Kurs facebook ads

Poglądowa oferta na całość naszych działań (prosimy zapoznaj się przed rozmową):

👉 Link -> Pobierz ofertę PDF (kliknij)

*Jak zauważysz, w naszej ofercie wszystko jest dokładnie opisane, ponieważ kilka lat temu chcieli od nas tego nasi klienci. Bardzo im się to spodobało, bo wszystko jest widoczne i wiedzą za co płacą. Jeśli Ciebie natomiast interesuje „szerszy obraz” to pomiń te tabele i spójrz od razu na rubrykę jakie jest nasz fee względem inwestowanego budżetu.

Raport+zrzuty ekranu z kilku kampanii:

👉 https://uniqueseo.pl/wp-content/uploads/2022/06/Twoj_raport_specjalny.pdf.pdf

Case study od 0 do 334.900 zł w parę miesięcy:

👉 https://uniqueseo.pl/czy-warto-inwestowac-w-seo-pozycjonowanie-sie-oplaca/

Opinie od klientów:

👉 https://uniqueseo.pl/opinie/

ZAUFALI NAM NAJLEPSI

Poniżej oferta do pobrania w PDF, Case Study, Referencje Od Klientów i Najczęściej Zadawane Pytania 1

FAQ -najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi.

  • Co was odróżnia?

    Nasze podejście do marketingu to performance branding. Łączymy dwie najlepsze dziedziny, czyli:

    -performance marketing i direct response, czyli orientacja na wyniki (CPL, CPS, LTV i inne metryki, abyś sprzedawał dużo i tanim kosztem)
    -branding, budowanie marki, ułatwia to kupowanie ludziom od Ciebie i kreuje na numer 1 w branży.

    Dlaczego właśnie tak?

    Od momentu wprowadzenia ograniczeń z powodu prywatności i śledzenia w internecie za pomocą plików cookies, systemy reklamowe jak m.in. Google czy Facebook mają problemy z dokładnym raportowaniem wyników i kierowaniem reklam.

    Czyli aspekt nastawiony na „czysty wynik” nie działa tak dobrze jak kiedyś. Z tego powodu trzeba dodać jeszcze element brandingu, tak aby ludzie Ciebie kojarzyli od razu kiedy chcą kupić produkt z Twojej branży i zamiast kupować ponownie bo zobaczyli Twoją reklamę to zależy nam żeby Ciebie pamiętali i od razu wpisywali adres Twojego sklepu w przeglądarkę.

  • Czy wymagana jest umowa?

    Tak, zawsze pracujemy z umową i fakturami. Wszystko jest legalne i transparentne w 100%

  • Czy dajecie gwarancję?

    Gwarantujemy, że jeśli nie zmienisz swojego podejścia do marketingu i sprzedaży to będziesz osiągał takie same wyniki jak do tej pory, czyli będziesz niezadowolony, a nawet z czasem będzie gorzej.

    Dlaczego?

    Ponieważ Twoja konkurencja się rozwija, więc będzie wcześniej czy później przejmować Twoich klientów.

    Drugi aspekt, to nie możemy gwarantować zachowania konsumentów.

    Jeśli po prostu będziesz mieć gorszy produkt od konkurencji, albo słabszych sprzedawców to nawet najlepsze reklamy nie załatwią kwestii jakości tego co oferujesz.

    Twoim zadaniem jest posiadanie lepszych produktów/usług niż konkurencja.

  • Czy pracujecie za % od obrotu, zysku itp?

    Nie. I tak samo zapewne Ty. Jeśli masz sklep z ubraniami to klienci nie płacą Tobie części kwoty podczas zakupu, a dopiero później jak stwierdzą, że Twoje ubrania są wygodne. Tak samo kiedy jesteś w sklepie, nie płacisz za coca-colę części kwoty i reszty nie dopłacasz jak uznasz, że Tobie smakowała. Czy jeśli oferujesz usługi, dajmy na to leasing. Masz jasno określone warunki z banku jakie oferujesz klientom. Nie jest możliwe płacenie niższej raty, a później ewentualne dopłacanie dla banku jeśli leasingowanym samochodem jeździ się wygodnie.

    Mam nadzieję, że rozumiesz już te przykłady.

    W dodatku jeśli chciałbyś, abyśmy tak pracowali to trzeba nas dopisać do spółki, sporządzić umowę u notariusza i co miesiąc nasz pracownik musi weryfikować z Twoją księgową faktyczne przychody. To są dodatkowe koszty i w efekcie nie opłaca się dla żadnej ze stron. A „na gębę” za jakiś % nie działamy.

    Zawsze umowa i zgodnie z prawem.

  • Jaki budżet sugerujecie?

    Jeśli jesteś poważną firmą to masz określony miesięczny % przychodów, który przeznaczasz na marketing. Tak samo jak koszty na kredyty, leasingi, wypłaty pracowników, magazynowanie, licencje i inne.

    To nie jest „zgaduj zgadula”. Więc jeśli podczas konsultacji zapytamy Ciebie w jakich ramach budżetowych działamy, to nam po prostu powiedz. Chcemy wybrać jak najlepszy dla Ciebie plan na rozwój.

    Jak jedziesz na stację benzynową i Pan, który nalewa paliwo pyta się „za ile zatankować” to nie mówisz „Pan się na tym zna, powinien Pan wiedzieć”. Wszystko zależy dokąd chcesz dojechać autem (tj. jaki masz plan na rozwój firmy) i ile masz w portfelu na paliwo (tj. jaki masz budżet marketingowy).

    Jak idziesz do restauracji i chcesz coś zjeść to nie mówisz do kelnera „powinieneś wiedzieć na co mam ochotę bo się na tym znasz”.

    Mam nadzieję, że rozumiesz już te przykłady. Więc bądź z nami szczery.
    To dla Twojego dobra.

Link do kanału: https://www.youtube.com/c/RafałSzrajnert

Poniżej oferta do pobrania w PDF, Case Study, Referencje Od Klientów i Najczęściej Zadawane Pytania 2

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 559

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.