Jak tworzyć strony, content i treści, aby konwertowały i zwiększały sprzedaż?+[1 BONUS]

Google AdWords poradnik i kampania w sieci Ads (3 techniki)
6 września, 2022
Kampanie YouTube, co to jest reklama wideo online (jak skonfigurować)+[1 BONUS]
16 września, 2022
UniqueSEO - Performance Branding Marketing & Ads
UniqueSEO - Performance Branding Marketing & Ads
Jak tworzyć strony, content i treści, aby konwertowały i zwiększały sprzedaż?+[1 BONUS]
Jak tworzyć strony, content i treści, aby konwertowały i zwiększały sprzedaż?+[1 BONUS] 1
/
7p marketing mix

Bądźmy szczerzy. Wiemy, że w content marketingu chodzi o zarabianie pieniędzy. Niezależnie od tego, czy chodzi o świadomość marki, SEO, czy generowanie leadów, tworzymy treści, po to aby zwiększyć swoje przychody (lub firm, dla których pracujemy).

Jak więc zrobić zwiększać sprzedaż?

Zapraszamy na:

Czy możemy tworzyć treści, które szczególnie zachęcają do zakupu lub konwersji?

W tym artykule omówię kilka zasad, które możesz użyć do zwiększenia konwersji podczas tworzenia contentu lub pisania treści.

aarrr pirate metrics konwersje konwersja cro lejek marketingowy

Używaj emocji do motywowania

Użyj emocji do motywowania, ponieważ celem pisania dobrych treści nie jest zachęcanie kogoś do odczuwania po prostu „jakiś” emocji. Celem jest zachęcenie kogoś do pożądania.

Istnieje kilka podejść, które działają lepiej niż inne, aby wzbudzają pożądanie i chęć posiadania:

  • Strach przed utratą (FOMO – fear of missing out): Strach jest wielkim motywatorem w reklamie i marketingu — zwłaszcza strach przed utratą jakiejś szansy. Strach wywołuje pragnienie.
  • Presja rówieśników.
  • Samodoskonalenie: Ludzie chcą być najlepsi w tym, co robią.
diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Optymalizacja tekstu tak, jak w przypadku strony docelowej

Jako przykłady wskazówek, które podniosą współczynniki konwersji najczęściej podaje się:

  • Powiększanie przycisków akcji (CTA)
  • Umieszczanie Value Proposition (propozycji wartości) w nagłówku o wysokim kontraście, z wyrównaniem do lewej, składającym się z dwóch lub mniej wierszy
  • Skrócenie tekstu do samych konkretów
  • Zmniejszenie liczby pól formularza
  • Minimalizacja liczby kolumn układu

To są klasyczne wytyczne, ale czy można zrobić coś jeszcze?

Tak!

Wielu klientów u których prowadzimy konta reklamowe po pewnym czasie zwraca się do nas z pytaniem czy możemy ulepszyć im konwersję na stronie docelowej.

Oczywiście nie piszę tego tutaj, aby sprzedać nasze usługi, ale żeby Tobie pomóc. Więc istnieje 6 czynników, które mogą podnieść konwersje.

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam…

(sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu)

Oto one:

  1. Propozycja wartości

Wartość jaką daje Twój produkt, czy usługa jest najważniejszym z czynników konwersji. Wiem, że to co oferujesz jest wysokiej jakości, ale nie wie tego klient, który przegląda Twoją stronę. Dlatego nie pisz tylko o cechach, ale o korzyściach.

  1. Trafność (Search intent)

Czy strona docelowa odnosi się do tego, co odwiedzający myślał, że zobaczy?

Trafność ma kluczowe znaczenie. Twoja strona musi używać słów kluczowych, do których odnosi się odwiedzający i musi być spójna. W przeciwnym razie odwiedzający będzie zdezorientowany i opuści stronę.

Zamiast po prostu pisać post na blogu, a następnie wrzucać słowa kluczowe na końcu, zacznij od słów kluczowych. Zdecyduj, na jakie hasła chcesz kierować ruch, a następnie zobacz, jaka jest pozycja tych słów kluczowych i co znaczą dla odwiedzającego.

lejek content marketingowy sales funnel
  1. Przejrzystość

Czy strona docelowa wyraźnie przedstawia propozycję wartości i wezwanie do działania?

Przejrzystość ma dwa aspekty, które należy przeanalizować, są to Projekt i Treść.

Projekt (Design) tworzy prosty dla oczu schemat, który można łatwo skanować. Przejrzystość treści zapewnia połączenie obrazów i tekstu w celu zminimalizowania czasu zrozumienia.

  1. Pilność

Czy jest wskazówka, że ​​działanie należy podjąć już teraz?

Pośpiech ma dwa elementy:

  • wewnętrzny (czyli to, jak odwiedzający się czuje i w jakim jest stanie danego dnia) i
  • zewnętrzny (czyli wpływ, który marketer może wywołać za pomocą perswazji). Ton i sposób prezentacji oferty i terminy mogą mieć wpływ na pilną potrzebę zewnętrzną.
  1. Niepokój i obiekcje

Jakie są potencjalne obawy odwiedzającego dotyczące podjęcia działania powodującego konwersję?

Niepokój jest funkcją Wiarygodności, którą zbudowałeś i Zaufania, o które go prosisz.

Zastanów się jakie obiekcje może mieć odwiedzający. Może chodzi o zwrot jeśli produkt nie będzie pasował? Albo czy jesteś terminowy?

Przetestuj dodanie „delikatnych” odpowiedzi w części storytellingowej na swojej stronie, albo dodaj FAQ i zobacz co działa lepiej.

  1. Rozproszenie

Czy na stronie znajdują się elementy, które mogą odciągnąć odwiedzającego od celu?

Im więcej wizualnych danych i opcji musi przetworzyć odwiedzający, tym mniej prawdopodobne jest, że podejmie decyzję o konwersji. Zminimalizowanie czynników rozpraszających, takich jak niepotrzebne opcje produktów, linki czy zbędne informacje, zwiększy współczynnik konwersji.

Treść powinna koncentrować się na jednym „działaniu”, a nie na wielu żądaniach jednocześnie. Podobnie jak w przypadku stron docelowych, zwiększysz konwersje, prowadząc czytelników ścieżką, którą chcesz, aby podążali, i nie pozwalając im na zboczenie z drogi.

Kwestia ta najczęściej jest poruszana w SEO podczas budowania linków w treści. Chociaż blogi pełne linków są świetne dla SEO, może to w rzeczywistości obniżyć współczynniki konwersji strony, ponieważ klikanie w te linki może odciągnąć czytelników od Twojej strony, zanim dotrą do głównego CTA.

W ramach każdego z tych sześciu czynników znajduje się wiele wskazówek i podczynników, ale szczegółowe ich omówienie zostawiam na jeden z kolejnych wpisów.

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Wpis pochodzi z https://uniqueseo.pl/jak-tworzyc-strony-content-tresci-aby-konwertowaly-i-zwiekszaly-sprzedaz/

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)