Aldona Mioduszewska wykłada historię designu na Uniwersytecie Wrocławskim. Zajmuje się także marketingiem w Galerii Wnętrz Domar i prowadzi swoją audycję w radiu RAM. Dzisiejszym tematem przewodnim będzie marketing home&garden.
Pytania
Zapraszamy na:
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Content marketing w branży meblarskiej jest bardzo ważny ponieważ mebel jest artykułem wyższego ryzyka zakupowego. O ile łatwo jest kupić ubranie, czy suplementy w internecie, to ludzie mimo wszystko preferują oglądanie mebli na żywo.
Trzeba pokazać klientowi, że jesteśmy ekspertami i kochamy to co robimy. W ten sposób zachęcamy go do przyjścia do salonu meblowego.
Popularny praktyki jeśli chodzi o content i inbound marketing w branży meblarskiej i aranżacji wnętrz:
Tutaj bardzo ważny jest personal shopper experience, czyli jak użytkownik doświadcza produktu. Meble to nie produkt szybko zbywalny, w związku z tym decyzje zakupowe są bardziej wyważone. Zakupy są przemyślane.
Tak, marketing home&garden różni się od innych branż. Strategie marketingowe dla tej branży powinny koncentrować się na tworzeniu doświadczeń, a nie wyłącznie na sprzedaży produktów. Wykorzystując wizualne treści, takie jak zdjęcia, filmy i infografiki, można zaprezentować klientom, jak produkty mogą wpłynąć na ich domy i ogrody.
Ponadto, marki home&garden powinny koncentrować się na budowaniu zaufania, poprzez promowanie wysokiej jakości produktów, aby wyróżnić się na tle konkurencji.
W branży meblowej istnieją 3 szkoły. Pierwsza to aby iść tropem pomieszczeń, druga zależy od sezonowości. Np. nie robisz pewnych remontów w zimie (wymiana kaloryferów, czy robienie tarasu). Trzecia droga to opowiadanie ciekawych historii.
Trzeba szukać i pytać ludzi. Dlaczego pewne historie ich interesują, a inne nie. Jeśli chcesz tworzyć ciekawe treści w wąskiej niszy, musisz się upewnić, że wybierasz tematy, które Cię interesują. To zmotywuje Cię do tworzenia interesujących treści.
Reklam mebli to najczęściej reklama aranżacyjna. Bardzo dobrze wykonuje real time marketing IKEA. Jeśli reklama będzie zbyt kreatywna to odbiorcy mogą jej nie zrozumieć.
Przeżytkiem są materiały drukowane. Dla przykładu w branż meblarskiej odbiorcy mają dostęp do materiałów interaktywnych, wycieczek 3D, wizualizacji itp. Funkcjonują one lepiej niż printy. Materiały drukowane mogą działać wciąż w PR. Najlepsze połączenie to marketing doświadczeń i marketing online.
Marketing meblarski ewoluował mocno wraz z klientem. Obecnie targi mają charakter eventu relacyjnego na poziomie kontrahentów, a nie klient-salon meblowy.
Produkt jest tylko pretekstem do pokazania troski o klienta.
10-15 lat temu kiedy ludzie chcieli coś kupić to wpisywali to wpisywali frazę w Google. Obecnie jet tak, że kupuje się poprzez relacje w social mediach. Więc warto budować społeczność i postawić na social selling.
W ostatnich latach zmieniła się skala lojalności klientów. Im klient starszy tym bardzie lojalny. Osoby młode przeskakują z marki do marki.
Na początku trzeba zastanowić się nad grupami docelowymi. Dodatkowo pod uwagę trzeba wziąć także shadow audience. W następnej kolejności warto skontaktować się z osobami opiniotwórczymi w niszy. Np. w branży meblarskie mogą to być architekci. Następnie trzeba zacząć tworzyć wydarzenia, które mają zacząć ściągać osoby do galerii/firmy/na stronę internetową. W dalszej kolejności dodajemy remarketing, SEO, strategię tworzenia treści.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)