Obejrzyj Jeśli Chcesz Zdobyć Swoich Pierwszych 10 Klientów

Obejrzyj Jeśli Chcesz Zdobyć Swoich Pierwszych 10 Klientów

UniqueSEO - Performance Branding Marketing & Ads
UniqueSEO - Performance Branding Marketing & Ads
Obejrzyj Jeśli Chcesz Zdobyć Swoich Pierwszych 10 Klientów
Obejrzyj Jeśli Chcesz Zdobyć Swoich Pierwszych 10 Klientów 1
/

Hej, co się dzieje, moi drodzy biznesgracze? Witam ponownie w miejscu, w którym zamieniamy marzenia w złotówki! Jeśli jesteś gotowy na podniesienie poziomu swojej gry biznesowej, jesteś we właściwym miejscu.

Dziś mam dla Ciebie coś, co odmieni zasady gry. Pokażę Ci jak pozyskać pierwszych 10 klientów. Mówię o strategiach, które w mgnieniu oka przeniosą Cię z „trudów” do „odniesienia sukcesu”.

I to w kilku prostych krokach.

Łapcie więc za notesy, bo zaraz zrzucę na Was bomby wiedzy.

Przejdźmy teraz do sedna sprawy. Pierwszym sekretem zdobycia pierwszych 10 klientów jest…

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

[SEKRET 1– Opanowanie sztuki poszukiwania]

Możesz mieć najlepszą ofertę na świecie, najlepszy produkt, ale jeśli nie docierasz do odpowiednich ludzi, to jakbyś wyjechał do pustego lasu i próbował tam sprzedawać. Zamierzam zagłębić się w sztukę pozyskiwania klientów — znajdowania idealnych klientów, zrozumienia ich bolesnych punktów i pokazania im, że jesteś rozwiązaniem, którego szukali.

Jeśli oglądasz ten film, to zakładam że jesteś na początkowym etapie, zatem nie posiadasz budżetu żeby kupować ruch i klientów, czyli omówię metody organiczne.

Najlepszy będzie tutaj outreach.

Nie SPA, ale outreach. W B2B na zaawansowane strategi mówi się ABM marketing, w sprzedaży do konsumenta D2C raczej social selling i wiele innych odmian.

Ale dzisiaj poruszę najlepszą metodę i to bez kupowania listy,

bo taką listę już… MASZ.

I to w kilku miejscach.

Najpierw je wymienię, a poźniej zaczniesz komentować.

Wpierw posłuchaj, numer jeden.

Telefon. Zobacz ile masz kontaktów zapisane przez te lata.

Zajmujemy się marketingiem w wielu branżach w tym w zniesławionym MLM i kilka razy miałem okazję być na szkoleniach struktur.

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Pierwszą zasadą jakiej tam uczą jest sprzedaż do swojej listy.

Tym bardziej jeśli masz znajomych którzy interesują się tym co Ty to szansa że będą naprawdę potrzebowac tego co oferujesz.

Oczywiście nie sprzedajesz im na siłę, ale zaraz powiem Ci jak ma wyglądac taka rozmowa.

Numer 2.

Ściągnij wszystkie kontakty ze swojej skrzynki emailowej.

Numer 3.

Masz kilka profili na social media, w związku z tym jak pozbierasz ich wszystkich to będziesz mieć minimum kilka tysięcy osób któte Ciebie znają (mniej lub bardziej)

Kolejny krok.

Połącz swoje wszystkie listy, powklejaj numery telefonów, linki do social media i stwórz własny CRM.

Kolejny krok.

Działaj organicznie w grupach tematycznych. Pisz jako znawca tematu i wskakuj z osobami w DM. Oczywiście kontakty do nich wklejasz do własnego CRM.

Kolejny krok. Nie SPAMUJ

Więc co pisać?

Twoja wiadomość nie może być sprzedażowa, nie wrzucaj od razu oferty w linku

tylko personalizuj wiadomość.

