Zawartość strony
Deweloperzy zwykle dzielą się na jedną z dwóch ogólnych kategorii:
W obu przypadkach posiadanie solidnej strategii marketingowej ma kluczowe znaczenie dla sukcesu inwestycji deweloperskiej.
Metody, za pomocą których deweloperzy pozyskiwali kapitał, zmieniły się drastycznie na przestrzeni lat. W przeszłości większość deweloperów rozpoczynała żmudny proces tworzenia listy potencjalnych klientów, drukowania stosów materiałów i reklam w gazetach.
Jeśli powiem, że był to żmudny proces, to tak jakbym skłamał.
Technologia zrewolucjonizowała sposób, w jaki deweloperzy wprowadzają na rynek swoje projekty. Teraz, za pośrednictwem różnych platform i mediów internetowych, deweloperzy mogą przekazać to samo przesłanie szerszej publiczności.
Na początku może się to wydawać sprzeczne z intuicją, ale w rzeczywistości możliwe jest stworzenie silnych relacji z potencjalnymi klientami online. Korzystając z takich narzędzi, jak media społecznościowe, marketing e-mailowy, blogi, podcasty i nie tylko, deweloperzy mogą nawiązać kontakt z większą liczbą osób online niż w przypadku spotkań twarzą w twarz. Wszystko sprowadza się do zdolności do zbudowania zaufania wśród tych ludzi.
W tym artykule przedstawiamy szczegółowy przegląd tworzenia przemyślanej strategii marketingowej dla deweloperów.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Skuteczne działanie zawsze zaczyna się od poznania odbiorców: kto jest Twoją docelową grupą demograficzną? Jakie są ich priorytety? Następnie przyglądamy się sposobom budowania zaufania u tych osób poprzez budowanie marki, projektowanie stron internetowych, płatną reklamę i nie tylko.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Naturalnym miejscem do znalezienia inwestorów jest poszukiwanie tych, którzy należą do docelowej grupy demograficznej na obszarze, na którym znajduje się projekt. Inwestorzy są z natury bardziej skłonni do inwestowania, gdy mają z Tobą jakiś osobisty kontakt. Jeśli na przykład rozumieją lokalne czynniki ekonomiczne, mogą dostrzec wartość inwestowania w projekt w sposób, którego nie widzi ktoś mieszkający gdzieś indziej kraju.
Oczywiście nie zawsze tak jest.
Wierz lub nie, ale Twoja docelowa grupa demograficzna prawdopodobnie znajduje się na każdej platformie mediów społecznościowych. To może nie być TikTok, YouTube, Facebook. Może to być także LinkedIn, Instagram lub Twitter.
Reklama dewelopera zależy od całego lejka m sprzedażowego, a każdy z tych kanałów ma miliony Polskich użytkowników. Istnieje duża szansa, że docelowa grupa demograficzna jest aktywna na co najmniej jednej z tych platform social media, co sprawia, że jest to świetne miejsce na rozpoczęcie działań reklamowych, gdy próbujesz dotrzeć do nowych osób.
Więc teraz kilka faktów, aby marketing dla deweloperów przynosił oczekiwane zwroty.
Ludzie często zastanawiają się, co należy uwzględnić w swojej strategii marketingowej dotyczącej sprzedaży nieruchomości. Czy nie wystarczy mieć świetnej strony internetowej?
To za mało… przynajmniej jeśli jesteś deweloperem, który chce pozyskać kapitał na jeden ze swoich projektów.
Skuteczna strategia marketingowa w zakresie rozwoju nieruchomości musi być wielopłaszczyznowa. Obejmuje to zintegrowany branding, przemyślany projekt strony internetowej, spójność w kanałach mediów społecznościowych, organiczne i płatne reklamy, pozycjonowanie i wiele innych.
Ostatecznym celem jest pomoc Twojej firmie w rozpowszechnianiu jej przekazu daleko i szeroko. Zbudowanie wielopłaszczyznowej strategii marketingowej może zająć trochę czasu, ale z czasem te wysiłki mogą zostać spieniężone z dużym sukcesem, eliminując potrzebę przeprowadzania osobistych spotkań promocyjnych, jednocześnie pozyskując jeszcze większy kapitał niż wcześniej.
Branding jest kluczowym elementem każdej strategii marketingowej dla deweloperów. To właśnie pozwala Twojej marce stać się rozpoznawalną na całym świecie. Marki odnoszące największe sukcesy są rozpoznawane po samym logo.
