Jak tworzyć strony, content i treści, aby konwertowały i zwiększały sprzedaż?+[przykłady, definicja]

Jak tworzyć strony, content i treści, aby konwertowały i zwiększały sprzedaż?+[przykłady, definicja]

UniqueSEO - Performance Branding Marketing & Ads
UniqueSEO - Performance Branding Marketing & Ads
Jak tworzyć strony, content i treści, aby konwertowały i zwiększały sprzedaż?+[przykłady, definicja]
Jak tworzyć strony, content i treści, aby konwertowały i zwiększały sprzedaż?+[przykłady, definicja] 1
/
7p marketing mix

Bądźmy szczerzy. Wiemy, że w content marketingu chodzi o zarabianie pieniędzy. Niezależnie od tego, czy chodzi o świadomość marki, SEO, czy generowanie leadów, tworzymy treści, po to aby zwiększyć swoje przychody (lub firm, dla których pracujemy).

Jak więc zrobić zwiększać sprzedaż?

Czy możemy tworzyć treści, które szczególnie zachęcają do zakupu lub konwersji?

W tym artykule omówię kilka zasad, które możesz użyć do zwiększenia konwersji podczas tworzenia contentu lub pisania treści.

aarrr pirate metrics konwersje konwersja cro lejek marketingowy

Używaj emocji do motywowania

Użyj emocji do motywowania, ponieważ celem pisania dobrych treści nie jest zachęcanie kogoś do odczuwania po prostu „jakiś” emocji. Celem jest zachęcenie kogoś do pożądania.

Istnieje kilka podejść, które działają lepiej niż inne, aby wzbudzają pożądanie i chęć posiadania:

  • Strach przed utratą (FOMO – fear of missing out): Strach jest wielkim motywatorem w reklamie i marketingu — zwłaszcza strach przed utratą jakiejś szansy. Strach wywołuje pragnienie.
  • Presja rówieśników.
  • Samodoskonalenie: Ludzie chcą być najlepsi w tym, co robią.
diagram marketingowy jak budować świadomość za pomocą reklam social media, Google Ads i SEO


REKLAMA

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawdź naszą ofertę

KONIEC REKLAMY

Optymalizacja tekstu tak, jak w przypadku strony docelowej

Jako przykłady wskazówek, które podniosą współczynniki konwersji najczęściej podaje się:

  • Powiększanie przycisków akcji (CTA)
  • Umieszczanie Value Proposition (propozycji wartości) w nagłówku o wysokim kontraście, z wyrównaniem do lewej, składającym się z dwóch lub mniej wierszy
  • Skrócenie tekstu do samych konkretów
  • Zmniejszenie liczby pól formularza
  • Minimalizacja liczby kolumn układu

To są klasyczne wytyczne, ale czy można zrobić coś jeszcze?

Tak!

Wielu klientów u których prowadzimy konta reklamowe po pewnym czasie zwraca się do nas z pytaniem czy możemy ulepszyć im konwersję na stronie docelowej.

Oczywiście nie piszę tego tutaj, aby sprzedać nasze usługi, ale żeby Tobie pomóc. Więc istnieje 6 czynników, które mogą podnieść konwersje.

🥇POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM PRZECZYTA GO KONKURENCJA

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży.💸💸💸

🔐 Twoje dane są bezpieczne.🔐 (sekrety prosto ze źródła, tylko konkrety-zero spamu).

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

Reklama:

sklep internetowy ecommerce seo sem reklama

Oto one:

  1. Propozycja wartości

Wartość jaką daje Twój produkt, czy usługa jest najważniejszym z czynników konwersji. Wiem, że to co oferujesz jest wysokiej jakości, ale nie wie tego klient, który przegląda Twoją stronę. Dlatego nie pisz tylko o cechach, ale o korzyściach.

  1. Trafność (Search intent)

Czy strona docelowa odnosi się do tego, co odwiedzający myślał, że zobaczy?

