Marketing 4.0 – Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan (opis i recenzja)

Marketing 4.0
Marketing 4.0 - Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan

Książka Marketing 4.0 – autorstwa: Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan

Przejście od Marketingu 3.0 do Marketingu 4.0

Ponieważ Internet pozwala biznesowi stać się bardziej globalnym i integracyjnym, technologia jednocześnie sprawia, że ​​produkty konsumenckie są bardziej przystępne cenowo dla ludzi na rynkach wschodzących. Prawdą jest również coś przeciwnego: produkty stworzone na rynki rozwijające się później podchwytują te o ugruntowanej pozycji. Firmy zmieniają ścieżkę swojego produktu z pionowej (kontrolujesz każdy aspekt rozwoju, produkcji i dystrybucji) na poziomą (współpraca z innymi firmami).

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC
Marketing 4.0

Młodzi ludzie, którzy dorastali z technologią cyfrową, mają wpływ na sposób robienia zakupów. Robią zakupy według własnego harmonogramu i cenią sobie kontakt z innymi ludźmi. Ludzie ufają swoim sieciom społecznościowym bardziej niż wiadomościom marketingowym.

Branże działające od dawna są zakłócane przez obniżone bariery wejścia i kilka rodzajów technologii. Najbardziej podstawowym rodzajem jest łączność mobilna, która polega na korzystaniu z sieci w celu poprawy doświadczeń klientów. Najwyższym poziomem jest łączność społecznościowa (media społecznościowe, social media), która buduje społeczności między konsumentami a markami.

diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Trzy paradoksy opisane w Marketing 4.0

W erze łączności marketerzy muszą zmierzyć się z trzema paradoksami. Po pierwsze, mogą uzyskać większą sprzedaż w swoich firmach internetowych niż w przypadku prowadzenia działalności offline. Nie powinno to jednak sprawiać, że biznes offline jest przestarzały, ponieważ niektórzy ludzie nadal wolą robić zakupy w sklepach fizycznych i korzystać z aplikacji mobilnych i technologii opartej na lokalizacji. Marketerzy powinni tworzyć doświadczenia dla klientów, które łączą interakcje online i offline.

„Poinformowany klient kontra rozproszony klient” — marketerzy muszą dołączyć do rozmów w ramach społeczności marek. Ludzie chętniej kupują w oparciu o rekomendacje i osobiste doświadczenia niż wiadomości marketingowe, opinie innych lub wiedzę osobistą. Kiedy mają pod ręką dużo informacji, konsumenci mają tendencję do dokonywania wyborów, które są zgodne z wyborem produktów większości. Dlatego marketerzy muszą przyciągnąć uwagę ludzi, aby mogli skupić się na tym, co chcą powiedzieć o swoich produktach.

PR negatywny jest skuteczniejszy niż wizerunek pozytywny. Ludzie zwykle zwracają uwagę na negatywne komentarze na temat marki, a nie na pozytywne, a także częściej dzielą się negatywnymi opiniami ze znajomymi. Dlatego marki powinny zachęcać osoby, które mają z nimi problemy lub ze swoimi produktami/usługami do zabierania głosu, aby wywołać dobry szum na temat marki.

Zwolennicy nowej marki


Młodzież, kobiety i internauci są najcenniejszymi rzecznikami marki. Młodzi ludzie mają tendencję do wczesnych adaptacji, eksperymentują z muzyką, modą i innymi trendami kulturowymi. Szybciej rozpoznają globalne zmiany niż starsi konsumenci. Jako zarządcy gospodarstw domowych, kobiety podejmują większość decyzji zakupowych w większości domów.

Przed zakupem czegokolwiek, zbierają informacje online, przeprowadzając badania i pytając znajomych o ich doświadczenia z różnymi produktami lub usługami, zanim podejmą decyzję, co kupić. Kobiety są „holistycznymi kupującymi”, którzy rozważają każdy aspekt produktu lub usługi, zanim zdecydują, czy jest dla nich odpowiedni.

Internauci wierzą w Internet; obejmuje to otwartą komunikację, która jest otwarcie udostępniana wszystkim zaangażowanym, ponieważ pomaga stworzyć przejrzystość między firmami a klientami, a także między ludźmi w ogóle podczas komunikowania się online, ponieważ wszystko jest widoczne jak na dłoni, gdzie każdy może to zobaczyć, a nie rzeczy ukryte za zamkniętymi drzwiami na przykład sposób, w jaki biznes był tradycyjnie prowadzony za pośrednictwem kanałów offline, takich jak reklamy prasowe lub reklamy telewizyjne, które były dostępne tylko dla tych, którzy mieli dostęp do mediów w tym czasie (w większości byli to tylko dorośli).

Jakie są Twoje ulubione książki marketingowe? Czytałeś marketing 4.0 Kotlera?

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

O czym jest książka Marketing 4.0 ?

Książka Marketing 4.0 autorstwa Philipa Kotlera jest kompendium wiedzy na temat nowych trendów i działań w marketingu. Przegląda najnowsze innowacje w technologii, w mediach społecznościowych i Big Data oraz strategię, aby umożliwić firmom skuteczne kierowanie się tymi nowymi możliwościami. Książka zawiera również informacje o tym, jak firmy mogą wykorzystać technologie do tworzenia głębokiego i autentycznego zaangażowania otoczenia i wygrywać w nieustającej bitwie o uwagę konsumentów.

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 555

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!
Marketing 4.0 – Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan (opis i recenzja)
Używamy plików cookie na naszej stronie internetowej, aby zapewnić Ci najbardziej odpowiednie wrażenia, zapamiętując Twoje preferencje. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.
Czytaj więcej