Zawartość strony
Oto poradnik wideo odnośnie tematu jakim są „konwersje facebook”:
Tworzenie niestandardowych konwersji umożliwia ustanowienie reguł dla zdarzeń, które pozwalają na dokładniejsze mierzenie działań klientów. Zastosowanie niestandardowych konwersji pozwala zoptymalizować wyświetlanie reklam, aby dotrzeć do osób, u których prawdopodobieństwo wykonania pożądanych działań jest największe.
Korzyści płynące z zastosowania niestandardowych konwersji to między innymi możliwość filtrowania zdarzeń, optymalizacja wyświetlania reklam oraz kontrolowanie danych udostępnianych partnerom. Przykładem takiej konwersji może być zarejestrowanie każdego zakupu poprzez wykorzystanie reguł adresu URL oraz parametru wartości. Dzięki temu można dokładnie określić grupę docelową reklamy i zoptymalizować jej wyświetlanie.
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
W standardowej implementacji narzędzia reklamowego Facebooka (np. za pomocą wtyczki lub ręcznie poprzez GTM) zdefiniowano wiele zdarzeń, które mogą być uznane za konwersje.
Niestety, każda strona jest inna i każda firma może mieć własne wytyczne dotyczące konwersji.
Dlatego Facebook umożliwia reklamodawcom samodzielne określanie, jakie działanie na ich stronie ma być uznane za konwersję.
W anglojęzycznych mediach stosowana jest nazwa „custom conversions”, a w polskiej wersji nazywamy je „konwersjami niestandardowymi”.
Jedno konto reklamowe może mieć maksymalnie 100 konwersji niestandardowych. Jeśli osiągniesz limit, możesz dowolnie usuwać stare i dodawać nowe.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Aby skonfigurować zdarzenia standardowe przy użyciu konwersji niestandardowych bez dodatkowego kodu, wykonaj następujące czynności:
Konwersja na Facebooku to termin odnoszący się do akcji, którą użytkownik wykonuje na stronie internetowej lub aplikacji, po kliknięciu na reklamę na Facebooku lub Instagramie. Może to być dokonanie zakupu, wypełnienie formularza, zapisanie się na newsletter, pobranie pliku lub wykonanie innej określonej akcji, która jest celem reklamy. Konwersja jest mierzona poprzez dodanie kodu śledzącego Facebooka na stronę internetową lub aplikację, który informuje platformę Facebook o tym, że konwersja została wykonana. Dzięki temu reklamodawcy mogą śledzić skuteczność swoich reklam i optymalizować je w celu uzyskania jak największej liczby konwersji.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 1
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Wpisz Swój Najlepszy Adres Email, Ponieważ Na Niego Dostaniesz Link.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)