Wejdź na ich profil, zobacz coś co przykuwa Twoją uwagę i zacznij od poruszenia tego tematu.

Na przykład jesteś trenerem personalnym, i na jednym profilu u znajomej widzisz że dodoaje zdjęcia z pracy nad projektami.

Napisz coś w stylu gdzie chwali i jesteś pod wrażeniem osiągnięć. Albo że była na jakiejś konferencji na którą też chciałeś jechać. Albo dodała post z jakimś motywującym cytatem. Cokolwiek.

Tylko nie pisz: cześć, jak chcesz schudnąć to mam w tym miesiącu promkę na treningi personalne.

Tak jak powiedziałem, nie spamujesz, nie sprzedajesz (przynajmniej na początku).

Co powiedzieć jak odpiszą?

Rozgrzewaj ich dalej.

Najprostsza metoda to „odpowiadasz + komplementujesz + zadajesz pytanie” żeby ciągnąć dalej rozmowę.

Np, ok to fajne, ale jak sobie radzisz z trzymaniem formy jak masz tak dużo zajęć.

Czyli pytaniami sugerujesz swoje rozwiązanie.

Czyli to czym handlujesz.

Powolutku zmierzacie do celu.

ALE UWAGA

jeszcze tutaj nie sprzedajesz.

NA tym etapie mówisz otwarcie czym się zajmujesz, ale pytasz się czy ktoś z „jej znajomych ma problem z X a Ty to rozwiązujesz” i czy może Ciebie polecić bo masz akurat 3 wolne miejsca w tym miesiącu.

Teraz dopiero możesz oficjalnie sprzedać, oferując coś za darmo.

Co to znaczy?

Na przykład u jednej z klientem z branży beauty zapraszamy na 15 minutową sesję masażu na takich rolkach.

Oczywiście jak taka Pani przyjdzie, to właścicielka przez te 15 minut opowiada o tym co robi.

Więc zamiast rozmawiać z zimnymi leadami przez telelfon 15 minut, lepiej miec kogoś już u siebie w firmie na te 15 minut, co w dodatku mocno zwiększa procent domknięć, bo bardoz dużo klientem kupuje wtedy karnet, a po drugie działa tutaj zasada Cialdiniego -wzajemność.

Czyli jeśli ktoś wyświadczy nam przysługę „darmowa sesja” na rolkach to chcemy się odwzajemnić.

„ale to zajmuje dużo czasu”.

Po pierwsze, nie tak dużo jak Ci się wydaje.

Po drugie, powiedziałem że nie będziemy spamować masowo Twoich kontaktów.

Po trzecie, zobaczysz jak wysoki wskaźnik domknięć będziesz posiadać i zmienisz zdanie.

[SEKRET 2 – Siła opowiadania historii]

Historie sprzedają. Kropka. Nauczę Cię, jak ułożyć narrację, która przyciągnie uwagę odbiorców i sprawi, że Twoje usługi staną się bohaterem, na którego czekali. Przygotuj się na odkrycie sekretów opowiadania historii, które sprawią, że Twoja firma stanie się magnesem przyciągającym klientów.

[SEKRET 3 – Tworzenie oferty, której nie można się oprzeć]

Potrzebujesz oferty tak nieodpartej, że Twoi potencjalni klienci nie będą mogli odmówić. Nie chodzi tylko o Twoją usługę; chodzi o transformację, którą oferujesz. Twoja oferta powinna krzyczeć o wartości, a dzisiaj pokażę Ci dokładnie, jak stworzyć ofertę, która sprawi, że klienci będą błagać o współpracę z Tobą.

Oto więc macie, ludzie! Trzy najważniejsze sekrety, dzięki którym zdobędziesz pierwszych 10 klientów i rozwiniesz swój biznes. Ale pamiętaj, wiedza bez działania to tylko rozrywka. Czas zakasać rękawy i wdrożyć te strategie.

Jeśli dzisiejszy film odnalazł dla Ciebie wartość, nie zapomnij zostawić komentarza na YT.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!