Jak promowa膰 sklep internetowy (10x reklamowa膰 i wypromowa膰 e-commerce)

Generowanie lead贸w
Generowanie lead贸w (lead generation) co to jest, jak to robi膰 b2b i b2c (lead sprzeda偶owy)
27 wrze艣nia, 2021
Strategia marketingowa na facebooku
Strategia marketingowa na facebooku i w social media -co to jest, ustawienia krok po kroku+[1 BONUS]
28 wrze艣nia, 2021
Jak promowa膰 sklep internetowy
Jak promowa膰 sklep internetowy

Kompleksowy poradnik. Jak promowa膰 sklep internetowy.

REKLAMA

Koniecznie zobacz NAJLEPSZE szkolenie z Facebooka na rynku

szkolenie facebook

Link do kursu: szkolenie Facebook Ads

Je艣li masz dobrze prosperuj膮cy biznes offline, marketing nie jest Ci obcy. Jednak strategie kierowania ruchu do Twojego sklepu internetowego mog膮 by膰 zupe艂nie inne.

Dzi臋ki swojemu sklepowi internetowemu b臋dziesz w stanie dotrze膰 do wi臋kszej liczby potencjalnych klient贸w ni偶 kiedykolwiek wcze艣niej 鈥 i b臋dziesz mie膰 pe艂n膮 kontrol臋 nad ich do艣wiadczeniami zakupowymi.

Ale to nie jest sytuacja 鈥瀓e艣li to zbudujesz, przyjd膮鈥.
W tym artykule om贸wimy niekt贸re z najlepszych sposob贸w na udost臋pnienie nowego sklepu internetowego osobom, kt贸re chc膮 kupi膰. Zastanowimy si臋 nie tylko, jak przyci膮gn膮膰 ruch do Twojej witryny, ale tak偶e jak zintegrowa膰 marketing mi臋dzy Twoim sklepem internetowym a firmami offline, aby w pe艂ni wykorzysta膰 wszystkie Twoje kana艂y.

darmowy newsletter marketingowy i SEO SEM Reklamy PPC

POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM Go SKASUJEMY

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y z reklam…

(sekrety prosto ze 藕r贸d艂a, tylko konkrety-zero spamu)

Jak promowa膰 sklep internetowy. Zwi臋kszanie ruchu do Twojego sklepu internetowego

Mo偶esz my艣le膰 o marketingu swojej witryny e-commerce w kategoriach trzech g艂贸wnych odbiorc贸w:

  • Osoby, kt贸re wcze艣niej robi艂y u Ciebie zakupy lub przynajmniej wiedz膮 o Twoim sklepie  
  • Osoby, kt贸re szukaj膮 produktu, kt贸ry oferujesz  
  • Osoby, kt贸re chcia艂yby spr贸bowa膰 produkt, kt贸ry oferujesz, gdyby o nim wiedzia艂y


Chocia偶 jest to, trzeba przyzna膰, uproszczony spos贸b my艣lenia o tym, to tr贸jtorowe podej艣cie mo偶e pom贸c Ci pomy艣le膰 o r贸偶nych dzia艂aniach marketingowych oraz o tym, jak podzieli膰 czas i bud偶et.

W przypadku pierwszych odbiorc贸w, os贸b, kt贸re o Tobie wiedz膮. Powiniene艣 mie膰 bezpo艣redni kontakt z nimi 鈥 za po艣rednictwem komunikacji e-mail, marketingu tre艣ci lub medi贸w spo艂eczno艣ciowych. Mo偶esz komunikowa膰 si臋 z nimi bezpo艣rednio i 鈥瀦a darmo鈥 (nie licz膮c bud偶etu, kt贸ry mo偶esz wyda膰 na narz臋dzia).

W przypadku drugiej grupy odbiorc贸w musisz znale藕膰 spos贸b, aby mogli odkry膰 oferowane przez Ciebie produkty, kt贸re spe艂niaj膮 ich potrzeby. Mo偶e to obejmowa膰 optymalizacj臋 pod k膮tem wyszukiwarek (SEO), tworzenie tre艣ci (takich jak blogowanie) i marketing w wyszukiwarkach.

