Natalia Bogdan jest założycielką doskonale znanej agencji pracy JOBHOUSE i headhunterem z 15-letnim doświadczeniem. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych osób w polskim HR.
Pytania
Zapraszamy na:
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Warto mierzyć siły na zamiary, aby wiedzieć co można osiągnąć przy pomocy dostępnych zasobów. Bardzo dobrze działają social media. W mediach społecznościowych warto pokazywać jak działa firma.
Ważna jest jakość i to aby umieć powiadomić świat o swoich sukcesach.
Praca headhuntera polega na tym, że aktywnie wychodzi się do kandydatów. Nie czeka się biernie, aż ktoś się zgłosi z ogłoszenia o pracę. 90% osób pochodzi z aktywnej rekrutacji.
Na przykład wyszukuje się firmy o podobnym profilu do klienta.
Headhunting wymaga większej ilości kompetencji.
Istnieją pewne wspólne cechy na które zwraca uwagę każdy pracodawca, jak np. lojalność. Często jak ktoś wyłoży już niemałe pieniądze na rekrutację, to chce zatrzymać pracownika jak najdłużej.
Quiet quitting to rezygnacja z przekonania, że praca jest najważniejszą wartością w życiu. Ludzie wykonują to co należy do ich obowiązków, ale nic poza to. Nie starają się także rozwijać dodatkowo, aby awansować.
Usługa headhuntera nie jest tanią usługą, dlatego raczej nie korzystają z niej mniejsze firmy. Jeśli natomiast ktoś chce rekrutować samemu, to musi się tego uczyć, tak samo jak się uczymy wszystkich innych zawodów. Firmy często kopiują ogłoszenia od innych firm, przez co często zgłaszają się do nich nieodpowiedni pracownicy.
W 2019 Michael Page przeprowadził badanie ile kosztuje nieudana rekrutacja i jest to średnio strata na 90 tysięcy złotych.
Aktualnie nadal jesteśmy na rynku pracownika i to pracodawcy zależy na jego utrzymaniu. Dodatkowo pracownik może się doszkolić, czy wyciągnąć firmowe know how, a następnie odejść do konkurencji.
Natomiast pojawiają się echa kryzysu i to co nadchodzi do nas z rynku zachodniego i Stanów Zjednoczonych.
Obecnie rynek zmienia się dynamicznie. Na początku pandemii nikt nie rekrutował, nie zamieszczał nowych ogłoszeń. Później kiedy przyzwyczailiśmy się do tej sytuacji to pojawiła się na nowo masowa rekrutacja.
Także HR, posady i rynek pracy to sinusoida.
Każdy szef popełnia jakieś błędy. To co jest widoczne to fakt, że bardzo dużo osób zamyka się na pracę zdalną. Wiele firm nie chce akceptować hybrydowego modelu pracy.
Kolejny minus to micromanagement.
Bardzo duża kontrola wpływa negatywnie na pracownika. Ważny powinien być efekt pracy, a nie godziny.
Stawianie na samodzielność zespołu jest bardzo dobrze postrzegana.
Ważne jest zaangażowanie w social media. Ważne jest aby zarządzać swoimi emocjami podczas rozwijania kariery. W mediach społecznościowych warto zacząć działać jak najszybciej i budować zasięgi.
Firmy które na to stać mają najczęściej już wdrożone podstawy. Zakładka kariera, czy pokazanie firmy w mediach społecznościowych jest coraz powszechniejsze.
Korporacje często wydzielają takie działy wewnętrzne.
Bardzo niedoceniany jest zakres rozwoju personal brandingu prezesów firm. Może dlatego, że w Polsce trochę wstydzimy się chwalić osiągnięciami.
Aby zmniejszyć rotację pracowników warto dbać o ludzi, aby było im dobrze w firmie. Warto poznać elementy, które sprawiają, że pracownik jest zadowolony. Ważne jest także, aby dostosować się do warunków, tj. jeśli aktualnie panuje trend na pracę zdalną, to warto to rozważyć.
Na linkedin z reguły jest trochę mniej, ponieważ każdy jest podpisany z imienia i nazwiska, a także podana jest firma w której pracuje. Mimo tego i tak się zdarza, ale jest to nieodłączny element prowadzenia biznesu.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)