Marketing weterynaryjny -jak robić? Na czym polega i jak się zmienia marketing kliniki weterynaryjnej

ChatGPT -jak wykorzystać go w biznesie i zarabiać pieniądze? (SEO, copywriting, pisanie tekstów, grafika, generowanie obrazów…)
2 stycznia, 2023
Motywacja do pracy (Pokonaj lenistwo – Pokonaj prokrastynację)
3 stycznia, 2023

Marketing weterynaryjny -jak robić? Na czym polega i jak się zmienia marketing kliniki weterynaryjnej

UniqueSEO - Performance Branding Marketing & Ads
UniqueSEO - Performance Branding Marketing & Ads
Marketing weterynaryjny -jak robić? Na czym polega i jak się zmienia marketing kliniki weterynaryjnej
Marketing weterynaryjny -jak robić? Na czym polega i jak się zmienia marketing kliniki weterynaryjnej 1
/
Marketing weterynaryjny

Na czym polega marketing w weterynarii

Marketing w weterynarii polega na promowaniu usług weterynaryjnych oraz produktów weterynaryjnych do osób, które posiadają zwierzęta domowe lub zawodowo zajmują się hodowlą zwierząt. Celem marketingu w weterynarii jest zwiększenie świadomości marki, poprawienie wizerunku przychodni weterynaryjnej lub firmy produkującej produkty weterynaryjne, a także zwiększenie liczby klientów korzystających z usług lub kupujących produkty. W celu osiągnięcia tych celów, w weterynarii stosuje się różne narzędzia marketingowe, takie jak reklama, promocje, relacje z mediami, sponsoring, czy też marketing szeptany.

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Jak zmienia się model biznesowy weterynarii? Słyszałem, że można go obecnie porównać do pakietów medycznych.

Zwierzęta są coraz częściej traktowane jak ludzie. Dodatkowo zwiększa się zakres opieki i regularność wizyt u lekarza weterynarii.

Dlaczego?

Ponieważ zwierze nie potrafi powiedzieć, że coś mu dolega.

Z tego powodu trzeba przeprowadzać badania kontrolne.

Rozwój weterynarii idzie również w kierunku sieci, które grupują kliniki pod jednym szyldem. I to jest duża zmiana na obecnym rynku. Z pojedynczych klinik idziemy w rynek korporacyjny.

Część właścicieli klinik jest jak najbardziej za, a inni są przeciwko. Konsolidacja i zmiana modelu biznesu już się dzieje.

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

Jak wygląda marketing w placówce weterynaryjnej skoro reklama usług weterynaryjnych jest zakazana? W jaki sposób można ją robić legalnie?

Lekarze weterynarii, tak samo jak lekarze i prawnicy mają masę obostrzeń odnośnie reklamy. Uważa się je za zawody zaufania publicznego i zrzeszają swoich członków w ramach poszczególnych samorządów zawodowych. Aby reklama lekarza weterynarii była dopuszczalna nie może spełniać dwóch przesłanek: nosić cech reklamy i zawierać informacji cenowych.

Kiedy dzielisz się dobrowolnie swoją wiedzą marketingową z lekarzami weterynarii (weterynarzami), lub osobami pracującymi w takiej placówce, to jaki jest ich podejście do tego tematu?

Lekarze weterynarii są specyficzni.

Pytanie z innej beczki. Jak według Ciebie zmienia się rynek pracy? Dlaczego owocowe czwartki nie działają? Na czym polega problem z zatrzymaniem pracownika?

Problem z zatrzymaniem pracownika może polegać na tym, że pracownik decyduje się na odejście z firmy i znalezienie nowego miejsca pracy, pomimo tego, że jest zadowolony z obecnej posady.

W social mediach pojawił się niedawno modny termin quiet quitting, czyli pracownik zostaje w pracy, ale nie wykazuje zaangażowania.

Może to być spowodowane wieloma czynnikami, takimi jak:

  1. Brak możliwości rozwoju: Pracownik może odejść, jeśli nie widzi możliwości awansu lub rozwoju w obecnej firmie.
  2. Niskie wynagrodzenie: Pracownik może szukać nowej pracy, jeśli uważa, że jego obecne wynagrodzenie jest zbyt niskie w stosunku do rynku.
  3. Złe warunki pracy: Pracownik może odejść, jeśli panują w firmie złe warunki pracy, np. brak odpowiedniego wyposażenia, brak przyjaznej atmosfery czy też brak elastycznego czasu pracy.
  4. Brak kompetencji przełożonych: Pracownik może odejść, jeśli nie ceni lub nie szanuje swoich przełożonych, lub jeśli uważa, że ci nie posiadają odpowiednich kompetencji do prowadzenia firmy.

Aby zatrzymać pracownika w firmie, ważne jest, aby zapewnić mu odpowiednie warunki pracy, atrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwości rozwoju i awansu. Ponadto, ważne jest, aby budować pozytywne relacje z pracownikami i słuchać ich potrzeb i oczekiwań.

Jakie jest Twoje spojrzenie ogólnie na marketing i na trendy?

Marketing bardzo przyśpieszył. Od rodzaju komunikacji po technologie. Marketing tworzy popyt na produkt/usługę, ale to nie jest kolejny dział sprzedaży. Ważne jest budowanie rozpoznawalności marki. Konsument jest najważniejszy.

Trzeba zebrać dane z rynku, przeanalizować je i wyciągnąć wnioski.

W weterynarii istnieją dwa filary: B2B i B2C.

Obecnie pojawia się jako nowy trend personalizacja przekazu dla B2C.

Ważny jest model 4C skierowany na klienta.

Jak może się reklamować lekarz weterynarii?

Lekarz weterynarii może reklamować swoje usługi na wiele sposobów. Oto kilka pomysłów:

  1. Reklama w lokalnych mediach: Lekarz weterynarii może zamieścić reklamę w lokalnych gazetach, radiu czy telewizji, aby dotrzeć do potencjalnych klientów z okolicy.
  2. Strona internetowa: Lekarz weterynarii może założyć własną stronę internetową, na której będzie prezentował swoje usługi, cennik oraz dane kontaktowe.
  3. Social media: Lekarz weterynarii może założyć profil na popularnych platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram czy Twitter, aby udostępniać tam informacje o swojej praktyce i odpowiadać na pytania klientów.
  4. Reklama bezpośrednia: Lekarz weterynarii może rozwieszać plakaty lub rozdawać ulotki z informacjami o swoich usługach w miejscach, gdzie spotka się z osobami posiadającymi zwierzęta domowe, np. w sklepach zoologicznych czy na wystawach zwierząt.
  5. Współpraca z innymi lekarzami weterynarii: Lekarz weterynarii może nawiązać współpracę z innymi lekarzami weterynarii w celu wymiany pacjentów lub wspólnej promocji usług.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!

Dołącz do nas NA ŻYWO

Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.

Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.

 

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)