A w przypadku trzeciej grupy odbiorc贸w musisz my艣le膰 w kategoriach 艣wiadomo艣ci marki. Czy oferujesz rozwi膮zanie problemu, o kt贸rym jeszcze nie wiedz膮? A mo偶e Twoja grupa docelowa korzysta z rozwi膮zania konkurencji? Odpowiedzi b臋d膮 mia艂y wp艂yw na Twoje podej艣cie do marketingu.

Po skonfigurowaniu sklepu mo偶esz zacz膮膰 promowa膰 swoj膮 witryn臋 w艣r贸d istniej膮cej bazy klient贸w. Porozmawiamy r贸wnie偶 o tym, jak sprawi膰, by Twoja witryna by艂a 艂atwa do znalezienia dla nowych klient贸w zainteresowanych Twoim produktem i jak m膮drze wyda膰 bud偶et reklamowy, aby skierowa膰 sw贸j przekaz do ruchu, kt贸ry ma du偶e zainteresowanie.

10 taktyk marketingowych jak reklamowa膰 sklep internetowy

Od marketingu do obecnych klient贸w po pozyskiwanie nowych, przyjrzyjmy si臋 dziesi臋ciu taktykom, kt贸rych mo偶esz u偶y膰, aby przyci膮gn膮膰 ruch do swojego nowego sklepu internetowego. Czyli konkretne sposoby jak promowa膰 sklep internetowy.

1. Wykorzystaj (i buduj) swoj膮 list臋 e-mailow膮.

Jest to 艣wietna promocja sklepu internetowego. Nawet w sklepie stacjonarnym wa偶na jest silna strategia e-mail marketingu. Zbierz jak najwi臋cej adres贸w e-mail 鈥 klient贸w, potencjalnych klient贸w, osoby zainteresowane Twoimi wydarzeniami itp. Po uruchomieniu b臋dziesz m贸g艂 wys艂a膰 e-mail do wszystkich tych os贸b, informuj膮c ich, 偶e mog膮 odwiedzi膰 Tw贸j sklep online.

Mo偶e to by膰 dobry moment, aby rozwa偶y膰 zaoferowanie promocji osobom z Twojej listy e-mailowej, a nawet zni偶ki za polecenie, aby zach臋ci膰 klient贸w do udost臋pniania Twojej witryny znajomym i rodzinie.

Poczta e-mail nadal jest jednym z najskuteczniejszych narz臋dzi marketingowych w zestawie narz臋dzi e-commerce, wi臋c upewnij si臋, 偶e nadal gromadzisz adresy e-mail w swojej witrynie. Niekt贸re marki u偶ywaj膮 wyskakuj膮cych okienek, aby zach臋ci膰 u偶ytkownik贸w do wprowadzenia swoich adres贸w e-mail w zamian za niewielk膮 promocj臋, na przyk艂ad 15% zni偶ki na pierwszy zakup lub bezp艂atn膮 wysy艂k臋.

Powiniene艣 r贸wnie偶 upewni膰 si臋, 偶e utrzymujesz sta艂y przep艂yw komunikacji ze swoj膮 list膮 e-mailow膮. Opracuj regularn膮 cz臋stotliwo艣膰 e-maili i do艂膮czaj promocje, nowe tre艣ci, premiery produkt贸w i inne wiadomo艣ci, kt贸re mog膮 zach臋ci膰 klient贸w do odwiedzenia Twojej witryny. Wi臋c rozwijaj sw贸j newsletter produktowy. Jest to jedna z podstaw tego jak promowa膰 sklep internetowy.

2. Zwi臋ksz swoj膮 organiczn膮 obecno艣膰 w mediach spo艂eczno艣ciowych.

W swoim biznesie online b臋dziesz chcia艂 wykorzysta膰 ka偶d膮 okazj臋, aby zwi臋kszy膰 swoje cyfrowe zaanga偶owanie. Jednym z naj艂atwiejszych i najskuteczniejszych sposob贸w jest okazanie nieco dodatkowej mi艂o艣ci kana艂om medi贸w spo艂eczno艣ciowych i upewnienie si臋, 偶e s膮 one zaopatrzone w 偶ywe obrazy i anga偶uj膮ce filmy. To bardzo dobra forma promocji.

