Reklama dla dewelopera, sprzedawanie inwestycji deweloperskich
17 maja, 2022
Mapa ciepła w analityce internetowej heatmap
Wysoki współczynnik odrzuceń (optymalizacja bounce rate)
17 maja, 2022

Marketing dla deweloperów, reklama nieruchomości i inwestycji dewelopera

Mapa ciepła w analityce internetowej heatmap
Marketing dla deweloperów, reklama nieruchomości i inwestycji dewelopera

Marketing dla deweloperów, reklama nieruchomości i inwestycji dewelopera

Deweloperzy zwykle dzielą się na jedną z dwóch ogólnych kategorii:

  • Ci, którzy pozyskują kapitał po raz pierwszy,
  • oraz ci, którzy są doświadczonymi deweloperami i chcą wydobyć dodatkowy kapitał ze swoich istniejących kontaktów/klientów/partnerów biznesowych.

W obu przypadkach posiadanie solidnej strategii marketingowej ma kluczowe znaczenie dla sukcesu inwestycji deweloperskiej.

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing

Metody, za pomocą których deweloperzy pozyskiwali kapitał, zmieniły się drastycznie na przestrzeni lat. W przeszłości większość deweloperów rozpoczynała żmudny proces tworzenia listy potencjalnych klientów, drukowania stosów materiałów i reklam w gazetach.

Jeśli powiem, że był to żmudny proces, to tak jakbym skłamał.

Technologia zrewolucjonizowała sposób, w jaki deweloperzy wprowadzają na rynek swoje projekty. Teraz, za pośrednictwem różnych platform i mediów internetowych, deweloperzy mogą przekazać to samo przesłanie szerszej publiczności.

Na początku może się to wydawać sprzeczne z intuicją, ale w rzeczywistości możliwe jest stworzenie silnych relacji z potencjalnymi klientami online. Korzystając z takich narzędzi, jak media społecznościowe, marketing e-mailowy, blogi, podcasty i nie tylko, deweloperzy mogą nawiązać kontakt z większą liczbą osób online niż w przypadku spotkań twarzą w twarz. Wszystko sprowadza się do zdolności do zbudowania zaufania wśród tych ludzi.

W tym artykule przedstawiamy szczegółowy przegląd tworzenia przemyślanej strategii marketingowej dla deweloperów.

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

Skuteczny marketing dla dewelopera -krok 1

Skuteczne działanie zawsze zaczyna się od poznania odbiorców: kto jest Twoją docelową grupą demograficzną? Jakie są ich priorytety? Następnie przyglądamy się sposobom budowania zaufania u tych osób poprzez budowanie marki, projektowanie stron internetowych, płatną reklamę i nie tylko.

Na jakie obszary próbujesz kierować reklamy?

Naturalnym miejscem do znalezienia inwestorów jest poszukiwanie tych, którzy należą do docelowej grupy demograficznej na obszarze, na którym znajduje się projekt. Inwestorzy są z natury bardziej skłonni do inwestowania, gdy mają z Tobą jakiś osobisty kontakt. Jeśli na przykład rozumieją lokalne czynniki ekonomiczne, mogą dostrzec wartość inwestowania w projekt w sposób, którego nie widzi ktoś mieszkający gdzieś indziej kraju.

Oczywiście nie zawsze tak jest.

Gdzie można znaleźć docelową grupę demograficzną?

Wierz lub nie, ale Twoja docelowa grupa demograficzna prawdopodobnie znajduje się na każdej platformie mediów społecznościowych. To może nie być TikTok, YouTube, Facebook. Może to być także LinkedIn, Instagram lub Twitter.

Reklama dewelopera zależy od całego lejka m sprzedażowego, a każdy z tych kanałów ma miliony Polskich użytkowników. Istnieje duża szansa, że ​​docelowa grupa demograficzna jest aktywna na co najmniej jednej z tych platform social media, co sprawia, że ​​jest to świetne miejsce na rozpoczęcie działań reklamowych, gdy próbujesz dotrzeć do nowych osób.

Co uwzględnić w strategii marketingowej dotyczącej sprzedaży nieruchomości

Więc teraz kilka faktów, aby marketing dla deweloperów przynosił oczekiwane zwroty.

Ludzie często zastanawiają się, co należy uwzględnić w swojej strategii marketingowej dotyczącej sprzedaży nieruchomości. Czy nie wystarczy mieć świetnej strony internetowej?

To za mało… przynajmniej jeśli jesteś deweloperem, który chce pozyskać kapitał na jeden ze swoich projektów.

Skuteczna strategia marketingowa w zakresie rozwoju nieruchomości musi być wielopłaszczyznowa. Obejmuje to zintegrowany branding, przemyślany projekt strony internetowej, spójność w kanałach mediów społecznościowych, organiczne i płatne reklamy, pozycjonowanie i wiele innych.

