Jak rozwin膮膰 konto firmowe na Linkedin (i zdobywa膰 nowych klient贸w)

Kampania promocyjna -jak wygl膮da plan + przyk艂ad
30 lipca, 2022
Jak znale藕膰 frazy kluczowe, kt贸re sprzedaj膮 i generuj膮 du偶y ruch?
31 lipca, 2022
Jak rozwin膮膰 stron臋 firmow膮 na LinkedIn (B2B)

Jak rozwin膮膰 stron臋 firmow膮 na LinkedIn (B2B)

Cz臋sto pomija si臋 znaczenie tworzenia organicznej strategii B2B w mediach spo艂eczno艣ciowych, ale Twoja obecno艣膰 w social media przyczynia si臋 do wizerunku i tworzenia obecno艣ci Twojej marki.

Na pewno wiesz jak 艂atwo osi膮ga膰 efekty z p艂atnego marketingu w mediach spo艂eczno艣ciowych, ale nie ka偶dy mo偶e by膰 tak przekonany o warto艣ci organicznego marketingu na Linkdin i zatrudnianiu osoby, kt贸ra przejmie t臋 rol臋.

W tym miejscu pojawia si臋 ten artyku艂. Przeprowadz臋 Ci臋 przez proces tworzenia 艣wietnej strategii organicznej, kt贸ra dzia艂a na Linkedin!

agencja seo social media reklama google ads facebook marketing
Sprawd藕 nasz膮 ofert臋

Jak rozwija膰 firm臋 na Linkedin

Tak to dzia艂a. To nie jest tylko teoria, to jest poradnik o tym, jak dzi臋ki pomocy naszego dzia艂u od tre艣ci i projektowania sprawi艂em, 偶e LinkedIn kilku firm naszych klient贸w B2B rozr贸s艂 si臋 do ponad 10.000 obserwuj膮cych i to dla ka偶dego z nich!

W zwi膮zku z tym, sami wkr贸tce zaczynamy z naszym profilem, wi臋c zapraszam do jego obserwacji tutaj.

Wykorzystaj t臋 wiedz臋 i przekszta艂膰 w艂asn膮 strategi臋 marketingow膮 w organicznych mediach spo艂eczno艣ciowych w du偶y sukces, kt贸ry sprawi, 偶e wszyscy w Twojej firmie doceni膮 si艂臋 organicznych medi贸w spo艂eczno艣ciowych i przyczyni膮 si臋 do jej sukcesu.

Gdzie zaczynamy?

Szkolenie Linkedin

Najtrudniejszy jest pierwszy krok, ale trzeba to zrobi膰. Zanim zaczniesz opracowywa膰 strategi臋, musisz okre艣li膰, na jakich kana艂ach medi贸w spo艂eczno艣ciowych Twoja firma chce si臋 skoncentrowa膰.

W przypadku organizacji B2B, dla kt贸rych pracowali艣my, postanowili艣my skupi膰 si臋 g艂贸wnie na LinkedIn organicznym, poniewa偶 by艂/jest platform膮, kt贸ra najlepiej sprawdza si臋 w B2B.

Wi臋c najpierw musisz zacz膮膰 od tego, co lubi臋 nazywa膰 m贸zgiem twojej strategii 鈥 tworzenia cel贸w i wskazywania docelowych odbiorc贸w. Kiedy ju偶 okre艣lisz m贸zg swojej strategii 鈥 wszystko inne u艂o偶y si臋 na swoim miejscu.

Jak poprawic dostarczalnosc wiadomosci e mail

POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y z reklam…

(sekrety prosto ze 藕r贸d艂a, tylko konkrety-zero spamu)

Tworzenie cel贸w i wskazywanie grupy docelowej

Dla organizacji B2B, dla kt贸rej pracowa艂em, zdecydowali艣my, 偶e chcemy osi膮gn膮膰 3 rzeczy:

  1. Dopasuj tre艣膰 do tonu g艂osu 鈥 Budowanie 艣wiadomo艣ci marki鈥

Media spo艂eczno艣ciowe, naszych klient贸w, zanim zacz臋li艣my nad nimi prac臋, by艂y zbiorem rzeczy, g艂贸wnie promocyjnych i nie pokazuj膮cych tak naprawd臋 organizacji. Chcieli艣my, aby ich tre艣ci w mediach spo艂eczno艣ciowych odzwierciedla艂y zabawn膮, przyst臋pn膮 firm臋, kt贸r膮 byli.

Wi臋kszo艣膰 organizacji B2B prezentuje si臋 w bardzo sztywny spos贸b w Internecie, nawet je艣li nie jest to prawd膮, a przynajmniej, organizacja zachowuje si臋 zupe艂nie inaczej w stosunku do swoich pracownik贸w i klient贸w. Chcieli艣my pokaza膰 odbiorcom w mediach spo艂eczno艣ciowych, jak to jest by膰 pracownikiem i klientem marki.

  1. Zwi臋ksz zaanga偶owanie (koncentruj膮c si臋 na grupie docelowej)

Mieli艣my nieoptymalne wska藕nik zaanga偶owania organicznego na LinkedIn, mimo 偶e by艂y powy偶ej standardowego 1% w bran偶y B2B, wiedzia艂em, 偶e ich profile maj膮 potencja艂, aby wej艣膰 do strefy najlepszych i dor贸wna膰 wska藕nikom zaanga偶owania B2C.

