Patryk Jasiński jest chyba najbardziej znaną osobą jeśli chodzi o szkolenia sprzedażowe w Polsce. Ostatnio na rynku pojawiła się jego książka „Zaprojektuj swoją sprzedaż”.
Pytania
Zapraszamy na:
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
W 2011 roku Matthew Dixon i Brent Adamson opisali metodę Challengera na podstawie analizy wieloletnich badań przeprowadzonych na ponad 60 tysiącach sprzedawców, z ponad 90 branż w 44 państwach.
Metoda Challenger w pewnym stopniu obala twierdzenie że „w sprzedaży najważniejsze są relacje”.
Pięć Profilów Specjalistów ds. Sprzedaży:
Rozwiązujący problemy
Tytan pracy
Challenger
Samotny wilk
Konstruktor relacji
Ze wszystkich profili sprzedawców tylko dwa: Samotnik i Challenger, mają wyższy współczynnik sprzedawców, którzy odnoszą spektakularne sukcesy.
Opisana przez Neil’a Rackham’a w książce „Sprzedaż metodą SPIN”. Te badania mają już ponad 60 lat.
Sprzedaż metodą SPIN, to zadawanie pytań w trakcie procesu sprzedaży, posługując się sekwencją:
Jest to metoda, która opiera się na kilku technikach, z których kluczową rolę odgrywa schemat:
Skrót CCS oznacza Customer Centric Selling, czyli sprzedaż skupiona na kliencie.
Według tej metody powinniśmy sprzedawać według schematu:
Istnieje jeszcze wiele innych metod sprzedaży, jak np. SNAP, NEAT itp.
W sprzedaży wyróżniamy techniki takie jak:
Żeby dobrze dobrać metodę sprzedaży musisz znaleźć odpowiedź na kilka pytań:
Działy sprzedaży i marketingu muszą współdziałać ze sobą. Marketerzy powinni słuchać rozmów handlowców z docelowymi klientami, aby lepiej poznać konsumentów.
Aby firma dobrze zarabiała to trzeba zdać sobie sprawę z tego że wszystkie działy to model ze sobą połączony.
Warto zrozumieć:
Czyli, jak dział zakupowy dobrze nie kupi to marketing nie ma czego promować. Jak marketing dobrze nie wypromuje to nie trafi zapytanie do sprzedaży. A jak sprzedawca nagada głupot klientowi, to później to wróci do BOK (biura obsługi klienta).
Zawsze trzeba znajdywać kompromis pomiędzy MQL, a SQL.
Jak masz ciekawy produkt, lub usługę, a nie możesz jej sprzedać to masz najczęściej jeden z dwóch problemów:
Musisz wiedzieć „do kogo chcesz z tym iść”.
Są do siebie podobne, ale wiele zależy od tego do kogo docierasz. To zależy czy jest to proces typowo sprzedażowy czy konsultacyjny.
Z reguły w B2C sprzedaż dokonuje się szybciej i występuje mniej decydentów.
Proces sprzedaży dzieli się na etapy:
Częstym błędem jest mówienie, że najpierw buduje się relacje. Najpierw buduje się zaufanie. Nie da się zbudować głębokich relacji w krótkim czasie.
Trzeba sprofilować klienta, aby wiedzieć jakimi kanałami do niego docierać.
Musisz dokładnie przebadać wszystkie etapy.
Od zbyt długich ofert, których nikt nie chce czytać, po działania posprzedażowe.
Ważne, aby szybciej dyskwalifikować klientów. W przeciwnym wypadku powstanie tzw. zapchany lejek sprzedaży. Niektórzy klienci są zbyt długo w całym procesie, bo sprzedawca ma nadzieję, że do niego wróci.
Więc więcej spotkań domyka się kiedy nie musisz tracisz czasu na tych, których nie domkniesz.
Jeśli firma będzie prowadzić dobrze swoją markę to klienci sami będą wracać.
Menedżerowie często mają nieaktualną wiedzę i nie maja pojęcia jak zachowuje się rynek obecnie.
Niewłaściwie rozliczają swoich sprzedawców.
Handlowcy tracą czas na bezużyteczne raporty, których nikt nie czyta.
Poza tym menedżerowie słabo motywują zespoły. Musi on inspirować do działania.
Jeśli jesteś najtańszym rozwiązaniem na rynku to powinieneś starać się sprzedawać jak najwięcej, bez zbytniego skupiania się na trudnych klientach. W innym przypadku musisz na to poświęcić trochę czasu.
Warto się bardzo dobrze przygotować do rozmowy. b
Eksperta poznaje się po tym co inni o nas mówią. Trzeba udowadniać swoją pracę. Warto także dzielić się bezpłatnie wiedzą, która interesuje naszego klienta.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)