Marketing 4.0 – Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan (opis i recenzja)

Marketing 4.0
Marketing 4.0 - Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan

Ksi膮偶ka Marketing 4.0 – autorstwa: Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan

Przej艣cie od Marketingu 3.0 do Marketingu 4.0

Poniewa偶 Internet pozwala biznesowi sta膰 si臋 bardziej globalnym i integracyjnym, technologia jednocze艣nie sprawia, 偶e 鈥嬧媝rodukty konsumenckie s膮 bardziej przyst臋pne cenowo dla ludzi na rynkach wschodz膮cych. Prawd膮 jest r贸wnie偶 co艣 przeciwnego: produkty stworzone na rynki rozwijaj膮ce si臋 p贸藕niej podchwytuj膮 te o ugruntowanej pozycji. Firmy zmieniaj膮 艣cie偶k臋 swojego produktu z pionowej (kontrolujesz ka偶dy aspekt rozwoju, produkcji i dystrybucji) na poziom膮 (wsp贸艂praca z innymi firmami).

馃POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y.馃捀馃捀馃捀

馃攼 Twoje dane s膮 bezpieczne.馃攼 (sekrety prosto ze 藕r贸d艂a, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC
Marketing 4.0

M艂odzi ludzie, kt贸rzy dorastali z technologi膮 cyfrow膮, maj膮 wp艂yw na spos贸b robienia zakup贸w. Robi膮 zakupy wed艂ug w艂asnego harmonogramu i ceni膮 sobie kontakt z innymi lud藕mi. Ludzie ufaj膮 swoim sieciom spo艂eczno艣ciowym bardziej ni偶 wiadomo艣ciom marketingowym.

Bran偶e dzia艂aj膮ce od dawna s膮 zak艂贸cane przez obni偶one bariery wej艣cia i kilka rodzaj贸w technologii. Najbardziej podstawowym rodzajem jest 艂膮czno艣膰 mobilna, kt贸ra polega na korzystaniu z sieci w celu poprawy do艣wiadcze艅 klient贸w. Najwy偶szym poziomem jest 艂膮czno艣膰 spo艂eczno艣ciowa (media spo艂eczno艣ciowe, social media), kt贸ra buduje spo艂eczno艣ci mi臋dzy konsumentami a markami.

diagram marketingowy jak budowa膰 艣wiadomo艣膰 za pomoc膮 reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawd藕 nasz膮 ofert臋

KONIEC REKLAMY

Trzy paradoksy opisane w Marketing 4.0

W erze 艂膮czno艣ci marketerzy musz膮 zmierzy膰 si臋 z trzema paradoksami. Po pierwsze, mog膮 uzyska膰 wi臋ksz膮 sprzeda偶 w swoich firmach internetowych ni偶 w przypadku prowadzenia dzia艂alno艣ci offline. Nie powinno to jednak sprawia膰, 偶e biznes offline jest przestarza艂y, poniewa偶 niekt贸rzy ludzie nadal wol膮 robi膰 zakupy w sklepach fizycznych i korzysta膰 z aplikacji mobilnych i technologii opartej na lokalizacji. Marketerzy powinni tworzy膰 do艣wiadczenia dla klient贸w, kt贸re 艂膮cz膮 interakcje online i offline.

鈥濸oinformowany klient kontra rozproszony klient鈥 鈥 marketerzy musz膮 do艂膮czy膰 do rozm贸w w ramach spo艂eczno艣ci marek. Ludzie ch臋tniej kupuj膮 w oparciu o rekomendacje i osobiste do艣wiadczenia ni偶 wiadomo艣ci marketingowe, opinie innych lub wiedz臋 osobist膮. Kiedy maj膮 pod r臋k膮 du偶o informacji, konsumenci maj膮 tendencj臋 do dokonywania wybor贸w, kt贸re s膮 zgodne z wyborem produkt贸w wi臋kszo艣ci. Dlatego marketerzy musz膮 przyci膮gn膮膰 uwag臋 ludzi, aby mogli skupi膰 si臋 na tym, co chc膮 powiedzie膰 o swoich produktach.

PR negatywny jest skuteczniejszy ni偶 wizerunek pozytywny. Ludzie zwykle zwracaj膮 uwag臋 na negatywne komentarze na temat marki, a nie na pozytywne, a tak偶e cz臋艣ciej dziel膮 si臋 negatywnymi opiniami ze znajomymi. Dlatego marki powinny zach臋ca膰 osoby, kt贸re maj膮 z nimi problemy lub ze swoimi produktami/us艂ugami do zabierania g艂osu, aby wywo艂a膰 dobry szum na temat marki.

