Zawartość strony
Dla wielu osób koncepcja pozycjonowania i seo jest nie do końca jasna. Więc na czym polega pozycjonowanie i seo?
SEO czyli search engine optimization oznacza optymalizację pod kątem wyszukiwarek i jest procesem używanym do optymalizacji konfiguracji technicznej witryny, trafności treści i mocy czy popularności linków, dzięki czemu Twoje podstrony i strony mogą być łatwo odnajdywane, bardziej trafne i popularne w odniesieniu do zapytań wyszukiwanych przez użytkowników, a w konsekwencji wyszukiwarki mają je lepiej oceniać.
Są to tzw czynniki rankingowe google.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Pod pojęciem pozycjonowania kryją się zatem działania na stronie i poza stroną (np. budowanie linków).
Ludzie często wpisują w google frazy które dzisiaj omówimy, ale istnieją istotne różnice.
Dajmy na to na przykład pomiędzy hasłami: na czym polega pozycjonowanie marki, na czym polega pozycjonowanie seo, czy na czym polega pozycjonowanie stron w internecie. I dzisiaj wyjaśnimy te różnice!
Pozycjonowanie stron to pojęcie szersze niż SEO. O ile SEO odnosi się tylko do zmian na stronie, w pozycjonowanie zaliczyć możemy jeszcze działania poza stroną, a niektórzy nawet mówią tutaj o SEM, czyli search engine marketing. Aczkolwiek nie jest to prawidłowe ponieważ PPC czyli pay per click nie jest częścią pozycjonowania i optymalizacji pod wyszukiwarki.
Masz już w tym momencie pewną wiedzę na temat popularnego hasła: pozycjonowanie stron na czym polega, ale idźmy dalej…
Wytyczne dla webmasterów zalecają działania SEO, które przynoszą korzyści zarówno wyszukiwarce, jak i rankingowi strony, dzięki wyświetlaniu treści, które spełniają potrzeby użytkowników (user search intent) w zakresie wyszukiwania. Obejmuje to stosowanie odpowiednich słów kluczowych w tytułach, meta opisach i nagłówkach (H1), zawierających opisowe adresy URL ze słowami kluczowymi zamiast ciągów liczb oraz znaczniki schematu (schema.org) w celu określenia znaczenia treści strony, a także inne sprawdzone metody SEO.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Wyszukiwarki pomagają ludziom znaleźć to, czego szukają w Internecie. Niezależnie od tego, czy szukasz informacji o produkcie, szukasz restauracji, czy rezerwujesz wakacje, wyszukiwarki są częstym punktem wyjścia, gdy potrzebujesz informacji. Dla właścicieli firm stanowią cenną okazję do skierowania odpowiedniego ruchu do Twojej witryny.
Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO), czyli skuteczne pozycjonowanie stron www to praktyka polegająca na „wybijaniu” witryny w celu uzyskania wyższej pozycji na stronie wyników wyszukiwania (SERP), dzięki czemu uzyskujesz większy ruch. Celem jest zazwyczaj umieszczenie na pierwszej stronie wyników Google dla wyszukiwanych haseł, które mają największe znaczenie dla Twojej grupy docelowej.
SEO polega więc w takim samym stopniu na zrozumieniu potrzeb i intencji odbiorców, jak i na technicznym charakterze konfiguracji witryny.
Jak działają wyszukiwarki?Wyszukiwarki dostarczają wyniki dla każdego zapytania wprowadzonego przez użytkownika. Aby to zrobić, badają i „rozumieją” rozległą sieć stron internetowych, które tworzą sieć. Uruchamiają zaawansowany algorytm, który określa, jakie wyniki mają być wyświetlane dla każdego zapytania wyszukiwania.
Dla wielu osób termin „wyszukiwarka” jest synonimem Google, który ma około 93% globalnego rynku wyszukiwarek. Ponieważ Google jest dominującą wyszukiwarką, SEO zazwyczaj obraca się wokół tego, co działa najlepiej dla Google. Dobrze jest wiedzieć, jak działa Google i dlaczego.
Google ma na celu zapewnienie użytkownikom lub osobom wyszukującym jak najlepszych wyników wyszukiwania. Oznacza to dostarczanie najtrafniejszych wyników tak szybko, jak to możliwe.
Dwa podstawowe elementy środowiska wyszukiwania to wyszukiwany termin (dane wejściowe użytkownika) i wyniki wyszukiwania (dane wyjściowe).
Załóżmy, że wyszukujesz „Na czym polega pozycjonowanie strony w internecie”. To jasne hasło. Google rozumie, o co prosisz, i dostarcza przydatną stronę jako najlepszy wynik organiczny.
Z punktu widzenia Google jest to bardzo dobry wynik wyszukiwania i pozytywne wrażenia użytkownika, ponieważ prawdopodobnie użytkownik kliknie najwyższy wynik i będzie z niego zadowolony.
Google czerpie zyski z ludzi, którzy ufają i cenią ich usługę wyszukiwania. Osiąga to, dostarczając przydatne wyniki wyszukiwania.
Google zapewnia również firmom możliwość zapłaty za miejsce reklamowe na górze stron wyników wyszukiwania. Czyli reklama. Google zarabia, gdy użytkownicy klikają reklamy typu pay-per-click (PPC), które kupujesz za pośrednictwem Google ads, dawniej AdWords. Reklamy te zobaczysz w szczególności w przypadku bardziej ogólnych zapytań.
Poza małą etykietą te wyniki wyszukiwania wyglądają prawie nie do odróżnienia od innych wyników wyszukiwania. Oczywiście jest to celowe, ponieważ wielu użytkowników klika te wyniki, nie zdając sobie sprawy, że są to reklamy.
