Bądźmy szczerzy. Wiemy, że w content marketingu chodzi o zarabianie pieniędzy. Niezależnie od tego, czy chodzi o świadomość marki, SEO, czy generowanie leadów, tworzymy treści, po to aby zwiększyć swoje przychody (lub firm, dla których pracujemy).
Jak więc zrobić zwiększać sprzedaż?
Zawartość strony
W tym artykule omówię kilka zasad, które możesz użyć do zwiększenia konwersji podczas tworzenia contentu lub pisania treści.
Użyj emocji do motywowania, ponieważ celem pisania dobrych treści nie jest zachęcanie kogoś do odczuwania po prostu „jakiś” emocji. Celem jest zachęcenie kogoś do pożądania.
Istnieje kilka podejść, które działają lepiej niż inne, aby wzbudzają pożądanie i chęć posiadania:
REKLAMA
KONIEC REKLAMY
Jako przykłady wskazówek, które podniosą współczynniki konwersji najczęściej podaje się:
To są klasyczne wytyczne, ale czy można zrobić coś jeszcze?
Tak!
Wielu klientów u których prowadzimy konta reklamowe po pewnym czasie zwraca się do nas z pytaniem czy możemy ulepszyć im konwersję na stronie docelowej.
Oczywiście nie piszę tego tutaj, aby sprzedać nasze usługi, ale żeby Tobie pomóc. Więc istnieje 6 czynników, które mogą podnieść konwersje.
🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸
🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).
Reklama:
Oto one:
Wartość jaką daje Twój produkt, czy usługa jest najważniejszym z czynników konwersji. Wiem, że to co oferujesz jest wysokiej jakości, ale nie wie tego klient, który przegląda Twoją stronę. Dlatego nie pisz tylko o cechach, ale o korzyściach.
Czy strona docelowa odnosi się do tego, co odwiedzający myślał, że zobaczy?
Trafność ma kluczowe znaczenie. Twoja strona musi używać słów kluczowych, do których odnosi się odwiedzający i musi być spójna. W przeciwnym razie odwiedzający będzie zdezorientowany i opuści stronę.
Zamiast po prostu pisać post na blogu, a następnie wrzucać słowa kluczowe na końcu, zacznij od słów kluczowych. Zdecyduj, na jakie hasła chcesz kierować ruch, a następnie zobacz, jaka jest pozycja tych słów kluczowych i co znaczą dla odwiedzającego.
Czy strona docelowa wyraźnie przedstawia propozycję wartości i wezwanie do działania?
Przejrzystość ma dwa aspekty, które należy przeanalizować, są to Projekt i Treść.
Projekt (Design) tworzy prosty dla oczu schemat, który można łatwo skanować. Przejrzystość treści zapewnia połączenie obrazów i tekstu w celu zminimalizowania czasu zrozumienia.
Czy jest wskazówka, że działanie należy podjąć już teraz?
Pośpiech ma dwa elementy:
Jakie są potencjalne obawy odwiedzającego dotyczące podjęcia działania powodującego konwersję?
Niepokój jest funkcją Wiarygodności, którą zbudowałeś i Zaufania, o które go prosisz.
Zastanów się jakie obiekcje może mieć odwiedzający. Może chodzi o zwrot jeśli produkt nie będzie pasował? Albo czy jesteś terminowy?
Przetestuj dodanie „delikatnych” odpowiedzi w części storytellingowej na swojej stronie, albo dodaj FAQ i zobacz co działa lepiej.
Czy na stronie znajdują się elementy, które mogą odciągnąć odwiedzającego od celu?
Im więcej wizualnych danych i opcji musi przetworzyć odwiedzający, tym mniej prawdopodobne jest, że podejmie decyzję o konwersji. Zminimalizowanie czynników rozpraszających, takich jak niepotrzebne opcje produktów, linki czy zbędne informacje, zwiększy współczynnik konwersji.
Treść powinna koncentrować się na jednym „działaniu”, a nie na wielu żądaniach jednocześnie. Podobnie jak w przypadku stron docelowych, zwiększysz konwersje, prowadząc czytelników ścieżką, którą chcesz, aby podążali, i nie pozwalając im na zboczenie z drogi.
Kwestia ta najczęściej jest poruszana w SEO podczas budowania linków w treści. Chociaż blogi pełne linków są świetne dla SEO, może to w rzeczywistości obniżyć współczynniki konwersji strony, ponieważ klikanie w te linki może odciągnąć czytelników od Twojej strony, zanim dotrą do głównego CTA.
W ramach każdego z tych sześciu czynników znajduje się wiele wskazówek i podczynników, ale szczegółowe ich omówienie zostawiam na jeden z kolejnych wpisów.
Content marketing to strategia polegająca na tworzeniu i dystrybucji wartościowej treści, aby zdobyć i utrzymać klientów. W skład content marketingu wchodzi kilka elementów, w tym:
Content marketing jest skierowany na dostarczanie wartości swoim klientom i budowanie pozytywnych relacji z nimi, a nie tylko sprzedawanie produktów czy usług.
Tworzenie contentu polega na opracowywaniu i produkcji wartościowej treści, która jest odpowiednia dla danej grupy docelowej. Proces ten obejmuje kilka etapów:
Tworzenie contentu to ciągły proces i wymaga ciągłego dostosowywania i ulepszania, aby zapewnić, że treści są aktualne, wartościowe i odpowiednie dla grupy docelowej. Warto również regularnie monitorować i analizować efektywność treści, aby wprowadzać poprawki i ulepszenia.
Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:
Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!
Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.
Skontaktuj się z nami:
Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?
Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)
Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 77
Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.
Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.
Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.
Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.
Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)