Zwolennicy nowej marki


M艂odzie偶, kobiety i internauci s膮 najcenniejszymi rzecznikami marki. M艂odzi ludzie maj膮 tendencj臋 do wczesnych adaptacji, eksperymentuj膮 z muzyk膮, mod膮 i innymi trendami kulturowymi. Szybciej rozpoznaj膮 globalne zmiany ni偶 starsi konsumenci. Jako zarz膮dcy gospodarstw domowych, kobiety podejmuj膮 wi臋kszo艣膰 decyzji zakupowych w wi臋kszo艣ci dom贸w.

Przed zakupem czegokolwiek, zbieraj膮 informacje online, przeprowadzaj膮c badania i pytaj膮c znajomych o ich do艣wiadczenia z r贸偶nymi produktami lub us艂ugami, zanim podejm膮 decyzj臋, co kupi膰. Kobiety s膮 鈥瀐olistycznymi kupuj膮cymi鈥, kt贸rzy rozwa偶aj膮 ka偶dy aspekt produktu lub us艂ugi, zanim zdecyduj膮, czy jest dla nich odpowiedni.

Internauci wierz膮 w Internet; obejmuje to otwart膮 komunikacj臋, kt贸ra jest otwarcie udost臋pniana wszystkim zaanga偶owanym, poniewa偶 pomaga stworzy膰 przejrzysto艣膰 mi臋dzy firmami a klientami, a tak偶e mi臋dzy lud藕mi w og贸le podczas komunikowania si臋 online, poniewa偶 wszystko jest widoczne jak na d艂oni, gdzie ka偶dy mo偶e to zobaczy膰, a nie rzeczy ukryte za zamkni臋tymi drzwiami na przyk艂ad spos贸b, w jaki biznes by艂 tradycyjnie prowadzony za po艣rednictwem kana艂贸w offline, takich jak reklamy prasowe lub reklamy telewizyjne, kt贸re by艂y dost臋pne tylko dla tych, kt贸rzy mieli dost臋p do medi贸w w tym czasie (w wi臋kszo艣ci byli to tylko doro艣li).

Jakie s膮 Twoje ulubione ksi膮偶ki marketingowe? Czyta艂e艣 marketing 4.0 Kotlera?

Z nami ka偶da firma mo偶e si臋 rozwija膰. Tworzymy firmy i rozwijamy istniej膮ce w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z reszt膮 zobacz co mo偶emy osi膮gn膮膰 w kilka miesi臋cy:

Czy warto inwestowa膰 w seo: dlaczego pozycjonowanie si臋 op艂aca

Zacznij wsp贸艂prac臋 z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bie偶膮co jeste艣my zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawa膰 Tobie to co najlepiej dzia艂a. Konkretny wynik, bez przepalania bud偶etu. Dla ka偶dego zadania posiadamy wyszkolonych specjalist贸w, kt贸rzy dowioz膮 obiecane wyniki.

Skontaktuj si臋 z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko poj臋ty marketing internetowy

O czym jest ksi膮偶ka Marketing 4.0 ?

Ksi膮偶ka Marketing 4.0 autorstwa Philipa Kotlera jest kompendium wiedzy na temat nowych trend贸w i dzia艂a艅 w marketingu. Przegl膮da najnowsze innowacje w technologii, w mediach spo艂eczno艣ciowych i Big Data oraz strategi臋, aby umo偶liwi膰 firmom skuteczne kierowanie si臋 tymi nowymi mo偶liwo艣ciami. Ksi膮偶ka zawiera r贸wnie偶 informacje o tym, jak firmy mog膮 wykorzysta膰 technologie do tworzenia g艂臋bokiego i autentycznego zaanga偶owania otoczenia i wygrywa膰 w nieustaj膮cej bitwie o uwag臋 konsument贸w.

Jak bardzo spodoba艂a Ci si臋 ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby oceni膰! (dobre opinie sprawiaj膮, 偶e piszemy wi臋cej)

艢rednia ocena 5 / 5. Liczba g艂os贸w: 555

Jeszcze nie ma g艂os贸w. B膮d藕 pierwsz膮 osob膮.

Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i ca艂膮 strategi臋 ecommerce. Nie czekaj, do艂膮cz do nas!
Marketing 4.0 – Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan (opis i recenzja)
U偶ywamy plik贸w cookie na naszej stronie internetowej, aby zapewni膰 Ci najbardziej odpowiednie wra偶enia, zapami臋tuj膮c Twoje preferencje. Klikaj膮c 鈥濧kceptuj臋鈥, wyra偶asz zgod臋 na u偶ywanie plik贸w cookie. Je艣li nie wyra偶asz zgody, ustawienia dotycz膮ce plik贸w cookies mo偶esz zmieni膰 w swojej przegl膮darce.
Czytaj wi臋cej