Funkcje marketingowe
Funkcje marketingowe (marketing wed艂ug Kotlera, definicja, przyk艂ady)
21 grudnia, 2022
Marketing 5.0 鈥 Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan (opis i recenzja)
Marketing 5.0 鈥 Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan (opis i recenzja)
21 grudnia, 2022

Marketing 4.0 – Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan (opis i recenzja)

Marketing 4.0
Marketing 4.0 - Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan

Ksi膮偶ka Marketing 4.0 – autorstwa: Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan

Przej艣cie od Marketingu 3.0 do Marketingu 4.0

Poniewa偶 Internet pozwala biznesowi sta膰 si臋 bardziej globalnym i integracyjnym, technologia jednocze艣nie sprawia, 偶e 鈥嬧媝rodukty konsumenckie s膮 bardziej przyst臋pne cenowo dla ludzi na rynkach wschodz膮cych. Prawd膮 jest r贸wnie偶 co艣 przeciwnego: produkty stworzone na rynki rozwijaj膮ce si臋 p贸藕niej podchwytuj膮 te o ugruntowanej pozycji. Firmy zmieniaj膮 艣cie偶k臋 swojego produktu z pionowej (kontrolujesz ka偶dy aspekt rozwoju, produkcji i dystrybucji) na poziom膮 (wsp贸艂praca z innymi firmami).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

馃POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y.馃捀馃捀馃捀

馃攼 Twoje dane s膮 bezpieczne.馃攼 (sekrety prosto ze 藕r贸d艂a, tylko konkrety-zero spamu).

Marketing 4.0

M艂odzi ludzie, kt贸rzy dorastali z technologi膮 cyfrow膮, maj膮 wp艂yw na spos贸b robienia zakup贸w. Robi膮 zakupy wed艂ug w艂asnego harmonogramu i ceni膮 sobie kontakt z innymi lud藕mi. Ludzie ufaj膮 swoim sieciom spo艂eczno艣ciowym bardziej ni偶 wiadomo艣ciom marketingowym.

Bran偶e dzia艂aj膮ce od dawna s膮 zak艂贸cane przez obni偶one bariery wej艣cia i kilka rodzaj贸w technologii. Najbardziej podstawowym rodzajem jest 艂膮czno艣膰 mobilna, kt贸ra polega na korzystaniu z sieci w celu poprawy do艣wiadcze艅 klient贸w. Najwy偶szym poziomem jest 艂膮czno艣膰 spo艂eczno艣ciowa (media spo艂eczno艣ciowe, social media), kt贸ra buduje spo艂eczno艣ci mi臋dzy konsumentami a markami.

diagram marketingowy jak budowa膰 艣wiadomo艣膰 za pomoc膮 reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawd藕 nasz膮 ofert臋

KONIEC REKLAMY

Trzy paradoksy opisane w Marketing 4.0

W erze 艂膮czno艣ci marketerzy musz膮 zmierzy膰 si臋 z trzema paradoksami. Po pierwsze, mog膮 uzyska膰 wi臋ksz膮 sprzeda偶 w swoich firmach internetowych ni偶 w przypadku prowadzenia dzia艂alno艣ci offline. Nie powinno to jednak sprawia膰, 偶e biznes offline jest przestarza艂y, poniewa偶 niekt贸rzy ludzie nadal wol膮 robi膰 zakupy w sklepach fizycznych i korzysta膰 z aplikacji mobilnych i technologii opartej na lokalizacji. Marketerzy powinni tworzy膰 do艣wiadczenia dla klient贸w, kt贸re 艂膮cz膮 interakcje online i offline.

鈥濸oinformowany klient kontra rozproszony klient鈥 鈥 marketerzy musz膮 do艂膮czy膰 do rozm贸w w ramach spo艂eczno艣ci marek. Ludzie ch臋tniej kupuj膮 w oparciu o rekomendacje i osobiste do艣wiadczenia ni偶 wiadomo艣ci marketingowe, opinie innych lub wiedz臋 osobist膮. Kiedy maj膮 pod r臋k膮 du偶o informacji, konsumenci maj膮 tendencj臋 do dokonywania wybor贸w, kt贸re s膮 zgodne z wyborem produkt贸w wi臋kszo艣ci. Dlatego marketerzy musz膮 przyci膮gn膮膰 uwag臋 ludzi, aby mogli skupi膰 si臋 na tym, co chc膮 powiedzie膰 o swoich produktach.

PR negatywny jest skuteczniejszy ni偶 wizerunek pozytywny. Ludzie zwykle zwracaj膮 uwag臋 na negatywne komentarze na temat marki, a nie na pozytywne, a tak偶e cz臋艣ciej dziel膮 si臋 negatywnymi opiniami ze znajomymi. Dlatego marki powinny zach臋ca膰 osoby, kt贸re maj膮 z nimi problemy lub ze swoimi produktami/us艂ugami do zabierania g艂osu, aby wywo艂a膰 dobry szum na temat marki.