Mo偶esz u偶y膰 sw贸j kana艂 na Instagramie, aby zaprezentowa膰 te wspania艂e zdj臋cia swojego produktu. Innymi 艣wietnymi sposobami wykorzystania medi贸w spo艂eczno艣ciowych s膮 prezenty, wsp贸艂praca z blogerami, kt贸rzy s膮 aktywni w Twojej niszy i u偶ywanie odpowiednich hashtag贸w.

Je艣li masz ju偶 do艣膰 solidn膮 obecno艣膰 na kana艂ach spo艂eczno艣ciowych z podstawow膮 publiczno艣ci膮, nadszed艂 czas, aby to wykorzysta膰. Zwi臋ksz cz臋stotliwo艣膰 publikowania post贸w i zainwestuj troch臋 wi臋cej czasu w tworzenie bogatych tre艣ci wizualnych i kr贸tkich, anga偶uj膮cych film贸w. Zwi臋kszenie zaanga偶owania w艣r贸d obserwuj膮cych zwi臋ksza szans臋 na 艣wiadomo艣膰 marki w艣r贸d obserwuj膮cych. Zach臋caj do udost臋pniania i w艂膮czaj tre艣ci tworzone przez u偶ytkownik贸w.

W social media nie musisz by膰 wsz臋dzie. Upewnij si臋, 偶e jeste艣 obecny na kana艂ach, kt贸re s膮 odpowiednie dla Twojego docelowego klienta i w艂贸偶 tam swoj膮 energi臋.

3. Zoptymalizuj swoj膮 witryn臋 pod k膮tem SEO.

Optymalizacja pod k膮tem wyszukiwarek (SEO) obejmuje wiele rzeczy, a pr贸ba optymalizacji mo偶e doprowadzi膰 Ci臋 do 艣wiata ci臋偶kiej pracy nad przypodobaniem si臋 algorytmom wyszukiwarek. Oto kilka rzeczy, o kt贸rych nale偶y pami臋ta膰, je艣li dopiero zaczynasz.
Postaw si臋 w roli swojego u偶ytkownika 鈥 jak Twoi docelowi odbiorcy m贸wi膮 o Twoich produktach i co chc膮 wiedzie膰?

Zwr贸膰 uwag臋 na tre艣膰 na stronie. Tre艣膰 na stronie odnosi si臋 do tytu艂贸w i opis贸w produkt贸w, obraz贸w, wszelkich blog贸w lub innych tre艣ci, kt贸re mo偶esz tworzy膰 itp. Chcesz si臋 upewni膰, 偶e tre艣膰 w naturalny spos贸b u偶ywa j臋zyka, kt贸rego mog膮 u偶ywa膰 Twoi klienci podczas wyszukiwania powi膮zanych produkt贸w i odpowiadania na ich pytania.

Wa偶ne s膮 r贸wnie偶 metatagi. Tagi tytu艂owe, kt贸re s膮 jak nag艂贸wki w wyszukiwarce, pomagaj膮 wyszukiwarce okre艣li膰, o czym jest ka偶da strona. Ka偶da strona Twojej witryny powinna mie膰 sw贸j unikalny tag tytu艂u. Opisy meta to kr贸tkie podsumowania ka偶dej strony. Gdy Twoja witryna pojawi si臋 na stronie wynik贸w wyszukiwania, u偶ytkownicy zobacz膮 Tw贸j tag tytu艂u i opis meta przede wszystkim.

4. Tw贸rz ciekawe, przydatne tre艣ci content marketing.

Tworzenie 艣wietnych tre艣ci dla os贸b, kt贸re chc膮 kupi膰 Tw贸j produkt, to m.in. 艣wietny spos贸b na zwi臋kszenie ruchu w Twojej witrynie i dostarczenie przydatnych informacji, kt贸re pozycjonuj膮 Twoj膮 mark臋 jako autorytatywny g艂os w Twojej bran偶y.