Na to liczy Google. Przychody z reklam stanowią ponad 80% z prawie 200 miliardów jakie udaje im się wygenerować. Tak więc, chociaż funkcje wyszukiwania pozostają podstawowym produktem, sukces finansowy biznesu zależy od działalności reklamowej.
SERP’y składają się z płatnych wyników wyszukiwania i „organicznych” wyników wyszukiwania, w których wyniki organiczne nie mają wpływu na przychody Google. Zamiast tego Google dostarcza wyniki organiczne na podstawie oceny trafności i jakości witryny. W zależności od rodzaju zapytania, Google uwzględni również różne elementy w SERP, takie jak mapy, obrazy lub filmy.
Ilość reklam w SERP zależy od tego, czego szukali użytkownicy. Jeśli na przykład wyszukasz słowo „buty”, prawdopodobnie zauważysz, że znaczna część wyników to reklamy. W rzeczywistości prawdopodobnie będziesz musiał przewinąć stronę, aby znaleźć pierwszy wynik organiczny.
Takie zapytanie zwykle generuje tak wiele reklam, ponieważ istnieje duża szansa, że osoba wyszukująca chce kupić buty online, a wiele firm obuwniczych jest gotowych zapłacić za pozycję w wynikach Ads dla tego zapytania.
Z drugiej strony, jeśli szukasz czegoś takiego jak „budowa pantofelka”, Twoje wyniki będą inne.
Jeśli mamy zapytanie które nie wiąże się z zamiarem zakupu, reklamodawcy nie chcą licytować słowa kluczowego, więc nie ma wyników Ads ppc.
Jeśli jednak zmienisz zapytanie na „czapka zimowa”, co sygnalizuje Google, że możesz robić zakupy, wyniki SERP zmienią się i będą zawierać więcej wyników sponsorowanych.
Celem SEO jest podniesienie Twojej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania.
Biorąc pod uwagę, że Google przetwarza codziennie miliardy zapytań, organiczne wyniki wyszukiwania to bardzo duży kawałek bardzo dużego tortu. I chociaż konieczne są pewne początkowe i ciągłe inwestycje, aby zabezpieczyć i utrzymać rankingi organiczne, każde kliknięcie, które kieruje ruch do Twojej witryny, jest całkowicie bezpłatne.
Pozycjonowanie e-commerce polega dokładnie na tym samym co usługi. Musimy zdominować słowa kluczowe, które mają największe znaczenie. Zacznij od kilku kluczowych czynników.
Ogólnie rzecz biorąc, szukasz słów kluczowych o dużym natężeniu, niskiej konkurencji i o dużej intencji zakupowej.
Dalej sprawdzasz trafność. Czyli jak trafna jest strona produktu lub strona kategorii dla wyszukiwanego hasła. Jest to ogromny czynnik rankingowy, który często jest zaniedbywany. Trzymaj się słów kluczowych, które naprawdę zadowoliłyby Twoich kupujących. Nie oszukasz Google.
Zamiar. Ponownie, chcesz kierować reklamy na słowa kluczowe, które pokazują intencje komercyjne. Zazwyczaj intencję można ocenić, po prostu patrząc na słowo kluczowe.
W tym momencie wiesz już na tyle dużo że nie zaskoczy Ciebie już nigdy hasło w stylu: pozycjonowanie stron www na czym polega, ale idźmy dalej…
Jeśli chodzi o SEO e-commerce, sposób organizacji i struktury stron w Twojej witrynie wpływa na rankingi w wyszukiwarkach. Ma to również wpływ na wrażenia użytkownika (UX). Zasadniczo chcesz ułatwić rzeczywistym odwiedzającym i wyszukiwarkom znajdowanie rzeczy w Twoim sklepie.
Łatwiej powiedzieć niż zrobić.
W miarę dodawania i usuwania produktów i kategorii struktura witryny szybko się komplikuje. Jeśli uda ci się zrobić to dobrze od samego początku, zaoszczędzisz sobie mnóstwo czasu. Więc:
Większość twojego autorytetu linków znajduje się na twojej stronie głównej, ponieważ jest to najczęstsza strona, do której odsyłają inne firmy, odnosząc się do twojej witryny za pomocą linków do follow. Dlatego ma sens, że im więcej kliknięć poza Twoją stroną główną uzyskuje strona produktu, tym mniej ma ona autorytetu.
Praktycznie już wiesz na czym polega pozycjonowanie stron www.
Zostały nam sprawy formalne.
Jak już wiesz wyszukiwarka google to prawdziwa żyła złota jeśli fraza którą zajmujesz ma sporo wyszukiwań i intencję zakupową. Wysoka pozycja strony to coś co chce osiągnąć każda firma, dlatego algorytm google starannie wybiera widoczne strony w wyszukiwarce na topowych pozycjach.
Więc jeśli chcesz pozyskiwać ruch na stronie to wystarczy że się do nas zgłosisz bo my wiemy doskonale na czym polega pozycjonowanie stron w internecie. Treści na stronie w oczach wyszukiwarek internetowych to nie wszystko, dlatego nasza agencja seo ma swoje know how jak osiągać wysoką widoczność strony i zdominować wyszukiwania google jakie osiągnie Twój serwis internetowy w branży w jakiej jesteś.
Skoro wiesz już na czym polega pozycjonowanie to zapraszamy do kontaktu.
Co sądzisz o wpisie pt. pozycjonowanie stron na czym polega? Daj znać w komentarzu.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)