  1. Zwi臋ksz liczb臋 obserwuj膮cych (koncentruj膮c si臋 na naszej grupie docelowej)鈥

To mo偶e by膰 jeden z najwi臋kszych cel贸w, jakie mieli艣my dla naszych klient贸w na LinkedIn. Mia艂em r贸wnie偶 osobisty cel, aby rozwin膮膰 ich kana艂y i zwi臋kszy膰 autorytet marek.

Sko艅czy艂o si臋 na tym, 偶e ka偶da marka sta艂a si臋 bardziej ludzka, ale to historia, kt贸r膮 opisz臋 w innym artykule.

Wyniki budowania profili na Linkedin

Oczywi艣cie nie by艂oby uczciwe powiedzie膰: 鈥濰ej, sp贸jrz na nasz膮 agencj臋, jeste艣my ekspertami w budowaniu zasi臋g贸w na Linkedin鈥 bez powiedzenia, jak te strategie zadzia艂a艂y.

Oto fragment, na kt贸ry wszyscy czekali艣cie.

Co si臋 sta艂o:

Organiczny wska藕nik zaanga偶owania

Wska藕nik organicznego zaanga偶owania wzr贸s艂 u ka偶dego klienta, odk膮d po raz pierwszy zacz臋li艣my wdra偶a膰 swoj膮 strategi臋 w mediach spo艂eczno艣ciowych. Warto zauwa偶y膰, 偶e r贸s艂 stabilnie, a tego ogromnego wyniku nie zbudowano w jeden dzie艅.

Jak zazwyczaj m贸wi臋, rozw贸j medi贸w spo艂eczno艣ciowych wymaga czasu, a nie zach臋cisz ludzi do zaanga偶owania si臋, publikuj膮c nudne tre艣ci.

Uwielbiam zwi臋ksza膰 zaanga偶owanie, udost臋pniaj膮c wi臋cej ciekawych post贸w, w tym historie sukces贸w pracownik贸w lub organizowanych wydarze艅.

艢wietnie te偶 dzia艂aj膮 posty typu „z 偶ycia firmy”.

Pokazanie ludzkiej strony Twojej firmy to fantastyczny spos贸b na zwi臋kszenie zaanga偶owania i szczerze polecam to ka偶demu mened偶erowi medi贸w spo艂eczno艣ciowych, kt贸ry chce odnie艣膰 sukces dzi臋ki swojej firmie.

Zwi臋ksz obserwuj膮cych

Zwi臋kszanie liczby obserwuj膮cych na stronie B2B LinkedIn jest trudne i nie stanie si臋 to z dnia na dzie艅.

Mog臋 brzmie膰 jak zdarta p艂yta, ale to prawda.

Liczby nie k艂ami膮.

Dzi臋ki temu, 偶e Twoja marka jest bardziej przyjazna, pouczaj膮ca i pomocna, Twoja liczba ro艣nie w mediach spo艂eczno艣ciowych. Pokazuje r贸wnie偶, 偶e Twoja marka dba o swoich odbiorc贸w i chce pomaga膰, a nie tylko wciska膰 tre艣ci sprzeda偶owe.

Publikowanie tre艣ci sprzeda偶owych w mediach spo艂eczno艣ciowych nie zaprowadzi Ci臋 daleko, nikt nie chce kupowa膰 czego艣 od marki, z kt贸r膮 nie ma zwi膮zku.

Pomy艣l o wszystkim, co kiedykolwiek kupi艂e艣, kupujesz rzeczy od marek, kt贸rym ufasz, prawda?

C贸偶, nie inaczej jest w przypadku kupuj膮cych B2B.

Dlatego musisz stworzy膰 strategi臋, kt贸ra pozytywnie po艂膮czy si臋 z Twoimi kupuj膮cymi w mediach spo艂eczno艣ciowych.

Employer branding na Linkedin, a wzrost firmy i generowanie lead贸w

Employer branding, czy employee branding to dodatkowe doskona艂e metody budowania spo艂eczno艣ci.

Mo偶esz wykorzystywa膰 dodatkowo zasi臋g swoich pracownik贸w i ich obserwuj膮cych.

Nie dzia艂asz wtedy sam, ale z ca艂膮 dru偶yn膮!

Opowiadamy o tym na dedykowanych szkoleniach z Linkedin.

Je艣li jeste艣 zainteresowany to po prostu napisz do nas email.

Podsumowanie

Organiczny marketing w mediach spo艂eczno艣ciowych jest najtrudniejsz膮 drog膮 marketingow膮, poniewa偶 wymaga czasu, ale jest r贸wnie偶 NAJLEPSZ膭 drog膮, poniewa偶 jest mniej konkurencji i poniewa偶 mo偶esz nawi膮za膰 kontakt z odbiorcami.

Zacznij wsp贸艂prac臋 z partnerem godnym zaufania!

Marketing w internecie, reklama i rozwijanie firm to nasza pasja i chleb powszedni. Na bie偶膮co jeste艣my zawsze z najnowszymi trendami, po to aby dawa膰 Tobie to co najlepiej dzia艂a. Konkretny wynik, bez przepalania bud偶etu. Dla ka偶dego zadania posiadamy wyszkolonych specjalist贸w, kt贸rzy dowioz膮 obiecane wyniki.

Skontaktuj si臋 z nami:

pozycjonowanie seo reklama google ads facebook marketing internetowy
Nasza oferta: pozycjonowanie, seo, reklama google ads, facebook, szeroko poj臋ty marketing internetowy
Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i ca艂膮 strategi臋 ecommerce. Nie czekaj, do艂膮cz do nas!

Dodaj komentarz

Tw贸j adres e-mail nie zostanie opublikowany.

POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety聽 kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y z reklam... (sekrety prosto ze 藕r贸d艂a)