5. Wypr贸buj Google Ads, facebook ads i ruch p艂atny.

Korzystanie z Google Ads do marketingu w wyszukiwarkach daje mo偶liwo艣膰 licytowania s艂贸w kluczowych, dzi臋ki czemu mo偶esz wy艣wietla膰 si臋 jako pierwszy na stronach wynik贸w wyszukiwania. Optymalizacja pod k膮tem wyszukiwarek (SEO) polega na uzyskaniu po偶膮danego 鈥瀗ajwy偶szego miejsca鈥 鈥 ale uwaga, Google Ads nadal b臋dzie pojawia膰 si臋 jako pierwszy.

Marketing w wyszukiwarkach to 艣wietny spos贸b na reklamowanie witryny, poniewa偶 nie wymaga 偶adnego projektu i mo偶e by膰 bardzo skuteczny w generowaniu nowego ruchu. B臋dziesz uzyskiwa膰 wyniki w czasie rzeczywistym i na bie偶膮co dostosowywa膰 strategie kampanii na podstawie skuteczno艣ci.

6. Reklamuj si臋 na platformach spo艂eczno艣ciowych.

Media spo艂eczno艣ciowe to 艣wietne miejsce do skupienia si臋 na wydatkach reklamowych, poniewa偶 wiesz, 偶e ludzie sp臋dzaj膮 czas na platformach spo艂eczno艣ciowych. Je艣li zamierzasz kupi膰 billboard, na kt贸rej drodze najlepiej go postawi膰? Pomy艣l te偶 o takiej reklamie w mediach spo艂eczno艣ciowych.

Je艣li Twoi odbiorcy sp臋dzaj膮 du偶o czasu na Instagramie, ale nie na Twitterze, b臋dziesz chcia艂 skoncentrowa膰 swoje wydatki na Instagramie.

Mo偶esz u偶ywa膰 zdj臋膰 i film贸w w swoich reklamach, ale zacznij od ma艂ych rzeczy. Reklama fotograficzna mo偶e by膰 艣wietnym sposobem na zaprezentowanie produktu nowym osobom. Wypr贸buj proste, anga偶uj膮ce obrazy u偶ywanego produktu i dostosuj taktyk臋 w oparciu o to, jak dobrze dzia艂a w ci膮gu pierwszych kilku tygodni. I pami臋taj o testach a/b aby optymalizowa膰 konwersja. Dlaczego? Ot贸偶 konwersja mo偶e zaoszcz臋dzi膰 Ci olbrzymie pieni膮dze.Chcesz jeszcze jeden tip? Jest kilka metod jak promowa膰 sklep internetowy na facebooku.

7. Partnerstwo (JV) z komplementarnymi markami.

Tw贸rz partnerstwa z innymi markami w celu wzajemnej promocji. Znajd藕 firm臋 o podobnej grupie docelowej, ale posiadaj膮cej produkt uzupe艂niaj膮cy. W ten spos贸b ka偶dy partner biznesowy dociera do zupe艂nie nowych, ale odpowiednich odbiorc贸w. Na przyk艂ad, je艣li sprzedajesz sprz臋t outdoorowy, odpowiednim partnerem mo偶e by膰 marka skoncentrowana na butach turystycznych.
Rzeczywiste metody promocji krzy偶owej mog膮 si臋 r贸偶ni膰 i mo偶na to zrobi膰 na ka偶dym poziomie 艣cie偶ki. Najwa偶niejszymi dzia艂aniami mog膮 by膰 takie rzeczy, jak wsp贸艂sponsorowanie podcastu lub bloga. Oboje zareklamujecie sw贸j asortyment.

8. Bierz udzia艂 w wydarzeniach i dyskusjach online.

W miar臋 rozwoju komunikacji i wydarze艅 online mog膮 pojawi膰 si臋 mo偶liwo艣ci zwi臋kszenia 艣wiadomo艣ci marki w spo艂eczno艣ciach docelowych. Wykorzystaj swoj膮 wiedz臋, uczestnicz膮c w webinariach lub wirtualnych konferencjach, aby przekaza膰 informacje o swojej firmie.

Osoby kt贸re znaj膮 tajniki tego jak promowa膰 sklep internetowy wiedz膮 jak budowa膰 partnerstwo (punkt wcze艣niejszy) na eventach.

