Marketing 4.0 – Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan (opis i recenzja)


Książka Marketing 4.0 – autorstwa: Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan
Przejście od Marketingu 3.0 do Marketingu 4.0
Zawartość strony
Ponieważ Internet pozwala biznesowi stać się bardziej globalnym i integracyjnym, technologia jednocześnie sprawia, że produkty konsumenckie są bardziej przystępne cenowo dla ludzi na rynkach wschodzących. Prawdą jest również coś przeciwnego: produkty stworzone na rynki rozwijające się później podchwytują te o ugruntowanej pozycji. Firmy zmieniają ścieżkę swojego produktu z pionowej (kontrolujesz każdy aspekt rozwoju, produkcji i dystrybucji) na poziomą (współpraca z innymi firmami).
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).


Młodzi ludzie, którzy dorastali z technologią cyfrową, mają wpływ na sposób robienia zakupów. Robią zakupy według własnego harmonogramu i cenią sobie kontakt z innymi ludźmi. Ludzie ufają swoim sieciom społecznościowym bardziej niż wiadomościom marketingowym.
Branże działające od dawna są zakłócane przez obniżone bariery wejścia i kilka rodzajów technologii. Najbardziej podstawowym rodzajem jest łączność mobilna, która polega na korzystaniu z sieci w celu poprawy doświadczeń klientów. Najwyższym poziomem jest łączność społecznościowa (media społecznościowe, social media), która buduje społeczności między konsumentami a markami.

REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Trzy paradoksy opisane w Marketing 4.0
W erze łączności marketerzy muszą zmierzyć się z trzema paradoksami. Po pierwsze, mogą uzyskać większą sprzedaż w swoich firmach internetowych niż w przypadku prowadzenia działalności offline. Nie powinno to jednak sprawiać, że biznes offline jest przestarzały, ponieważ niektórzy ludzie nadal wolą robić zakupy w sklepach fizycznych i korzystać z aplikacji mobilnych i technologii opartej na lokalizacji. Marketerzy powinni tworzyć doświadczenia dla klientów, które łączą interakcje online i offline.
„Poinformowany klient kontra rozproszony klient” — marketerzy muszą dołączyć do rozmów w ramach społeczności marek. Ludzie chętniej kupują w oparciu o rekomendacje i osobiste doświadczenia niż wiadomości marketingowe, opinie innych lub wiedzę osobistą. Kiedy mają pod ręką dużo informacji, konsumenci mają tendencję do dokonywania wyborów, które są zgodne z wyborem produktów większości. Dlatego marketerzy muszą przyciągnąć uwagę ludzi, aby mogli skupić się na tym, co chcą powiedzieć o swoich produktach.
PR negatywny jest skuteczniejszy niż wizerunek pozytywny. Ludzie zwykle zwracają uwagę na negatywne komentarze na temat marki, a nie na pozytywne, a także częściej dzielą się negatywnymi opiniami ze znajomymi. Dlatego marki powinny zachęcać osoby, które mają z nimi problemy lub ze swoimi produktami/usługami do zabierania głosu, aby wywołać dobry szum na temat marki.
Zwolennicy nowej marki
Młodzież, kobiety i internauci są najcenniejszymi rzecznikami marki. Młodzi ludzie mają tendencję do wczesnych adaptacji, eksperymentują z muzyką, modą i innymi trendami kulturowymi. Szybciej rozpoznają globalne zmiany niż starsi konsumenci. Jako zarządcy gospodarstw domowych, kobiety podejmują większość decyzji zakupowych w większości domów.
Przed zakupem czegokolwiek, zbierają informacje online, przeprowadzając badania i pytając znajomych o ich doświadczenia z różnymi produktami lub usługami, zanim podejmą decyzję, co kupić. Kobiety są „holistycznymi kupującymi”, którzy rozważają każdy aspekt produktu lub usługi, zanim zdecydują, czy jest dla nich odpowiedni.
Internauci wierzą w Internet; obejmuje to otwartą komunikację, która jest otwarcie udostępniana wszystkim zaangażowanym, ponieważ pomaga stworzyć przejrzystość między firmami a klientami, a także między ludźmi w ogóle podczas komunikowania się online, ponieważ wszystko jest widoczne jak na dłoni, gdzie każdy może to zobaczyć, a nie rzeczy ukryte za zamkniętymi drzwiami na przykład sposób, w jaki biznes był tradycyjnie prowadzony za pośrednictwem kanałów offline, takich jak reklamy prasowe lub reklamy telewizyjne, które były dostępne tylko dla tych, którzy mieli dostęp do mediów w tym czasie (w większości byli to tylko dorośli).
Jakie są Twoje ulubione książki marketingowe? Czytałeś marketing 4.0 Kotlera?
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:

O czym jest książka Marketing 4.0 ?
Książka Marketing 4.0 autorstwa Philipa Kotlera jest kompendium wiedzy na temat nowych trendów i działań w marketingu. Przegląda najnowsze innowacje w technologii, w mediach społecznościowych i Big Data oraz strategię, aby umożliwić firmom skuteczne kierowanie się tymi nowymi możliwościami. Książka zawiera również informacje o tym, jak firmy mogą wykorzystać technologie do tworzenia głębokiego i autentycznego zaangażowania otoczenia i wygrywać w nieustającej bitwie o uwagę konsumentów.