Trafność ma kluczowe znaczenie. Twoja strona musi używać słów kluczowych, do których odnosi się odwiedzający i musi być spójna. W przeciwnym razie odwiedzający będzie zdezorientowany i opuści stronę.

Zamiast po prostu pisać post na blogu, a następnie wrzucać słowa kluczowe na końcu, zacznij od słów kluczowych. Zdecyduj, na jakie hasła chcesz kierować ruch, a następnie zobacz, jaka jest pozycja tych słów kluczowych i co znaczą dla odwiedzającego.

lejek content marketingowy sales funnel
  1. Przejrzystość

Czy strona docelowa wyraźnie przedstawia propozycję wartości i wezwanie do działania?

Przejrzystość ma dwa aspekty, które należy przeanalizować, są to Projekt i Treść.

Projekt (Design) tworzy prosty dla oczu schemat, który można łatwo skanować. Przejrzystość treści zapewnia połączenie obrazów i tekstu w celu zminimalizowania czasu zrozumienia.

  1. Pilność

Czy jest wskazówka, że ​​działanie należy podjąć już teraz?

Pośpiech ma dwa elementy:

  • wewnętrzny (czyli to, jak odwiedzający się czuje i w jakim jest stanie danego dnia) i
  • zewnętrzny (czyli wpływ, który marketer może wywołać za pomocą perswazji). Ton i sposób prezentacji oferty i terminy mogą mieć wpływ na pilną potrzebę zewnętrzną.
  1. Niepokój i obiekcje

Jakie są potencjalne obawy odwiedzającego dotyczące podjęcia działania powodującego konwersję?

Niepokój jest funkcją Wiarygodności, którą zbudowałeś i Zaufania, o które go prosisz.

Zastanów się jakie obiekcje może mieć odwiedzający. Może chodzi o zwrot jeśli produkt nie będzie pasował? Albo czy jesteś terminowy?

Przetestuj dodanie „delikatnych” odpowiedzi w części storytellingowej na swojej stronie, albo dodaj FAQ i zobacz co działa lepiej.

  1. Rozproszenie

Czy na stronie znajdują się elementy, które mogą odciągnąć odwiedzającego od celu?

Im więcej wizualnych danych i opcji musi przetworzyć odwiedzający, tym mniej prawdopodobne jest, że podejmie decyzję o konwersji. Zminimalizowanie czynników rozpraszających, takich jak niepotrzebne opcje produktów, linki czy zbędne informacje, zwiększy współczynnik konwersji.

Treść powinna koncentrować się na jednym „działaniu”, a nie na wielu żądaniach jednocześnie. Podobnie jak w przypadku stron docelowych, zwiększysz konwersje, prowadząc czytelników ścieżką, którą chcesz, aby podążali, i nie pozwalając im na zboczenie z drogi.

Kwestia ta najczęściej jest poruszana w SEO podczas budowania linków w treści. Chociaż blogi pełne linków są świetne dla SEO, może to w rzeczywistości obniżyć współczynniki konwersji strony, ponieważ klikanie w te linki może odciągnąć czytelników od Twojej strony, zanim dotrą do głównego CTA.

W ramach każdego z tych sześciu czynników znajduje się wiele wskazówek i podczynników, ale szczegółowe ich omówienie zostawiam na jeden z kolejnych wpisów.

Co wchodzi w skład content marketingu?

Content marketing to strategia polegająca na tworzeniu i dystrybucji wartościowej treści, aby zdobyć i utrzymać klientów. W skład content marketingu wchodzi kilka elementów, w tym:

  1. Zaangażowanie: Interakcja z publicznością i budowanie relacji poprzez komentarze, ankiety i inne formy interakcji.
  2. Strategia: Opracowanie celów, grupy docelowej i sposobów mierzenia sukcesu.
  3. Utrzymywanie długoterminowych relacji: Wykorzystanie treści do budowania lojalności i długotrwałych relacji z klientami.
  4. Dystrybucja treści: Udostępnianie treści na różnych kanałach, takich jak blogi, media społecznościowe, witryny internetowe, e-maile i inne.
  5. Analiza i optymalizacja: Regularne monitorowanie i ocena skuteczności treści w celu wprowadzania poprawek i ulepszeń.
  6. Tworzenie treści: Produkcja różnorodnych form treści, takich jak artykuły, filmy, infografiki, prezentacje i inne.