9. Rozwa偶 u偶ycie influencer marketing.

Influencerzy to ludzie, kt贸rzy maj膮 du偶膮 publiczno艣膰 online i maj膮 moc 鈥瀢p艂ywu鈥 na zachowania zakupowe tych odbiorc贸w.
Wsp贸艂praca z odpowiednim influencerem mo偶e sprawi膰, 偶e Tw贸j produkt trafi do ogromnej liczby potencjalnych klient贸w, zwi臋kszaj膮c 艣wiadomo艣膰 Twojej marki. Aby jak najlepiej wykorzysta膰 influencer marketing, upewnij si臋, 偶e obserwuj膮cy docelowego influencera jest zgodna z grup膮 docelow膮, a ich warto艣ci s膮 zgodne z Twoj膮 mark膮.

Popularne taktyki marketingowe dla influencer贸w obejmuj膮 pisanie posta na blogu o Twoim produkcie, publikowanie tre艣ci w mediach spo艂eczno艣ciowych, przegl膮danie lub demonstrowanie produktu lub rozmawianie o Twoim produkcie na imprezie.

Zbli偶amy si臋 do ko艅ca wpisu „Jak promowa膰 sklep internetowy.

10. Wykorzystaj swoje sklepy offline.

Je艣li Twoja firma ma du偶e uznanie i lojalnych fan贸w, mo偶esz po艣wi臋ci膰 sw贸j osobisty czas z klientami, aby zwi臋kszy膰 ruch w swoim nowym sklepie internetowym.

Na przyk艂ad mo偶esz u偶y膰 nieinwazyjnych sposob贸w, aby pom贸c klientom pozosta膰 zaanga偶owanym w Twoj膮 mark臋 nawet po opuszczeniu sklepu. Mo偶e to obejmowa膰 poproszenie ich o zapisanie si臋 na list臋 e-mailow膮 przy kasie, poinformowanie ich o programie lojalno艣ciowym dla klient贸w, je艣li taki posiadasz, oraz zwr贸cenie uwagi na promocje, kt贸re prowadzisz w mediach spo艂eczno艣ciowych, kt贸re mog膮 chcie膰 艣ledzi膰.

Rozwa偶 oferowanie ulotek z kodami promocyjnymi, kt贸re mo偶na udost臋pni膰 znajomym i rodzinie, kt贸rzy mog膮 nie mieszka膰 w pobli偶u Twojego sklepu stacjonarnego. Twoi osobi艣ci klienci mog膮 by膰 Twoimi najwi臋kszymi ewangelistami i mog膮 pom贸c w rozpowszechnianiu Twojego przes艂ania daleko i szeroko.

Wypromowa膰 sklep internetowy e-commerce

Je艣li sprzeda偶 to Tw贸j g艂贸wny cel to powiniene艣 sprawdzi膰 nasz膮 ofert臋. Reklama sklepu internetowego to priorytet 偶eby przetrwa膰. Licz膮 si臋 warto艣ciowe klikni臋cia. Wi臋c chyba ju偶 wiesz 偶e to pora na skuteczne kampanie reklamowe bo w innym przypadku Twoja konkurencja Ciebie zdominuje.

Transkrypt mojego filmu z youtube

Hej, dzisiaj kilka strategii jak promowa膰 swoj膮 firm臋 w internecie. B臋dzie o us艂ugach, z naciskiem na e-commerce, akurat takich zapyta艅 mamy obecnie wi臋cej. To chyba przez panuj膮c膮 mod臋 na zak艂adanie sklep贸w internetowych i sprzeda偶 na portalach typu amazon, czy allegro. Wi臋c bez przed艂u偶ania, zaczynamy od z person, ale najpierw intro!

Okej, je艣li masz ju偶 prosperuj膮cy biznes to na szybko, powiniene艣 si臋 skupi膰 g艂贸wnie na testach A/B, wybraniu najlepszej platformy reklamowej i optymalizacji lejka kt贸ry posiadasz. Je艣li jeste艣 nowy w biznesie online to to te偶 b臋dzie dla Ciebie pomocne. Zacz膮膰 musimy od 艣cie偶ki marketingowej. Na pewno s艂ysza艂e艣 poj臋cia TOFU, MofU, BOFU, zimny i gor膮cy ruch itp. Ale m贸wi膮c pro艣ciej. Wyobra藕 sobie  3 grupy klient贸w.