Ostatecznym celem jest pomoc Twojej firmie w rozpowszechnianiu jej przekazu daleko i szeroko. Zbudowanie wielopłaszczyznowej strategii marketingowej może zająć trochę czasu, ale z czasem te wysiłki mogą zostać spieniężone z dużym sukcesem, eliminując potrzebę przeprowadzania osobistych spotkań promocyjnych, jednocześnie pozyskując jeszcze większy kapitał niż wcześniej.

Branding w marketingu nieruchomości

Branding jest kluczowym elementem każdej strategii marketingowej dla deweloperów. To właśnie pozwala Twojej marce stać się rozpoznawalną na całym świecie. Marki odnoszące największe sukcesy są rozpoznawane po samym logo.

Każdy deweloper ma swój własny sposób dotarcia do inwestorów, własny wizerunek marki, logo i głos. Istotną częścią Twojego brandingu powinien być sposób, w jaki opowiadasz swoją historię i propozycja wartości, którą oferujesz na swojej platformie.

Treść to świetny sposób na przekazanie wartości Twojej inwestycji.

Na przykład wywiady pokażą Twoją osobowość. Natomiast grupy na fb to sposób na kontakt z innymi członkami społeczności nieruchomości, co pokazuje, że jesteś deweloperem, który pozostaje na bieżąco z najnowszymi wiadomościami i trendami w branży.

Projekt strony internetowej

Deweloperzy w dążeniu do pozyskania kapitału często na stronie dają od razu wezwanie do działania „zainwestuj teraz!”. Ale jeśli nie zbudowałeś jeszcze zaufania wśród swoich odbiorców, niewiele z nich da się zwieść tylko materiałom marketingowym projektu.

Zamiast tego zastanów się, w jaki sposób projekt Twojej witryny może zapewnić bardziej wszechstronną wartość dla odbiorców. Użyj swojej witryny, aby opowiedzieć swoją wyjątkową historię. Kim jesteś? Jak zacząłeś pracę w branży? Jakie są cele i zadania Twojej firmy?

Płatne reklamy

Tworzenie treści to jeden z najlepszych sposobów budowania marki i przyciągania ruchu do Twojej witryny. To właśnie tzw. „zasięg organiczny”.

Płatna reklama coraz częściej zastępuje zasięg organiczny, zwłaszcza w kanałach mediów społecznościowych.

SEO – pozycjonowanie stron deweloperów

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektóre witryny wyświetlają się jako pierwsze, gdy szukasz czegoś konkretnego w Google? Ma to związek z optymalizacją pod kątem wyszukiwarek.

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, inaczej znana jako „SEO”, to praktyka wprowadzania określonych zmian w witrynie, aby pomóc jej pojawiać się wyżej na stronach wyników wyszukiwania. Według niektórych szacunków pierwsza strona wyników wyszukiwania przechwytuje do 85% całego ruchu. Innymi słowy, jeśli Twoja witryna nie pojawi się na pierwszej stronie, ludzie mogą Cię nigdy nie znaleźć.

SEO wymaga czasu. Na przykład blogi muszą być co jakiś czas aktualizowane i poprawiane, aby Google rozpoznało je jako „świeże” treści, a witryny z bardziej „świeżą” treścią pojawiają się wyżej w wynikach wyszukiwania.

Google skanuje również witryny internetowe pod kątem określonych słów kluczowych, więc wiedza, które słowa kluczowe należy wyróżnić aby zdobyć topical authority, a następnie wplecenie ich w treść jest kluczowa. Ważna jest również struktura treści, czyli stosowanie odpowiednich nagłówków i innych (z reguły mówimy o SEO onsite i offsite).

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Wniosek, aby z sukcesem stworzyć plan na skuteczny marketing dewelopera

Stworzenie solidnej strategii marketingowej nie jest łatwym zadaniem. Zasadniczo inwestujesz w zaufanie. Ilekroć prosisz kogoś o zakup mieszkania, prosisz go, aby zaufał Tobie. Jest to szczególnie ważne w przypadku finansowania i zbierania kapitału, biorąc pod uwagę duże sumy pieniędzy.

Dlatego deweloperzy powinni traktować swoją strategię marketingową jako kluczową podporę relacji inwestorskich.

W związku z tym każdy deweloper powinien inwestować w dostosowaną do potrzeb strategię marketingową, która jest zgodna z jego modelem biznesowym, odbiorcami i określonymi celami. Stawka jest po prostu zbyt wysoka na podejście uniwersalne jeśli chodzi o marketing dla inwestycji deweloperskich.

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy

A jak jest u Ciebie?

Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Marketing dla deweloperów, reklama nieruchomości i inwestycji dewelopera?

Napisz w komentarzu.

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 111

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!

Dołącz do nas NA ŻYWO

Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.

Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.

 

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)