Zwolennicy nowej marki


M艂odzie偶, kobiety i internauci s膮 najcenniejszymi rzecznikami marki. M艂odzi ludzie maj膮 tendencj臋 do wczesnych adaptacji, eksperymentuj膮 z muzyk膮, mod膮 i innymi trendami kulturowymi. Szybciej rozpoznaj膮 globalne zmiany ni偶 starsi konsumenci. Jako zarz膮dcy gospodarstw domowych, kobiety podejmuj膮 wi臋kszo艣膰 decyzji zakupowych w wi臋kszo艣ci dom贸w.

Przed zakupem czegokolwiek, zbieraj膮 informacje online, przeprowadzaj膮c badania i pytaj膮c znajomych o ich do艣wiadczenia z r贸偶nymi produktami lub us艂ugami, zanim podejm膮 decyzj臋, co kupi膰. Kobiety s膮 鈥瀐olistycznymi kupuj膮cymi鈥, kt贸rzy rozwa偶aj膮 ka偶dy aspekt produktu lub us艂ugi, zanim zdecyduj膮, czy jest dla nich odpowiedni.

Internauci wierz膮 w Internet; obejmuje to otwart膮 komunikacj臋, kt贸ra jest otwarcie udost臋pniana wszystkim zaanga偶owanym, poniewa偶 pomaga stworzy膰 przejrzysto艣膰 mi臋dzy firmami a klientami, a tak偶e mi臋dzy lud藕mi w og贸le podczas komunikowania si臋 online, poniewa偶 wszystko jest widoczne jak na d艂oni, gdzie ka偶dy mo偶e to zobaczy膰, a nie rzeczy ukryte za zamkni臋tymi drzwiami na przyk艂ad spos贸b, w jaki biznes by艂 tradycyjnie prowadzony za po艣rednictwem kana艂贸w offline, takich jak reklamy prasowe lub reklamy telewizyjne, kt贸re by艂y dost臋pne tylko dla tych, kt贸rzy mieli dost臋p do medi贸w w tym czasie (w wi臋kszo艣ci byli to tylko doro艣li).

Jakie s膮 Twoje ulubione ksi膮偶ki marketingowe? Czyta艂e艣 marketing 4.0 Kotlera?

Z nami ka偶da firma mo偶e si臋 rozwija膰. Tworzymy firmy i rozwijamy istniej膮ce w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z reszt膮 zobacz co mo偶emy osi膮gn膮膰 w kilka miesi臋cy:

Czy warto inwestowa膰 w seo: dlaczego pozycjonowanie si臋 op艂aca

Zacznij wsp贸艂prac臋 z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bie偶膮co jeste艣my zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawa膰 Tobie to co najlepiej dzia艂a. Konkretny wynik, bez przepalania bud偶etu. Dla ka偶dego zadania posiadamy wyszkolonych specjalist贸w, kt贸rzy dowioz膮 obiecane wyniki.

Skontaktuj si臋 z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko poj臋ty marketing internetowy

O czym jest ksi膮偶ka Marketing 4.0 ?

Ksi膮偶ka Marketing 4.0 autorstwa Philipa Kotlera jest kompendium wiedzy na temat nowych trend贸w i dzia艂a艅 w marketingu. Przegl膮da najnowsze innowacje w technologii, w mediach spo艂eczno艣ciowych i Big Data oraz strategi臋, aby umo偶liwi膰 firmom skuteczne kierowanie si臋 tymi nowymi mo偶liwo艣ciami. Ksi膮偶ka zawiera r贸wnie偶 informacje o tym, jak firmy mog膮 wykorzysta膰 technologie do tworzenia g艂臋bokiego i autentycznego zaanga偶owania otoczenia i wygrywa膰 w nieustaj膮cej bitwie o uwag臋 konsument贸w.

Jak bardzo spodoba艂a Ci si臋 ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby oceni膰! (dobre opinie sprawiaj膮, 偶e piszemy wi臋cej)

艢rednia ocena 5 / 5. Liczba g艂os贸w: 555

Jeszcze nie ma g艂os贸w. B膮d藕 pierwsz膮 osob膮.

Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i ca艂膮 strategi臋 ecommerce. Nie czekaj, do艂膮cz do nas!

Do艂膮cz do nas NA 呕YWO

Nie przegap wydarze艅 live, podczas kt贸rych omawiamy r贸偶ne tematy i odpowiadamy na pytania, kt贸re pomog膮 Ci wyprzedzi膰 konkurencj臋. Zarejestruj si臋 na spotkania, kt贸rych gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafa艂 Szrajnert.

Live odbywa si臋 1 w miesi膮cu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybent贸w email.

POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety聽 kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y z reklam... (sekrety prosto ze 藕r贸d艂a)