  • Osoby, kt贸re wcze艣niej robi艂y u Ciebie zakupy lub przynajmniej wiedz膮 o Twoim sklepie  
  • Osoby, kt贸re szukaj膮 produktu, kt贸ry oferujesz, ale Ciebie nie znaj膮
  • Osoby, kt贸re chcia艂yby spr贸bowa膰 produkt, kt贸ry oferujesz, gdyby o nim wiedzia艂y

Jest to uproszczony model lejka sprzeda偶owo-marketingowego, ale pomo偶e Ci rozgry藕膰 ca艂膮 koncepcj臋 r贸偶nych dzia艂a艅 i jak najlepiej podzieli膰 bud偶et i czas. W przypadku pierwszej grupy odbiorc贸w, czyli os贸b, kt贸re o Tobie wiedz膮. Powiniene艣 mie膰 bezpo艣redni kontakt z nimi 鈥 mo偶e to by膰 e-mail, content marketingu, czy social media. I z nimi uwaga, mo偶esz komunikowa膰 si臋  bezpo艣rednio i w cudzys艂owie 鈥瀦a darmo鈥 (nie licz膮c bud偶etu, kt贸ry mo偶esz wyda膰 na narz臋dzia, jak na przyk艂ad oprogramowanie email, czy tworzenie post贸w).

W przypadku drugiej grupy, czyli tych kt贸re szukaj膮 tego co sprzedajesz, ale Ciebie nie znaj膮, musisz znale藕膰 spos贸b, aby mogli odkry膰 oferowane przez Ciebie produkty, kt贸re spe艂niaj膮 ich potrzeby. Dla os贸b z du偶ym bud偶etem robimy jednocze艣nie SEO i jak膮艣 form臋 reklamy p艂atnej. Dobrze dzia艂a facebook, bardziej wizualnie, aby pokaza膰 si臋 偶e jeste艣my, plus remarketing, bo jest ta艅szy od google ads, a samo google ju偶 pod konkretne frazy zakupowe. W niekt贸rych bran偶ach mo偶na eksperymentowa膰 z linkedin, tiktok, pinterest, czy twitter ads.

I zosta艂a nam trzecia grupa. Tutaj musisz my艣le膰 w kategoriach 艣wiadomo艣ci marki. Czy oferujesz rozwi膮zanie problemu, o kt贸rym jeszcze nie wiedz膮? A mo偶e Twoja grupa docelowa korzysta z rozwi膮zania konkurencji? Odpowiedzi b臋d膮 mia艂y wp艂yw na Twoje podej艣cie do marketingu. Okej to tak og贸lnikowo. A teraz kilka konkretnych rad.

Po pierwsze, email marketing. U nas jest to jedna z podstaw je艣li chodzi o lead nurturing i follow up. A z tego co widz臋 ma艂o kto u偶ywa tego dobrze. W og贸le wi臋kszo艣膰 firm nie u偶ywa wcale, nawet e-commercy kt贸re maj膮 du偶e bazy klient贸w. Wydaj膮 na reklam臋 w google i fb, p艂ac膮 za klikni臋cia, tymczasem wys艂anie email, czy sekwencja email automation to ju偶 groszowe sprawy. Praktycznie za darmo. Gdzie tu logika? Ich Weiss nicht? I do not know.

Opr贸cz tego co wymieni艂em strategii i rzeczy kt贸re mo偶esz bada膰 jest wiele, jak na przyk艂ad tre艣膰 wiadomo艣ci dla porzuconych koszyk贸w. Nast臋pnie badasz przekliki i patrzysz kt贸ra wersja email powoduje 偶e wi臋cej os贸b wraca do sklepu aby doko艅czy膰 zakupy.