Każdy deweloper ma swój własny sposób dotarcia do inwestorów, własny wizerunek marki, logo i głos. Istotną częścią Twojego brandingu powinien być sposób, w jaki opowiadasz swoją historię i propozycja wartości, którą oferujesz na swojej platformie.
Treść to świetny sposób na przekazanie wartości Twojej inwestycji.
Na przykład wywiady pokażą Twoją osobowość. Natomiast grupy na fb to sposób na kontakt z innymi członkami społeczności nieruchomości, co pokazuje, że jesteś deweloperem, który pozostaje na bieżąco z najnowszymi wiadomościami i trendami w branży.
Deweloperzy w dążeniu do pozyskania kapitału często na stronie dają od razu wezwanie do działania „zainwestuj teraz!”. Ale jeśli nie zbudowałeś jeszcze zaufania wśród swoich odbiorców, niewiele z nich da się zwieść tylko materiałom marketingowym projektu.
Zamiast tego zastanów się, w jaki sposób projekt Twojej witryny może zapewnić bardziej wszechstronną wartość dla odbiorców. Użyj swojej witryny, aby opowiedzieć swoją wyjątkową historię. Kim jesteś? Jak zacząłeś pracę w branży? Jakie są cele i zadania Twojej firmy?
Tworzenie treści to jeden z najlepszych sposobów budowania marki i przyciągania ruchu do Twojej witryny. To właśnie tzw. „zasięg organiczny”.
Płatna reklama coraz częściej zastępuje zasięg organiczny, zwłaszcza w kanałach mediów społecznościowych.
Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektóre witryny wyświetlają się jako pierwsze, gdy szukasz czegoś konkretnego w Google? Ma to związek z optymalizacją pod kątem wyszukiwarek.
Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, inaczej znana jako „SEO”, to praktyka wprowadzania określonych zmian w witrynie, aby pomóc jej pojawiać się wyżej na stronach wyników wyszukiwania. Według niektórych szacunków pierwsza strona wyników wyszukiwania przechwytuje do 85% całego ruchu. Innymi słowy, jeśli Twoja witryna nie pojawi się na pierwszej stronie, ludzie mogą Cię nigdy nie znaleźć.
SEO wymaga czasu. Na przykład blogi muszą być co jakiś czas aktualizowane i poprawiane, aby Google rozpoznało je jako „świeże” treści, a witryny z bardziej „świeżą” treścią pojawiają się wyżej w wynikach wyszukiwania.
Google skanuje również witryny internetowe pod kątem określonych słów kluczowych, więc wiedza, które słowa kluczowe należy wyróżnić aby zdobyć topical authority, a następnie wplecenie ich w treść jest kluczowa. Ważna jest również struktura treści, czyli stosowanie odpowiednich nagłówków i innych (z reguły mówimy o SEO onsite i offsite).
Marketing inwestycji deweloperskich może być wyzwaniem ze względu na konkurencyjny rynek i coraz bardziej wymagających klientów. Oto kilka strategii, które mogą pomóc w skutecznym marketingu inwestycji deweloperskich:
Ważne jest, aby stosować różnorodne strategie marketingowe i analizować ich skuteczność, aby dostosować plan marketingowy do potrzeb i oczekiwań klientów.
Stworzenie solidnej strategii marketingowej nie jest łatwym zadaniem. Zasadniczo inwestujesz w zaufanie. Ilekroć prosisz kogoś o zakup mieszkania, prosisz go, aby zaufał Tobie. Jest to szczególnie ważne w przypadku finansowania i zbierania kapitału, biorąc pod uwagę duże sumy pieniędzy.
Dlatego deweloperzy powinni traktować swoją strategię marketingową jako kluczową podporę relacji inwestorskich.
W związku z tym każdy deweloper powinien inwestować w dostosowaną do potrzeb strategię marketingową, która jest zgodna z jego modelem biznesowym, odbiorcami i określonymi celami. Stawka jest po prostu zbyt wysoka na podejście uniwersalne jeśli chodzi o marketing dla inwestycji deweloperskich.
A jak jest u Ciebie?
Przy okazji, daj znać co sądzisz o dzisiejszym wpisie pt. Marketing dla deweloperów, reklama nieruchomości i inwestycji dewelopera?
Napisz w komentarzu.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 111
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)