Marta Michałowska pełni rolę Head of Marketing w Linker Cloud. Doświadczenie zdobywała m.in w branży ubezpieczeniowej i technologicznej. Obecnie jest także doktorantką, wykładowcą akademicki na Uniwersytecie Warszawskim, a także prelegentką na licznych konferencjach.
Pytania
Zapraszamy na:
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Duże wolumeny sprzedaży mają obecnie negatywny wpływ na środowisko, co jest spowodowane nadprodukcją i zbyt dużym konsumpcjonizmem.
Zwiększa się zapotrzebowanie na:
25% gazów cieplarnianych produkowanych w UE jest wytwarzana przez transport. Dochodzi problem plastików w oceanach.
Musimy mieć na uwadze trzy rzeczy.
Transport, opakowania i tzw. last day delivery, inaczej logistyka ostatniej mili (czyli odcinek od magazynu do rąk klienta).
Dobrym przykładem jest branża fast fashion, w której nie sprzedaje się do końca nigdy kolekcji. Mamy do czynienia z nadprodukcją. Część firm idzie wtedy w kierunku recommerce. Inne firmy, które nie stawiają na takie rozwiązania muszą ponosić koszty na magazynowanie i następnie takie ubrania trafiają do spalarni.
Kolejną kwestią jest temat logistyki zwrotów, tzw. reverse logistic.
Ciekawą kwestią są również refilomaty. Refilomat to opakowania które można ponownie uzupełniać.
Greenwashing to zjawisko polegające na wykbb brzystywaniu wizerunku ekologiczności w celu poprawienia wizerunku firmy lub produktu, choć w praktyce działania te są niewystarczające, by odpowiednio chronić środowisko. Przykładem może być firma, która reklamuje się jako „ekologiczna”, ale jej produkty lub działania są szkodliwe dla środowiska.
Marki które inwestują w środowisko mają większy zwrot z inwestycji.
Recommerce (ponowny handel lub handel odwrotny) jest znany również jako Reverse Commerce lub Re-ecommerce lub Reverse Marketplace.
Jest to odmiana handlu elektronicznego, która skupia się na sprzedaży używanych produktów. Recommerce może obejmować sprzedaż zarówno produktów nowych, jak i używanych. Zaletą tego rodzaju handlu jest to, że daje on możliwość zakupu produktów, których nie można już znaleźć w zwykłych sklepach. Ponadto używane produkty są często tańsze niż nowe, co pozwala kupującym zaoszczędzić pieniądze.
Ważne jest, aby sprzedawcy pamiętali o ekologicznych praktykach w swojej działalności. Oznacza to, że powinni oni unikać wszelkiego rodzaju niepotrzebnych opakowań,używać materiałów ekologicznych i odnawialnych do produkcji i sprzedaży swoich produktów. Ważne jest także, aby starać się minimalizować swój ślad węglowy, korzystając z odnawialnych źródeł energii.
1. Recommerce zwrotów: proces zwrotu zakupionych produktów, który może być wykorzystany do sprzedaży tych produktów ponownie.
2. Recommerce pośrednictwa: Proces sprzedaży produktów poprzez pośredników, którzy sprzedają te produkty ponownie.
3. Recommerce marketplace: Proces sprzedaży używanych produktów poprzez serwisy internetowe, które umożliwiają kupującym i sprzedającym wymianę produktów.
4. Recommerce poprzez konsultacje: Proces sprzedaży używanych produktów poprzez sprzedawców, którzy oferują konsultacje klientom w celu ułatwienia wyboru odpowiedniego produktu.
5. Recommerce poprzez wynajem: Proces wynajmowania produktu zamiast jego zakupu, aby móc go używać tymczasowo.
Recommere dostarcza marce realne korzyści finansowe, ponieważ nie musi pozbywać się/utylizować swoich produktów.
Po drugie pozwala budować świadomość, tzw. brand awareness.
Recommerce jest idealnym miejscem do sprzedaży produktów, które są wciąż w dobrym stanie, ale nie są już używane przez ich właścicieli. Najlepsze przedmioty do sprzedaży poprzez recommerce to:
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)