Content marketing jest skierowany na dostarczanie wartości swoim klientom i budowanie pozytywnych relacji z nimi, a nie tylko sprzedawanie produktów czy usług.

Na czym polega tworzenie contentu?

Tworzenie contentu polega na opracowywaniu i produkcji wartościowej treści, która jest odpowiednia dla danej grupy docelowej. Proces ten obejmuje kilka etapów:

  1. Analiza potrzeb i oczekiwań grupy docelowej: Zrozumienie potrzeb i oczekiwań publiczności, aby stworzyć treści odpowiednie dla nich.
  2. Opracowanie tematu i formatu treści: Wybór tematu i formatu treści, który najlepiej odpowiada potrzebom grupy docelowej i jest zgodny z celami content marketingu.
  3. Produkcja treści: Tworzenie i opracowywanie treści, która jest wartościowa, ciekawa i atrakcyjna dla grupy docelowej.
  4. Edycja i optymalizacja: Sprawdzanie treści pod kątem gramatycznym, stylistycznym i merytorycznym, a także optymalizacja pod kątem wyszukiwarek.
  5. Dystrybucja treści: Udostępnianie treści na różnych kanałach, takich jak blogi, media społecznościowe, witryny internetowe, e-maile i inne.

Tworzenie contentu to ciągły proces i wymaga ciągłego dostosowywania i ulepszania, aby zapewnić, że treści są aktualne, wartościowe i odpowiednie dla grupy docelowej. Warto również regularnie monitorować i analizować efektywność treści, aby wprowadzać poprawki i ulepszenia.

Z nami każda firma może się rozwijać. Tworzymy firmy i rozwijamy istniejące w internecie, a nasz marketing=WYNIKI. Z resztą zobacz co możemy osiągnąć w kilka miesięcy:

Czy warto inwestować w seo: dlaczego pozycjonowanie się opłaca

Zacznij współpracę z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bieżąco jesteśmy zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawać Tobie to co najlepiej działa. Konkretny wynik, bez przepalania budżetu. Dla każdego zadania posiadamy wyszkolonych specjalistów, którzy dowiozą obiecane wyniki.

Skontaktuj się z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko pojęty marketing internetowy

Jak bardzo spodobała Ci się ta strona?

Kliknij na gwiazdki aby ocenić! (dobre opinie sprawiają, że piszemy więcej)

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 77

Jeszcze nie ma głosów. Bądź pierwszą osobą.

Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
Rafał Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i całą strategię ecommerce. Nie czekaj, dołącz do nas!
Jak tworzyć strony, content i treści, aby konwertowały i zwiększały sprzedaż?+[przykłady, definicja]
Używamy plików cookie na naszej stronie internetowej, aby zapewnić Ci najbardziej odpowiednie wrażenia, zapamiętując Twoje preferencje. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.
Czytaj więcej

Dołącz do nas NA ŻYWO

Nie przegap wydarzeń live, podczas których omawiamy różne tematy i odpowiadamy na pytania, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję. Zarejestruj się na spotkania, których gospodarzem jest CEO UniqueSEO - Rafał Szrajnert.

Live odbywa się 1 w miesiącu i o terminie powiadamiamy tylko subskrybentów email.

 

Uwaga!Pobierz Darmowy Raport

Ten całkowicie nowy DARMOWY raport ujawnia najpotężniejsze nowe sposoby żeby zredukować koszty pozyskania nowych klientów i wystrzelić w kosmos swój ROAS z reklam… i dodatkowo osiągnąć taką sprzedaż jak nigdy dotąd.

POBIERZ SWÓJ DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety  które spowodują znaczny wzrost Twoich zarobków i sprzedaży z reklam... (sekrety prosto ze źródła)