋?

    Gwarantujemy, 偶e je艣li nie zmienisz swojego podej艣cia do marketingu i sprzeda偶y to b臋dziesz osi膮ga艂 takie same wyniki jak do tej pory, czyli b臋dziesz niezadowolony, a nawet z czasem b臋dzie gorzej.

    Dlaczego?

    Poniewa偶 Twoja konkurencja si臋 rozwija, wi臋c b臋dzie wcze艣niej czy p贸藕niej przejmowa膰 Twoich klient贸w.

    Drugi aspekt, to nie mo偶emy gwarantowa膰 zachowania konsument贸w.

    Je艣li po prostu b臋dziesz mie膰 gorszy produkt od konkurencji, albo s艂abszych sprzedawc贸w to nawet najlepsze reklamy nie za艂atwi膮 kwestii jako艣ci tego co oferujesz.

    Twoim zadaniem jest posiadanie lepszych produkt贸w/us艂ug ni偶 konkurencja.

  • Czy pracujecie za % od obrotu, zysku itp?

    Nie. I tak samo zapewne Ty. Je艣li masz sklep z ubraniami to klienci nie p艂ac膮 Tobie cz臋艣ci kwoty podczas zakupu, a dopiero p贸藕niej jak stwierdz膮, 偶e Twoje ubrania s膮 wygodne. Tak samo kiedy jeste艣 w sklepie, nie p艂acisz za coca-col臋 cz臋艣ci kwoty i reszty nie dop艂acasz jak uznasz, 偶e Tobie smakowa艂a. Czy je艣li oferujesz us艂ugi, dajmy na to leasing. Masz jasno okre艣lone warunki z banku jakie oferujesz klientom. Nie jest mo偶liwe p艂acenie ni偶szej raty, a p贸藕niej ewentualne dop艂acanie dla banku je艣li leasingowanym samochodem je藕dzi si臋 wygodnie.

    Mam nadziej臋, 偶e rozumiesz ju偶 te przyk艂ady.

    W dodatku je艣li chcia艂by艣, aby艣my tak pracowali to trzeba nas dopisa膰 do sp贸艂ki, sporz膮dzi膰 umow臋 u notariusza i co miesi膮c nasz pracownik musi weryfikowa膰 z Twoj膮 ksi臋gow膮 faktyczne przychody. To s膮 dodatkowe koszty i w efekcie nie op艂aca si臋 dla 偶adnej ze stron. A „na g臋b臋” za jaki艣 % nie dzia艂amy.

    Zawsze umowa i zgodnie z prawem.

  • Jaki bud偶et sugerujecie?

    Je艣li jeste艣 powa偶n膮 firm膮 to masz okre艣lony miesi臋czny % przychod贸w, kt贸ry przeznaczasz na marketing. Tak samo jak koszty na kredyty, leasingi, wyp艂aty pracownik贸w, magazynowanie, licencje i inne.

    To nie jest „zgaduj zgadula”. Wi臋c je艣li podczas konsultacji zapytamy Ciebie w jakich ramach bud偶etowych dzia艂amy, to nam po prostu powiedz. Chcemy wybra膰 jak najlepszy dla Ciebie plan na rozw贸j.

    Jak jedziesz na stacj臋 benzynow膮 i Pan, kt贸ry nalewa paliwo pyta si臋 „za ile zatankowa膰” to nie m贸wisz „Pan si臋 na tym zna, powinien Pan wiedzie膰”. Wszystko zale偶y dok膮d chcesz dojecha膰 autem (tj. jaki masz plan na rozw贸j firmy) i ile masz w portfelu na paliwo (tj. jaki masz bud偶et marketingowy).

    Jak idziesz do restauracji i chcesz co艣 zje艣膰 to nie m贸wisz do kelnera „powiniene艣 wiedzie膰 na co mam ochot臋 bo si臋 na tym znasz”.

    Mam nadziej臋, 偶e rozumiesz ju偶 te przyk艂ady. Wi臋c b膮d藕 z nami szczery.
    To dla Twojego dobra.

Link do kana艂u: https://www.youtube.com/c/Rafa艂Szrajnert

Poni偶ej oferta do pobrania w PDF, Case Study, Referencje Od Klient贸w i Najcz臋艣ciej Zadawane Pytania 1

Jak bardzo spodoba艂a Ci si臋 ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby oceni膰! (dobre opinie sprawiaj膮, 偶e piszemy wi臋cej)

艢rednia ocena 5 / 5. Liczba g艂os贸w: 555

Jeszcze nie ma g艂os贸w. B膮d藕 pierwsz膮 osob膮.