Druga kwestia. To widoczno艣膰 organiczna. Nie jestem tutaj jakim艣 olbrzymim fanem, bo zabiera to wiele czasu, ale warto robi膰 to jak platforma daje mo偶liwo艣ci i zasi臋gi. B膮d藕my szczerzy. Na facebooka jest za p贸藕no ju偶 jakie艣 8 lat, na instagram jeste艣 ju偶 5 lat sp贸藕niony, linkedin jest w miare ok, ale jest tam bardzo ma艂o u偶ytkownik贸w, wi臋c to co obecnie daje dobre rezultaty to tik tok bo tam z automatu masz zasi臋g. Ma艂o os贸b docenia ale wkr贸tce ka偶dy b臋dzie m贸wi艂 偶e 鈥瀞zkoda 偶e nie zacz膮艂em wcze艣niej鈥. Ze wszystkim tak by艂o, instagram te偶 wydawa艂 si臋 鈥瀏艂upi鈥 bo co to 偶eby wrzuca膰 zdj臋cia. Facebook te偶, i tak jest ze wszystkim. Tak偶e je艣li organicznie to na platformie gdzie jest zasi臋g. Je艣li wrzuci膰 post na fanpage fb i masz 15 wy艣wietle艅 to nie ma to sensu. Spo偶ytkuj czas na co艣 innego.

Dalej, trzecia kwestia. SEO, jasne je艣li zaczynasz i jeste艣 pod kresk膮 to nie ma to sensu bo na efekty pozycjonowania czeka si臋 dosy膰 d艂ugo wi臋c zdecydowanie lepsze b臋d膮 reklamy p艂atne. Natomiast je艣li ju偶 dzia艂asz w biznesie i jeste艣 dochodowy to polecam jak najbardziej bo to b臋dzie Tw贸j game changer, przy okazji poleca nasz膮 agencj臋. Mo偶esz si臋 z nami skontaktowa膰.

Co tutaj jeszcze mia艂em dla Was zapisane.

Reklamy fb i google to ju偶 by艂o, inne social media te偶. Ooo

Partnerstw czyli joint venture. 艢wietnie to dzia艂a podczas wsp贸lnych wywiad贸w, podcast贸w czy event贸w. Tylko nie pisz od konkurencji ale mo偶e to by膰 kto艣 z Twojej bran偶y kto sprzedaje produkty komplementarne, czyli uzupe艂niaj膮ce. Dalej wydarzenia, dyskusje i przem贸wienia. Mo偶esz to traktowa膰 jako form臋 sprzeda偶y webinarowej. Wyst臋pujesz w roli eksperta, czyli od razu z ludzi schodzi ta bariera, nie znam go i mu nie ufam, tylko przyszli na jaki艣 event 偶eby pos艂ucha膰 i s膮 otwarci. Dalej mamy influencer marketing. Osobi艣cie nie korzystam i nie jestem mega fanem, ale mamy u siebie w portoflio pewne firmy kt贸re robia takie kampanie.

Podsumowanie tego jak promowa膰 sklep internetowy

Ot贸偶 oczywi艣cie to nie wszystkie metody. Jest jeszcze wiele technik jak zaawansowana reklama na facebooku, remarketing, analiza danych z google analytics, korzystanie z sieci reklamowej google, google merchant center, pozycjonowanie sklepu na long taile, marketing szeptany, testowanie CTA na Twojej stronie… i jeszcze wiele a to tylko te podstawowe sposoby jak wypromowa膰 sklep internetowy.

Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
Rafa艂 Szrajnert- uniqueSEO team
UniqueSEO to najlepsza agencja marketingowa w Polsce. Tworzymy i kreujemy udane kampanie SEM, pozycjonowanie, SEO i ca艂膮 strategi臋 ecommerce. Nie czekaj, do艂膮cz do nas!

Dodaj komentarz

Tw贸j adres e-mail nie zostanie opublikowany.

POBIERZ SW脫J DARMOWY RAPORT TERAZ ZANIM TA STRONA ZNIKNIE

Ten DARMOWY raport ujawnia sekrety聽 kt贸re spowoduj膮 znaczny wzrost Twoich zarobk贸w i sprzeda偶y z reklam... (sekrety prosto ze 藕r贸d艂a)